Er is ook nog iets dat je voor de wet als getrouwd wordt gezien ( is geen samenlevingscontract maar wat anders geen idee hoe het heet??) maar dat je achteraf ook nog een x voor het eggie op het gemeente huis kan trouwen..... maar wat dat precies is en hoe en wat dat weet ik niet lol
Dat schijnt een nieuwe wet te zijn sinds enkele jaren..... maar hoe het exact zit weet ik niet een vriendin van mij wou trouwen maar heeft al 2 kinderen met haar vriend van bijna 10 en dat was de reden dat ze uiteindelijk niet getrouwd zijn omdat hij het allemaal te veel gedoe vindt
Pff wat een rare wetten hebben we hier toch af en toe!!! Echt stom. Nou ja, ik zal het weleens uit gaan zoeken . Ik ga toch ook maar m'n bedje in, slaap lekker meiden, tot morgen!! Groupshug!
LOL, lekker handig! Maar ik zal dat toch eens uitzoeken. Want anders moeten we toch maar even iets gaan verzinnen hierop.
Nou meiden, ik ga ook maar eens slapen. M'n rug vind het geen goed idee, dat lange zitten. Weltrusten en tot morgen!! *knuf*
Even snel een udpate (hoe bedoel je verslaafd aan ZP, hij is even plassen en roken). We gaan het (waarschijnlijk) volgend weekend aan m'n moeder vertellen. Afhankelijk hoe dat gaat maken een vervolg plan En dat niet trouwen maar wel voor de wet: geregistreerd partnerschap, is dat wat je bedoelde? (Ik weet zo ff snel niet meer wie...). Nu weer snel weg hoor.....
Goedemorgen, daar ben ik dan eindelijk weer even.... donderdag drukke werkdag gehad en pas erg laat thuis, vrijdag voor nog half zieke zoontje en inmiddels ook zieke man gezorgd.... vrijdagnacht en zaterdag zelf ziek......(ik had even de hoop dat de misselijkheid wat anders betekende....) en ik denk dat mijn dochtertje nu ziek wordt...... Mijn zoontje heeft fijn een buikvirus van het KDV meegenomen. Gelukkig zijn we allemaal maar 1 dag echt ziek geweest. Maar nu dus wel erg moe van alle gebroken nachten. Vandaag maar lekker rustig aan. De zon schijnt dus straks lekker naar buiten ofzo. Ik heb geprobeerd om bij te lezen, maar het zijn meer dan 30 bladzijden, dus denk niet dat ik alles heb meegekregen. Sorry... Groetjes
Goeiemorgen Saffron en de rest, he vervelend zeg al die zieken! Gelukkig gaat het nu wat beter met jullie allemaal. Lekker naar buiten zometeen, knap je van op . Nou dames, dit is de test van vanochtend, weer zo'n kv 2v5 test, wat zeggen jullie :
En dit is de foto van zo'n 5 minuutjes daarvoor, vond 'm wat te ver weg gemaakt en te licht van de lamp :
hallo weer eens even berichtje van mij.... wat een hoop gebeurt! om te beginnen: shadowcat ik zeg zwanger!!! das toch echt een duidelijke streep en als ie eerder ook licht was... dat kan heel goed je piek komt pas tussen 6-16 weken echt door. ben bij snoetekind ook heel lichte streep getest. @bieb, meis wat balen en een heen en weer geslinger tussen emoties en onzekerheid.... ik blijf voor je duimen @marjolein, uiteindelijk jij ook in de lappenmand.... beterschap! @goofy wat romantisch lekker op stap naar brugge!!! @knuffel: wat betreft trouwen, is het bespreekbaar te maken met mannetje? je kan ook goed zonder boterbriefje alles regelen, als je een samenlevingscontract en testamenten hebt maar dan ben je rond de 1000 kwijt, een geregistreerd partner schap is bijna hetzelfde als trouwen maar duurder. en je moet sowieso in die situaties kindje ongeboren laten erkennen bij het stdahuis en als kindje geboren is dan moet je de ouderlijke macht via de rechtbank regelen (is zo gepiept via formulier te downloaden en id bewijzen mee sturen) trouwen is de meest romantische optie maar let wel op of je wil trouwen in gemeenschap van goederen of huwelijkse voorwaarden. en.... feest en etentje en jurk kost ook best een paar centen hoe je het ook doet.... hetgeen je nu liever aan de baby kwijt bent misschien?!ik heb met snoeteman afspraken in de vorm van samenlevingscontract en testamenten, dat hadden we geregeld ivm aankoop van ons huis en dat alles eerlijk verdeeld is. dus toen snoetekind kwam was eigenlijk alles geregeld muv erkenning. hopelijk kom je tot de juiste beslissing. oh a en als je kindje naar jou vernoemd dan worden alle kinderen naar jou vernoemd ook als je later trouwt. zo... ben vast een hoop vergeten maar ondanks dat ik af en toe mee spiek is het onmogelijk ALLES bij te houden, oh ja... alexandra fijne vakantie gehad? groetjes van snoet!
Hey lieve snoet! Zou je echt denken dat het zo ver is? Ik geloof er eigenlijk nog steeds niet in weet je, en verwacht dat ik komende week gewoon ongesteld ga worden . Kan 't pas geloven als hij uitblijft en de volgende testen weer posi aangeven maar ja dat ben ik hè . Over een weekje ga ik zo'n digitale van cb halen die aangeeft hoe lang je zwanger ongeveer bent mocht ik dan nog niet ongi zijn .
Dank je . Ik hoop zo dat het voor jou ook zover mag zijn! Nog 3 dagen he, dan kun je testen. Ik duim voor je!!!!
goeiemorgen! knallende koppijn hier en mijn koffie zit ergens in mijn keel. ben heel de tijd aan het denken wat ik gegeten heb gister dat ik me zo voel. een of ander virusje kan ook natuurlijk he. ach komt goed shadow..je bent gewoon zwanger. stop nu met twijfelen meiske. echt geloof er maar in. het is je gegund. enjoy!!! kom zo even verder schrijven. ga even liggen want hoofd barst uit elkaar....
Hè Femke toch, jij ook al! Hopelijk steken we elkaar via het forum niet allemaal aan zo he, al die zieken . Pff weet je het is moeilijk te geloven hoor zoiets, zeker omdat ik als het zo is ik wel vrij snel zwanger ben geraakt, 31 dec. gestopt met de pil en dit was nu de 2e ronde... Ik ga m'n ticker nog niet veranderen hoor dat doe ik later nog wel een keer . Zowieso beterschap gewenst!! We gaan nu even lekker ontbijten, en daarna bij Intratuin kijken voor een buitenkeuken, die dingen zijn in de aanbieding daar, nu maar hopen dat ze vandaag open zijn hier in de buurt... tot straks!!
lieve shadow.. het kan zo maar verkeren dat het jou gegund is dat je in ronde 2 zwanger bent! ik heb dat geluk gehad met snoetekind en ben de tweede keer iets langer op de proef gesteld maar echt..... geniet er van! tis verstandig om idd een weekje aan te zien maar..... testen kunnen je ook weer onzeker maken alhoewel digitale van cb duidelijk wel of niet zegt, streepjes is altijd zo vaag.... maar echt ik zie toch een streep nop de gewenste plek!