30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    nou dames, hier de ongesteldheid doorgebroken! ben ergens wel beetje opgelucht, ik vind die onzekerheid maar niets! volgende ronde gewoon maar weer es proberen...ik zit toch ook te denken om ovutesten te bestellen maar vind het zo duur! en mn man wil dit denk ik ook niet...die wil dat het spontane er in blijft zeg maar...op de rest van de berichtjes reageer ik nog! zit nu met mn zoontje op schoot te typen en dat schiet niet op....:)

2. Sahbi

Sahbi Lid

25 jan 2010
    47
    0
    0
    verpleegkundige
    utrechtse heuvelrug
    Wauwwww!!!! Van harte hoor! Dat die kleine frummel zich maar goed vast mag blijven houden!! Geniet ervan en hopelijk krijg je niet teveel last van alle "kwaaltjes"

liefs sahbi

3. Sahbi

Sahbi Lid

25 jan 2010
    47
    0
    0
    verpleegkundige
    utrechtse heuvelrug
    Ha sweetvienna! Aan de ene kant erg jammer en inderdaad aan de andere kant nu ben je wel van je onzekerheid af! Vol goede moed aan de volgende ronde meid! En wat betreft die ovutesten....ik gebruik ze ook...toen ik ze nog niet gebruikte hield ik mijn cyclus ook in de gaten met wanneer ik mijn vruchtbare dagen had...opzich is dat hetzelfde alleen nu weet je bijna zeker dat je eisprong eraan zit te komen... als je een positieve test hebt.Mij geeft het in iedergeval wel een soort van rust.

Liefs,

Erica

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Jippie-ay-jee!!

Ik heb een posi ovu in handen, ein-de-lijk, ben er zo blij mee dat het bijna lijkt alsof ik al zwanger ben haha, nou ja ei gevonden, nu dus aan de slag! oh ja een klein detail, mijn mannetje komt laat thuis, tja die heb ik er toch echt nog bij nodig hihi;) nou dat wordt dus een latertje (of een vluggertje:))

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Nieuwe ronden, nieuwe kansen;)! Ik heb ook 1 keer drie dagen op mijn ongi moeten wachten, met nega test, was ook gek genoeg blij met ongi, als het dan toch zo is dan direct maar hè...

6. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Jippiejee; fijn! dan weet je het tenminste he! ik zit inderdaad nu zo'n beetje te gokken wanneer mn ei is...maar ik heb het wel redelijk goed gevoeld dit keer. Ik zat er idd. maar op te wachten, en hoewel ik een onregelmatige cyclus heb, wist ik gewoon dat mn ongi eraan zat te komen dus dan inderdaad maar meteen, ben ik er weer vanaf!

Snoetetoet; hoe is t met je ogen? zie je het allemaal al wat beter? zou ik ook wel willen, maar ik durf niet...lijkt me best eng toch....en inderdaad duur!

Sammy; fijn dat je zo snel terecht kon! maak je je veel zorgen? en het kan niet een vmk zijn geweest? (weet niet meer het hele verhaal sorry :))

Kleine man ligt nu te slapen, hij heeft ons aardig wakker gehouden vannacht, hij is verkouden, arme knul...even mamatijd! k ga weer campings zoeken :D

7. Jel1978

Jel1978 Actief lid

11 nov 2009
    104
    0
    0
    Accountmanager
    Noord-Brabant
    Hoi allemaal,

Hier nog een 31 jarige (in april word ik 32)! Sinds 1,5 jaar bezig voor de eerste, nu 3 jaar samen met mijn mannetje en die biologische klok begon opeens te tikken. Om me heen is het een grote babyboom en wil ook zoooooo graag! Heb inmiddels al 2 kijkoperaties achter de rug ivm endometriose maar eileiders zijn vrij dus dat mag het probleem niet zijn! We hopen elke maand weer op een klein wondertje!!

@Marjolein: zou je mij aan 't lijstje toe willen voegen, laatste NOD 29 januari, regelmatige cyclus van 28 dgn., zit nu in ronde 16.

