30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Niet positief blijven. POSITIEF TESTEN! Whahaha:D

(En ja, zeker wel positief blijven)

2. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    inderdaad knuffel!
    positief testen. doe mij ook zo een positief testje dan!;)

3. We blijven positief en we gaan met zn allen positief testen hihi!!! Ik vind het wel eens tijd worden dat we de hele lijst roze mogen kleuren!!!!!!!!!!!!!!!:p:p:p

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Daar ben ik voor, dan wordt het toch nog het guiness book of record bellen! Ik zoek het nummer vast op.

*stuurt ondertussen wat HCG, positieve energie en goed moed jullie kant op*

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Over de lijst gesproken
    NOD

21-03 - sasha - 36 jaar - ronde ? - zoontje van 18 maanden
    26-03 - Jel1978 -32 jaar - ronde 17 – 1e kindje
    26-03 - Kleinedruif - ronde 1 - 1e kindje
    28-03 - Eternity - 30 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    29-03 - shadowcat76- 34 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    31-03 - femke32 - 34 jaar - ronde 8, 2de kindje,
    31-03- Saffron-35jaar-2de ronde, dochter 3,5 en zoon bijna 2
    01-04 - Danjay - 31 jaar- ronde 4 - dochter 3,5 en zoon 2,5
    01-04 - Wen1975 - 34 jaar - ronde 5 - 1e kindje, vmk 5-1-
    02-04 - Marjolein -30 jaar - ronde 3 - 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-1-08, 2e dochtertje 28-12-08
    04-04 - kleine 1975 34 jaar ronde 2 – 1e kindje
    05-04 - Jemmah - 34 jaar- ronde 2- zoontje van 16 mnd
    07-04?? - Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar
    08-04 - Bieb-31 jaar - ronde 10 -1e kindje
    08-04 - Hexje-32 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    08-04 - ShyGirl - 32 jaar - ronde 8 - 1e kindje
    11-04 - Saskia33 - 33 jaar - ronde 7 - 1e kindje
    13-04 - Jippiejee - 30 jaar - ronde - 1e kindje
    14-04 - Jollie -31 jaar - ronde 4 - GIJS 20-02-09 - 2e ronde na mk
    14-04 - Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 8 na mk - 1e kindje
    15-04- Kristel79-30 jaar-ronde 16-zoontje Jamie 16 mnd
    15-04-Lentebloempje-33 jaar-ronde 10 ,Charlotte 02-11-2006 , Thomas 19-07-2008.
    18-04 volgens menstruatiekalender.nl! - Sweetvienna - 35 jaar - ronde 3 - jongetje van 23 maanden
    22-04 - Goofychick - ronde 7, vmk nov, 2e kindje, jongetje 14 mnd
    ?? - Yippie - 33 jaar - 1e kindje - bezig sinds 2006 - 1e icsi mislukt.
    ?? - proberen - 33 jaar - 1e kindje
    ??- jacqueline125-33 jaar- 1e kindje
    ??-Aggossie-32 jaar- ronde 21- 1e kindje

AFSPRAKEN

31-03 Snoetetoet 1e echo (8wkn, 14:15)
    01-04 Alexandra gesprek gynaecoloog
    01-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:15)
    01-04 Goofychick afspraak HA
    06-04 Aggossie met vriend ziekenhuis sperma analyse (08:50)
    08-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00)
    08-04 Marjolein vervolgafspraak gynaecoloog (11.15)
    15-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00)
    19-04 Knuffel 1e afspraak VK (8w5d, 14:40)
    22-04 miekiee eerste afspraak bij de gyn+echo
    7-05 Aggossie uitslag onderzoeken; vervroegde overgang ja of nee? (11:15)

BEVALDATA
    22-10 Kvinna - 34 jaar – 1e kindje
    12-11 snoetetoet - 33 jaar – 2e kindje
    21-11 miekiee - 32 jaar - 3e kindje
    25-11 Knuffel - 34 jaar - 1e wondertje
    26-11 Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje
    27-11 MVL- 35 jaar- 4e kindje
    ?? Samba - 29 jaar (8-04 30 jaar) 1e kindje
    ?? Sunny76 - 33 jaar
    ?? Heppie - 32 jaar - 1e kindje
    ?? Leiff-30 jaar - 2e kindje
    ?? maeke - 38 jaar - 3e kindje

Heb mijn eigen afspraak met de VK er ook maar even in gezet.

