waarom denk je ongesteld te worden? Voel jij dat altijd zo ver vantevoren aankomen? Leuk he, lammetjes, eindelijk weer voorjaar...
Ik kan het me voorstellen..ik zit nu pas in ronde 3, maar na een miskraam, en ik word ook super ongeduldig. Ik weet het, er zijn er die zijn al veel langer bezig, maar ik had nu 6 maanden zwanger kunnen zijn en dus aan het aftellen. Nu aan het aftellen naar NOD vind ik dan weleens moeilijk.... In jouw situatie ben jij er al heel lang klaar voor, dus dan wil je nu ook graag snel...helaas hebben we het niet voor het zeggen....
@mvl nee inderdaad hebben we het niet voor het zeggen. Al die verhalen die je hier leest van al die vrouwen en waar een kindje zo ontzettend welkom is..je gaat daardoor wel heel anders tegen het fenomeeen zwangerschap aankijken. Dat je heel erg blij mag zijn als het lukt en als er na 9 maanden een gezond kindje geboren mag worden.
Hoi allemaal daar was ik ook weer even @ sweetvienna gelukkig je ei niet meer kwijt kunnen we stoppen met zoeken Hele kuur opnieuw jeetje dat is balen zeg.... hoop echt voor je dat hij dan weer gauw terug gaat op de boot naar spanje! Snap zo wie zo niet dat de sint zijn paard achter heeft gelaten
Ik ken het gevoel. Ik ben ook 33 en wil al sinds mijn 21e kinderen. Ik had t zelfs toen al een tijdje geprobeerd om zwanger te raken. Achteraf wel goed dat het toen niet gelukt is omdat ik een slechte relatie had. Ook in de 2 partners die ik sindsdien gehad heb zag ik geen potentiële vader. En toen pas kwam ik mijn huidige man tegen en viel het helemaal op zijn plek. Maar ja, nu moet het ook nog eens eindelijk gaan lukken he. Je mag best ongeduldig zijn hoor, Saskia. Tijd is ook zo'n raar iets. Voor je het weet ben je oud, maar als je op een zwangerschap wacht kruipt de tijd voorbij.
Yep, allemaal stoppen met zoeken! ei is terecht of beter gezegd...is alweer vertrokken maar is toch wel geweest dus...
Oh heel herkenbaar! En dat blijf je houden hoor, tot na de "uitgerekende datum". Zo had ik nu ook moeder van een 2 maanden oude baby moeten zijn en dat is een heel raar idee. Maar niet teveel over nadenken, wordt je heel verdrietig van. Beter naar de toekomst kijken en positief blijven. Het gaat een keer lukken!
Voelt een beetje dubbel om dit te zeggen, maar zeg het toch..... het is rot dat hij is geweest maar aan de andere kant ook wel fijn dat je nu ongi bent zodat je wwet waar je aan toe bent en weer met volle moet op naar de volgende ronde kan... had liever gehad dat je ander goed nieuws had...... *knuff*
Nee hoor, ik denk er precies hetzelfde over! t is gewoon een opluchting...ik Ovuleer! whahahaha! tja, en die testjes...de prullenbak in kunnen ze! dat doe ik niet meer....yeah, de volgende rónde!!!!.....
@alexandra: inderdaad achteraf beter dat je toen niet zwanger bent geworden in een niet zo goede relatie. Achteraf ben ik ook blij dat mijn ex-man en ik geen kinderen hebben. Dan waren we misschien omwille van de kinderen bij elkaar gebleven terwijl hij niet van mij hield. Ben blij dat ik nu wel een hele lieve partner tegen ben gekomen die wel van mij houdt. Met hem wil ik ook graag kinderen. Dus het heeft waarschijnlijk zo moeten zijn. Maar toen ik 30 werd, net gescheiden was en besefte dat ik niet meer voor mijn dertigste moeder zou worden was dat best heel erg verdrietig. Heb toen ook wel BAM mam overwogen als ik rond mijn 35 ste nog geen partner zou hebben. Wilde natuurlijk het liefste een fijne partner en kinderen maar in ieder geval geen slechte relatie en kinderen.