8. Keesje

Keesje Lid

14 apr 2008
    15
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ook ik ben een 30+er (wat klinkt dat oud he?) 33 om precies te zijn. We hebben een dochter van 2 jaar en zijn nu klaar voor nr 2! Vorige week is de mirena verwijderd, en werd na 3 dagen alweer ongesteld! Heb voor mijn 1e zwangerschap altijd een regelmatige cyclus gehad van 28 dagen en hoop dat dit ook nu weer het geval is. Erg spannend weer allemaal.

9. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Jel en Keesje; welkom! dat het maar snel raak mag zijn!! succes.

10. Sahbi

Sahbi Lid

25 jan 2010
    47
    0
    0
    verpleegkundige
    utrechtse heuvelrug
    Hallo!!
    Welkom hier,het is hier erg gezellig! grappig,de hoeveelste van april wordt jij 32? Ik de 25ste...
    Jeetje...jullie zijn al een poos bezig begrijp ik! Hopelijk wordt 20210 een vruchtbaar jaar voor jullie! Tot die tijd lekker je hart luchten hier over van alles en nogwat!

Liefs,

Sahbi

11. Sahbi

Sahbi Lid

25 jan 2010
    47
    0
    0
    verpleegkundige
    utrechtse heuvelrug
    Welkom hier!!
    Hopelijk komt je cyclus weer snel en goed op gang!! Was je bij je eerste kindje snel zwanger? Of moesten jullie lang wachten?

Liefs,

Sahbi

12. Sahbi

Sahbi Lid

25 jan 2010
    47
    0
    0
    verpleegkundige
    utrechtse heuvelrug
    have fun vanavond,hihihiihi......ik duim voor je!!

Sahbi

13. Jel1978

Jel1978 Actief lid

11 nov 2009
    104
    0
    0
    Accountmanager
    Noord-Brabant
    Sahbi,

Ik word de 16e alweer 32, dus net ietsjes ouder dan jij.. Hoop ook echt op een vruchtbaar 2010, voor ons allemaal natuurlijk!!!

Groetjes

14. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Welkom jel en keesje; klets gezellig mee en hopelijk snel roze allemaal.

jippiejee; ik had dat ook bij mijn positieve ovu test, je springt zowat een gat in de lucht, lijkt wel een zwangerschapstest, zo blij. Ik kan mezelf aardig herkennen in jouw verhaal.

Mijn ovu test was vanmorgen weer goed negatief, gisteren al bijna. Dus eisprong is geweest en nu maar weer wachten. Ik verwacht er deze maand niet zoveel van, aangezien vrijdag de laatste keer was ivm lang weekend weg van mijn man. Of ze moeten een goed zwemdiploma hebben gehad...hahah...

Ik zag dat er een aantal van ons rond dezelfde tijd kunnen testen. ben benieuwd.

Snoetetoet; succes met je ogen, ik zou ook wel willen, maar ben altijd bang dat het mis gaat.

Sweetvienna; hopelijk volgende ronde meer succes....

De rest van wat ik allemaal heb gelezen ben ik alweer kwijt....

15. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    Jippiejee-30 jaar- ronde 6 -NOD 21 februari - 1e kindje
    Marjolein-30 jaar- ronde 2 -NOD 7 maart - 3e kindje, LUNA*15-01-2008-2e dochtertje 28-12-2008
    Banne77 - 33 jaar - ronde 4 -NOD 17 februari - 1e kindje
    MVL-35 jaar- ronde 2 -NOD 20 februari - 4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, -
    Lentebloempje- 33jaar- ronde 8- NOD 23 februari - Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-2008
    shadow-31 jaar- ronde 4 -NOD 28 februari - 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010.
    Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 -NOD 1 maart - 1e kindje
    Jollie-31 jaar- ronde 3 -NOD 4 maart?? GIJS 20-02-2009-3e ronde na mk
    snoetetoet- 33 jaar- ronde 9 -NOD 6 maart 1 peutermeisje van 2, 2 vmk's
    Ollebolle - 33 jaar - ronde 2 - NOD 13 februari
    Sweetvienna - 35 jaar - ronde 1 - NOD ??? - jongetje van bijna 22 maanden
    Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - NOD?? 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger
    Alexandra2008 - 33 jaar - ronde 6 na mk - NOD 5 februari
    kleine 1975 34 jaar ronde 2 voor eerste kindje, NOD ???
    Jel 1978 32 jaar ronde 16 voor eerste kindje, NOD eind feb

