30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Je hebt helemaal gelijk hoor! Je moet doen wat zelf goed voelt. Ik doe dan juist extra veel testjes, zodat ik het lijntje er bijna op kan kijken, alleen lukt dat meestal niet:):( Word ik idd ook niet echt blij van;)

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Je moet het vooral zo bedenken dat jij je er het prettigst bij voelt. En als dat af en toe betekent dat je jezelf (bewust) een beetje voor de gek moet houden..... Prima toch!;)

3. Hihi:D Ja, het moet wel leuk en spontaan blijven he:D

4. eternity

eternity Niet meer actief

Hahaha, dat is natuurlijk ook een manier. Ik heb bij die eerste test al geprobeerd om 't lijntje er op te kijken! Hihi.
    Maar helaas werkte dat ook niet. :)
    Ik ga gewoon hopen dat m'n ongi weg blijft!!!

5. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    he girlzzzz

net even gaan liggen. knallende koppijn zoals jullie weten. zegt vriendlief. zou je niet eerst testen dan voor je ibuprofen neemt?
    is het enige dat bij mij helpt. ik heb namelijk nooit hoofpijn.
    alleen toen ik zwanger was van mijn dochter.
    ik sleep sleep naar de badkamer. in een potje geplast ( ja is ook zo leuk he) en getest.
    maar....negatief.
    ik schrok van mijn reactie want ik begon zo onbedaarlijk te huilen.
    niet normaal zeg.
    mijn lieve dochtertje kwam naar me toe en veegde de tranen van mijn gezicht. zo lief...snik.
    ik snel weer in de plooien want wil niet dat dochterlief mij zo ziet.
    ik weet het het was geen ochtendurine en het is nog te vroeg maar negatief is negatief. zie niet in waarom het over 3 dagen anders zou kunnen zijn.
    ik ben even ontroostbaar maar ik kruip wel weer uit dit bekende gat.
    ronde 9 pffffffffffff ...heb er zowaar genoeg van.
    sorry voor dit ego-verhaal.
    :(:(:(

6. Och meiske toch... aan de ene kant wil ik je troosten, maar aan de andere kant denk ik echt dat het over 3 dagen wel zeker anders kan zijn! Geen ochtendurine, inderdaad te vroeg... De kans dat de test straks alsnog positief is, is natuurlijk nog wel aanwezig. Al snap ik natuurlijk heeeeel goed dat je zo ontzettend baalt en verdrietig bent nu. En dat je zo moet huilen... Het is niet voor niks dat je deze maand een beetje afstand wilde nemen, blijkbaar (en logisch) zit het je allemaal heel hoog. Dus laat die tranen maar even goed terugkomen (als je dochtertje er niet bij is), dat lucht op, ook misschien wel voor je hoofdpijn en we blijven gewoon heeeel hard hopen dat het voor jou deze ronde toch raak mag zijn!!! Dikke knuffel voor jou!!!

7. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ach lieverd, maar er is nog wel een beetje hoop meid! Even lekker janken is soms ook heeeel lekker! En misschien betekend deze emo-uitbarsting wel iets heel anders.... Ik hoop het zo voor je!

8. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hoi Meiden:D

Zo was ik weer van het werk:) hele morgen heerlijk zonnetje en nu ben ik vrij en regent het ineens heeeeeel hard:(:x

@ shadowcat staat toch echt een streep hoor!!!:D

@ femke wat lief bezorgt van je mannetje, maar het is nog te vroeg toch om te testen??? Dus geef de moed nog niet op meis... *knuf*

@ marjolein fijn dat je je weer wat beter voelt, ziek zijn is niet leuk....

@ de rest allemaal dikke KNuff

9. du0pin0ti

du0pin0ti Lid

25 okt 2009
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo 30 plussers! :D

(ik ben Du0pin0ti) Nathalie (32 jaar, in aug word ik 1 jaartje ouder) Mama van Dayron (25-02-2009) en middels zwanger van nummertje :D
    Zag deze topic staan dacht, kom ook hier even buurten....

Zag dat deze ttopic al een tijdje bestaat, dus jullie zullen elkaar al aardig kennen... Zal proberen bij te blijven.. :D

Als jullie wat willen weten... just ask!

