en femke beterschap.... migraine? er heerst idd wat hoor, tis ook weer de tijd van de virusjes... we willen zon & zomer
Hallo meiden, Ik ben Leonieke, 33 jaar, en lees al een poosje af en toe met jullie mee. Na een vmk begin maart nu weer op het wachtbankje voor as vrijdag.. Mag ik met jullie mee kletsen? xleo @shadowcat; ik wil ook zo'n test! Zwanger! Gefeliciteerd.
Hey hier ook geen trouwlustige man, heb hetzelfde idee een beetje, zal het ook naar vinden als mij kind niet dezelfde achternaam heeft als ikzelf. Maar er is ook nog een tussenoplossing. Ikzelf hoef ook niet zo nodig te trouwen, maar met een kind op komst moet je ewoon wel het een en ander reelen. Je kan ook bij een geregistreerd partnerschap de naam van je man aannemen, ik zit hier aa te denken, maar heb me er nog niet heel erg in verdiept, eerst maar es zwanger zien te worden....
Goedemorgen allemaal, Shadowcat, meid, ik zie ook duidelijk echt een 2e streepje!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik snap dat je nog even terughoudend bent, maar een streepje is een streepje he!!!! Ik ben zo blij voor je!!!! Ik kan me voorstellen dat je nog zo'n digitale test wil gaan halen, om er absoluut zeker van te zijn. Maar je mag echt al wel blij zijn hoor!!!! En veel plezier bij de Intratuin! Hihi. Femke, heel veel beterschap!! Het lijkt idd wel of we elkaar allemaal aansteken zo. Eerst het kindje van Marjolein, toen Marjolein zelf, en bij jullie is het ook al raak. Maar bij ons op 't werk zijn er ook veel zieken, dus ik denk dat het wel een beetje heerst. Hier gaat alles z'n gangetje. Nog steeds niet ongi, volgens mijn banner zou dat vandaag moeten komen. Ik hoop nog steeds dat het weg blijft!
Begin maar vast met een manier te bedenken hoe je dit tot je door moet laten dringen want volgens mij ben je toch echt Zwanger!!! Gefeliciteerd! (Nu iets minder voorzichtig dan gisteren). Oh ja, als je weet hoe je het moet doen (dat door laten dringen) geef het dan even door. Wij zitten elkaar nog steeds aan te kijken alsof het niet waar is..... Kan het niet iets anders zijn??? Natuurlijk, zet je jezelf in de lijst? Wat vervelend van die MK zeg. Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie. Zijn jullie al lang bezig?
Euhmm... lijst? Wij zijn bezig vanaf december 2009, nog niet zo heel lang dus. Maar wel ongeduldig (ik dan, man kan er wat beter tegen haha..)
Ohhh nee meiden, ik had echt waar een heel lang stuk gexchreven en u alles alles weg:x Ik probeer het maar even uit mn hoofd... @Knuffel, trouwen hoeft voor mij ook niet zo hoor. Ik vond het uiteindelijk wel heeeel romantisch toen hij me vroeg. Maar het allerfijnste vind ik nu dat we alle 4 dezelfde achternaam hebben! Goofy, hee;l herkenbaar. Toen wij in Brugge waren was ik ook zwanger! ik was zooo gelukkig. Ik wist absoluut niet wat me allemaal nog te wachten stond... Pfff daar kan ik ook wel een traantje om laten hoor. Gelukkig hebben we al het verdriet mogen afsluiten met de geboorte van Mayra, dat maakt natuurlijk heel veel goed @Femke, meid, beterschap! Nu ga jij toch niet ook ziek worden he... @Knuffel, wij hebben het de opas en omas meteen verteld hoor! Ik sluit me helemaal ana bij de beredenering van Eternity. En daarbij, na die 12 weken kan het ook nog fout gaan natuurlijk Garanties krijg je nooit... @Leonieke, gezellig meid, dat je hier ook mee komt kletsen!! Zet je jezelf ook even in de lijst?? @Shadowcat, hoe duidelijk wil je een (vaag) lijntje zien??? Je bent hartstikke zwanger meid!!! HEeerlijk!!! Jihieeuuuu!!!
