30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mythos mooi gezegd!!!! Wat zo voel ik het ook, dat we niet compleet zijn.......en dan komen de opmerkingen uit onze omgeving des te harder aan als ze zeggen: je hebt toch een mooi wonder al lopen........

@Shadowcat......nou maak je me weer aan het huilen met je lieve woorden.....

2. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Och meis toch, da's niet de bedoeling :(. Maar ik snap het wel hoor. Laat ze echt maar eens goed onderzoeken wat er met je is. Geeft niet als je moet huilen, wij zijn er voor je!

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga slapen, trusten meiden die er nog zijn! Zeg altijd tegen zoonlief dat als je slaapt je niks voelt......let it be!

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Weltrusten. Hoop dat je de slaap kan vatten!

5. shadowcat76

Lekker gaan slapen! Ik duik zometeen ook lekker m'n bedje in. Ben aardig moe. Weltrusten Goof, hou je taai he meis. Knuffel!

De rest : ook jullie slaap lekker! Morgen nog even 5 uurtjes dan ben ik er weer :).

6. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ook ik ga zo mijn bedje in. Morgen nog werken en dan weer weekend! Lekker hoor, hopen dat het dan ook nog zulk mooi weer is.

Welterusten...

7. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Marjolein
    Probeer maar van je af te zetten dat ze op je werk zo vervelend doen, het is inderdaad hun onvermogen dat ze zich net kunnen inleven in jouw situatie. Jij vraagt er immers zelf ook niet om, je krijgt het gratis en voor niks op je bordje!

@Goofy
    Ik snap je helemaal meid, gooi het er maar lekker uit. Het is ook KUT!!! Er is niemand die je erin kan oppeppen, want al die goed bedoelde dooddoeners heb je natuurlijk ook al honderd keer gehoord en daar heb je helemaal niks aan. Daarom van mij nu een virtuele knuffel (en een virtueel servies om lekker mee te smijten misschien?).

Nou, ik ben inmiddels weer een beetje bijgekomen van de reis. Was de hele nacht onderweg geweest en vanmorgen om een uur of 10 thuis gekomen. Was geen pretje, ruim 3 uur lang met mijn pijnlijke rug in zo'n vliegtuigstoel (die vliegveld wachtbankjes zijn ook al zo akelig), dus ik was blij dat ik me vanmiddag lekker op mijn eigen zachte bank kon neervleien en heb lekker geslapen.

En verder, mijn zwangere stiefzusje die op 13 maart was uitgerekend is nog steeds niet bevallen. Elk moment nu... ik weet echt niet of ik er dan snel heen zal gaan op kraamvisite... ben een beetje bang voor mijn eigen reactie. Nou ja, ik zie 't wel.

Ik heb trouwens dat boekje "Open zenuw" gelezen vandaag en ik moet zeggen dat het wel heel fijn is om te lezen hoe treffend bepaalde dingen worden omschreven door "lotgenoten". Ik zal nog wel even wat stukjes citeren later.

8. eternity

eternity Niet meer actief

Och meissie toch, wat verschrikkelijk balen!!!
    Ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit nu, en dat je baalt van je lichaam. Ik hoop dat ze er heel snel achter komen wat er mis is.
    Huil maar goed uit, en ga dalijk idd proberen om lekker te slapen!!!
    En als er iets is: gooi het er uit!!! Ik denk aan je!!
    Hele dikke knuffel voor sterkte!!!

@shadowcat: super lief dat je er aan denkt. Met mijn rug gaat het waardeloos!! De pijn wordt niet minder, ook niet met de pijnstilling die ik van de dokter heb gekregen! Ik word er heel erg moe van. Ik kan de hele dag bijna niks anders doen dan liggen, en zo half liggen/zitten. (dat laatste ook natuurlijk door de operatie die ik heb gehad)
    Maandag moet ik terug komen bij de dokter, en dan krijg ik waarschijnlijk een MRI om een hernia uit te sluiten.
    Wel erg gunstig dat je nog niks voelt nu he. Spannend!!!
    Succes met werken morgen, die 5 uurtjes zijn hopelijk zo voorbij!

