@aggossie lieverd ik duim voor je dat je vandaag wat stappen kan zetten in het ziekenhuis, en dat je daarna een leuke dag hebt bij je ouders en zus, knuff
begin me nu toch wel zorgen te maken om marjolein!(omdat ze nog niet heeft gereageert) zou het toch ziekenuis geworden zijn??
he meiden @ goofy...meid wat een k*&((&t gevoel he. elke keer die teleurstelling. ik leef met je mee hoor meid. ik zit zelf in ronde 8 dus ik snap het. deze maand hadden wij beslist om het wat rustiger aan te doen en dat lukt wonder wel. mag ik vragen waarom je naar de gynaecoloog wilt? heb je een onregelmatige cyclus? of luister je je naar je gevoel? ik vind het goed dat je het wil meid en ik hoop dat je vragen opgelost worden. hou vol. het gebeurt uiteindelijk toch hoor!!! @ marjolein...meid maak me beetje zorgen. 3 dagen niet plassen is echt niet goed maar dat weet jij wel. ik hoop zo dat ze haar goed onderzoeken en volledig uitzoeken wat er aan de hand is. hou je sterk lieve meid! vanuit hier veel sterkte naar je toe gewenst!! hou vol meid. en ja je kids gaan voor no matter what een baas zegt. zij heeft zelf geen kids zeker... @ iedereen die op mijn vraag geantwoord heeft. dank jullie!!! ik vroeg me af wat jullie mening was en dat hebben jullie verteld! wij zijn niet van plan ( nog niet ) om in de mallemolen te stappen hoor, dat was ook de bedoeling van mijn vraag niet maar ik vroeg me het gewoon af. wij gaan lekker door want uiteindelijk zijn we nu een half jaar bezig terwijl andere dames veeeeeeeeeeeel langer bezig zijn. @ eternity, bieb, shadowcat en al de rest hier...hoe gaat het met jullie. testers?
haaaaa lekker pauze, was ik wel aan toe . Volgens mij vanochtend te weinig gegeten voor ik weg ging, stond daarnet te trillen op m'n benen met het werken dus ben blij dat ik nu even kan zitten. Heb mezelf even lekker verwend met een omelet met een beetje spek er in, mag af en toe wel even . @Saskia, Femke : Jaa heel spannend! Ik wacht nog even met testen!! Ik weet het echt niet, ik voel nu helemaal niets, geen ongikrampen ofzo. Normaal altijd een dag of 3 vantevoren. Het is ook maar afwachten nu natuurlijk of m'n cyclus weer 27 dagen is net als vorige keer, voor hetzelfde geld is hij deze maand langer en word ik weer vrolijk ongesteld. Hoop het niet natuurlijk.. Ik wil wachten met testen tot woensdag, hoop dat me dat gaat lukken hihi. Denk het wel hoor, ik denk niet zoveel aan de testen, die liggen veilig opgeborgen in m'n nachtkastje. Ha gatver, nu ik dit typ merk ik dat ik na die omelet beter geen boterham met kaas had kunnen nemen, die valt nu helemaal verkeerd :x. Hoop dat dat iets goeds betekent omdat ik laatste tijd vaker na het eten misselijk word maar ja. Af en toe de dagen / uren vooruit kunnen schuiven zou weleens handig zijn...
Kreeg net sms van vriend: eerste ski ongeluk is al gebeurd na 100meter skien, vriend van hem is ongelukkig gevallen en heeft breukje in schouder.....
shadow...als je dan toch misselijk bent laat het dan van een zwangerschap zijn! ik wens het je toe meid. wel spannend hoor. echt niet eerder testen? hihihihihihi * jaagt shadow op om te testen *
Goedemiddag iedereen! Ben net pas uit bed... Agossie; heel veel sterkte vandaag in het ziekenhuis!! En als je moet huilen, mag je best huilen hoor! Het is ook allemaal niet niks! Hoef je je helemaal niet voor te schamen. Stel maar gewoon al de vragen die je hebt, en ze moeten er verdorie maar eens gewoon fatsoenlijk op antwoorden. Succes meid! Shadowcat: ja, echt, ik word helemaal gek van die pijn!!! Ik heb al van alles aan pijnstilling geprobeerd, maar niks schijnt te werken. Zelfs die zware pijnstilling van de dokter geeft niet veel verlichting. Ik word er alleen sufjes van, dus het slapen gaat dan nog wel redelijk. Hopelijk maandag dan de MRI, en dan wat duidelijkheid, want dit is ruk!! Hahahaha, thanks fors haring!! Maar een keer goed naar de wc gaan lucht enorm op he! Succes op het werk vandaag! Goofychick: hoe gaat het vandaag met je?? Heb je nog wel een beetje goed kunnen slapen?? Hm ja, daar zeg je me wat van die MRI maar we wachten het maar gewoon af Ik voel me wel een beetje lullig om te gaan testen nu, terwijl we dat eigenlijk samen zouden doen. En eerlijk gezegd maak ik me ook een beetje zorgen om Marjolein, dat we nog niks van haar gehoord hebben! Ik hoop echt zo dat het niks ernstigs is met haar meisje
Ik hoop 't ook Saskia! He vervelend zeg, zo'n ski-ongeluk. Hopelijk is 't maar een klein breukje! Hahaha Femke nee gaat je niet lukken om me op te jagen . Ik hoop 't ook zo dat 't dat betekent... valt wel op he dat ik vaak na het eten misselijk word. Stom is dat. Ik laat die testen voorlopig lekker in de kast liggen, ik weet gewoon als ik nu ga testen dat hij negatief is . En dank je! Hopelijk test jij straks ook positief meid, over 5 daagjes mag je! Zeker weten dat jij ook niet eerder gaat testen?