NOD 21-03 - sasha - 36 jaar - ronde ? - zoontje van 18 maanden 26-03 - Jel1978 -32 jaar - ronde 17 1e kindje 26-03 - Kleinedruif - ronde 1 - 1e kindje 28-03 - Eternity - 30 jaar - ronde 1 - 1e kindje 29-03 - shadowcat76- 34 jaar - ronde 2 - 1e kindje 31-03 - femke32 - 34 jaar - ronde 8, 2de kindje, 31-03- Saffron-35jaar-2de ronde, dochter 3,5 en zoon bijna 2 01-04 - Danjay - 31 jaar- ronde 4 - dochter 3,5 en zoon 2,5 01-04 - Wen1975 - 34 jaar - ronde 5 - 1e kindje, vmk 5-1- 02-04 - Marjolein -30 jaar - ronde 3 - 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-1-08, 2e dochtertje 28-12-08 04-04 - kleine 1975 34 jaar ronde 2 1e kindje 05-04 - Jemmah - 34 jaar- ronde 2- zoontje van 16 mnd 07-04?? - Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar 08-04 - Bieb-31 jaar - ronde 10 -1e kindje 08-04 - Hexje-32 jaar - ronde 1 - 1e kindje 08-04 - ShyGirl - 32 jaar - ronde 8 - 1e kindje 11-04 - Saskia33 - 33 jaar - ronde 7 - 1e kindje 13-04 - Jippiejee - 30 jaar - ronde - 1e kindje 14-04 - Jollie -31 jaar - ronde 4 - GIJS 20-02-09 - 2e ronde na mk 14-04 - Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 8 na mk - 1e kindje 15-04- Kristel79-30 jaar-ronde 16-zoontje Jamie 16 mnd 15-04-Lentebloempje-33 jaar-ronde 10 ,Charlotte 02-11-2006 , Thomas 19-07-2008. 18-04 volgens menstruatiekalender.nl! - Sweetvienna - 35 jaar - ronde 3 - jongetje van 23 maanden 22-04 - Goofychick - ronde 8, vmk nov, 2e kindje, jongetje 14 mnd ?? - Yippie - 33 jaar - 1e kindje - bezig sinds 2006 - 1e icsi mislukt. ?? - proberen - 33 jaar - 1e kindje ??- jacqueline125-33 jaar- 1e kindje ??-Aggossie-32 jaar- ronde 21- 1e kindje AFSPRAKEN 31-03 Snoetetoet 1e echo (8wkn, 14:15) 01-04 Alexandra gesprek gynaecoloog 01-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:15) 01-04 Goofychick afspraak HA 06-04 Aggossie met vriend ziekenhuis sperma analyse (08:50) 08-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00) 08-04 Marjolein vervolgafspraak gynaecoloog (11.15) 15-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00) 19-04 Knuffel 1e afspraak VK (8w5d, 14:40) 22-04 miekiee eerste afspraak bij de gyn+echo 7-05 Aggossie uitslag onderzoeken; vervroegde overgang ja of nee? (11:15) BEVALDATA 22-10 Kvinna - 34 jaar 1e kindje 12-11 snoetetoet - 33 jaar 2e kindje 21-11 miekiee - 32 jaar - 3e kindje 25-11 Knuffel - 34 jaar - 1e wondertje 26-11 Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 27-11 MVL- 35 jaar- 4e kindje ?? Samba - 29 jaar (8-04 30 jaar) 1e kindje ?? Sunny76 - 33 jaar ?? Heppie - 32 jaar - 1e kindje ?? Leiff-30 jaar - 2e kindje ?? maeke - 38 jaar - 3e kindje Dit is de lijst. Als je 'm helemaal selecteert en in een nieuwe reactie plakt kan je 'm aanvullen. Wel zo handig, dan kunnen we zien wie wat waar en wanneer....
