30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    ben ik ook weer, Jamie op bed maar zet de boel op stelten, wilt maar niet slapen (is ook nog veel te licht). Is toch altijd weer even omschakelen met die zomertijd. raar wat een uurtje verschil met je kan doen.

2. Mijn dochtertje ligt nu ook in bed heel hard te huilen:( Ze was wel moe, maar toch dat uur he... Vind dat ze dat maar eens af moeten schaffen:x

3. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    mmm hier er ook eentje die niet wil slapen.....mijn zoontje ligt nog te keten in zin bed...dochter lief is stil, die was erg moe na deze beroerde nacht

4. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    1 ding weet ik wel ik lig er zelf ook vroeg in vanavond, ben al een slechte slaper en dan nog een uurtje missen is voor mij echt een dooddoener... het idee dat mijn wekkertje morgenvroeg weer om 5.15 uur gaat pfff

5. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    wij hebben rolluiken dat scheelt! behalve om 6:00 sochtends dan is onze dame gewoon "klaar" met slapen zegt ze ook letterlijk: "anna kla met slapuh" maar t was hier ook gerommel hoor! wilde ook dat ze het afschaffen die idiote tijdwisselingen....

6. Das ook wel heeeeel errgu vroeg:$ Veeeel te vroeg!

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hier geen kleine dus ook dat gevecht niet over naar bed gaan:p.
    We waren zelf wel in de war met eten. Om half 7 dachten we: oh ja, dat moet ook nog. Ik vind het wel lekker dat het nu nog licht is.... Heb meteen het gevoel dat de dag langer duurt.

Vandaag niet zoveel last van de "ongi-krampen". Nou maak ik me daar weer druk om natuurlijk, doodmoe wordt ik af en toe van mezelf.

8. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    tja... is t ook, wij beginnen om 6.30 uur om 7.00 uur ligt de eerste patient al in de stoel.... maar t voordeel is ik ben dan om 14.15 uur weer klaar.....

9. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    t is nu stil... volgens mij slaapt hij nu eindelijk..hehe..

10. Mijn dochtertje slaapt nu ook eindelijk! Precies zoals ze volgens de oude tijd naar bed zou gaan...:$ Dat wordt nog wat de aankomende week(en)

@Knuffel heel herkenbaar hoor al die zorgen en angsten:( probeer je over te geven aan het feit dat je zwanger bent en op je lichaam te vertrouwen! (zei ik die de grootste doemdenker en angsthaas is die ik ken;))

@kristel 14.15 klaar zijn is dan inderdaad ook wel weer heel lekker!

11. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    @saffron; ga je morgen stiekum een testje wagen?
    @knuffel; zwangerschap doet soms rare dingen met je. geef je er gewoon aan toe, onzekerheid hoort daarbij, komt allemaal wel goed.
    @bieb; 1 groot ei is onderweg
    @shadowcat76; verander die banner van je je bent hartstikke zwanger
    @marjolein; ben benieuwd, meestal passen die kleintjes zich redelijk snel aan.

12. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Iemand een stuk zelf gebakken brownie??? (Als ik niet aankom vanwege mijn zwangerschap is het wel vanwege dit soort dingen;))

13. oei ja lekker!!!! En ik heb nog heerlijk chocolade met nootjes en rozijntjes, de allerlekkerste!!! (pfff jij hebt tenminste nog een excuus om aan te komen, ik helaas niet, maar kom volgens mij net zoveel aan;):D)

14. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Sjongejongejonge: 1 dagje werken in de tuin ipv computeren en ik mag meteen meer dan 10 pagina's bijlezen....Jullie zijn lekker bezig geweest.
    Hier goed en slecht nieuws: goede nieuws nog geen ei in aantocht, slechte nieuws waar blijft mijn ei dan??? Ben nu al 6 dagen aan het testen....Morgen mannetje weer thuis....

15. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    mmm klinkt lekker allemaal! Maar nog wat misselijk dus hou het maar even bij n kopje thee!
    @kristel, nee ik durf nog geen test te doen. vorige maand was ik erg beroerd; misselijk, pijn in mijn onderrug, gerommel in mijn buik etc en dacht ik dat het misschien al raak was....op nod test gedaan die negatief was en s nachts ongi...ik denk dat ik ga proberen het vol te houden tot volgend weekend, als ik dan nog niet ongi ben dan durf ik wel te testen (zeg ik nu dapper hoor, weet niet hoe ik er donderdag over denk, maar ik wacht iig tot na mijn nod).
    hier zijn de kids ook stil....gelukkig maar want ze worden morgen toch ook om 6:30 uit hun bedje getrokken. Dan voel ik mij altijd even een slechte mama, vooral als mijn dochtertje zich omdraait en lekker onder de deken kruipt....maar goed ze hebben het prima naar hun zin op het kinderdagverblijf en het feit dat ik werk, maakt het ook weer financieel wat makkelijker om eens een keertje extra op vakantie te gaan ofzo....

16. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    whaha... je kan t altijd nog op je zwangerschap gooien, nou dat gaat er bij vriendlief helaas niet meer in... dat zei ik ook. ben zelf totaal 30 kg aangekomen tijdens mijn zwangerschap en dat waren niet alleen zwangerschapskilo's maar ook de repen chocolade, nachtelijke bezoekjes aan de grote M, maar vooral de zoete trek...

maar wat niet weet,wat niet deert, dus... kom maar op met die brownie

17. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    ik ga er weer vandoor!
    Fijne avond nog en ik kom morgenavond weer even buurten (misschien heb ik dan wel trek in n stukje brownie, dus als je wat over houdt....)

Doei doei

18. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Jamie gaat niet naar het kinderdagverblijf, wij proberen t voornamelijk samen op te vangen met een enkel dag tussenkmst van opa en oma. Mijn vriend werkt in de horeca dus hoeft nooit voor 12.00 uur te beginnen, vaak pas om 15.00 uur en dan ben ik weer thuis. Dus Jamie kan gelukkig "uitslapen" tot 8.30 uur.

maar spannend, mm volgend weekend... jaja! jij denkt dat vol te kunnen houden met al die nieuwsgierige op dit forum, die t liefst allemaal bij je op de stoep zouden staan om je over zo'n staafje te laten piesen.. good luck!

19. Hihi, Kristel, ik ben tijdens mijn zwangerschap ook bijna 25 kilo aangekomen! En ik had dan wel een flinke dame, maar ze woog echt geen 20 kilo:D;):D

@Saffron, je houdt het wel spannend hoor! Tot morgen en fijne avond!

@Saskia, jee weer iemand met een verloren ei, tis toch wat. Blijven testen meid, misschien is ie morgen ineens knallend positief!!!

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Je ei houdt gewoon rekening met de ski-trip van manlief;). Let maar op, hij komt eraan (dat ei dan:D).

@Saffron": ze overdrijft echt niet hoor! Als de meiden een adres van je hebben komen ze echt:D:p;):)

Deel Deze Pagina