nou je staat er bij hoor Jel! welkom keesje natuurlijk ook!

@jippiejee wauw waar je blij mee kan zijn.... wijweten wat jj gaat doen:p heel veel klus plezier!

16. Hee meiden wat wordt er hier veel gekletst zeg.. En nog meer meiden erbij, welkom! Wordt het nog drukker hier, gezellig!

Jel, je bent ondertussen al toegevoegd! Maar jee meid, wat zijn jullie al lang bezig...:( Hopelijk is het heel snel raak voor jullie!

Moet nu weer werken, effe snel tussendoor dus:D

17. Ik dacht laat ik de NOD's maar eens op volgorde zetten, maakt het wat overzichtelijker wie wanneer eventueel kan testen... verveel me een beetje op het werk;)

Alexandra2008 - 33 jaar - ronde 6 na mk - NOD 5 februari
    Ollebolle - 33 jaar - ronde 2 - NOD 13 februari
    Banne77 - 33 jaar - ronde 4 -NOD 17 februari - 1e kindje
    MVL-35 jaar- ronde 2 -NOD 20 februari - 4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, -
    Jippiejee-30 jaar- ronde 6 -NOD 21 februari - 1e kindje
    Lentebloempje- 33jaar- ronde 8- NOD 23 februari - Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-2008
    shadow-31 jaar- ronde 4 -NOD 28 februari - 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010.
    Jel 1978 32 jaar ronde 16 voor eerste kindje, NOD eind feb
    Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 -NOD 1 maart - 1e kindje
    Jollie-31 jaar- ronde 3 -NOD 4 maart?? GIJS 20-02-2009-3e ronde na mk
    snoetetoet- 33 jaar- ronde 9 -NOD 6 maart 1 peutermeisje van 2, 2 vmk's
    Marjolein-30 jaar- ronde 2 -NOD 7 maart - 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-01-2008, 2e dochtertje 28-12-2008
    Sweetvienna - 35 jaar - ronde 1 - NOD ??? - jongetje van bijna 22 maanden
    Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - NOD?? 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger
    kleine 1975 34 jaar ronde 2 voor eerste kindje, NOD ???

@Alexandra, jij nog geen nieuws??

18. Ollebolle

Ollebolle Actief lid

4 jan 2010
    421
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat heb je handig gedaan Marjolein..;)
    ik ben de eerstvolgende voor NOD.. ben benieuwd.. het voelt wel alsof ik weer ongi moet worden.. we wachten het rustig af...:D

19. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Welkom Jel en Keesje! Veel plezier hier en succes :)

@Marjolein
    Heyy goed idee joh, die volgorde zo!
    Ik heb nog steeds geen nieuws. Ik heb ook geen test meer in huis maar ik geloof er toch niet in dat ik zwanger ben. Mijn lichaam houdt me gewoon weer es voor de gek.

Na mijn mk was verliep de lengte van mijn cylcus als volgt:
    39-35-27-27-26
    Die eerste 2 lange cycli zijn begrijpelijk omdat ik daarvoor een curettage heb gehad, maar de 3 maanden erna zijn toch prachtig regelmatig! En nu opeens weer zo'n lange cyclus... :(

Donderdag naar de gyn voor het eerst...

20. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Meiden, ik ga nu ronde 2 in maar hoe doe ik dat met de lijst? ben beetje digibeet :) mijn NOD weet ik natuurlijk niet...want onregelmatig...:)

Deel Deze Pagina