Lol die van mij is niet gegroeid al ben ik behoorlijk aangekomen dus denk toch dat het agossie een andere oorzaak heeft Denk als dat zo was dat er weinig rokende vrouwen meer waren
Volgens mij gaf ik het verkeerde voorbeeld Nannete het werkt echt hoor 2 cupmaten erbij in 2 maanden dus stoppen zou ik zeggen * nu maar hopen dat ze er nog intrapt natuurlijk*
@Agossie, ik kon het ook heel erg aan mijn borsten voelen bij mijn eerste zwngsch, nu voel ik niks.......dusssss.......
Oh gelukkig, dus er is nog hoop voor mij! Ik heb namelijk helemaal geen last van mijn borsten. (maar dat heb ik ook niet als ik ongi moet worden ofzo) Ik dacht dat dat altijd 'n standaard gegeven was, dat je gevoelige borsten had, meteen als je zwanger was. Kijk, zoveel verstand heb ik er allemaal van...
@Hier ga ik de symptomen niet meer vertellen tegen manlief.....want ik zie toch een teleurstelling in zijn ogen als het dan weer niet raak is.......we houden er allebei geen rekening mee nu.
Als ik GEEN last heb van gevoelige borsten is dat juist een kwaal voor mij, dus iid geen standaard ding hoor
Nee hoor er zijn ook vrouwen die werkelijk nergens last van hebben. Mijn mams was er zo eentje...die had nooit symptomen....En soms komt het pas later in de zwangerschap. Ik heb ook echt nooit last van mn borsten, ook niet als ik ongi moet worden/ben...ieder lichaam is anders! Ik heb sowieso eigenlijk weinig last als ik ongi moet worden/ben...soms wat pukkels van te voren maar verder nergens last van, geen buikpijn, geen opgezette buik, geen gevoelige borsten, niks. Waar ik wel wat last van heb, is een dag of paar dagen van te voren moodswings...maar ook niet altijd!
Paar daagjes niet geweest en we hebben er alweer 3 zwangeren bij; Knuffel, Hartediefje en MVL van harte!!!!!!!!!! Ga er maar lekker van genieten!!! Hopelijk kunnen we jullie allemaal snel achterna! Het gaat hier iig de goede kant op, de prognoses die we laatst hebben gedaan over het percentage wat zwanger zou "moeten" zijn (statistisch gezien, weet zo even niet meer wie dat ook alweer berekend had) klopt iig wel volgens mij! Saffron, welkom terug! Hopelijk heb je een leuke vakantie gehad. Agossie, spannend he zo de laatste week?! Ik zag dat jij ook al getest hebt? Ik kon me ook niet meer inhouden en heb vanochtend getest, hartstikke negatief natuurlijk, is ook nog veel te vroeg. Moet ook zeggen dat ik maar weinig syptomen heb behalve dat mijn temperatuur mooi hoog blijft maar die zakt natuurlijk pas net voor NOD dus daar valt niks over te zeggen. En af en toe wat steekjes in mijn buik onderin en aan de zijkant en ietwat gevoelige borsten maar goed, dat had ik vorige maand ook. Hoe staat het met de bloedingen, heb je er nog last van? Shadowcat, jij mag ook alweer bijna testen, spannend!!! Best irritant dat mensen al aan je denken te kunnen zien dat je zwanger bent terwijl je zelf nog helemaal in spanning zit of het daadwerkelijk zo zal zijn, maakt de spanning alleen maar des te groter. Kleine druif, klinkt heerlijk dat duiken, ben jaloers! Jij ook nog een weekje wachten tot je NOD, we wachten in spanning af! Zie dat jij 2 maanden geleden ook gestopt bent met roken, ik ook 3 maanden geleden en het valt af en toe niet mee, moet zeggen dat het nu pas moeilijk begint te worden. En wat betreft die cupmaat, daar merk ik nog maar weinig van! Moet zeggen dat het me sowieso meevalt hoeveel ik aan ben gekomen, vrij weinig heb ik het idee (heb geen weegschaal dus weet het niet precies) en dat was een van de redenen dat ik het continu uitgesteld heb omdat ik bang was dat ik echt kilo's aan zou komen! Ben jij trouwens ook gestopt ivm je kinderwens? Vriendlief rookte ook en we zijn samen (hij onder dwang van mij, in de trant van, we willen samen kinderen..) gestopt. Marjolein, hoe gaat het inmiddels met je dochter, alweer wat opgeknapt of nog steeds ziek en koorts? Vandaag een lekker rustig dagje gepland, beetje rommelen in huis, wasje doen, badderen, boekje lezen etc etc. Gisteren druk bezig geweest, heb de hele muur geschilderd in onze woonkamer (ca. 12 meter lang en 2 meter hoog), zwaar karwei zeg! Iedereen vindt ons huis altijd helemaal geweldig qua ruimte en inrichting maar ik vond de muren te licht en wilde het wat knusser maken. Ik merkte wel dat het eigenlijk te zwaar voor me was zo'n hele dag schilderen na de herniaoperatie, mag een heleboel dingen nog niet doen en dan ga ik wel "even" de kamer schilderen, niet slim!! Maar goed, het is weer gebeurd en ben er blij mee, kamer lijkt wel wat kleiner nu maar het is een stuk gezelliger en knusser en dat is wat ik wilde! Afgelopen vrijdag waren er trouwens 2 vriendinnen hier en die vroegen aan me hoe het met de "beebie" is, zij weten inmiddels wel van onze kinderwens, ik heb ze gezegd dat ik over 2 weken meer weet, ga ze natuurlijk niet vertellen dat ik deze week al kan testen! Weet niet of ik het goed voor me kan houden als het zover is, we zijn nml. heel open naar elkaar en zij zien alles aan me!! Nou meiden, ik kijk af en toe wel weer even mee vandaag wat er hier gebeurt en ga verder lekker van m'n vrije zondag genieten!
