ja mensen.. ik ga mijn bedje ook maar opzoeken,.. Laatste dat ik mij herinnerde was dat het ergens boven was
Ook voor jou komt de tijd nog wel hoor Jippie!! Helaas hangt het van zoveel factoren af of het lukt... een vriend van ons zei laatst dat zelfs 1 op de 3 vrouwen een mk krijgt . Nou weet ik niet of dat dat klopt maar 1 op de 10 was het wel geloof ik... Weet er alles van dat het moeilijk is hoor om er niet mee bezig te zijn en dan ben ik pas 1 januari met de pil gestopt. Hoop voor je hoor, dat het deze maand lukt dan kun je lekker mee verhuizen naar de andere kant!! Dikke knuffel voor je.
Slaap lekker Nanette!!! Ik ga d'r ook zo lekker in duiken denk ik, heerlijk slapen. Nog even afwachten of ik morgenochtend moet werken maar dat hoor ik wel van de planner morgen . Weltrusten meiden, tot morgen, slaap lekker allemaal.
Goeiemorgen dames! allemaal lekker geslapen? Ik wel, als een blok. Heb m'n ticker maar aangepast want dat gekke ding begon weer overnieuw en volgens mij ben ik toch echt zwanger, kv gaf vanochtend weer positief .
Yeeehaa onverwachte vrije dag vandaag! M'n klant van vanochtend moest naar het ziekenhuis vandaag en ze zou doorgeven of ze iemand kon regelen dat ik daar naar toe kon, maar dat is niet gelukt, en het teamoverleg van vanmiddag gaat ook niet door, ik had m'n klant van vanmiddag al doorgeschoven naar woensdag en die laat ik lekker staan dus ik hoef helemaal nergens heen vandaag, lekkerrrrrr .
@shadowcat: mooie banner, ikke ook willen ikke ook willen @eternity: heel veel succes vandaag met de MRI (of gaat die niet door vanwege een positieve test deze ochtend....ik hoop het voor je) Hoera hoera vanmorgen een donkere dikke streep naast de controlestreep....Houston we have an egg..... Blijkbaar is mijn periode tussen ei en ongi korter dan ik had gedacht. Maar dat belooft wat vanavond
Heerlijk, geniet van je vrije dag.. Enne...gefeliciteerd, nog een zwangere, ik zie dat je je banner hebt aangepast, nu geloof je het zelf gelukkig ook. Ik deed trouwens de CB digi twee dagen nu NOD en gaf mooi 2-3 weken zwanger aan. Dus morgen of overmorgen is die wel te proberen voor je. Zet je jezelf nog op het lijstje onderaan erbij....
Saskia, wat een superei, netje gewacht op je mannetje, HAVE FUN vanavond...Toch geen maand verloren... Eternity, succes vandaag met de MRI. Ben wel benieuwd naar je test...
He shadow, toch maar je banner aangepast? Betekent dit ook dat je het zelf gelooft? Geniet lekker van je vrije dag vandaag. @Saskia: zie je wel, het ei heeft gewoon gewacht. Veel plezier! @Eternity: succes vandaag. Ten eerste met testen en anders met scannen. Ik ga naar het werk, tot laterrrrrr
Zo raar, ben helemaal zenuwachtig voor vanavond....vlinders in mijn buik. Omdat vriend vanavond weer thuiskomt en heb hem erg gemist (hij mij ook) en omdat ik nu voor het eerst met die ovu testen in de weer ben geweest en een positieve ovu test vanmorgen had. De keren hiervoor doe je het een beetje op goed geluk in de hopelijk juiste periode. En nu weet je in ieder geval dat je ei echt onderweg is. Ook wel een geruststelling...er komt blijkbaar ook echt een ei aan. Begon mezelf toch een beetje af te vragen of dat allemaal bij mij wel werkte zoals het zou moeten.