he eternity...wat heb ik gemist....een mri? vertel als je wil. sorry dat ik het gemist heb. veel succes dus he. oh ja en je moet idd testen want je mag niet zwanger zijn dat weet ik. oh ik hoop het zo voor je...
Pff Eternity het is allemaal wat he met je rug . Hoop zo dat ze wat kunnen vinden, dan weet je tenminste waar je aan toe bent en hopelijk is er dan snel een oplossing voor. Hihi ja sorry hoor 't flapte er zo uit en toen ik 't getypt had dacht ik ja hmmm nou ja laat maar staan hihi . En idd, waar is Marjolein? Hoop ook voor haar dat het met haar kleintje niets ernstigs is...
@eternity dat is zo ontzettend balen dat je rug zo'n zeer doet. Hopelijk kunnen ze maandag na de MRI wat meer vertellen/helpen.
Femke: Wat lief dat je er naar vraagt. Ik heb al vanaf vorige week zaterdag echt ENORME pijn in mijn rug. Geen enkele pijnstiller werkt, en ik word er gek van. Ik weet niet hoe ik moet gaan zitten, gaan liggen, en staan hou ik maar een paar minuten vol. Dinsdag heeft de dokter er naar gekeken, en die dacht misschien dat ik een beginnende hernia heb (omdat het nog niet compleet uitstraalt naar m'n benen. Wel naar m'n billen) Ik heb sterkere pijnstilling gekregen, en ik moest rusten, en vooral niet werken. En ze zei dat als de pijn maandag nog niet minder was, dat ik dan een MRI moest laten maken. Maar ik ga vandaag of morgen testen (ookal voel ik me daar een beetje lullig om voor Goofychick, want we zouden samen testen vandaag... ) Maar als mijn ongi er zondag nog niet is, dan moet ik zeker testen, want dan mag ik niet in de MRI idd.
Sterkte met je rug!! Ik ga d'r weer vandoor, nog even 2 uurtjes werken en dan weer lekker naar huis, douchen en m'n eigen huisje beetje poetsen. Moet ook gebeuren he. M'n vriend doet 's weekends ook wel veel hoor omdat we allebei werken en mijn werk lichamelijk best wel zwaar is helpt hij gelukkig mee. Alleen de was, die doe ik, en er ligt een enorme wasmand te wachten om opgevouwen te worden. Ben er vanavond weer even!!
Hahahaha shadowcat, maakt niet uit hoor!! Ik kan dat wel hebben! En ik weet als geen ander hoe het op kan luchten. Ik heb IBS, dus ik hoef maar heel erg weinig naar de wc. Dus ALS ik moet, dan lucht het heel erg op. Wat is iedereen toch lief hier, dat jullie zo met me mee leven! Ik hoop ook dat ze snel weten wat er met m'n rug is, en dat er iets aan gedaan kan worden, want soms word ik er een beetje wanhopig van, van die pijn. :x
@eternity: ondanks de pijn in je rug hoop ik wel heel erg voor je dat de test positief is ook al zou dat betekenen dat je maandag geen MRI mag
poeh meid...dat verhaal ken ik. heb lang geleden ook zo een bizarre rugpijn gehad. dat is niet te harden he. zelfs gaan plassen doet pijn. dat herinner ik me wel nog. hmmm pijnstilling ...ben blij dat je het krijgt en je hebt het ook nodig maar besef wel dat je dan niet meer zo goed voelt als je iets verkeerds doet met je rug he. goh meiske...wat een pijn doet dat he. MRI is goed dan weet je waar je staat. en tja...ik las dat je samen zou testen met goofy maar ik denk dat het nodig is meid. want het is te gevaarlijk. ik denk wel dat goofy dat begrijpt hoor. snel duidelijkheid voor je meid. zowel voor je rug als voor je hopelijke zwangerschap. hihihihi