26-03 - Kleinedruif - ronde 1 - 1e kindje (2 dagen overtijd?? op 28 maart) 28-03 - Eternity - 30 jaar - ronde 1 - 1e kindje 31-03 - femke32 - 34 jaar - ronde 8, 2de kindje, 31-03 - Saffron-35jaar-2de ronde, dochter 3,5 en zoon bijna 2 02-04 - Marjolein -30 jaar - ronde 3 - 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-1-08, 2e dochtertje 28-12-08 02-04 - Leonieke - 33jaar - 4e ronde- 1e kindje - vmk 5 mrt'10 5.3 wkn 07-04?? - Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar 08-04 - Bieb-31 jaar - ronde 10 -1e kindje 08-04 - Hexje-32 jaar - ronde 1 - 1e kindje 11-04 - Saskia33 - 33 jaar - ronde 7 - 1e kindje 13-04 - Jippiejee - 30 jaar - ronde - 1e kindje 14-04 - Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 8 na mk - 1e kindje 15-04 - Kristel79-30 jaar-ronde 16-zoontje Jamie 16 mnd 15-04 -Lentebloempje-33 jaar-ronde 10 ,Charlotte 02-11-2006 , Thomas 19-07-2008. 18-04 - Sweetvienna volgens menstruatiekalender.nl! 35 jaar - ronde 3 - jongetje van 23 maanden 22-04 - Goofychick - ronde 8, vmk nov, 2e kindje, jongetje 14 mnd 24-04 - Jel1978 -32 jaar - ronde 19 1e kindje- - Yippie - 33 jaar - 1e kindje - bezig sinds 2006 - 1e icsi mislukt. ?? - proberen - 33 jaar - 1e kindje ??- -33 jaar- 1e kindje ??-Aggossie-32 jaar- ronde 21- 1e kindje ??- sasha - 36 jaar - ronde ? - zoontje van 18 maanden AFSPRAKEN 29-03 Shadowcat76 - HA voor bloedtest 31-03 Snoetetoet 1e echo (8wkn, 14:15) 01-04 Alexandra gesprek gynaecoloog 01-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:15) 01-04 Goofychick afspraak HA 06-04 Aggossie met vriend ziekenhuis sperma analyse (08:50) 08-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00) 08-04 Marjolein vervolgafspraak gynaecoloog (11.15) 15-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00) 19-04 Knuffel 1e afspraak VK (8w5d, 14:40) 22-04 miekiee eerste afspraak bij de gyn+echo 7-05 Aggossie uitslag onderzoeken; vervroegde overgang ja of nee? (11:15) BEVALDATA 22-10 Kvinna - 34 jaar 1e kindje 12-11 snoetetoet - 33 jaar 2e kindje 21-11 miekiee - 32 jaar - 3e kindje 25-11 Knuffel - 34 jaar - 1e wondertje 26-11 Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 27-11 MVL- 35 jaar- 4e kindje 6-12?? Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje ?? Samba - 29 jaar (8-04 30 jaar) 1e kindje
hoi ben er weer. thanks voor alle lieve woorden. echt heeft me deugd gedaan. moest wel weer huilen toen ik alles las maar toch, doet goed dat jullie zo meeleven! @ eternity...ah dat herken ik. dat platliggen met je benen in een hoek van 90 graden. dat heb ik toen 6 weken moeten doen op een tuinzetel zonder kussentje he. dus ik weet exact hoe jij je voelt. doet zo ongelofelijk veel zeer. hoop zo dat je je binnenkort beter gaat voelen. het is lastig om zo plat te liggen dat weet ik maar het is wel goed voor je rug. sorry dat je ongesteld bent geworden meid. @ marjolein..thanks voor de troostende woorden. je bent lief @goofychick..ik weet dat ik te vroeg getest heb. maar toch. iedereen hier op het forum test 3 dagen van tevoren al positief. bijna iedereen wat ik hier lees test positief voor NOD dus laten we eerlijk zijn he. ik maak bijna geen kans meer. maar ik vind het superlief dat je zo reageerde hoor! echt. weet je wat zo raar is. ik voel niks. helemaal niks. buiten nog steeds lichte hoofpijn. geen ongikrampen, geen pijnlijke boobies. ach ik weet het niet meer wat ik wel en niet moet voelen. maar thanks voor je lieve woorden! @ hexje...ook jij bent lief meid. dank je om zo mee te leven. alle meiden die ik vergeten ben. dank jullie wel!
