graag gedaan, veel plezier met je dochtertje!! Fijne dag . Ben d'r ook vantussen, f de was ophangen voor ik zo naar de dokter ga.
Hier op kantoor staat op elke verdieping naast het koffiezetapparaat sinds vanochtend een schaal met allemaal overheerlijke paaseitjes. Zie alle dames (inclusief mezelf) verdacht vaak naar het koffiezetapparaat wandelen
hoi meiden, allereerst: bedankt voor jullie medeleven en lieve berichten! ik weet ff niet wat ik zonder jullie zou moeten beginnen... *knuffel* Nou, MRI gehad (het is maar een eng ding hoor) en waarschijnlijk toch een beginnende hernia. Ik krijg de definitieve uitslag morgen of overmorgen. En wat betreft ongi; ik heb nu al 'n beetje bruinverlies, dus het is al begonnen... Mijn zus komt dalijk hierheen om me een beetje te troosten. Die is een van de weinigen waar ik echt ALTIJD mee moet lachen. We zijn ook heel close! (maar goed, onze oudste broer (34) en oudste zus (37) zijn allebei overleden , dus we hebben alleen elkaar nog) Dus ik ben heel blij dat ze dalijk even komt. En op naar ronde 2 nu. Ik weet dat ik niet mag klagen, want sommige meiden zijn al zo lang bezig hier... En shadowcat: MOOIE banner!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Succes bij de HA!!! Bieb, hoe is het gegaan meid? Femke; gaat het weer een beetje met je??? Ik kan me voorstellen dat je echt effe 'n flinke dip had. Voor de rest die ik ben vergeten; sorry!!!! Het valt niet mee om liggend een heel verhaal te typen! (is toch wel aardig gelukt, maar goed, hihi) Nou, ik ben er weer van tussen, misschien dat ik vanaaf nog ff op het forum kom. Maar anders ben ik er morgen wel weer. Liggend en wel... Is 'n uitdaging, dat wel. Veel plezier nog!!!
@Eternity balen meid!!!!! Huh plat liggen? Dat hoor je niet vaak meer. Meiden ff snel, heb bezoek, verwijzing gyn is binnen.....alleen kan pas 21 april terecht, ja dan ben ik of net ongesteld, en iig al mijn ei voorbij....eerder kan niet.....of ze moeten me er tussen plaatste maar dat moet ik met de ass van de gyn over hebben. Dus morgen weer bellen en toch melden dat ik niet nog een maand met dezelfde klachten wil lopen incl flauwvallen. Oh ja, hormonen waren niet geprikt dus dokter zei dat dat ook daar een mogelijkheid was. Kom straks weer terug.
@Eternity : ja 't is maar een eng ding he die MRI, een vreselijke herrie dat hij maakt. Neem aan dat je wel een koptelefoon hebt op gehad? Kreeg je toch geen last van claustrofobische gevoelens? Fijn dat je zus je komt troosten, balen dat je ongi nu toch heeft door gezet . Binnenkort heb jij ook zo'n banner hopelijk! Doe rustig aan, je weet nu in ieder geval wat het is en da's ook wel fijn. Hopelijk kunnen ze je er snel vanaf helpen! Dikke knuffel! @Saskia : kun je niet eens wat paaseitjes deze kant op sturen, die zijn zo lekker! Haha ja valt wel op zeker dat jullie allemaal vaak daarheen lopen. @Goofy : grrrr 21 april pas? Waar slaat dat nou op... ze kunnen je toch niet zo lang laten lopen! Hoop dat je eerder kan, het is niet normaal als je je zo voelt hoor. Schiet lekker op weer bij die instanties . Ik ben net terug van de HA, heb een folder mee gekregen voor de verloskundigenpraktijk en van moeders voor moeders, het begint nu wel erg echt te worden... Ik geloof er nu ook wel in want ze zei ook streep is streep, en als hij nu al positief aangeeft reken er maar op dat het dan ook zo is, want ze zei meestal kun je pas positief testen als je 1 a 2 dagen overtijd bent, vanaf dag 29 ongeveer (met mijn cyclus), dus als hij 't nu al aangeeft dan ben je ook echt wel zwanger! Bloedtest doen ze in principe niet, alleen als 't echt nodig is, ik kan gewoon vertrouwen op de zw-test . Ben d'r weer f vantussen, tot straks!!!
@eternity, natuurlijk ben je "pas" in ronde 2 en zijn er meiden die langer bezig zijn, en je moet iid je ook behoeden voor de teleurstelling anders wordt die per ronde alleen maar erger. MAAR.....omdat je nog niet ongi was geworden had je toch wat hoop gekregen. En je moet er ook even aan wennen dat het dus blijkbaar bij de eerste ronde niet meteen raak is. Dikke knuff voor nu meid.........kom gezellig voor de bank zitten, heb stiekem nog wat muffins bewaard.
Heb je dit ook al aan je vriend vertelt? Weet hij in ieder geval waar hij aan toe is vanavond. Dubbel balen meid. Maar goed, je rug is nu toch echt even het belangrijkste. Ik hoop van harte dat het op deze manier snel minder wordt, en dat een operatie wellicht niet nodig is. Heel veel sterkte en vooral: geduld! Ik heb zelf 3 maanden plat gelegen voordat ik geopereerd werd en weet dus hoe het voelt! En dat liggend typen leer je vanzelf hoor.
@Sas, knuff.....nou als je elkaar hebt gemist maakt het toch niet uit geklust wordt er dan toch wel hahahaha
Knuffel en goofychic: heb hem vanmorgen een sms-je gestuurd dat mijn ei netjes op hem had gewacht. Daarop kreeg ik de reactie dat dat goed uitkwam want....en vul de rest zelf maar in
@Eterity, wat vervelend zeg een beginnende hernia. Heb ik ook gehad, ook MRI en alles. Ben nooit geopereerd, maar alleen fysio. Dus hopelijk is het bij jou ook niet nodig! Ik hoefde trouwens niet plat?? Balen zeg van je bruin . @Goofy, fijn!! Je verwijzing binnen!!! Nou maar hopen dat ze je alsnog eerder plaatsen! Die vreselijke wachttijden in het ziekenhuis ook :x En laat inderdaad je bloed prikken! Hebben ze bij mij ook gedaan en (hopelijk, ik wacht nog op de uitslag) geeft de uitslag toch rust! @Shadow, geloof het nou maar !!! @Saskia, veel plezier vanavond!!! En de voorpret is zo te horen al net zo leuk!!
Hoi meiden Hier alles rustig. Nog een paar dagen dan ei. Hoopelijk deze maand de jackpot! Afwachten. we gaan er voor. Alle zieke meiden beterschap , ook voor alle zieke kindjes.
Als zijn "bijdrage"nou net zo slim als jou ei moet het volgens mij helemaal goed komen. Ik zeg dat wordt een tweede Einstein
@BIeb, meid hoe gaat het met je??? Heb je al nieuws??? Hoop zoooooo dat het goed gegaan is en je nu mag uitkijken naar een positieve test over een dagje of 10!