Hexje, spannende dag! De eerste ronde!!!! Raar idee hè als je ligt te vrijen, ik had de eerste paar keer steeds in mijn hoofd dat het dan mogelijk was dat we een kindje aan het maken waren, dat heb ik nu niet meer zo vaak! Knuffel mooie avatar! Pas goed bij je!
Hexje...jee... wat een verhaal..maar ik kan je een beetje een hand geven hoor... Ik ben een jaar na de geboorte van mijn oudste ook uit elkaar gegaan...want hij wilde liever een man..Tja...waarom hebben anderen dat wel dan altijd gezien (hoor je dan pas acheraf he...) en ben ik zo blind geweest???? Hier ook sinds twee jaar helemaal gelukkig en is nu mijn man!!!! Zelf voel je je echt een beetje dom..maar goed... de band is nog redelijk goed en we zijn nu allemaal gelukkig en daar gaat het om he. Knuffel, leuke avatar!!! Hier viel het zonnetje wat tegen hoor...zat bewolking voor, maar we hebben wel een hele fijne dag gehad.
jeetje wat een verhalen allemaal dames. Ben blij dat jullie je grote liefde hebben gevonden. En niet zijn blijven hangen in het oude vertrouwde. En nu lekker bezig zijn voor dat kleintje die jullie altijd hebben gewild. Mijn ei is ietsiepietsie gegroeid en ze denkt dat het nu wle door gaat zetten en moet zaterdag weer komen pffff ben er nu 6x geweest in 2 weken. Maar ja we hopen maar weer op een mooi groot ei. Dikke knuffel voor ons allemaal.
Ik wil vrijdag wel nog een test doen om te kijken of hij al wel negatief aan geeft. Raar eigenlijk he, we willen normaal altijd dat hij positief aan geeft, maar nu wil ik alleen maar dat hij negatief gaat aangeven. En het is inderdaad moeilijk, het heeft echt impact op je leven. Ik ben wel aan het werk, maar ben er niet bij met me gedachte. Mensen moeten ook niet vragen hoe gaat het met je, want dan huil ik al weer. Ik moet zeggen dat ik niet had verwacht dat het zo'n impact zou hebben, misschien wel heel naief van me. Ik hoop ook dat ik gauw weer zwanger ben en dat dan alles goed is. Ik ga gewoon weer straks fijn oefenen met me vriend
Hey meiden, Bedankt voor het medeleven allemaal! Echt super lief!! Het is allemaal goed gegaan. Die verdovingsspuit deed wel 'n beetje pijn, maar voor de rest viel het reuze mee. Ze hebben het onderhuids met 2 hechtingen gehecht. Alleen de verdoving is uitgewerkt, en nu doet het toch wel pijn. Ik lig nu met m'n laptop op de bank. Zitten is geen optie, hahaha. Maar gelukkig ben ik er weer vanaf. Maar heb nu wel weer maandverband nodig door de nabloeding daar! Is het niet van het ongi zijn, dan is het daar wel van... Hopelijk gaat die pijn snel over. Gelukkig had ik een vrouwelijke chirurg (GEWELDIGE vrouw trouwens, hardstikke mee gelachen zelfs), dat maakt het toch net ietsje minder ongemakkelijk. Maar ik ga nu gauw weer liggen, want dat half zitten is ook niet echt fijn... Hopelijk kan ik morgen weer gezellig mee buurten met jullie. Fijne avond, en alvast weltrusten. Nogmaals, bedankt voor jullie berichtjes!!
@Bieb, mijn duimen draaien dat jullie zaterdag een goeie groei zien!!!! @ Jacqueline, neemt misschien wel even wat onrust weg als je nog een test doet om te kijken of er nog hcg in je bloed zit. Anders kun je toch ook even bellen met de verloskundige of huisarts? Ze zitten ervoor en anders vraag je gewoon een bloedtest nog aan, even hcg prikken is een kleine moeite en weet jij hoe het op het moment is. @ Eternity, fijn dat het goed is gegaan. Wel fijn dat je een vrouwelijke arts had hahaha... is toch een vervelende plek he.. Kan me voorstellen dat het zitten niet fijn is. Hoop dat je snel weer wat langer kan zitten. Want dan geneest het goed!!! Fijne avond, ik ga het voor gezien houden. Nog even bankhangen.
