Saskia, balen zeg, maar het zet nog iet echt door??? kan je niet mee op vakantie al is het alleeeeeen maar om het bed te delen, mag hij overdag gewoon zijn gang gaan, hihi... Bieb, fijn dat je wel gewoon voor echo kan, ik had al zo'n vermoeden dat de gyn zich niet liet afschrikken door een beetje bloed... Ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft MVL hou nog even vol, je kan het! Ik ga pas zaterdag testen, hoewel ik denk dat het niet meer nodig is dan... @ de rest ik weet het niet meer... wie-o-wie was zwanger en voelde er niks van?? het kan natuurlijk nog steeds wel, maar ik voel niks, noppes nada en mijn temp is weer dalende, lijkt me niet zo'n goeie combi
Saskia, wat jammer zeg. Ik hoop dat het niet doorzet. Nanette, ik vind het wel heel grappig hoor van je broer. Hij is wel erg lief voor zijn vrouw. Jippiejee, ik was heel erg moe aan het begin van de zwangerschap. Verder had ik nergens last van. En ik heb vandaag goed nieuws gehad van mijn werk. In juni loopt mijn contract af en ik krijg een vast contract!!!! Was nog een beetje spannend, omdat het eind 2009 niet zo goed ging financieel op het werk. Maar nu gaat het stukken beter. Ben dus helemaal blij dat ik niet op zoek hoef naar iets anders. En nu kunnen we dan ook een vakantie gaan plannen!
Ikke Ikke Ikke.... Voel trouwens nog steed niet erg veel..... heel soms erge honger. Mijn borsten zijn nu toch ook wel een beetje pijnlijk... voor de rest niks!!!
hi meiden... ben even niet geweest ik was erg moe.... en gister (vadaag ook maar moest ik werken) was het mooi weer dus lekker naar buiten op de fiets etc. en savonds ben ik meestal de punt af en lig ik soms om 20:00 al op bed had wel af en toe ff gespiekt. ik heb wat nieuwe namen voorbij zien komen.... WELKOM in het gezelligste topic van deze site zelfs de zwangeren zijn hier niet weg te slaan... ik hoop dat alles goed is met iedereen, nanette beetje bekomen van het zussenmiddagje? bieb is alweer uit de prikken maar toe aan de echo? vervelend dat je zo lang ongi bent... en marjolein en sweet hebben de weggelopen eitjes gevonden? (you naughty egg!!!!) ik las ook ergens een lijstje van the no-shows, dames die we al poosje niet gehoord hebben... affijn ik probeer weer beetje bij te lezen maar jullie hebben veel te veel geouweklessebest
Hé snoet, gezellig, kom je ook nog ff bij je cluppie kijken? En Bieb, nog steeds ongesteld? Vervelend hoor, ik ben er na 3 a 4 dagen altijd al helemaal zat van! Sterkte meid!
heb ik ook maar kan nog komen hoor.... bij snoetekind sloeg het toe bij 7 weken maar het hoeft niet..... ben je ook niet moe?
heeeej jippiejee! ga je het redden nog een week op de wachtbank? je hoeft niets te voelen hoor.... kan heel goed zijn dat dat pas later komt mocht het zo zijn maar die temp vertrouw je niet he?(daarom heb ik nooit getempt zou er gek van worden....)
Solana gefeliciteerd!!! altijd welkom die zekerheid, waar gaat de vakantie naar toe? een exotische reis of een mooie rondreis of lekker relaxen in europa of eigen land?
Soms denk ik dat ik moe ben... dit had ik vandaag maar mischien ben ik wel gewoon lui... ik weet niet. Ik vond wel dat ik een moe gezicht had vandaag. Ik ben ook eigenlijk een beetje in de war. De een zegt het is nog te vroeg en een ander zegt dat het wel kan.....
ja ik ga goed op de wachtbank, ik zie het wel, ben erg rustig, raar maar waar. De temp vertrouw ik idd niet, maar als ik andere kaartjes van zwangeren bekijk dan is alles nog mogelijk, maar goed. Ik hoop het heel erg, maar berust me nu in het feit dat het niet te sturen is en dat je braaf moet wachten tot het je beurt is. (weet niet hoe ik hier over een week over denk hoor hihi) Ik ga trouwens zaterdag testen. 12 dagen na ei, ik had de vorige keer ook en LF van 12 dagen, dus verwacht ik vrijdag mijn ongi, hoop dat ik mag testen
Dank je Snoetetoet. We willen dit jaar naar Blanes in Spanje. We gaan gezellig met de auto met onze 2 knulletjes en dan hoop ik dat we nog een bungalow op de camping kunnen boeken. En anders een appartement ofzo. Heb er wel veel zin in. Lekker 2 weekjes er tussen uit.
@Jel, dat is echt een super leuk boekje! Tijdens mijn zwangerschap hebben mijn man en ik m samen gelezen, echt een aanrader! Nou nog even zwanger zijn dus @Femke, snap het wel hoor, dat je vanavond niet online bent Af en toe moet je je man ook wat aandacht geven he! En wat sneu voor je dochtertje. Hopelijk knapt ze snel op als ze eenmaal buisjes heeft! @Kleinedruif, welkom meid! Hoop dat je snel zwanger mag zijn! Zet je jezeld ook even in de lijst? @Nanette, haha, je broer!!! Heb ik ook een keer gehad, belde ik mn broer, neemt ie op met Hai Wijffie! Haha, moest wel lachen! @Bieb, spannend meid! Ben benieuwd hoe de echo zal zijn! Hopelijk kom je terug met goed nieuws! Hou je ons op de hoogte? @Jippiejee, tijdens mijn 2e zwangerschap voelde ik helemaal niks dus er is hoop! Ik weet niet zoveel van temperaturen, maar wat ik ervan begrijp is dalende idd niet heel goed Hopelijk mag het toch raak zijn! Mijn testen blijven vaag, maar ik heb goede hoop dat ze binnenkort toch een keertje duidelijker worden! Ik wacht rustig af
Dat is vast wel een heel fijn gevoel een beetje extra zekerheid! Gefeliciteerd! en klinkt als een fijne vakantie!!!!!!!!!!!
Ik heb wel getempt deze maand voor het eerst, maar merk wel dat ik er zenuwachtiger van wordt, dus ik denk dat het bij deze maand blijft. Ik word nu zelfs al vroeger wakker...Ovu testen gaven me juist wel rust, dus toch maar weer alleen die testen... Het is wel moeilijk om te wachten op NOD, soms misselijk, gevoelige borsten en duizelig. Ben ook moe''s avonds.. Maar heb vorige maand gemerkt dat je lichaam een aardig loopje kan nemen met je, want toen was ik ook misselijk. Misschien wel van de zenuwen...Dus we wachten maar geduldig (?) af....
Heerlijk, krijg er al helemaal zin in.... Wij gaan dit jaar naar een camping in Frankrijk en daar kan ik nu al naar uitkijken....zucht, maar dat duurt wel lang...
Pff lastig is dat he,... Je kan dan van alles voelen, je kan jezelf hier helemaal gek mee maken... Ik hoop dat je kwaaltjes echt wijzen op een zwangerschap!
Dit is ook eerst mijn laatste temp maand, maar maak het nu toch nog even af. (of ik stop als ie morgen hoger is hihi, hoezo jezelf voor gek houden????) Maar dat grafiekje van jou daar zou ik wel blij mee zijn, ziet er toch mooi uit??? Misschien heb je wel helemaal geen ovu testen meer nodig.....