Sunny, gefeliciteerd meid!! Hier draaien ook de duimen voor jou Nanny welkom hier!! dat het maar snel positief mag zijn
Gefeliciteerd met je zwangerschap Sunny. Probeer er maar van te genieten ook al is het nog zo pril. Hier nog altijd geen duiveltjes doorgebroken en ik ga ook niet weer testen want ik geloof niet dat ik zwanger ben. Ik denk eerder dat er iets mis is met me. Ik ga morgen de gyn uithoren.
He wat vervelend Alexandra, ik hoop dat je bij de gyn. uiteindelijk meer duidelijkheid krijgt! Je banner klopt dan niet? sterkte in ieder geval! hou ons op de hoogte.
HOpelijk komt je tweede kindje binnen zeer korte tijd. Wij zijn ook aan het proberen voor een tweede kindje. Ons eerste kindje liet 8 maanden opzich wachten...ik ga er maar vanuit dat dit kindje dat ook zal doen....elke maand/ronde eerder is geweldig natuurlijk! liefs!
nou dan nogmaals... welkom het is zo'n club geworden, maar eerste tweede derde wens of zwanger... allemaal even welkom om mee te kletsen! willen jullie op de lijst? je kan kopieren en plakken en jezelf toevoegen of geef ff naam, ronde, NOD door dan kunnen we weer updaten oh enne leiff dus ook van harte welkom!
hey... ben je cyclusje aan het over slaan?! balen en vervelend! erg rot als je niet kan vertrouwen op je lijf. wel fijn dde gyn je gaat zien... veel sterkte!
Hoi allen, Jeetje wat zijn jullie actief met schrijven zeg! Wat doen jullie eienlijk in het dagelijks leven? Ik ben na de geboorte van onze dochter 3 dagen gaan werken en dat bevalt prima.Ik werk in de zorg en jullie? Zijn er nog meer meiden die net als ik een mirena hebben gehad?En hoe was jullie cyclus na de mirena? ben wel benieuwd nl. Nu we eenmaal de keuze voor een 2e gemaakt hebben wil ik ook het liefst deze maand al zwanger worden! Maar dat is zo te lezen bij iedereen hier het geval, haha! En jullie mannen? Die van mij maakt het niets uit als het nog een half jaar zou duren, frustrerend hoor.... Alle zwangeren, gefeliciteerd! Sunny is dit je eerste kindje? spannend hoor, het zit deze keer vast goed!
hihi ik wer ook drie dagen in de zorg!maar ik werk op vaste dagen ben altijd vpk geweest maar nu teamleider (soms lijder hahaha) je gevoel van "de knoop doorgehakt en nu moet het maar gebeuren" ken ik maar al te goed. mijn dochyer is in ronde 2 gekomen en deze keer schiert het niet op.... heb me zlefs zorgen gemaakt of alles "wel werkt" maar ik geloof wel dat dat zo is, moet alleen wat relaxter er mee om gaan.mijn man wil het ook heel graag maar is ook nuchter als het lukt dan lukt het... maar ja, het leeft voor een man ook minder, die dragt geen baby mee in de buik....
Ik ben fulltime thuis maar ik ben niet zo vaak online hoor (hoewel, op dit topic....) Bij ons zoontje was het in ronde 2 raak maar ik verwacht dat deze keer niet, waarom weet ik niet. Gewoon een gevoel. Hier is kleine man trouwens ziek; verkouden en grieperig. Gisteravond 39.2 koorts en voelt zich echt naar, zo zielig. Vannacht een gebroken nacht gehad...hij was zo'n beetje ieder half uur wakker en huilen...
De banner is van menstruatiekalender.net en die hou ik gewoon bij, maar met elke dag die ik als "overtijd" invoer schuift ie mijn menstruatie ook gewoon een dag op.
meiden, ik heb mezelf er ook bij gezet... ben niet zo vaak online maar probeer het allemaal bij te houden. ben nog niet ongesteld geworden maar het zit er nu aan te komen denk ik.. ronde 1 'kon' het eigenlijk ook nog niet echt. (ik had tot twaalf dagen geleden een koperspiraal) keesje, mijn vriend heeft ook nog niet zo'n haast. ik probeer zelf ook maar een beetje relaxt te blijven maar merk dat ik er toch enorm mee bezig ben! ondanks onze leeftijd zijn er in onze vriendenkring nog bijna geen zwangeren of jonge ouders, voor hem speelt dat erg mee denk ik.