heey Femke, hoe gaat het nu met je meisje? Heb je toch een beetje kunnen slapen vannacht? Niet iedereen test zo vroeg positief! Ik weet ook even niet zo goed wat ik moet zeggen, hoop dat je je binnenkort beter gaat voelen... Zowieso van mij een hele dikke knuffel!
Eternity, wat 'n BAALdag voor je zeg! Het is idd maar goed dat zoals iemand net ook al zei, je er vroeg bij kunt zijn en alles in een sneltreinvaart gaat. Ik ben ook via de fysio doorgestuurd en bij mij ging het ook allemaal "lekker" snel, binnen een week lag ik onder de MRI en was ik in gesprek met de neuroloog, eind december heb ik een MRI gehad en half januari geopereerd. Achteraf heb ik mijn lichaam mss niet de kans gegeven om zelf te genezen maar ik had me ook een bult aan medicijnen en met een beetje beweging en een stukje rust moest het dan beter worden, maar ik kon echt totaal niet bewegen!!! Zelfs niet naar het toilet, moest met een po onder me geschoven worden, schaam schaam schaam... Dus het blijft zwaar kl*&te voor je maar ben blij dat ze er iig spoed achter zetten, dat scheelt een heleboel!!!! Ben benieuwd naar de uitslag van je MRI (krijg je die vandaag meteen, soms moet je nml. een aantal dagen wachten en dan weer terug voor de uitslag) en of ze willen gaan opereren. Ik duim voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kristel en nanette, ik log eigenlijk nooit uit, ik sluit gewoon af. Maar blijf ik dan gewoon als ingelogd staan??? @Nanette, wat een verschrikkelijke buren! Ik vind dat zo erg geluidsoverlast Hopelijk gebeurt het niet te vaak?? @Shadowcat, moooiiieee bannerrrrr!!!!!!!!!!!!!!! @Saskia, je ei toch gekomen!!! Goed meid!!! En precies op het juiste moment! Nou dat is voorbestemd hoor! @Eterenity, wat ontzettend klote en balen zeg . Kan me voorstellen dat je een klote dag hebt en het liefst een dagje onder de dekens kruipt en er pas over een maandje ofzo met een positieve test weer uitkomt Heel veel sterkte vandaag! Ook bij de MRI!! @Femke, fijn dat je er weer bent Hopelijk voel je je snel weer beter en mag je deze maand toch nog positief testen vandaag of morgen!!! En wat Shadowcat ook al zegt, echt niet iedereen test (altijd) zo vroeg hoor!!! @Bieb, meid, hoe is het gegaan vandaag??? Of moet je nog straks??? Hou je ons op de hoogte?!?
Femke, het is idd nog te vroeg om te testen wellicht maar ik wil je uiteraard geen goede hoop geven, je kunt mss maar beter vanuit gaan dat je ongesteld wordt, dan valt het niet zo tegen (moet je horen wie het zegt, ik herken mezelf helemaal in jou, dat als je een paar dagen voor NOD test en hij is negatief dat je dan ervan uitgaat dat het niet is gelukt omdat tenslotte veel meiden voor NOD al positief testen maar goed, de overgrote meerderheid test pas op NOD of zelfs weken na NOD positief). We duimen verder voor je meid...!
