@Eternity bedankt voor je berichtje! @Hartediefje, met jouw achtergrond zou ik ook met 7 weken een echo willen hoor!! Kreeg ik ook bij mijn 2e dochtertje en toen wisten ze niet eens van mijn afwkijking! Dus ik zou het gewoon vragen/eisen! Een kloppend hartje is toch de eerste mijlpaal he!! Succes!
Na mijn miskraam in november is de VK twee keer langsgeweest om te praten, een bekende van me, dat scheelt misschien. Ik vroeg toen al over een eventuele volgende zwangerschap hoe het dan zo lopen qua controles. Ik mocht dan rondom 6-7 weken al een echo om te kijken of hartje klopt en dan daarna nog eventuele extra echo's en extra afspraken om hartje te luisteren totdat ik het zou voelen bewegen. Ik vond dat toen wel heel fijn om te horen.
Marjolein, wat ontzettend vervelend, eerst zolang zitten wachten en dan nog niets. Hopelijk heb je deze maand geluk en zijn vervolgonderzoeken niet meer nodig. Ik zou wel om duidelijkheid vragen, want dit is wel weer raar gelopen. Beterschap met je dochtertje, duurt wel lang, zielig altijd voor die kleintjes....
Jeetje wat een gezeur weer allemaal zeg. Kan me voorstellen dat je een off day hebt. En wat stom dat ze dat niet meteen door hebben dat ze dat zo niet kunnen zien. Bah het zit je ook niet mee allemaal. We gaan met z'n alle duimen dat het raak is deze keer. En dan gaat het met je dochtertje ook nog eens niet beter he bah. Dan zie je het allemaal niet meer zitten op zo'n dag. Ik hoop dat het morgen allemaal weer wat beter zal aan. Je krijgt van mij een hele dikke knuffel.
Meiden dat hadden we toch niet af gesproken dat jullie ongie zijn geworden. Ik heb er ook even geen positief woord over te zeggen. Wat een negatieve dingen allemaal weer vandaag. Laten we hopen dat er morgen weer wat positiefs komt. Voor ons allemaal een hele dikke knuffel**** Hexje, waar ben je nou???
@marjolein.. wat vreselijk.. GEwoon een verloren middag! Ik kan daar zo boos om worden, alsof wij niet iets beter te doen hebben dan libelles te lezen in zo'n hokje. En dan ook nog met een kluitje in het riet worden gestuurd! GROM!!!! HAd zelf in mindere mate ook zo'n gevoel na mijn artsen bezoek. Min of meer stel je je toch er op in na afloop van de dag verder te zijn, dus leef je er een soort van naar toe. En geef je meisje een dikke knuffel! als het niet genoeg opknapt naar jou idee zou ik gewoon weer naar de arts gaan! @hartediefje..Dat klopt wat je daar schrijft over het begin belangrijker voor de baby dan het einde (b12 gehalte) maar voor jou is het de hele zw belangrijk (en daarna ook) De arts gaf uiteindelijk wel toe dat mijn bloedwaarden iig niet een ideaal beeld laten zien voor een goede zw/innesteling.. @agossie we gaan gewoon samen met de vuist op tafel bij de gyn! Spot niet met ons (en anders gooi jij die 20 kilo er weer bij, doe ik dat ook met mijn 20 kilo en dan gaan we dreigen)
He lieverds......hier pas terug van werk, bijeenkomst van school gehad......dus zzzzzz.....moe......morgen nog ffies en dan ben ik weer op het forum te vinden. Temp weer omhoog gegaan. Maar voel NIKS!!! Behalve die krampjes, mijn buik is bijna de hele dag wel aanwezig met gevoel, maar geen vollere borsten ofzo. Anekdote, collega had bij beide zwangerschappen gezegd, joh je ziet er moe uit.............zegt ze normaal nooit.....hmmm.......
Ik ben morgen vrij. Het zou 18 graden worden!!!! Lekker naar buiten, zijn we volgens mij allemaal aan toe. Eindelijk lente!!!
hoi hoi, Even een paar vraagjes. Is de menstruatie altijd van slag na een MK? of kan ik er weer rekening mee houden dat het gewoon weer ong. dag 27/28 komt en vanaf wanneer moet ik nu rekenen? Vanaf zaterdag toen ik bloed begon te verliezen? hoop dat iemand hier antwoord op heeft.
Vanmorgen nog geen ei te bekennen, nu mag het even wegblijven aangezien vriend vanavond vertrekt. @Marjolein: laat je niet van het kastje naar de muur sturen hoor. Als jij een afspraak hebt is het gewoon schandalig dat de gyn zo reageert! Voor alle dames die vandaag vrij hebben, geniet van het mooie weer en pik een paar zonnestraaltjes voor me mee terwijl ik hier op kantoor zit
Het kan van slag zijn, is mij verteld. Maar ik was al 10 weken. Ik zou rekenen vanaf de eerste dag dat je bloed begon te verliezen. En dan gewoon 28 dagen, maar houd er rekening mee dat het langer kan zijn. Bij mij begon mijn menstruatie weer, vanaf de curettage gerekend, 31 dagen later. Dus maar 3 dagen langer. Hoe gaat het nu met je?? Wat een impact maakt zoiets op je leven, vind je niet??
Goedemorgen allemaal, @ Marjolein hoe is het nu met de kleine?? Al weer een beetj eaan het opknappen? En wat stom dat ze je in het ziekenhuis niet serieus nemen! Je komt toch niet voor nix! Hoop dat het of snel lukt of dat je gyn wat voor je kan doen *Knuff* @ saskia je gedichtje *slik* @ Nannettte hele dikke knuff, hoop dat je je weer een beetje beter voelt vandaag.... @ Bieb heel veel sterkte straks hoop dat je een mega ei hebt en voor de rest allemaal een zonnige knuff voor vandaag Ik ben weer even weg tot vanmiddag