Heb ik gedaan tijdens mijn 2de zwangerschap. Tot week 16 al je urine opvangen. 1 keer per week opgehaald of je kan het wegbrengen. is voor een goed doel en je krijgt nog leuke kado ook.
hey meiden.ik kon jullie echt niet bijhouden hoor,waren 30pagina's die ik eigenlijk moest lezen,nou geen tijd voor hoor,hahaha bieb,moest jij vandaag niet voor een echo?zoja hoop op goed nieuwsvoor je! scadow van harte met je zwangerschap meid!
yep ik plas me een versuffing! de informatrice neemt contact met je op, je doet een testje en die kan als ze vroeg is nega zijn omdat die test een hoog HCG gehalte wil meten. bij week 6 is tie zeker posi en dan vul je een vragen lijst in (vergelijkbaar als bij de bloedbank, krijg je veel uitleg en twee kratten met blauwe flkessen en witte maatbekers en daar ga je in plassen tot 16 weken zwangerschap bespaart een hoop spoelwatrer van de wc hihi
Hey meiden, Bedankt voor jullie medeleven! Shadowcat; allereerst, nogmaals: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!! Ben echt super blij voor je meid! Geniet er maar lekker van! Ik heb vanmorgen getest, maar hardstikke negatief. Ben nog steeds niet ongi, maar ik denk dat ik dat wel ga worden vandaag of morgen. Khad al ietsje donkerdere afscheiding. (sorry voor de details) Balen dus!!!! Net naar de neuroloog geweest, die dacht dus aan een hernia. Ik mag straks in de MRI om kwart over 12. Maar ik heb 'n berg aan medicijnen gekregen, en ik moet (buiten de 8 uur die ik 's nachts slaap) 6 uur per dag plat liggen. Op m'n rug, met m'n benen in 'n 90 graden hoek. En dit voor 2 weken lang! Dus daar ben ik weer klaar mee. Bah! :x Kortom; ik heb geen goede dag vandaag... Voel me ook echt klote! Maar ja, niks aan te doen he... Ik denk dat ik straks nog wel even kom kletsen. Heel veel liefs!
wat ontzettend balen!!!! maar wel heel fijn dat iedereen er vroeg bij is, als je via de ha gaat kan het nl duren en duren voordat je bij de neuro bent... nu kan je met spoed door de mri en hebben ze in principe heel snel door hoe de herna is, waar die zit en operabel of niet.... maar toch.... ga d'r maar ff aan stan.... ik wens je heel veel sterkte en beterschap...
@Saskia : hoera eitje gevonden! Dank je!. Ook jij krijgt nog wel zo'n banner hoor, flink aan de klus!! Fijn dat je je eitje gevonden hebt en dat je weet dat het werkt. Gewoon lekker klussen vanavond en morgen, dan zit het hopelijk goed! Zelf ben ik 3 dagen in de weer geweest . @Miekiee : dank je! Zal me binnenkort aan de andere kant komen melden . @Mvl : Dank je . Ja ik begin er nu toch wel aardig in te geloven ja, na 3 dagen een positieve test in handen te hebben gehad haha. Ik zal mezelf zeker op de lijst bij zetten, de datum weet ik nog niet precies natuurlijk maar dat komt wel goed . Ik weet nog niet of ik zo'n digi ga halen van de CB, denk 't wel maar heb straks toch waarschijnlijk een bloedonderzoek dus da's ook goed. @Knuffel : zal ik zeker van genieten van die dag . 't Geloof begint te komen . @alle dames die me gefeliciteerd hebben : dank je dank je @Eternity : zo da's baaaalen!! Zo lang plat moeten liggen jemig . En dan ook dat je waarschijnlijk je ongi gaat krijgen... pff het zit je niet mee he. Sterkte straks bij de MRI, hopelijk heb je niet teveel last van 't lawaai. Je krijgt wel een koptelefoon op maar toch. Goed nieuws ; 't is errug warm in dat hokje. Althans was 't bij mij wel toen ik voor m'n knie moest, ik viel ondanks de herrie bijna in slaap! Succes meid! Ik heb om half 4 een afspraak bij de HA, gewoon om verder te weten wat ik nu allemaal moet gaan doen en waar ik mee te maken ga krijgen, en ook voor een bloedtest om zeker te weten dat het zo is. Ik verwachtte dus echt m'n ongi vandaag, maar de ongikrampjes blijven uit en er is niets gekomen dus die test zal wel de waarheid gesproken hebben. Ik ga me trouwens ook aanmelden bij moeders voor moeders als ik 't zeker weet, je kan er andere vrouwen mee helpen en plassen moet ik toch dus waarom dan niet.