Miekie: gefeliciteerd nog met je verjaardag! Fijne avond nog! Nanette; wat ontzettend naar voor jullie dat je man een depressie heeft. Dat lijkt me heel zwaar voor jullie beiden en een behoorlijke aanslag op je relatie en gezinsleven...weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen. In ieder geval heel veel sterkte met dit alles en ik hoop voor jullie dat hij er helemaal bovenop gaat komen. Ik geloof dat Alexandra ook een depressie heeft, als ik voor haar mag spreken..(hoop niet dat je het erg vindt Alexandra). Dikke knuffel meiden.
t is rustig hier....nou anyway...ik ga mn bedje opzoeken...ik heb een korte nacht achter de rug (en nee, niet daardoor )
nog even vanuit mn bedje bieb jij bent idd niet te verslaan Knuffel jij ook weltrusten. Tot gauw meiden. Kus.
ja ik las dat al ergens hier van alexandra.. En het heeft idd ook een behoorlijke impact op onze relatie. Hoe je het ook went of keert.. het leeuwendeel komt op mij neer.Maar ik houd wel ontzettend veel van mijn man en hij van mij.. Dus deze periode komen we ook wel weer door! En Joëlla merkt niks aan hem.. hij is echt een top pappa! Af en toe donder ik even tegen hem uit en dan staan onze neuzen weer richting 1 kant! Maar het is als partner gewoon ook moeilijk, ik weet namelijk niet wat hij doormaakt.. (gelukkig niet!)
om nog even verder te gaan met mijn monoloog wat vinden jullie van dit huis Te Koop Hooizolder 246 9205 CE Drachten - JAAP.NL (ben al even aan het dromen... moeten eerst ons huis goed afwerken en verkopen.. maar dromen mag altijd toch)
hey is hier nog iemand? gewerkt, voor de kids gezorgd en paardgereden...nu even met n kop soep achter de pc..... moet nog even bijlezen wat ik vandaag allemaal gemist heb hoor.... doei
weer vanuit mn bed tja nanette t is hier idd vaak rustig s avonds! Wat zullen die dames toch allemaal aan het doen zijn dan
Ziet er goed Nanette! Ik vind die keuken halverwege de kamer helemaal geweldig. Ook de badkamer vind ik helemaal top (als je niet van zwart houdt is het errug lelijk!), alleen even een andere douche deur, maar goed dat is mijn idee! Ik zou er ook wel erg enthousiast van worden. En ook die prijs is niet gek. In de randstad red je zo'n huis niet voor die prijs hoor! Ik zou zeggen snel aan de klus thuis, en in dkoop die hap!e ver
Slaap je nou nog niet??? Nanette, ik vind ook dat we maar eens moeten gaan klagen hoor, hahaha. Kom toch gezellig 's avonds, is voor de werkende dames ook wel eens leuk. Nee hoor dames, we zitten te pesten. Maar het lijkt wel te wisselen. De ene keer juist veel overdag en dan weer juist 's avonds (en dat is dan meestal als ik vrij ben hahaha).
De prijzen liggen hier idd wel wat lager heeft ook zo z'n voordelen het noorden maar voor we het onze hebben verkocht.. mhhhhh.. hoop dat het allemaal een beetje rap kan
zucht...het is niet bij te lezen allemaal gelukkig ben ik morgen vrij en kan ik tussen door wat mee kletsen (of is dan iedereen aan het werk....?)