Alexandra, jee balen meid. Heb je vandaag dan een afspraak bij de gyn? Ben heel benieuwd wat hij/zij zegt. Kan me voorstellen dat je baalt van je lijf, dat je niet weet waar je aan toe bent. Hopelijk kan de gyn iets zinnigs zeggen en kunnen ze iets doen waardoor je snel zwanger mag worden! Sweetvienna, mijn dochtertje is ook alweer ziek, haar 3e oorontsteking sinds de kerst. Begin er ook wel echt een beetje genoeg van te krijgen. Wat mij betreft mag de lente weer beginnen hoor!
Ik ben vorig jaar na mk depressief geworden en zit nu zonder baan. Daarvoor heb ik eerst jarenlang gewerkt als telefoon informateur en daarna nog een korte tijd in de kinderopvang. Mijn man wil net zo graag als ik. Ik vroeg hem laatst "Wat zou je liever hebben, een kind of een miljoen" en toen zei die "Een kind natuurlijk!" Wist ik ook wel, maar was toch goed om weer even te horen.
Haha "lijder" kan ik me geheel voorstellen.Moet je wel sterk in je schoenen staan! maar zeker ook een leuke uitdaging.Ik werk in de paramedische sector en dus ook regelmatig. Mijn man wil het overigens ook wel graag, maar is idd nuchter en als het komt dan komt het.....wij vrouwen slaan weer gelijk op hol! Jij bent ook al een tijd bezig he? dat is ook mijn grootste angst.Bij nr1 was dat al zo (en wat denk je?zwanger in ronde 2!) en nu heb ik die gevoelens weer.....rare wezens zijn we toch.
Sunny Gefeliciteerd meid! Ik hoop dat het deze keer helemaal goed mag gaan! Spannend dan he, die eerste weken weer... Nanny welkom hier! Sammy ik hoop dat de gyn je duidelijkheid kan geven! Hou je ons op de hoogte? Ik loop bij een gynaecoloog omdat ons eerste dochtertje niet levensvatbaar was, bleek tijdens de 20 weken echo. En bij mijn 2e dochtertje bleek dat ik een afwijking heb aan mijn baarmoeder, maar 1eileider, 1 eierstok en 1 nier. Genoeg redenen dus om bij een gynaecoloog te lopen, helaas... Snoetetoet, hoe gaat het nu met je ogen???
Nou je zult wrs. versteld staan! Bij ons vertelde de 1 na de ander zwanger te zijn, wat resulteerde in 5 baby's in 8 maanden tijd.En dat speelde bij mijn man ook mee. Zelfs in de zwangerschap was hij nog niet reuze enthousiast, maar sinds die kleine er is: Voor hem echt 1 roze wolk! hij vraagt me zelfs vaak wanneer ik weer eens weg ga, zodat hij tijd alleen met haar kan doorbrengen, haha. En volgens mij zijn alle vrouwen er zo mee bezig, tenminste de vrouwen die ik ken wel!!!! Nou succes meid en hopelijk snel 2 streepjes voor je
Hee wat leuk een 30+ topic! Ik heb een stukje teruggelezen en het is allemaal zo herkenbaar, vooral die ovutesten en de stress die je daarvan kunt hebben... en dan het wachten... moeilijk he. Laat ik me even voorstellen: ik ben 32 jaar, volgende week alweer 33... nu in ronde 7 voor ons eerste kindje. Mijn NOD is op 20 februari. In ronde 5 ben ik even zwanger geweest maar heb met 5,5 week een miskraam gehad helaas. O ja, en ik werk ook in de zorg (ouderenzorg). 3 dagen. is het toeval of niet? Ik schrijf ook mee bij de 30-plussers bij de zwanger worden clubs, is ook heel gezellig, daar zitten ook een aantal inmiddels ervaren moeders. Het leuke van dit topic vind ik dat er zoveel meiden zijn die in precies dezelfde fase zitten, fijn om te lezen dat je niet de enige 30-plusser met tikkende klok bent..
Ik werk trouwens ook maar 3 dagen. Bij een school in Nijmegen, als studieadviseur en van alles en nog wat. Heb wat heel anders gestudeerd, culturele antropologie, maarja als er ergens geen werk in te vinden is... Keesje en Snoetetoet, Ik denk inderdaad dat mannen er gewoon veel releaxter in zijn. Bij ons lijkt het inderdaad wel alsof als je de knoop hebt doorgehakt het niet snel genoeg kan gebeuren! Maarja daarna duurt het dan ook nog 9 maanden, dus ik snap onszelf wel hoor!
Nee morgen heb ik die afspraak, samen met mijn man, want die heeft dus traag zaad. Dus het wordt hoe dan ook een heel project en ik hoop dat IUI de oplossing gaat bieden en dat er met mij niks mis is. @moeders met een ziek kind thuis Mijn man is ook ziek thuis, komt op hetzelfde neer, haha! Hopen dat ze allemaal maar weer gauw beter mogen worden.