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    We zouden toch geen sorry meer zeggen! Ook nu dus negens voor nodig. We begrijpen heus wel dat je je zo voelt, vinden het misschien wel heel logisch. En waar kan je dat nu beter kwijt dan hier. Dat lucht zo lekker op en hoeft je meisje het niet te merken (of in ieder geval zo min mogelijk).
    En ja, te vroeg zonder ochtend uine... Het kan nog, maar ik begrijp dat dat nu niet de reactie is waar je op zit te wachten. Ik hoop dat de hoofdpijn snel weg is en dat je je snel beter voelt.

Een hele dikke knuffel!

11. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Hey dames,
    Daar ben ik weer, ben een weekje weg en jeetje... wat kletsen jullie wat af zeg.... heb geprobeerd bij te lezen,maar ben de helft alweer vergeten, sorry daarvoor
    @shadow, meid gefeliciteerd, je bent hartstikke ZWANGER !!!!
    @knuffel, vertel t je ouders wanneer jullie er beide aan toe zijn, en de rest moeten jullie misschien even over discusseren. Over dat trouwen, mijn situatie lag dan wel even anders, mijn vriend was toendertijd officieel nog getrouwd toen ik zwanger was. Dus trouwen was nog geen optie. Toen de scheiding geregeld was hebben wij gekozen voor een samenlevingscontract en testament. we hadden ook voor geregisteerd partnerschap kunnen kiezen, maar dat is bijna het zelfde als trouwen maar dan alleen geef je elkaar t ja woord maar zonder ceremonie. Als je dan later besluit te gaan trouwen is het alleen een ceremonie omdat je je ja woord al gegeven heb. Dit vonden wij niet de juiste oplossing, aangezien ik als ik ga trouwen alles er op en eraan wil. maar vriendlief heeft stiekum aangekondigd mij in dec dit jaar te gaan vragen.....
    @eternity, meid wat hou je ons in spanning, stiekum niet nog een testje???
    @marjolein, gelukkig dat je meisje zich wat beter voelt. voel jij je nu ook al wat beter?
    @Bieb, heeft de paashaas nu weer teveel eitjes gebracht....ik duim voor je dat er een paar afvallen en er 1 hele mooie grote overblijft!!!!
    @jippiejee, ik heb een zoontje en die is 01-12-2008 geboren. Ben dus een decembermamma, rond die tijd is het wel druk maar heb je alles wel in 1 keer gehad (en een huis vol cadeaus waar hij weer een jaar mee vooruit kan)
    @femke32, vervellend hoor migraine, hoop dat t snel overgaat. t testen was wat vroeg maar er is nog hoop, gewoon over een paar dagen weer testen
    @goofychick; leuk hoor zo'n weekendje brugge in t vooruitzicht, alleen de voorpret is al leuk.

@Du0pin0ti en Leonieke, welkom klets gezellig mee. zetten jullie jezelf ook op t lijstje?

pfff ik ben er heleboel vergeten, maar t is gewoon anders niet meer bij te benen.

12. Hee Kristel! Gezellig dat je er weer bent!! Waar ben je geweest? (dat heb ik blijkbaar gemist..:)) Hoe gaat het met jou???