Hoi ben ik weer even... @hexje en hartediefje: wat een verhalen!!!!!!!!!heftig hoor! @eternity: fijn dat het mee viel! Hopelijk knap je snel op! Ik ga onder de douche en dan optijd mijn bed in. En korte nacht en n lange dag gehad en geen idee wat de komende nacht weer gaat brengen. Morgen een lange, drukke werkdag en daarna paardrijden, misschien dat ik morgenavond laat nog even langs kom en anders tot vrijdag allemaal, welterusten al vast, groetjes
@ Jippiee Ja het komt er dan toch echt van hihi probeer er niet te veel over na te denken haha maar ja of dat echt zo is haha Ik zal mijn best doen @ hartendiefje jeetje dat is ook niet niks Stom is dat he dat je ondanks dat je er met je neus boven op zit het gewoon niet hebt gezien Ach als je allemaal gelukkig bent is ook veel waard natuurlijk. Mijn ex valt nu nog steeds op vrouwen (zegt hij) Nou niet meer op mijn hoor haha kan hij er mooi naast vallen @ eternity fijn dat het goed is gegaan lekker uitrusten wij lopen niet weg *knuff* @ Bieb groei eitje groei *knuff* Waar zijn jullie allemaal eigenlijk??? Vrije avond van het forum
Hoiiii meiden! Hier ff een berichtje vanuit de hotelkamer in Turkije. Om 02.00 vannacht moet ik vertrekken richting vliegveld. Jullie hebben zoooo veel pagina's gekletst, ik heb alleen een beetje gescand dus als iemand ff de highlights kan opschrijven 'that would be awesome' Ik en manlief hebben een fijne week gehad met lekker weer. Jammer alleen dat ik 2 dagen terug ineens een allergische reactie kreeg op een gezichtscreme om tegen zon te beschermen en ik super gezwollen ogen kreeg en een vervelende jeukende uitslag. On top of that, ben ik net ook nog door mijn rug gegaan en ik kan amper lopen of bukken. Zitten gaat nog net. Ik weet niet hoe ik dat straks ga uithouden op het vliegveld en zo... Bah, wat een domper op een verder geslaagde vakantie. Anyways, welkom aan de nieuwen hier en veel succes. @MvL en Knuffel Whooooeeehoeee! Gefeliciteerd!
Ik ga ook mijn bedje in.....ben op!!!! En weer weekend dus ben er weer wat regelmatiger. Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik niet alles terug ga lezen, en dat ik dan gewoon nu weer inspring.
@Biep: niet leuk dat je nog een keer terug moet, wel leuk dat er dus nog kans is deze maand. Wel vol blijven houden hoor! Je weet waar je het allemaal voor doet!!! @eternity: sterkte nog even! Het ergste heb je nu als het goed is gehad! @Alexandra: Balen zo'n einde aan je vakantie. Verder wel lekker gehad? Je vroeg om een update: de zwangeren had je al gezien, verder zijn er nog wel een paar verhalen over mensen die zich om laten bouwen of toch ineens van een ander geslacht gaan houden..... Nee hoor, ik maak een grapje (maar voor Hexje en Hartedief was het toen helemaal niet grappig). Ik ben vanavond naar een "styling party" geweest, daar geven ze aan wat voor type je bent. Ik ben een zomer/lente type, lekker vrolijk. Een van de dames daar vroeg aan me wat ik te vertellen had. Ik had echt helemaal niets gezegd, maar de manier waarop ze het vroeg was overduidelijk. Zijn er dan toch echt mensien die het zien???? Ik stond perplex, en denk dat ze het nu wel doorheeft....
Goedemorgen, daar ben ik weer. Ei nog in geen velden of wegen te bekennen, gelukkig maar want vriendlief had gisteren geen zin. Dus nu maar hopen dat ei nog even wegblijft.... @alexandra: wat een shit einde van je vakantie om door je rug te gaan, gelukkig heb je verder wel genoten (behalve dan de allergische reactie). @knuffel: je straalt blijkbaar zo dat ze het van je gezicht af kunnen lezen
Goede zonnige morgen allemaal @ Alexandra jeetje wat balen...... hopen dat het weer snel over is.... Inmiddels ben je alweer in nederland schat ik.... of je komt zo uit de lucht vallen Hoe is het gegaan?? Heb je het een beetje overleeft met je rug? *Knuff* @Goofy toen jij berichtje plaatste was ik aan het ................... douchen om naar bed te gaan..... LOL en jij genieten van je weekeind.... @Knuffel je weet dat het in huis is toegestaan om met bordje zwanger op je hoofd te lopen en uiteraard hier ook.... Maar weet je er zijn momenten dat je deze beter thuis kan laten O ja haal dan ook even die grijns van je gezicht om het plaatje compleet te maken @ Saskia hij had geen zin???? Wat is dit?? Mannen.... dikke KNUFFFF
@alexandra, jammer dat je dan net nog even door je rug gaat, hopelijk is de terugvlucht toch enigzins goed verlopen voor je. Gelukkig is de rest van de week wel leuk geweest. En... je komt terug in Nederland met ook redelijk mooi weer.
@Knuffel.....*grijns*..........toen ik 5 weken zwanger was precies ging ik trouwen, op de dag hielp een vriendin mijn om naar het toilet te gaan en toen zei ze: "ik weet niet wat het is met jullie, heb vaak een bruidspaar zien stralen maar er hangt bij jullie een soort tovercirkel omheen"......ze wist het toen nog niet.......hahahaha. En een ouder die zei in nov bij mijn miskraam (daarvoor dan) jee wat zie je er goed uit......en ook gisteren zei ze dat........(en een collega zei juist bij beide zwangerschappen dat ik er moe uit zag.......hahahahaha) Dus ik ben er van overtuigd dat mensen het aan je kunnen zien. Geniet er maar lekker van!