Hey meiden! Wat een geklets weer! @Alexandra, met verontwaardiging net je 'botte gynaecoloog verhaal' gelezen! Die man had boekhouder moeten worden! @Ollebolle en Knuffel, al iets te merken bij jullie??? Het komt al dichtbij! De vraagtekenweken zijn bijna over! Hahaha ik vind het een goed woord! Ik was gisteren een dag met vlagen best misselijk... Maar het duurt nog zo lang, kan met niet voorstellen dat je daar een week voor nod (of wod) al last van kan hebben... Alle nieuwe welkom!! Helaas kan ik overdag niet meelezen/reageren. Ik werk 40 uur en op m'n werk log ik maar niet in. Ik ben de enige vrouw op een klein kantoor.. Maakt het soms wel lastig om op iedereen te reageren!
@Meisje ongeduld,. welkom hier! Wat knap dat je zo lang kan wachten! Begint er nu toch wel op te lijken dat je misschien toch zwanger bent?? Spannend! Is het je eerste kindje?
Hee Banne, maakt niks uit hoor! Ik ben vooral op de donderdagavond aanwezig, omdat ik dan juist wel werk Wel spannend hoor dat je al misselijk bent. Wel een beetje vroeg idd, maar wie weet. Wat duren die vraagtekendagen toch lang he... Pfff gelukkig hebben we net besloten (geloof ik) om een grote sofa aan te schaffen, dat zit wat lekkerder!
Ja, inderdaad eerste kindje. Ik snap zlef eigenlijk ook niet dat ik zo lang kan wachten. De vorige keren had ik al lang getest. Misschien is het een teken Het is ook nog geen zondag he. We moeten nog zien of ik echt zo lang kan wachten
*wachtsofa* whoehahaha, Ja dames lappen dus, we gaan ons een zeer comfortabele (roze???) Sofa aanschaffen, oh ja het is fantasie, ik heb hem al, hup ik zit al lekker tussen de kussens, fijn zo hoor!!! Er kunnen nog wel meiden bij!!
Haha een roze sofa!!! Helemaal goed! Ik kom erbij, moet immers ook wachten tot mn ei...Hoe gaan we die wachtdagen dan weer noemen... mmm de eierweken? Meisjeongeduld, ik hoop inderdaad dat het een teken is.. Succes met wachten tot zondag Enne, als je het niet volhoudt, hou ons op de hoogte he!
Ah, lekker een zachte sofa met kussentjes! Ik plof mezelf naast jullie neer! Even denken over de weken voor het ei hoe zullen we die eens noemen? Wachten tot de eierwekker gaat? De wekkerweken dus. Ja, kindjes krijgen vraagt veel geduld, geduld, geduld en een beetje handelen (lees: klussen) op het juist getimede moment . En die momenten dat zijn dan de Doldwazedagen (oh ben op dreef , te flauw gewoon)
Ollebolle - 33 jaar - ronde 2 - NOD 13 februari Knuffel - 34 jaar - ronde 3 - 1e wondertje - NOD 13 februari Banne77 - 33 jaar - ronde 4 -NOD 17 februari - 1e kindje MVL-35 jaar- ronde 2 -NOD 20 februari - 4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, - Heppie - 32 jaar - Ronde 7 - 1e kindje, vmk in december 09 (ronde 5) Jippiejee-30 jaar- ronde 6 -NOD 21 februari - 1e kindje Lentebloempje- 33jaar- ronde 8- NOD 23 februari - Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-2008 Leiff 30 jaar ronde 2 voor 2de kindje NOD 23febr. ; meisje 17 maand. shadow-31 jaar- ronde 4 -NOD 28 februari - 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010. Jel 1978 32 jaar ronde 16 voor eerste kindje, NOD eind feb Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 -NOD 1 maart - 1e kindje Jollie-31 jaar- ronde 3 -NOD 4 maart?? GIJS 20-02-2009-3e ronde na mk snoetetoet- 33 jaar- ronde 9 -NOD 6 maart 1 peutermeisje van 2, 2 vmk's Marjolein-30 jaar- ronde 2 -NOD 7 maart - 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-01-2008, 2e dochtertje 28-12-2008 Sweetvienna - 35 jaar - ronde 1 - NOD ??? - jongetje van bijna 22 maanden Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - NOD?? 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger kleine 1975 34 jaar ronde 2 voor eerste kindje, NOD ??? Myst - 31 jaar - ronde 1 - eerste kindje - NOD 9 februari (?) Alexandra2008 - 33 jaar - ronde 7 na mk - NOD 13 maart Sunny76 - 33 jaar - ronde 5 na bbz - uitgerekend op ... Duiveltjes gearriveerd, NOD ff aangepast.
Ja daar verwoord je het wel treffend: op een eigen eilandje gaan zitten, dat was precies wat hij deed. Ik ga er verder geen energie meer aan verspillen hoor, al heb ik alvast medelijden met de patienten die hem nog moeten spreken. Ik weet ook wel dat heus niet alle mannelijke gynaecologen zo bot zullen zijn, maar mijn ervaringen met vrouwen zijn gewoon veel beter. Ik denk gewoon echt dat vrouwen (meestal) emphatischer zijn en "dezelfde taal spreken". @Meisje ongeduld Welkom en succes! *duim duim*
Alexandra balen zeg... Maar weer op naar de volgende ronde! @Heppie haha! Wat een goede opties! ik zit ook in mijn wekkerweken nu hihi Weet iemand dit trouwens. Op het KDV van mijn dochtertje heerst de 6e ziekte. Was dit nou gevaarlijk voor de zwangerschap? En weet iemand hoe besmettelijk dit is?
Ik voel de krampen al in mijn baarmoeder en in mijn linkerbeen en dat is toch een teken van ongi worden.. nu alleen afwachten wanneer de duivels daadwerkelijk gaan komen..
Ik lees hier al een tijdje mee, maar wil me nu ook aansluiten. Laat ik me dan ook nog maar even voorstellen: ik ben net 34, getrouwd en woon in Zweden. En ik had vanochtend een mooie positieve zwangerschapstest in handen. Ben uitgerekend op 22 oktober. Spannend!
Hallo van harte welkom en gefeliciteerd, maar eh je zit hier bij zwanger worden, wij zijn nog met hele andere dingen bezig! Misschien even bij de zwangere dames kijken?Of was je je er van bewust? ik weet ook niet of er een zwanger 30 clubje is, maar we zijn hard aan het werk hier om dat te realiseren....
Ja, het is mijn eerste. Ik weet dat het hier 'zwanger worden' is, maar tot vanochtend was ik daar ook mee bezig . Ik heb even tijd nodig om te wennen aan het idee dat dat waarschijnlijk niet meer zo is .
Ollebolle, ik sluit me bij Jippiejee aan! Geen bloed geeft moed Kvinna, gefeliciteerd! En welkom! Zijn jullie lang bezig of was het snel raak?