@Marjolein: hoe is het bij de dokter gegaan??? Ik ben echt heel benieuwd. Ik hoop dat het heel snel goed gaat met je meisje.

Nou, ik ga zometeen ook slapen.
    Alvast weltrusten iedereen!!

-xxxx-

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Morgen meiden........

10. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Goeie morgen!!!

Goof, heb je een beetje geslapen??? Vind het trouwens wel mooi gezegd. Als je slaapt, voel je niets. Helaas vatten we niet altijd even goed die slaap he..

Hier vanochtend al vroeg wakker...zoonlief stond om zes uur al naast mijn bed (vorige keer vroeg hij of hij zelf uit bed mocht als hij iets groter was..., dus nu zei hij: mama, ik ben al iets groter..... hahaha... wel lachen...maar moet hij toch niet elke keer gaan doen hoor :D) Nog een half dagje werken en dan ga ik vanmiddag lekker met mijn ma eens winkelen.

Voor iedereen een dikke knuffel en speciaal voor degene die het nu wat moeilijk hebben!!!! *knufffff*

11. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal...
    Weer een nieuwe ei-nog-niet-in-het-zicht-dag. Begin hoop te krijgen dat deze ronde niet aan mij voor bij gaat en dat mijn ei nog even wacht tot maandag:D, als er ten minste een ei komt natuurlijk.

@aggossie: sterkte vandaag bij de dokter.
    @marjolein: hoe is het met je dochter bij de dokter gegaan?

@goofychick: nee shit balen! Zet het ook echt door? Hele dikke knuffel.

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Hartediefje, boefjes zijn het!!!! Hahahaha......hier eerst om half twee, papa mama.....ga ik mijn bed uit, ligt meneer te dromen hahahaha...........en om half vijf was hij klaar wakker maar wat wil je als je 4 uur op de dag slaapt.

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Saskia, thanks! Nou eigenlijk zet het nog niet door nee......terwijl ik dat normaal wel altijd heb......maar ik heb geen hoop meer hoor.......temp is ook naar beneden gegaan.

14. aggossie

aggossie Actief lid

17 mrt 2010
    120
    0
    0
    Dankje Saskia, heel lief!

Ik schrok vanochtend/nacht om 3:00 uur wakker van een hele nare nachtmerrie. Slaap veel onrustig de afgelopen tijd, veel enge dromen.

Kreeg gisteravond te horen dat iemand die ik ken zwanger is, via een berichtje nog wel, terwijl ik haar een paar dagen geleden nog zag...
    Heb nog even gedacht dat ze het misschien moeilijk vind om het tegen me te zeggen, maar van de andere kant, dan toch liever face 2 face dan via internet? Tsja.

Nog een uurtje dan gaan we de auto in richting het ziekenhuis.
    Heb mijn huiswerk gedaan en dus een kladblok vol vragen mee.
    Voel me niet heel sterk vandaag, alsof ik elk moment kan huilen.
    Hopelijk is het zo over, misschien even langer tijd nodig goed wakker te worden na zo'n brakke nacht.
    Hoop toch zoooooooooooooo dat we vandaag grote stappen vooruit zetten!
    Ik laat het weten...Denk vanavond, eerst kopje koffie na het ziekenhuis bij paps en mams en misschien nog even bij mijn zusje langs op de terugweg.

Een dikke knuffel voor iedereen!!! En een extra dikke voor goofychick vandaag *KNUFF*

Liefs!

15. shadowcat76

#4055 shadowcat76, 26 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 mrt 2010
    Morgen allemaal.

Heb nog even lekker voordat ik naar m'n werk moet 20 minuutjes de tijd.

Goof lieverd gaat het een beetje? Heb je toch goed kunnen slapen? Knuff

Eternity : hè balen zeg van je rug. Hoop dat ze met die MRI uit kunnen sluiten dat het een hernia is, maar als het dat niet is, wat is het dan? Vervelend allemaal :(. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Heb zelf een beetje krampjes in m'n buik nu maar ik moest daarnet ook flink naar de wc :D sorry :D

Hartediefje : hihi lief hoor, heeft hij wel gelijk in natuurlijk dat hij al weer iets groter is :D. Fijn is dat hè maar een half dagje werken. Ik hoef ook maar 5 uurtjes, van 9 tot 12 en van 1 tot 3. Dus ben net na 3 alweer thuis :). Shop ze vanmiddag!