@aggossie: wat een verhaal meid, ik heb echt geen idee maar zal heel hard voor je duimen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. @Nanette: wat een geweldige foto! @eternity: ook ik heb geen gevoelige boobs hoor (ja, als ik heeeel hard knijp). Dat zegt dus helemaal niets!
Knuffel, ik ziet dat je je banner nog niet aangepast hebt? Durf je je nog niet te hopen dat het allemaal goed blijft gaan of twijfel je nog? Je testen zijn igg hartstikke positief!
Ik ben ook een gestopte roker! Bijna een jaar nu. Ik ben zeker wel met voorbedachte rade gestopt (kinderwens). Alhoewel mijn vriend daar nog niet helmaal aan toe was. Nu ben ik wel blij en ik moet zeggen het is mij uiteindelijk best meegevallen... Volhouden hoor dames en "gewoon" nooooooooit meer een sigaret opsteken.
ben even snel over de paginas gelopen en wat zag ik? knuffel super gewoon!!!!! wooooow!!! ben zo blij voor je. super. hoe voel je je? ik heb wel bijna niks herlezen dus heb geen idee wanneer je getest hebt en hoe of wat. maar zag roze en jouw naam dus. super meid!!! @ marjolein....zo jij klust er flink op los meid. hihihih wij hebben het rustig gedaan deze maand en ik voel mij daar ook goed bij. mijn dochter gaat donderdag naar de neus-keel en oorarts. in belgie moeten ze na 4 oorontstekingen op een jaar naar die arts. standaard hier. @ bieb..hoe is het meid? las iets snel over je eitjes die te klein zijn? groeien eitjes! groeien!!!! @ de nieuwe meiden welkom... @ sweetvienna...hoe is ie? ben jij aan de klus of niet? volg het niet helemaal meer denk ik... @ al de meiden hier...veel hcg gewenst. met mij gaat alles zijn gangetje. vanmiddag weer werken dus ben weer niet online. maar vanaf morgen 2 weken vrij!!!!!!!!! joehoeeee... hoop zo dat het voor ons ook mag lukken eindelijk want na 6 maanden krijg ik er stilaan genoeg van. sorry voor de meiden die langer bezig zijn echt, maar zo voel ik mij gewoon. ik vind 6 maanden al best lang. samen zwanger! zo moet het gewoon. ik zit op het wachtbankje denk ik, heb niet naar mijn banner gekeken. hahahahah ik weet het zelf niet eens meer van mezelf. gaat de goeie kant op hier!!!
Ik durf inderdaad nog niet te hopen dat het allemaaal goed gaat. Maar als ik nu morgen een overtuigende positieve test in handen heb zal ik 'm denk ik wel veranderen. Het is ook allemaal zo onwerkelijk....
knuf gewoon je banner aanpassen hoor. niet te veel zorgen maken is ook niet goed! geniet nou maar lekker want je bent gewoon zwanger hoor en dat mag je uitschreeuwen!!! zou ik ook doen!
@Agossie, jee zeg... wat spannend allemaal..maar je probeert je "kwaaltjes" inderdaad anders te voelen.. maar het zijn wel dingen die bij een zwangerschap kunnen horen hoor... beter ruiken, gevoeligere borsten. ook hoofdpijn en humeurig, winderigheid kan je meer hebben... Ik ga zo voor je duimen dat het nu raak zal zijn..want jee... ronde 21.. het moet nu voor jullie ook een keer raak zijn. Heerlijk he... die uitslapende kindjes..vanochtend was het hier ook acht uur..heerlijk en bovendien nog een test gedaan en wat denk je...een dikkere streep!!!!!!!!!!!!!! Ik begin het nu echt te beseffen.. Marjolein, hoe is jouw nacht geweest? Nanette, wat een leuke foto van je dochter en je zus. Wij gaan eten, manlief heeft een eitje gebakken... lekkerrrr
Dank jullie voor de lieve berichtjes! Mayra is de nacht redelijk goed doorgekomen, gelukkig! Vanochtend weer alles ondergespuugd en kreunen van de pijn. Ze ruikt oom uit haar mondje en ik denk (weet) dat ze een keelontsteking heeft incombinatie met buikgriep. Morgen gaan ze naar de dokter, dan wil ik eigenlijk ook een verwijzing naar de KNO, vind het nu wel welletjes eigenlijk! ZE ligt nu op bedje, gelukkig heeft ze wel gedronken en een halve banaan binnen gehouden! @Shadowcat, wat een toeval, of niet?!?! Ik hoop dat die man gelijk heeft! Zou toch mooi zijn als ie het goed heeft in zijn voorspelling! @Knuffel, wat knap van je dat je je mond hebt gehouden! Maar wat grappig dat ze het eigenlijk allemaal wel doorhadden! Je straalt het waarschinjnlijk uit! @Kleinedruif, spannend meid! Zijn wel allemaal kwaaltjes! @aggossie, het blijft spannend zeg Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt! @Hartediefje, je bent echt zwanger meid!!! Ik hoop dat je er toch van kan genieten! En voor iedereen die ik vergeten ben, sorry, tis een beetje teveel, ben het weer vergeten ondertussen