30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Dank je voor de lieve reacties dames! Pfffff man man man wat een onzekerheid weer, van mij mag het morgen worden!

He getsie, ik voel me nu wel een beetje schuldig tegenover Aggossie, ik kan er ook niets aan doen natuurlijk maar meid wat zul jij het moeilijk hebben!!! Wat lief van die eiceldonatie. Hoop zo dat je het niet nodig hebt en je alsnog van je eigen eitjes gebruik kunt maken, maar wat mooi dat zij die oplossing voor je biedt! Ontzettend veel sterkte gewenst lieve schat in deze moeilijke periode voor je. Een groot hart onder de riem voor je, hoop zo dat het goed komt. Dikke dikke knuffel!!!

Bieb, kom op met die grote eieren he! Laat ons alsjeblieft weten hoe het is afgelopen in het ziekenhuis!!

@Knuffel : ik had vanochtend echt zoiets van .... zal het? Haha ja die testdrang zit er nu echt in hoor. De dag duurt idd lang! Ik ga niet naar de drogist om een ander merk te scoren, ben veeeeels te bang dat deze negatief gaat zijn ;).

@Goofy : lieve schat dat weet ik toch dat je ook blij bent voor anderen, maar ik weet ook donders goed hoe klote jij je voelt. Je bent lief! Knuff!!

Allemaal hier trouwens, dat mag echt gezegd worden.

Hihi Femke ik ga niet vandaag nog eens testen, bewaar ze liever voor morgen en overmorgen :D. Ben zo bang dat ik mezelf blij zit te maken met een dooie mus (sorry voor de uitspraak) dat ik niet nog een keer wil testen vandaag.

Mvl : zeker weten dat ik veel ga doen vandaag, ben al lekker boven bezig om schoon te maken en vriendjelief beneden. Heerlijk gevoel zo'n schoon huis! En dank je, ik vind 2 dagen wachten ook veels te lang hihi.

Marjolein : He meid toch! Hoop zo dat je je snel beter voelt. Lekker in bedje blijven, je mannetje je lekker laten verwennen met verse sinaasappelsap en vers fruit als je dat lust. Veel drinken, eten komt wel als je je goed genoeg voelt. Drinken is belangrijker! En paracetamol kan geen kwaad als je zwanger bent, ik hoop zo dat het ook voor jou toch goed zit deze maand! dikke knuffel ook voor jou.

2. Wat zijn jullie toch allemaal lieve meiden! Echt zoveel steun, dank jullie wel!!! Goofy, bedankt voor de fruitmand;):D

@Goofy, ik hoop echt dat je het weekend een beetje goed doorkomt en ook nog een beetje kan genieten van je moeder, zou zo jammer zijn anders he!

@Femke, ik heb zelf het gevoel deze maand niet... Maar idd wel vooral door de koorts, is natuurlijk niet ideaal om een vruchtje te laten nestelen:( Hoe voel jij je? Heb je het gevoel dat het gelukt is???

@Shadow, het blijft spannend meid, maar ik zie toch echt een streep. Morgen ga je weer testen toch??? Ik hoop op een nog donkerdere streep!! En dat je je schuldig voelt, kan ik me wel iets bij voorstellen.. Maar we gunnen het iedereen evenveel, dus ook jou is het gegund meid!

3. shadowcat76

Weet ik ook wel Marjoleintje maar toch he. En ja, ik ga morgen weer testen, heb als het goed is nog 2 testen liggen (zometeen toch maar even controleren hihi). En weet je toch dat we je steunen!! Knufffff

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve meiden, hoe lief ook bedoelt maar moet toch ffies wat kwijt:

Ik merk dat sommige meiden zich soms schuldig voelen over het feit dat ze bijv. getest hebben en blij zijn terwijl kort daarvoor een paar anderen een teleurstelling te verwerken hebben gehad.
    Maar dat is een beetje inherent aan dit forum, dat is normaal.....en persoonlijk vind ik ook niet dat je je schuldig moet voelen meiden!!!! Natuurlijk vinden jullie het kut voor ons maar iedereen leeft met elkaar mee in voor en tegenspoed.

Dussss meiden, niet schuldig voelen zonde van het weekend!!! Lekker genieten!!!!

5. Hier kan ik het alleen maar heel erg mee eens zijn!!!:)

6. eternity

eternity Niet meer actief

Goedemorgen dames,

@goofychick; ik wacht gewoon netjes af tot mijn NOD. En als ik die maandag nog niet heb, dan verzet ik mijn MRI wel. Ik ga niet meer testen hoor, want ik had er gister toch wel even 'n dipje van.
    En meid, je mag hier altijd klagen!!! Daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Het is ook een enorme teleurstelling!!! *knuffel*

@shadowcat: ik zie ook een lijntje hoor!!!!! Heel licht wel, maar goed, dat kan nog he, je zit ook nog wel vroeg in je test. Dus hier komt ie voorzichtig: Gefeliciteerd!!!!! Ik ben echt zo blij voor je!!
    Ik hoop dat de test morgen/overmorgen een duidelijkere streep laat zien!