6. Ja inderdaad, hoe is het met Sasha, Jel en Kleinedruif????:(

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Van Sasha al wat langer niets gehoord, of heb ik eroverheen gelezen? Volgens mij staan er wel meer bij die we niet meer zien...

8. Sasha, inderdaad volgens mij ook lang niks van gehooord... Iemand ergens anders misschien iets over haar gelezen??

9. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    *slik* wat een emotie's, agossie.. ben er stil van... maar ook hier draaien de duimen voor je...*knuff*

@ Shadowcat test ziet er goed uit:D

@ allemaal, dank je wel voor jullie lieve woorden (hier ook iemand die zich afvroeg hoe iedereen er mee om zou gaan) , het is zo fijn te horen dat jullie ondanks alles blij kunnen zijn voor elkaar... en elkaar blijven steunen, jullie zijn allemaal zo bijzonder...... dat doet een mens goed!

Zo ben klaar met werken en ga nu even bij mijn dinnetje op visite dus ben ook zo weer weg....
    Voor allemaal een hele dikke KNUFFFFFFF

*rent nog even naar de senseo om nog een bakkie met jullie te doen*

10. Hee Hexje, gezellig jij ook hier!:D Heb je al gevoel dat de eisprong eraan komt (jaja, je wilde er niet teveel, te frusti mee bezig zijn, maar ik vraag het toch maar!!;)

11. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hoi Hoi,

Volgens mij (gezien de steken) heb ik hem donderdag gehad, naar mijn idee genoeg geklust zo, ma en woensdag dus ben zeer benieuwd haha ach nog 12 dagen of zo hé haha dan weten we het lol :)

Enne vragen mag altijd hoor hihi :p

12. hihi, nou wel toevallig hoor, dat je rondom je steken / ei precies goed geklust hebt:D Zou mooi zijn he, als het de eerste ronde raak mag zijn:D

13. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Haha dat is weer het voordeel van een banner hé hahaha:D je mag de goden wel een beetje verzoeken toch lol
    We gaan zien, maar als ik diep in mij hart kijk, gun ik het jullie die allemaal al langer bezig zijn momenteel even iets meer als mezelf al bij de eerste ronde... maar ja we gaan zien wat er gebeurt :D

14. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Hexje: ik was al helemaal vergeten dat dit jou eerste ronde is (ik heb het idee dat ik iedereen hier al jaaaaaren ken). Spannend hoor, ook al ben je er dan helemaal niet mee bezig;):p.

15. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

Ik heb nou precies het zelfde maar ben hier nog geen maand!! :D Maar zou jullie niet meer kunnen missen hoor *knuff*
    Ben er natuurlijk wel een beetje mee bezig maar wil niet aan de testen zodat ik het voor mijn gevoel ook nog een beetje los kan laten ;)
    Of zoiets haha

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Klinkt heel herkenbaar. Ik heb mijn eerste test pas gedaan toen ik 4 dagen overtijd was.. Hier dus ook geen fanatieke tester. Maar wacht maar af, tegen de tijd je NOD in zicht komt zijn er meiden die het liefst naar je toe zouden komen om je over een staafje te laten plassen:D;):p. Whahaha, maar vooral lekker blijven doen wat jij wilt hoor...

17. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

hahahahahahahahaha *valt bijna van de bank hahahaha:D*
    Zie ze hier al voor de deur staan hahahaha :D
    Ik heb mezelf voor genomen om tot nod ook geen testen op te halen.... als je ze niet in huis hebt branden ze ook niet in de kast:)

18. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Oeps :$ kwart over 2 al :$ Ik moet alweer gaan..... time fly's when you have so much fun....
    Wens jullie allen nog een fijne middag en vanaaf ben ik de hele avond van de partij :D Man een nachtje weg dus even lekker doen waar ik zin in heb :D:D:D heerlijk :D

Dikke knuff en tot later hug hug

19. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Ja meid ik zie ook een lijntje. gaat de goede kant op . SPANNEND.

20. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

#4220 shadowcat76, 27 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mrt 2010
    @Femke : graag gedaan!! Hoop zo voor jou dat jij ook positief test straks meid! Pff ik probeer nog niet teveel blij te zijn, anders is het straks helemaal een domper, ik geloof het pas als hij donkerder wordt!

@Eternity : Dank je :) :) Ik hoop het ook voor jou hoor dat je zwanger bent, geen bloed geeft moed en die ongikrampen, nou die heeft knuffel ook en die heb ik ook al 3 weken! Dus dat zegt helemaal niets :). Normaal zijn ze bij mij wel veel erger net voor m'n ongi nu voel ik af en toe een krampje. Maar ik geloof het van mij nog niet echt :).

Hè Marjolein, ik duim met je mee! Hoop voor je dat het allemaal goed zit zeg, dat hij aan de rechterkant maar dicht mag zitten. Knuff!

Hihi Femke, gewoon eerder testen :D. Durfde ik ook niet en moet je nu eens zien! *pusht Femke richting zw-test*. En, werkt 't al dat pushen? :p Gewoon woensdag idd testen net wat Marjolein zegt. Ik zou eigenlijk maandag pas ongesteld moeten worden da's nog 2 dagen en ergens geloof ik er in dat 't dan alsnog vrolijk door komt zetten maar ik zie het wel. Dus als je 't maandag of dinsdag nog niet bent testen maar!!!

@Hexje! Blij dat je er weer bent meid :). *duim duim duim* voor ons allebei :D. Pff weet je in het begin was ik er helemaaaaaaaal mee bezig, kon ik iedere minuut van de dag zowat nergens anders aan denken dan aan zwanger worden, baby's en noem het maar op. Begint nu gelukkig al wel af te zwakken, denk er nog wel regelmatig aan maar ben er gelukkig niet frusti meer mee bezig haha.

@Lentebloempje : pffff zitten we niet met z'n allen dat lijntje er op te kijken hihi. Heel spannend, morgen nog maar eens testen :).

Nou dames, ik ben net terug van lekker shoppen, we zijn naar Groenrijk geweest (Snelrijk kun je het beter noemen als je het mij vraagt aangezien ze stervensduur zijn met veel dingen), wat spulletjes voor de cavia's gehaald, en mooie bloemetjes voor de computerkamer. Was lief 't eerst niet mee eens want "ja en die plant op het bureau dan die heb ik laatst zo vakkundig gesnoeid (trekt pruillip)." Gesnoeid ja... zowat kaalgeknipt haha. Dat gekke ding stond half dood in z'n pot dus heeft ie alle dooie bladeren er af geknipt, en nu begint hij wel weer uit te schieten maar 't ziet er niet uit dus die heb ik lekker naar de grond verbannen :D. Heb ook nog een mooi plantje erbij gekocht met een mooie stenen pot. Heb de foto hier bij gezet, da's mijn bureau en aan de rechterzijde waar de zooi begint (boormachine e.d.) da's m'n lief z'n bureau hihi.

Wat heerlijk buiten was het zeg! We hebben ook nog een nieuwe tuintafel gescoord, die oude houten zag er niet meer uit. Vorig jaar gekocht maar 't ding is helemaal lelijk en kromgetrokken! We hebben nu eentje van aluminium, met kunststof vlechtwerk overtrokken, antracietkleur, van dat spul waar je zo vaak die loungesets van ziet voor buiten. Vorig jaar al stoelen daar van gekocht en nu dus een mooie tafel erbij met een glazen blad. Hij is nu de oude houten aan 't opschuren en oliën om te zien of z'n pa en ma dat ding willen hebben hihi.

Afijn, ik ben d'r weer vandoor, even heerlijk van de buitenlucht genieten!! Tot straks :).

Edit : moet je niet de foto vergeten hahahaha

Deel Deze Pagina