Ladies...mn zoontje wordt net wakker dusse...tot vanavond denk ik! fijne dag nog en we lezen elkaar weer
Gelukkig En die testen inderdaad maar gewoon weg, (heb ze nog nooit gebruikt maar) als ik alle frusty berichtjes lees hier over die testen pfffff dan begin ik er ook maar gewoon lekker niet aan Las dat je kalender 2x gelijk heeft gehad! Dat is ook weer positief toch
@all bedankt voor jullie lieve woorden. Zat er gisteren echt even door.. en manlief begrijpt dat wel en toch ookniet helemaal. Die heeft meer zo iets van "nou ja het is nu eenmaal zo" Voor hem wel fijn, voor mij soms iets minder. @sweet fijn dat je toch ongesteld bent geworden. Hoewel dat dubbel is om te zeggen is het in jou geval toch 1 van de betere uitkomsten. Nu maar hopen dat de andere 2 dames hetzelfde hebben @Saskia ik geloof dat jij degene bent geweest die vandaag negatief teste? Cb digitaal (zonder indicator) schijnt redelijk wat hcg nodig te hebben.. Dus nog vol op kans! NEt bij de gyn geweest. Ze wilde toch even een echo maken om een zwangerschap uit te sluiten (ondanks de test) Nou ja.. het laat zich raden.. geen baby te bekennen. Goed nieuws is wel dat bm en eierstokken er goed uitzagen.. Ze vond wel dat ik laat ongi was geworden en weinig verlies was niet verwacht. We gooien het eerst op een ontregelde cyclus en anders moet ik geklijk weer bellen. Wel fijn om serieus genomen te worden De waarden van het bloedonderzoek meegekregen. Heb een verhoogd ths (4.5) dus niet vreselijk hoog, maar wel te hoog. b12 is 250 en dat is aan de lage kant. Volgens de gyn niks bijzonders, maar in de gaten houden. Nou ben ik natuurlijk zelf even gaan speuren, maar nou blijkt juist deze combinatie te kunnen zorgen dat vrouwen mk krijgen. Dus ik denk dat ik gewoon mijn ha bel en vraag of dit verder onderzocht kan/moet worden..
@nanette: fijn dat je serieus genomen wordt! Ja ik had negatief getest maar zaterdag al (ook wel errug vroeg) en in het schermpje kwam niet zwanger te staan. Ik wacht nu maar verder geduldig af....
@ Nanette Wat fijn zeg dat je gewoon serieus wordt genomen, dat moet al een opluchting op zich zijn denk ik en dat alles er goed uitzag natuurlijk.... En goed te weten dat je gewoon terug kan vallen op de gyn als er wat is! En zou inderdaad gewoon naar je huisarts stappen, je hebt er recht op om het te laten onderzoek. *KNUFF*
Alexandra, wat ontzettend lief van je, Ik weet dat ik niet moet zeuren als ik zie hoe lang onder andere jij al bezig bent, en dan zo'n berichtje. Super...ik probeer ook inderdaad naar de toekomst te kijken, maar elke keer dat de ongi toch komt, is weer een maand dichter bij die uitgerekende datum... Gelukkig dat je begrijpt wat ik bedoel.
Hoi allemaal, Ik heb me een paar dagen geleden aangemeld op deze site, en alleen nog maar meegelezen. Ik ben een mama van 33 jaar, heb 2 zoontjes (3 en 5 jaar). Ik slik de pil maar toch dacht ik dat ik zwanger was. Ik was namelijk een paar nachten enorm misselijk geweest (tot kokhalzen aan toe) en ik was erg moe. Lustte opeens geen pizza meer en nog wat kleine dingen waarom ik dacht dat ik zwanger zou zijn. Aangezien ik mijn pil doorgeslikt had, wist ik dus niet of ik wel of niet ongesteld zou worden. Dus vorige week maar een stopweek ingelast en ik werd gewoon ongesteld. Afgelopen zaterdag heb ik een kv test gedaan en die was negatief. Maar ik ben er nog niet helemaal zeker van. Ben nog steeds misselijk en moe enzo. Aankomend weekend doe ik voor de zekerheid nog een test (had toch een verpakking van 2 gekocht). Een 3e zou bij ons zeker welkom zijn, ook al hadden we liever nog even een tijdje gewacht.
@Nanette, ik heb ook B12 tekort gehad, maar wat is ths?? @Saskia, Heftig trouwens van die vrienden met hun zoontje... Ik hoop dat ze snel weer zwanger mogen wordne, want inderdaad 40...dan begint de tijd toch wel een beetje te tikken! @Sweetvienna! Eindelijk meid!!! Pfff wat heeft dit lang op zich laten wachten... Maar begrijp ik het goed, moet je nu weer direct aan de kuur?? (en mag je dan ook niet zwanger worden??) Ik kan me voorstellen dat je de testen eruit gooit meid, lang leve de fijne, lieve seks (ipv moeten) en het gevoel (ipv de testen)! @Jippieayee, je houdt het wel spannend zeg... Wanneer ga je dan een test doen?? @Mooie1977, welkom meid! Hopelijk mogen jullie snel zwanger raken van een mooi wondertje! Zet je jezelf ook even in de lijst? Ik heb gisteravond weer een testje gedaan en weer een heel licht streepje. Vanochtend getest en toen was het streepje iets duidelijker, had helemaal niks meer gedronken, dus misschien dat dat ook geholpen heeft? Iig denk ik zelf dat mn ei nog moet komen!