@marjolein; jeetje meid, wat balen dat je zo'n hoge koorts hebt. En voor zover ik weet, kan paracetamol geen kwaad bij de zwangerschap. Dus ik zou 't toch nog eventjes afwachten allemaal.
    Ik hoop echt dat je heel snel beter bent! Wel heel fijn dat het met je meisje een stuk beter gaat!!! Toch altijd eng he, als ze zo ziek zijn.

@bieb: ik ga voor je duimen voor GROTE eitjes vandaag!!! *duimduimduimduimduimduim*

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Bieb, grote eitjes??? Heb je je meting vandaag?

8. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    @goofy...helemaal mee eens meid! blijdschap en verdriet gaat hier gewoon samen. daarom zijn we zo een geweldig clubje!!!

@ marjolein....heb niet echt een gevoel denk ik.
    heb mezelf verboden om er teveel met bezig te zijn. ( alsof dat werkt:$) maar eerlijk is eerlijk..het lukt redelijk om het van me af te zetten. ik heb werkelijk waar geen idee.
    uiteraard moet ik toegeven dat ik eerder negatief denk dan positief omdat het nu wel al wat begint te duren, maar over 4 dagen weet ik het he. laten we hopen. ik wil graag positief blijven ook al lukt dat steeds moeilijker. maar dat snappen jullie wel denk ik.

9. Ik vind het knap van je dat het je toch redelijk lukt om het van je af te zetten. Weet je je kan jezelf ook zo helemaal gek maken en dan zonder resultaat... Mijn schoonzusje is net weer ongesteld geworden na haar 2e IUI. Dit terwijl ze echt dacht kwaaltjes te hebben, misselijk, moe en dan toch ongesteld worden. ik ga ook echt proberen er minder mee bezig te zijn, of iig minder neurotisch ermee om te gaan. Ik denk dat het voor mij veel zou schelen als ik de uitslagen heb en de bloedtesten positief zijn, dat ik weet dat ik niet zo'n haast heb, dat dan de druk een beetje van de ketel is. Denk dat ik er dan misschien ook wel iets releaxter mee om kan gaan. En wat je zegt, als het al wat langer duurt ga je er op een gegeven moment eerder vanuit dat het toch wel negatief zal zijn (moet je horen, ik zeg dit nu al na 3 maanden, maarja ik ben in het verleden dan ook wel heel erg verwend bij mijn zwangerschappen).
    Nog 4 dagen voor jou... (of misschien 3?;)). Het blijft spannend he, ik hoop echt voor je dat je positief mag testen!!!

10. shadowcat76

Goofy je hebt ook helemaal gelijk!! Weet je, ik dacht er van de week nog aan, hoe vaak de meiden hier sorry zeggen voor van alles en nog wat, dat je denkt dat je klaagt, dat je je schuldig voelt ten opzichte van een ander en noem maar op. Ik dacht nog ik moet toch eens zeggen meiden, stop nou eens met sorry zeggen! Voel je niet schuldig als je eens je zorgen kwijt moet of wat dan ook. We zijn er inderdaad voor elkaar in voor en tegenspoed en idd daarom zijn we zo'n geweldige club :).

@Eternity : idd ik zit wel heel erg vroeg voor m'n NOD dat klopt. Die is maandag. Hoop zo dat de ongi uitblijft en dat het lijntje alleen maar donkerder gaat worden. Hoop ook zo voor jou dat je zwanger mag zijn!

@Femke : meisje meisje m'n duimen draaien ook voor jou overuren hoor, over 4 dagen weet je meer en hopelijk positief nieuws! Is toch logisch dat het steeds moeilijker is om positief te blijven... ik stuur wat positieve gevoelens en een klein beetje HCG (niet teveel hihi anders hou ik niets meer over) jouw kant op! Knuffel!

11. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    @ shadow..wat lief! dank je voor je positieve woorden en dat klein beetje hcg! ben er super blij mee echt waar!
    jij mag ook toch al beetje blij zijn he;)

@ marjolein. je zal het hier vast al helemaal uitgelegd hebben maar ik heb nog wat vraagjes. waarom exact wordt nu je bloed getest? en wat zou daar uit moeten komen? ik weet dat je allerlei onderzoeken ondergaat en dat heb ik ook allemaal gevolgd, ik weet alleen niet goed wat exact. sorry dat ik niet goed heb opgelet.
    ben zo bezig geweest met alle verdriet en blijdschap hier dat ik sommige dingen kwijt ben precies.

dank je voor de duimendraaiers. ik wil ook veel hcg! hihihi:)

12. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    marjolein..wat ik wel nog weet dat je twijfelde of je al in de overgang zou zitten he. nou dat heb ik je al uitgelegd. niet dus. dat denk ik toch!

