30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Marjolein: balen meid van de duivels. Ik hoop dat als het dan komt het maar meteen goed komt, dan weet je waar je aan toe bent.... (Ik heb trouwens enorm gelachen om jou berichtjes over je nier (niet dat het verhaal opzich grappig was), je had het heel vaak over je nieT i.p.v. je nieR, dat leidde hier tot een slappe lach, thanx!).

@Karen1974: welkom. Ik hoop dat je een beetje tijd over hebt. Op dagen zoals vandaag gaat het razend snel. Zeker als je ook nog een week op vakantie gaat:D:D. Veel plezier in ieder geval en tot na die tijd!

@Hexje: ook ik heb ze pas gehaald toen ik overtijd was hoor! Ik merk zelfs nu dat als je ze in huis hebt je iedere minuut wel wil testen (daarbij voelde voor die tijd halen ook als de goden verzoeken...).

@Leonie: als je morgen later wil testen kan je ook wat ochtend urine bewaren om mee te testen...;)

Dit zorgde voor de tweede enorme lachbui... Ik heb er wel beeld bij!

@eternity: plassen op een po weigert mijn lijf! Na m'n hernia-operatie moest dat ook. Ze hebben het ding eronder geschoven en 2 uur later weer leeg weggehaald. Er gebeurde niets! Terwijl ik echt wel het idee had dat ik moest plassen.

@Miekiee: GEFELICITEERD, jonge bloem:D! Jij ook krampen? Hier ook al, vooral als ik druk ben of gestressed. Veel plezier morgen, ik moet nog wachten tot 19 april:$.

Jeetje toch weer een lang verhaal geworden. Er was ook weer zoveel bij te praten. En wat een heftige verhalen.... Ik ben vast heeeel veel vergeten:).
    Morgen ben ik vrij dus dan ben ik er wat vaker dan vandaag (zal je zien dat het morgen uitgestorven is:(;).

2. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Lentebloempje : waarom zou je erg zijn? Ik heb daar ook niet altijd zin in hoor als ze hier aanbellen, als ik heel eerlijk moet zijn eigenlijk nooit omdat het hier altijd hele drukke kinderen zijn, ze lopen in grote groepen door de straat heen (school aan 't einde van de straat), en als ze aanbellen voor 't een of ander verwachten ze ook maar gelijk dat je voor ze klaar staat of dat je van alles koopt. Sorry maar dat kan nou eenmaal niet.

@Eternity : tuuuurlijk laat ik morgen hier de foto zien :). Reden dat ik morgenochtend test en niet nu is omdat er staat "voor een nauwkeurige uitslag van de conceptie-indicator dient u de eerste urine van de dag te gebruiken" dus ja ik wil 't wel zeker weten natuurlijk he :p. Doe rustig aan meis, gewoon morgen de neuroloog bellen idd.

Ik ga lekker douchen, ben d'r vanavond weer!

3. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

trouwens dames, jullie weten dat als het aantal berichten op de 5000 komt dat ie dan dicht gaat / moet he dit topic, dus we kunnen nog 275 berichten plaatsen en met die snelheid van ons... :D

4. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Dan openen we gewoon toch een nummer 2.

5. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ Mieke gefeliciteerd hoor en ondankd je moeheid wens ik je een fijne avond... En sucses morgen

@ Knuffel thx hihi geeft me hoop dat het mij ook lukt om te wachten (als marjolein dan maar niet op de stoep staat :D)

@ eternity mooi dat je weet wat het is ook al is het niet zulk goed nieuws natuurlijk. Hoop dat ze snel wat voor je kunnen doen zodat je pijn snel afneemt.

@ shadow bij 5000 wordt hij gesloten... ik zeg niks meer hahahahahaha LOL

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Dat mag je vragen hoor! (en sweetvienna ook;))
    Mijn man heeft een depressie en een beste ook! Volledig werken kan hij gewoon nog niet aan. Soms baal ik daar wel eens van, dat klinkt niet zo lief.. maar het is wel zo! Bijkomend nadeel is dat door de medicatie zijn libido soms beneden 0 zit:(

HE balen! Dikke knuf voor jou

Nou dan vind ik je idd meer dan geduldig! Ik hoop dat het snel voor je gebeuren mag..

whahahaha en zo is het echt!!!!

hoe herkenbaar;) ghehehehe.. Ik presteerde het de vorige zw een week na mijn kluspoging te testen.. En dan nog verbaasd dat hij neg aangaf;)
    (voelde me echt zwanger! bleek ook zo te zijn, dus dat spreekt dan weer in mijn voordeel)
    succes morgen! ik hoop dat het een geweldige 1e foto van je kindje wordt!
    wel ff showen hier he;)
    Kun je gelijk je buikkrampen bespreken, want dat hoeft natuurlijk niks te zijn!

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik zag als onderwerp al 30+ kippen langskomen. Lijkt mij een goede!!!

8. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    LOL ben ook voor haha

9. saskia33

saskia33 Niet meer actief

@Miekie: gefeliciteerd!

@Eternity: wat gaan ze aan je hernia doen?

10. saskia33

saskia33 Niet meer actief

@Eternity: had eerst even de berichtjes daarna moeten lezen da nhad ik kunnen weten dat je morgen de neuroloog gaat bellen...maar weer wat pagina's bijlezen en was bang dat ik zou vergeten wat ik ook alweer wou schrijven.....

11. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    30+ kippen????? LEUK

12. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Als we nou even door kletsen dan kunnen we met pasen beginnen.

30+kip gaat ei leggen deze week!!!!spreekt voor haar zelf

13. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Edit: De 30+ kippen kakelen door. Zo moet ie m.i. gaan heten :D

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedeavond.....zo half zeven thuis, zoontje eten geven, die laat het nu zakken en even laten weten hier dat ik nu volgende week dinsdag afspraak heb bij de gyn. Niet in het zkh maar bij een gezondheidscentrum, maar die gyn werkt ook in het zkh......met een vervolg afspraak kan ik gewoon weer terecht bij mijn eigen gyn,althans die ik eerder heb gehad.

15. leonieke

leonieke Niet meer actief

16. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    hoi meiden zie dat jullie gezellig hebben zitten kletsen vandaag.
    Heb weer heel wat gemist.

Maar 30+kippen goed idee ben ik opperkip met mijn 20 eieren hahaha.

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Whoaaaaaahahahaha
    Daar hou ik wel van, zelfspot. Dat kan soms geen kwaad.

18. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    de 30+ kippen.. ghehehehe...
    30+ en aan de leg!

Of scharrelkippen...

Ik wil trouwens een xl ei!

19. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Misschien heeft Biep er nog 1 voor je;)

20. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Whahahaha ja leuke benamingen voor volgende topic. Snoet had trouwens haar andere topic (die van de 30+ zwangeren) 'Het 30+ Broedhok' kunnen noemen hihihi. Daar kakelen ze wat minder maar broeden des te harder whahahaha :D:D:D

Deel Deze Pagina