Saskia : ik duim met je mee, dat je eitje nog even weg blijft tot maandag!

Aggossie : heeeeel veel sterkte bij de dokter! Gewoon met je vuist op tafel slaan, dat duurt nu al veels te lang allemaal. Gewoon die kladblok onder z'n neus schuiven en niet weg gaan voor alle vragen beantwoord zijn. Hoop zo dat ze je verder kunnen helpen. Dikke knuffel!

Trouwens Goof lieverd : vind je het toch niet erg dat ik er over praat dat het bij mij misschien wel zo ver is? Ik wil je echt niet kwetsen hiermee! Als het je teveel zeer doet dan moet je het gewoon zeggen dan hou ik er rekening mee!! *nogmaals een dikke knuffel*

@Marjolein : hoe is het afgelopen bij de dokter?

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Shadow cat.....nee natuurlijk niet lieverd!!!!! Gekkie!!! We leven met elkaar mee in voor en tegenspoed. Maar heb je het idee dat het raak is bij je????

@Agossie, meis heel veel sterkte en succes in het zkh.

@Eternity wanneer krijg je de scan??

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Eternity is zie het al........misschien mag je die MRI wel helemaal niet hebben maandag...........ik hoop het voor je!!!!!!!!

(je mag niet onder de scan als je zwanger bent)

18. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Agossie, laat al je vragen beantwoord worden in het ziekenhuis. Hopelijk willen ze nu eens echt wat gaan doen voor jullie. Ik duim met jullie mee vandaag.

Goofy, meer dan balen....en dan inderdaad maar 1 week lekker voelen van je hele cyclus, daar zou ik ook gek van worden. Hopelijk heb je vannacht lekker geslapen en gaat vandaag de zon weer even schijnen voor je.

Saskia, hopelijk blijft eitje nog heel even wachten. Zou super zijn. Geen ronde voorbij laten gaan zonder actie..

Marjolein, hou is het met je dochtertje???

Eternity, hopelijk gaat het snel een beetje beter

Alexandra, hopelijk is je rug snel weer de oude..

Shadowcat, spannend......

19. jacqueline125

21 nov 2009
    53
    0
    0
    doktersassistente
    Gelderland
    @ Jacqueline, neemt misschien wel even wat onrust weg als je nog een test doet om te kijken of er nog hcg in je bloed zit. Anders kun je toch ook even bellen met de verloskundige of huisarts? Ze zitten ervoor en anders vraag je gewoon een bloedtest nog aan, even hcg prikken is een kleine moeite en weet jij hoe het op het moment is.

@Hartendiefje; ik heb net test gedaan en hij was nu helemaal negatief. Geeft een beetje dubbel gevoel, ene kant van was hij nu maar nog zo positief geweest als die was, want dan was ik misschien nog wel zwanger, maar aan de andere kant geeft het ook wel rust, dat alles weg is. En dan kan ik rustig aan weer opnieuw beginnen.

Als er nog testers zijn, hoop voor jullie dat hij hartstikke positief uitslaat.
    En iedereen alvast een heel fijn weekend.

20. shadowcat76

Gelukkig maar Goof, ik wil je zoals gezegd echt niet kwetsen. Ja ik weet het niet, ik heb de afgelopen maand wel zo'n soort gevoel gehad, opgezette buik, misselijk na het eten en af en toe 's ochtends. Regelmatig kleine buikkrampjes. Nu krampt het ook een beetje, ik denk zelf dat m'n lichaam me weer voor de gek houdt en dat ik maandag of komende week gewoon vrolijk ongesteld ga worden :x. Hoop het niet natuurlijk maar kan niet anders doen dan afwachten... Van mij mag de volgende week ook snel voorbij gaan!!

Ik ga nu m'n schoenen aantrekken, ik moet naar m'n werk. Heb er eigenlijk geen zin in, zit veel liever hier bij jullie :). Ben er tussen de middag weer even!

Tot straks lieverds :).

Deel Deze Pagina