13. haha, dit is dus precies wat ze aan het onderzoeken zijn! Dus inderdaad de exacte vorm van mijn baarmoeder, of iig of de rechterkant nu open of dicht is (dicht is goed, open is niet goed). Maar goed, dit is dus helemaal verkeerd gegaan, dus dat weet ik nu nog niet... En de bloeduitslagen zijn nu inderdaad om te bepalen of ik misschien vervroegd in de overgang kom of misschien wel ben en ik geloof ook of ik wel voldoende eitjes heb (omdat ik maar 1 eierstok heb).

Hee en wanneer ga jij testen meid?

14. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    wow wist zelfs niet eens dat de vorm van je baarmoeder ertoe doet.
    jeetje, ik ben echt een zwangerschapnitwit denk ik. hahahahahah
    ok dus dicht is goed. nou dichtblijven baarmoeder...rechterkant dan he.
    oh ja en je eitjes, dan is het verdorie toch knap dat jij iedere keer zo snel zwanger werd met maar 1 eierstok. wow, jij moet wel super vruchtbaar zijn!
    en je bloed? ik kan er niet aan doen maar ik heb echt niet het gevoel dat jij in de overgang zit. het is absoluut nergens op gebaseerd en ik moet voorzichtig zijn met zulke uitspraken dat besef ik wel maar het is een gevoel zeg maar. ( ben toch positiever dan ik dacht over zwanger zijn hihihihihihi;))

ik weet niet wanneer ik ga testen. heb nu nog geen testdrang zeg maar. wanneer jij? lekker samen?

15. eternity

eternity Niet meer actief

Het ziet er voor jou in ieder geval positief uit, en dat is al heel erg fijn!!! Ik ben serieus echt opgelucht voor jou! Hahaha, raar is dat he!
    Ik hoop eigenlijk stiekem ook nog steeds dat ik zwanger ben. Maar ik heb wel 'n beetje het gevoel dat m'n ongi eraan komt. Kheb al 'n beetje ongi-pijn namelijk.
    maar goed, zo lang ik nog niet ongi ben, hou ik nog wel 'n beetje hoop. :)
    Ik ga zo voor je duimen dat je maandag een donkerder lijntje hebt. En dan kan ik je echt helemaal feliciteren! :D

@goofy: meid, je hebt helemaal gelijk! We zijn er hier voor elkaar in voor en tegenspoed!
    Als we blij zijn kunnen we hier terecht, en als we verdrietig zijn ook! We zijn er voor elkaar, en dat is echt geweldig!
    Iedereen is echt zo super lief voor elkaar!
    Ik zeg je: daar kunnen de meeste mensen nog wat van leren!!!
    Ik zit normaal echt NOOIT op forums of iets dergelijks, maar ik vind het hier echt geweldig!

*dikke knuffel voor iedereen*

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Je hebt helemaal gelijk hoor! Maar ik weet uit ervaring (sinds een week) dat het soms ook heel dubbel is. Ik was heel erg blij en uit dat, maar weet ook dat er meiden zijn die echt al heel lang wachten en dan kom ik voorbij met m'n 5 maanden. En je wilt die meiden geen verdriet doen met je eigen blijdschap, vandaar dan dus de sorry! Maar als je erover nadenkt zou het niet nodig moeten zijn.....

17. Nou is maar goed ook hoor dat je een nitwit bent!!! Deze dingen wil je ook liever niet weten, tenminste niet als het jezelf betreft! De vorm van mijn baarmoeder is dus van belang omdat ik een afwijking heb. de linkerkant is goed ontwikkeld, maar de rechterkant dus niet en die willen ze in kaart brengen.

Wat je zegt over de overgang heb ik zelf ook wel een beetje hoor! Zo jong nog, etc, maar dan hoor je het verhaal van aggossie en dat slaat er dan toch wel in he! Nouja, laten we iig hopen dat je gelijk hebt en jouw positieve oordeel helemaal juist is!:)

Tja testen, ik heb de hoop voor deze maand eigenlijk wel een beetje opgegeven... Mijn NOD is vrijdag, dus denk dat ik donderdag eens een testje ga doen;) Jij ook??

18. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    hmm ik zou graag donderdag testen want dat zou betekenen dat ik niet ongesteld geworden ben. dus ja graag donderdag!:D
    denk dat ik gewoon mijn NOD afwacht, dat is maandag of dinsdag ergens? en dan zie ik het wel.
    door al dat gepraat hier over testen en shadow haar resultaat begin ik nu ook weer wat te hopen he. verdorie toch!
    af femke af! hahahahahahah:)

19. Haha, als je er niet teveel mee bezig wilt zijn, dan moet je vooral niet teveel hier langskomen! Dat werkt niet echt bevordelijk;) Maarre, we gaan voor de donderdag!! Nouja, kan me voorstellen dat als je ma of di niet ongesteld bent geworden dat je er dan woensdag al een testje tegenaan gooit! Dus daar gaan we voor meid! We blijven positief!!!

20. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    wat is dat positief zijn? wahahahahahah ja hoor ik geraak hier in een zp-verslaving. testen bah...ik word super onzeker van die testen.
    maar zoals je zegt positief blijven wahahhahahaha;):)

Deel Deze Pagina