Oeh Eternity, voor jou is het ook spannend zeg!!! Niet getest vanmorgen??? Morgen testen???? Leonieke, dat mannen er een stuk releaxter onder zijn is heeeeel herkenbaar!
Nee, ik heb niet getest vanmorgen. Ik durf niet meer, hahahaha. Maar als het er morgen nog niet is, ga ik denk ik wel testen. Of misschien nog 'n dagje langer wachten. Maar het is zeker spannend! Hoe gaat het met jou? Voel je je al een beetje beter?? En hoe gaat het met je meisje?
Nou je houdt het wel spannend...Zou ik niet volhouden haha, maarja dat is wel bekend. Hopelijk mag je snel net zo'n test komen laten zien als shadow! Hier gaat het gelukkig weer wat beter! Mijn meiske is weer opgeknapt en ik gelukkig niet meer zo'n koorts. Dan voel je je meteen weer stuk beter he!
Hier gister toch maar gezellig gemaakt....... We kunnen het ook niet laten, in het begin van mijn cyclus had ik even dat ik een maand zou skippen, maar nu mijn ei in de buurt komt....Nou ja dan maar decembermaandmama, haha. Ik heb zo een win-win situatie gecreeerd, mocht ik zwanger worden zal ik helemaal door het dolle heen zijn en waarschijnlijk zo blij dat het het me niet kan schelen als het in december komt. Als het niet zo mag zijn ben ik blij dat ik niet in december hoef te bevallen, op mijn verjaardag8). Nou ja een beetje vage manier van denken, ach als het mij maar helpt teleurstellingen een beetje te voorkomen
Ja, zo'n test als shadow heeft zou ik ook graag in mijn handen houden! Maar ik ga 't nog even afwachten. Ik heb 'n paar dagen geleden wel getest, en die was negatief. Waarschijnlijk nog te vroeg getest, maar zo'n negatieve test is toch wel een beetje 'n domper. Dus wacht ik liever gewoon eventjes! Kijk, dat is goed om te horen! Je voelt je idd gelijk 'n stuk beter zonder koorts! Veel fruit eten, zorgen voor genoeg vitamientjes! En dan ben je hopelijk snel weer de oude!
Hihi, Jippiejee, ik snap het wel. Ik wil liever, als ik mag kiezen oom geen decemberkindje. ik, mijn dochter, mn moeder, nouja bijna de hele familie is in december jarig Maar ik ga er ook echt geen maand voor overslaan hoor! En uiteindelijk weet je het toch niet he, misschien komt het kindje wel te vroeg, of juist te laat. Al dat geplan, uiteindelijk heb je het (voor een groot deel) toch niet zelf in de hand... Dus vanavond weer?
Goofy, wat ik me trouwens afvroeg, je hebt binnenkort een afspraak bij de huisarts, maar ga je dan een verwijzing vragen voor de gyn? Of hoop je dat hij/zij je al verder kan helpen??
Bieb, wat balen dat de eitje nu weer te enthousiast zijn, maar het duurt vast niet meer zo lang als dat het tot nu toe heeft geduurd. Even een fine-tuning van het ei opwekken en dan MOET het gewoon lukken! Shadow; ik zeg zwanger! Lijkt mij ook wel wat zo'n test in handen hihi, geniet er van!!!!!!!!!!!! En voor de rest; succes met hetgeen waar jullie mee bezig zijn (ofwel ik ben het weer es vergeten waar ik op zou reageren hihi)
Eternity, klopt het dat je een paar dagen geleden niet met ochtendurine had getest (of was jij dat niet...nou weet ik het niet meer), Maar goed dan was de kans dat ie positief was, ook al ben je zwanger, natuurlijk sowieso heel klein. Maar kan me wel voorstellen hoor dat het een domper was...
Ja, die dombo was ik! Maar op de een of andere stomme manier durf ik gewoon niet meer zo goed. Ik wil gewoon niet nog zo'n negatieve test. Dus ik wacht nog gewoon eventjes netjes een paar daagjes, en als m'n ongi er dan niet is, dan zal ik eens gaan testen.