@shadow....is helemaal ok hoor dat je niet weet wat te zeggen. je bent hartstikke blij met je zwangerschap en dat gun je mij ook . dat weet ik. gewoon blij zijn. word ik ook vrolijk van. hopelijk kan ik me snel aansluiten bij het roze gedeelte van de lijst. @ marjolein... ja ik weet het. niet iedereen test zo vroeg positief maar toch veel meiden hoor. ik ga niet meer testen. ik wacht mijn ongi af en wie weet gebeurt er nog een klein wonder...maar zit sinds gister beetje in negatieve spiraal terwijl dat niks voor mij is. ben een vrolijk persoon en realistisch en besef dat het wat langer kan duren. alleen het geduld nu nog he... @bieb...hoe gaat het meiske? @lentebloempke kristel en nanette... ik sla me er wel weer doorheen. wil zo graag zwanger worden van een tweede wonder dat het nu even overheerst. hopelijk snappen jullie dat....
he jel..thanks meid. je snapt het he. ik zit al in ronde 8 en wil zo graag. ik wens het jou ook hoor! heb niet goed op de lijst gekeken maar welke ronde zit jij?
Femke, heel begrijpelijk hoor! Al die rondes...pfff iedere maand is er eigenlijk al 1 teveel he Ik snap dat je niet (te)veel hoop wil hebben nog. Misschien kun je inderdaad beter lekker wat afleiding zoeken, lekker met je lieve en mooie dochtertje leuke dingen doen! Sinds Mayra zo ziek is geweest kan ik er weer zo van genieten dat ze weer vol leven is, zo lekker kan lachen en kan genieten! Ook al weet ik eigenlijk wel dat het bij ons deze maand ook niet gelukt is (en ik weet het, ik zit pas in ronde 3, maar het voelt als heeeeel lang), toch ben ik ontzettend gelukkig met mijn mooie meid en kan ik er deze maand niet eens heel erg verdrietig om zijn. Tja, ziekte etc. relativeert alles toch wel een beetje he! Nou ik hoop dat je je snel weet wat beter voelt! Dikke knuffel voor jou!
marjolein... ja ik geniet elke dag van mijn dochtertje. het is zo een lieve spontane vrolijke meid vol zelfvertrouwen. heeeeeerlijk. dat doe ik echt genieten. het is niet zo dat ik mijn kop helemaal laat hangen hoor want dat kan niet en dat wil ik niet voor mijn dochter. ook voor mijn vriend die ook verdriet heeft, dat moet ik niet vergeten he. daarom juist omdat ik zo een geweldige dochter heb is het verlangen ook zo groot he. in combinatie met mijn leeftijd is er heeeeeel af en toe wat paniek dat het niet meer zou lukken. maar de realist in mij weet wel anders hoor. het zijn zo van die momenten zoals gisteren. ik vind het ongelofelijk hoeveel steun er hier vandaan komt en ik voel me bevoorrecht dat ik jullie ken ook al is het via het internet. vraag je trouwens...hoe weet jij zeker dat het niet gelukt is bij jou? dat weet je toch niet. ik hoop het wel voor je. echt!
hahahahah had het verkeerd begrepen. je stuurde een bericht via je telefoon. veel succes om 15.00!!!! dikke knuffel ook voor jou
@femke: heel herkenbaar dat intense verdriet en de vraag of het wel zal lukken...maar daarna ook weer doorgaan en weer een ronde met mogelijke teleurstelling maar misschien ook wel een wondertje. Bij jou is alles nog mogelijk op dit moment want er zijn zat vrouwen die voor NOD nog negatief testen terwijl ze al zwanger zijn! Dikke knuffel
@marjolein: fijn te lezen dat het weer beter gaat met je dochter, ben jij ook weer uit de lappenmand?
Oeh spannend meid! Ik zal aan je denken straks! Hopelijk mag je ons vanmiddag positief nieuws komen brengen!!
@femke: bij mij toch nog prijs deze ronde (was bang door skien vriend dat deze ronde aan mij voor bij zou gaan) maar vanochtend dikke streep op ovu-test dus vriend heeft het druk als hij vanavond thuiskomt....
Eternity, getver balen. Platliggen lijkt mij ook niets, maar ja, voor het behoud van je rug moet je wel. Sterkte. Bieb, succes vanmiddag, hopelijk goed nieuws bij de echo. Femke, wie weet deze maand toch nog, en houd moed. Voor iedereen komt z'n tijd. Dat wondertje komt er vast snel aan....Maar ik weet het, elke maand is er weer een voorbij, en je ziet de tijd doortikken...