Heej Femke, Ja goed hoor. Hier geen nieuws ja, ik ben er echt wel een beetje jaloers op hoor. Ik heb een cyclus van 32 tot 40 dagen...heb dus wel wat minder kansen dan iemand met een cyclus van pakweg 28 dagen...maarja, wat doe je eraan he. En dat het ook met een onregelmatige lange(re) cyclus kan...daarvan ligt het bewijs nu boven te slapen (en die was me toch een partij sjachie vanochtend! pff....)
marjolein, ik heb ergens gelezen op het internet (weet echt niet meer waar) dat het pas een probleem word als je luteale fase minder dan 7 dagen was. dus dat is dus ook voor jou geen probleem. maar ik snap dat wel hoor. gebruik jij ook ovu-testjes? ja toch? valt je eisprong ieder keer rond dezelfde dag? of heb je dat nog niet goed bijgehouden? want ook dat kan verspringen he. ik denk niet dat jouw luteale fase een probleem is. oh ja ik heb ook een keizersnede gehad. met best wat problemen achteraf maar niemand heeft iets gezegd over mijn baarmoeder. wow waar je allemaal rekening moet met houden he. dus ook voor jouw dochter Luna* konden ze geen verklaring vinden. heftig zeg. maar je hebt een gezond kindje rondlopen dus het kan wel! ik weet zeker dat het kan! ook voor jouw derde kindje! oh en in mijn geval? voel de ongi-krampen alweer een beetje. ik ga pas testen als ik 2 of 3 dagen na mijn NOD ben, want heb nu het idee om mijn ongi af te wachten. maar wel lief hoor dat jij nog moed voor me hebt!
Stomme en misschien ook wel een hele domme vraag, (dan vast sorry) maar als ze er al achter gekomen zijn met de keizersnede.... hadden ze er dan niet beter gelijk wat aan kunnen doen? Of je in elk geval gelijk door sturen? Knuff @ Karen welkom en klets naar hartelust mee
hahahah sweet, was jouw kaboutertje sjagie? hahahah ik zie dat zo he. als mijn meisje sjagie is ( haast nooit hoor) dan moet ik altijd lachen omdat ze dan zo weer vrolijk wordt. maar dat lukt niet altijd hoor. na het slaapke zijn ze over het algemeen een stuk relaxter he. dat merk ik toch.
Man, man hou op. Was geen land mee te bezeilen. Hij viel gisteravond laat in slaap en was te vroeg weer wakker....nou berg je dan maar! pffffff
mijn dochter kon ook niet slapen gister! het werd uiteindelijk 21.30 eer ze sliep. en ik kon ook niet slapen! bah...ben hondsmoe nu. maar ja...komt allemaal goed. hoe lang slaapt hij meestal jouw zoontje in de middag?
Nee, ik kon ook al niet slapen! zal wel aan het verschuiven van de tijd liggen denk ik. Ik ben ook erg moe nu...gaaaap....pfff Hij slaapt meestal een uur a anderhalf uur. En daar ben ik heeeel blij mee want hij is vanaf het begin aan een moeilijke slaper geweest, vooral overdag was een drama! En soms zitten er al dagen tussen dat hij niet meer slaapt overdag....
Bedankt voor het welkom, iedereen. Ik heb er wel zin om gezellig mee te kletsen, ja, maar jullie gaan inderdaad wel snel... Ik zal me zeker bij het lijstje zetten, moet alleen nog eerst even uitzoeken hoe dat precies moet!
Tja, je hebt twee keuzes; 1. of je logt niet meer uit, vergeet de rest om je heen, en blijft alles volgen 2. of je logt toch uit, leeft nog een beetje je leven, en dan moet je 20 pagina's bij lezen van 1 dag
Ik ben ook al volop aan het googelen. Ik denk dat het inderdaad ook wel meevalt, maar ik ga het toch vragen donderdag! Wel lief hoor, dat je zo met me meedenkt! Hexje en Sweet trouwens ook!!! Mijn ovulatietesten zijn altijd precies op dag 14 positief!(tot nu dan he, wie weet ga ik nog wel raarder doen hihi) Ik denk als ze niks gezegd hebben over je baarmoeder na de keizersnede, dat er dan niks aan de hand is hoor! Anders zullen ze het vast wel gezien en gezegd hebben! Wat waren er bij jou voor complicaties?? Nee, voor Luna* konden ze geen verklaring geven. Ik slikte foliumzuur (wat de kans verkleint), maar toch hebben wij die pech gehad... Het komt voor bij ongeveer 1 op 1000 kindjes en tja iemand moet die 1 zijn he. Ze hebben onderzoek gedaan en het was gelukkig niet erfelijk, anders was de kans nog groter. Maar ondanks dat het niet erfelijk is, hebben we nu wel verhoogde kans (ik geloof van 1 op 32). Hoe dat kan, ik snap het niet, maar dit is wat ze gezegd hebben. Gelukkig verkleint de verhoogde dosis foliumzuur die ik nu slik (5.0) deze kans weer, dus we hebben goede hoop bij een nieuwe zwangerschap! Oh en wat balen dat je de ongikrampen alweer een beetje voelt... Maar het kan ook iets anders zijn misschien...?
he karen welkom! je zoekt de lijst hier ergens tussen de pagina's. staat niet zo heel ver hoor. dan kopieer je die. klik op nieuwe reactie en dan kan je de lijst plakken en aanpassen. lukt het niet dan doe ik het wel voor je of iemand anders die nog handiger is want zo handig ben ik niet met die dingen....
En dan ben ik volgende week ook nog een weekje op skivakantie... dat wordt de hele week daarna bijlezen, denk ik...
dank je voor je uitleg over luna* marjolein! dus foliumzuur slikken is super belangrijk. ik was gestopt met slikken omdat ik dat anders nu al 7 maanden zou slikken en was bang dat dat teveel van het goede was. zal rap terug beginnen slikken dan.! thanks voor de info. complicaties bij keizersnede....ik was allergisch voor de hechtdraad dus alles is gaan ontsteken. heb toch paar weken plat gelegen. daarna nog een curettage gehad want al het residu van na de zwangerschap wou mijn lichaam niet verlaten ( haahhaah verlatingsangst wahahahahh) en dat hebben ze nog weggehaald. al bij al geen erge dingen hoor. vergeet je snel! en is het nu al doorgezet of nog niet?