13. leonieke

leonieke Niet meer actief

NOD

21-03 - sasha - 36 jaar - ronde ? - zoontje van 18 maanden

26-03 - Jel1978 -32 jaar - ronde 17 – 1e kindje
    26-03 - Kleinedruif - ronde 1 - 1e kindje
    28-03 - Eternity - 30 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    29-03 - shadowcat76- 34 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    31-03 - femke32 - 34 jaar - ronde 8, 2de kindje,
    31-03- Saffron-35jaar-2de ronde, dochter 3,5 en zoon bijna 2
    01-04 - Danjay - 31 jaar- ronde 4 - dochter 3,5 en zoon 2,5
    01-04 - Wen1975 - 34 jaar - ronde 5 - 1e kindje, vmk 5-1-
    02-04 - Marjolein -30 jaar - ronde 3 - 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-1-08, 2e dochtertje 28-12-08
    02-04 - Leonieke - 33jaar - 4e ronde- 1e kindje - vmk 5 mrt'10 5.3 wkn
    04-04 - kleine 1975 34 jaar ronde 2 – 1e kindje
    05-04 - Jemmah - 34 jaar- ronde 2- zoontje van 16 mnd
    07-04?? - Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar
    08-04 - Bieb-31 jaar - ronde 10 -1e kindje
    08-04 - Hexje-32 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    08-04 - ShyGirl - 32 jaar - ronde 8 - 1e kindje
    11-04 - Saskia33 - 33 jaar - ronde 7 - 1e kindje
    13-04 - Jippiejee - 30 jaar - ronde - 1e kindje
    14-04 - Jollie -31 jaar - ronde 4 - GIJS 20-02-09 - 2e ronde na mk
    14-04 - Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 8 na mk - 1e kindje
    15-04- Kristel79-30 jaar-ronde 16-zoontje Jamie 16 mnd
    15-04-Lentebloempje-33 jaar-ronde 10 ,Charlotte 02-11-2006 , Thomas 19-07-2008.
    18-04 volgens menstruatiekalender.nl! - Sweetvienna - 35 jaar - ronde 3 - jongetje van 23 maanden
    22-04 - Goofychick - ronde 8, vmk nov, 2e kindje, jongetje 14 mnd
    ?? - Yippie - 33 jaar - 1e kindje - bezig sinds 2006 - 1e icsi mislukt.
    ?? - proberen - 33 jaar - 1e kindje
    ??- jacqueline125-33 jaar- 1e kindje
    ??-Aggossie-32 jaar- ronde 21- 1e kindje

AFSPRAKEN

31-03 Snoetetoet 1e echo (8wkn, 14:15)
    01-04 Alexandra gesprek gynaecoloog
    01-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:15)
    01-04 Goofychick afspraak HA
    06-04 Aggossie met vriend ziekenhuis sperma analyse (08:50)
    08-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00)
    08-04 Marjolein vervolgafspraak gynaecoloog (11.15)
    15-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00)
    19-04 Knuffel 1e afspraak VK (8w5d, 14:40)
    22-04 miekiee eerste afspraak bij de gyn+echo
    7-05 Aggossie uitslag onderzoeken; vervroegde overgang ja of nee? (11:15)

BEVALDATA
    22-10 Kvinna - 34 jaar – 1e kindje
    12-11 snoetetoet - 33 jaar – 2e kindje
    21-11 miekiee - 32 jaar - 3e kindje
    25-11 Knuffel - 34 jaar - 1e wondertje
    26-11 Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje
    27-11 MVL- 35 jaar- 4e kindje
    ?? Samba - 29 jaar (8-04 30 jaar) 1e kindje
    ?? Sunny76 - 33 jaar
    ?? Heppie - 32 jaar - 1e kindje
    ?? Leiff-30 jaar - 2e kindje
    ?? maeke - 38 jaar - 3e kindje

Ik sta ertussen.

14. Goed gedaan Leonieke!;):D En nu straks samen een positieve test he;):D

15. Femke, hoe gaat het nu met je meid??

16. mmm als ik zo de lijst eens bekijk, denk ik dat we m zelf maar even moeten aanpassen, wat denken jullie???

Sasha, Jel en Kleinedruif waar zijn jullie meiden, nog nieuws???

En Shadowcat, jij moet jezelf ook eens heel snel naar beneden verhuizen;):D

17. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Zal ik even helpen zoeken nar wie hier waarneer voor het laatste is geweest???

18. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Ik heb het echt giga druk gehad met mijn werk, draaien nu overuren. En dan thuis een puberende dreumes (bestaat dat), driftbuien niet normaal. De tijd die ik "vrij" had was ik gesloopd, chronische vermoeidheid. Wordt tijd dat die zon tevoorschijn komt achter die wolken....

19. Ja volgens mij kon jij dat heel goed he! ;):D

20. leonieke

leonieke Niet meer actief

Het wordt nog eens wat met mij en de pc.. ;)
    Waar ZP al niet goed voor is!

Hou je me op de hoogte wanneer jij gaat testen? Ik geloof dat ik 2 april niet ga volhouden..

Deel Deze Pagina