30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nu snap ik het beter! Dus als ze eenmaal koorts hebben, kan het snel gaan... Ik hou het in de gaten en bedankt voor de uitleg!

Dans ze!:)

2. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Als ze langer dan 3 dagen boven de 38,5 zitten HA waarschuwen. (luid t advies)
    Jamie heeft zelf 3 weken geleden hele hoge koorts gehad (zesde ziekte bleek achteraf) 3 dagen 39- 40,2. en daarna was de koorts plots weg. Kleine kindjes kunnen hele hoge koorts krijgen, mijn HA zegt dat het soms alleen maar goed is dat het oploopt tot 40 graden, dan is het een teken dat het lichaam er op reageerd om t uit te drijven. Belangrijk is wel dat ze blijven drinken, doen ze dat niet moet je aan de bel trekken ivm evt. uitdroging. Maaltijd overslaan is geen punt genoeg reserves. en paracetamol !!!!

3. Nou meiden, ik duik mn bedje in, wordt een zware nacht ben ik bang..:( Welterusten allemaal voor straks en voor nu nog een hele fijne avond!

4. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    welterusten marjolein, en sterkte vannacht, meestal worden zieke kindjes 's nachts nog weleens wakker. ben benieuwd hoe het morgen met haar gaat.

de rest ook welterusten en tot morgen.

5. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Weltrusten knuff

6. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    @marjolein Trusten!!! Sterkte vannacht!!!!

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nah! kom ik mijn bad weer uit is iedereen weg:(
    Tja..
    monologen houden is ook zo wat..

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Marjolein, zielig he als ze ziek zijn, vind ik zelf ook nooit leuk! Gelukkig is onze koter weer er bovenop, is nu met zijn kiezen bezig.
    Maar nooit gedacht dat het je zo zou raken als ouder. Als ze pijn heeft, lekker zetpil geven.

@Hexje, hoe is ie meid, al richting eisprong??? Of weet je nog niet wanneer die is?

@Mvl, is het al geland dat je zwanger bent??? Hihihihi.

@Welkom terug Saffron.

@Kritstel, jee ook al een tijdje bezig voor een 2e zo te zien, dacht dat juist wel sneller ging maar niks is minder waar.

@Hartedief, meissie wat heb jij veel meegemaakt ook zeg. Natuurlijk twijfel je en ben je onzeker, lijkt me niet meer dan logisch. Sta je nou ook onder extra controle.....pfff hebben het hier net over met manlief, die zucht ook eens, jee zegt hij bij 38 wkn.
    Hele dikke knuff.

@Koorts, hier zoonlief 3 dgn oplopend tot 39 graden maar dan hoef je nog niet aan de bel te trekken hoor, mits ze maar genoeg drinken en dus plas luiers hebben, en dat hoeft nog niet eens een aantal uur achterelkaar.
    Hangt helemaal af hoe je kindje is. Hier zoonlief gewoon niet echt ziek zeg maar. Was nog heel alert enzo.
    Laatst bij de dokter, die zei dat wanneer kindjes drie dagen boven de 38 graden koorts hebben ze sowieso even beoordeeld moeten worden door een dokter.
    Dus dat hou ik nu aan.

@Kwetsbaar......yep Nanette, dat is een waar woord!!!

9. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ goofy hier alles goed heb het gevoel dat hij eraan komt.... (volgens banner pas donderdag:() raar gevoel laag onderin mij buik ten hoogte van de eileiders8) Dus ikke denken vanaaf mooi klussen moet hexenman ineens werken:$
    Dus dan maar morgen ;)

Hoe is het verder met jou??

10. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    ik dacht ook dat een 2de sneller zou gaan. Nou moet ik erbij zeggen dat ik van de 1ste bij ronde 2 al zwanger was. Dus nog sneller is een wonder. na mijn bevalling niet meer aan de pil geweest en gewoon weer een regelmatige cyclus van 28. Maar als je er 1 hebt en die superdruk is en een manlief die pas laat this is (horeca) is t soms een beetje uitkienen wanneer t mogelijk is.... pfff maar t duurd nu toch wel lang. Maar mijn gevoel zegt dat het komende lente Roze gaat regenen !!!!!

11. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Heel veel roze :D:D

12. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    HEEEL VEEEEL ROZE!!!!!!!!!!!!!!!

En bedankt voor de steun!!!!!

Heb mijn "handtekening" maar even aangepast, want we willen het dit keer toch nog eventjes geheim houden hahaha..moet je nagaan... zit ik het hier uit te schreeuwen...maar toch eventjes misschien voorzichtig zijn.

Marjolein, hoop dat je een goede nacht tegemoet gaat..maar vaak lig je vantevoren al niet lekker als de kleine ziek is.. heb het ook wel eens dat de kleine ziek is en hij een hele nacht slaapt, maar ik elk kuchje en zuchtje hoor...

Een tweede sneller...tja... misschien heb je het dan te druk om er zoveel aan te denken, maar helaas geldt dat ook niet voor iedereen he... Als je wens zo groot is, houdt dat je elke dag bezig. Maar het is fijn dat je dan met een topic lekker van je af kunt schrijven en elkaar kunt oppeppen!

13. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    weltrusten iedereen, ik ga lekker mijn bedje in, waarschijnlijk tot morgen!!!

14. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Slaap lekker en tot morgen *knuff*

15. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Zo, wij zijn weer thuis. Al een tijdje hoor, heb eerst even bij zitten lezen :).

Morgen ga ik op iedereen reageren, ik duik zo m'n bedje in, ben aardig moe. Wil alleen even kwijt wat die gekke baas van m'n vriend zei.

Ik voel me al de hele dag niet zo lekker, last van buikkrampjes, en toen ik op het feest een bord gegeten had werd ik helemaal niet lekker. Moest echt moeite doen om het binnen te houden. We zijn toen lekker in de loungehoek gaan zitten met een stel, alleen m'n buik bleef vervelend. Hij krampt nu nog steeds. Dus we zijn ook eerder weggegaan dan we allebei eigenlijk wilden. Toen we weggingen vroeg z'n baas waarom we al gingen dus ik zei dat ik me niet lekker voelde. Toen zei hij tegen mij : jaaaa, over 9 maanden weten we meer he! Dus ik waaaaat? Ik kijk Marcel eens aan van uuuh heb jij wat verteld? Maar die heeft niets gezegd, bleek dat hij van de week ook al aan Marcel had gevraagd of ik soms zwanger was? Die had 't ontkend natuurlijk. Zegt ie ja, ik voel dat soort dingen aan, met een big smile op z'n gezicht. Dus ik heb maar gezegd dat ik over 2 weken meer weet haha :D.
    Echt he, waar die 't vandaan haalt.. geen idee! En pas geleden vroeg m'n schoonpa ook al aan m'n schoonma of ik soms zwanger was. Die weet niet dat we er mee bezig zijn maar m'n schoonma wel, maar die heeft natuurlijk niets gezegd. Dus ja, z'n baas weet nu wel dat we er mee bezig zijn :). Och geeft ook niet. Zou hij het soms aan me kunnen zien of ik zwanger ben? Sommige mensen kunnen dat he, want hij keek me echt zo raar aan of ie meer wist dan ik.

Maar goed, ik ga lekker m'n bedje in, ben erg moe. Tot morgen lieverds.

16. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    @agossie, meid wat een elende weer. Bah. Had je dit vorige maand ook? Misschien zijn je dagen na ei gewoon korter? Hoop dat ze in het ziekenhuis wat vinden.

@nanette, ja ruzie komt nooit gelegen. Bah vind er ook echt niks aan en voordat het dan weer goed is.

@marjolein, ppffff jij kan weer op de bank wat een gedoe was dat met je ei zeg. Nou maar weer hopen en duimen. En lekker op de bank doe je voetjes er maar op kan je effe bijkomen van dat klussen. En dinsdag voor de echo hihaho.
    Ah je kleine meis ziek. Aaaahhh hopen dat ze snel weer opknapt.

@dobslots, maar als je nod pas 1 april is is het nu toch te vroeg om te testen?

@knuffel, ik zou gewoon even kijken hoe die morgen en overmorgen is dan kan je ook met een gerust gevoel echt zwanger zijn. Meid ik denk het wel hoor.

@hartendiefje, och meis toch. Nou we gaan zeker even je door deze tijd heen helpen.
    Dat is ook allemaal niet fijn en alles er even uit gooien is ook wel even lekker.
    Nou we gaan echt duimen hoor.

Nou meiden ik duik ook mijn bed in ben zooooo moe.
    Dikke slaap-lekker-knuffel en voor sommige goede-morgen-knuffel.
    En voor ook een paar een hou-het-roze-en-geniet-knuffel.

17. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Lekker slapen gaat vast wel lukken na je relax dagje :D

18. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    knufffffffffff,van harte meid! joehoeee zwanger!

harteidef knufffffffff*

marjolein he is het nu met je meissie/?

ik ga ook lekker liggen,ben onwijs moe,morgenchtend weer werken.pfff

19. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Slaap lekker allemaal, ik ga ook maar eens naar mijn mandje:D

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    #3720 Knuffel, 20 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2010
    Daar ben ik nog even.

Het is me gelukt om mijn mond te houden over de positieve test op de verjaardag. Toch leek het wel op mijn voorhoofd geschreven. NBiemand weet datw e bezig zijn, en wel 3 mensen hebben gevraagd of er bij ons niet eens wat "ging gebeuren". 1 vriendin bleef er maar over doorgaan, heel bizar...... Maar: ik heb mijn mond gehouden, en dat had ik eigenlijk niet verwacht. Asl ik een paar dagen verder ben begint het mischien realiteit te worden. Nu klinkt het nog alsof iemand een grapje maakt (zelfs mijn vriend zegt: wat klinkt dat raar uit jouw mond: ik ben zwanger).

Gooi het er hier maar lekker uit hoor! Ik ga je toch ook wel Feliciteren hoor komt 'ie: GEFELICITEERD!!!
    Ik hop dat je uiteindelijk toch erin kan gaan geloven en misschien genieten. Als je je hart wil luchten weet je ons te vinden! Altijd wel een luiserend oor, een arm om je heen of een Group hug!!!

Welterusten, tot morgen

Deel Deze Pagina