ja nu ga ik ook huilen ik voelde de teleurstelling van het scherm. en ik weet dat je je nu zo k*&&(t voelt. echt dat besef ik. daarom dat ik schreef niet opgeven! maar ik snap jou gevoel zo. ik voel je verdriet tot hier in mijn buik. och meisje...weet je..ik heb 8 rondes moeten wachten en ik wens jou alleen maar toe dat het bij jou niet zo lang mag duren. ik geloof erin ook met die onderzoeken. ik heb er zoooooolang niet meer in geloofd. nog van voordat we een tweede kindje graag zouden vasthouden. oh ik voel je verdriet meid. en ik huil gewoon met je mee. jij bent een beetje mijn internetvriendinneke en gun het je zo hard! zoen..snif...
Hoi Femke, joepieeeee eindelijk je tweede streepje waar je al zo lang van droomde. En nou er lekker van genieten. @marjolein, nou zeg wat een gezeur allemaal met je ongie zeg, ik hoop voor je dat het een goed teken is en zo niet je heel snel ongesteld wordt en weer door kan naar de volgende ronde. @eternity, jammer meid dat je niet lekker in je vel zit. Er is bijna niks vervelenders dan dat. Ik hoop wel dat je af en toe even een knuffel komt halen en brengen. Want ook wij hebben je nodig. En laat wat horen hoe het met je rug gaat he. Dikke knuffel alvast van mij voor jou. KNUFF.
Je bent lief! zitten we hier samen een potje te janken... En echt, ik weet het je zit in ronde 8, dus echt ik gun het je heeeel erg! Ik weet niet hoe je mijn teleurstelling opgemerkt hebt, want dat was ECHT niet de bedoeling! Ik wil dat je geniet, geniet van dit wonder, van de positieve test, van het feit dat het jullie eindelijk weer gegund is! En dat je mijn teleurstelling niet hoeft te voelen, dat wil ik ECHT niet! Dit is jouw dag meid!!! Laat door niets of niemand het mooie en fijne gevoel van je afnemen, ik gun het jullie echt!!! Ik red me wel hoor!
lieve marjolein... zoals jij met mij meeleeft, leef ik ook met jou mee. het is ok. echt waar. iedere keer als ik iemand in dit forum zwanger zag voelde ik me net hetzelfde. dus ik weet hoe het voelt om zo teleurgesteld te zijn. maar jij was de eerste die contact zocht toen ik hier net aankwam op dit 30+ meiden forum en daardoor blijf jij een beetje speciaal voo r mij. we hebben ook al heel wat gedeeld en afgelachen met elkaar. toch best al veel verdriet gedeeld en we weten zoveel van elkaar. ook samen met die andere meiden. dus tuurlijk wil je graag samen zwanger zijn. zeker jij en ik. ik weet dat je blij bent en ik weet dat je het me gunt. maar zo werkt dat ook voor jou . verdriet en blijdschap zullen altijd samen gaan op dit forum. niet opgeven marjolein. echt niet doen hoor. als het mij lukt , lukt het jou zeker!
Oh gelukkig, dus ik heb niks geschreven waardoor je mijn verdriet kon lezen. Ik weet dat het uit eigen ervaring is natuurlijk. Iedere keer als er iemand zwanger is hier, krijg je even een steek, een bevestiging dat je het zelf niet bent... En ik heb het inderdaad met sommige meiden ook meer dan met anderen, juist ook met de meiden die ongeveer hetzelfde lopen, dan beleef je de cyclus bijna samen he. Maar goed, ik heb me weer bij elkaar geraapt en kan nu echt zeggen, zonder verdriet, dat ik echt waar heel erg blij voor je ben. Ik tel mn zegeningen, mijn dochtertje die heerlijk boven in haar bedje ligt te slapen en als ik mijn situatie dan vergelijk met somiige anderen, dan heb ik helemaal niks te klagen. Werkt toch altijd wel relativerend vind ik. En opgeven? Dat woord ken ik niet hoor! Tuurlijk gaan we door, tenminste als die ongi nou maar eens door zou komen, want daar baal ik wel van hoor:x Een hele dikke vriendinnenknuffel voor jou!!! Je bent echt een fijn vriendinnetje hier! (Wist trouwens niet dat ik de eerste was die je hier op het forum verwelkomde... wel lief van mezelf)
Femke, dan toch....je had er zelf al geen vertrouwen meer in, en dan die super felbegeerde twee strepen....GEFELICITEERD.... Morgenochtend met ochtendurine zal je test waarschijnlijk al veel donkerder zijn dan nu. Ben benieuwd wanneer je het zelf durft te geloven en je banner aanpast en jezelf verhuids naar het onderste gedeelte van de lijst...
dank je mvl!! nog even niet. wil eerst een donkere streep zien. als hij morgenochtend met ochtenurine goed is zal ik eraan denken om de boel hier aan te passen. maar dat snap je wel denk ik. hoe voel jij je ondertussen. ergens last van?
@Femke, fijn je effe gesproken te hebben! @Bieb, hoe gaat het nu eigenlijk met jou? Wanneer moest je ook alweer terug voor controle? Sorry ben het even kwijt...
Jeetje Femke! gefeliciteerd! Toch maar n testje gedaan!?!?! Hier nog geen nieuws, nog niet ongi en nog niet getest.... En voor Marjolein, eternity en alle anderen die het vandaag heel hard nodig hebben: sterkte en een hele dikke knuffel!!!!
Ik dacht dat ik de enige hier was met zo'n man... Mijne snapt het ook niet. Was ik vorige maand nog zwanger geraakt ook na sekspartij van 5 (!) dagen eerder. "Zie je nou wel" aldus mijn man.. Hoop dat ie zich bedenkt meis! @ Femke, gefeliciteerd! Test is overduidelijk! Ik ga even je verhaal teruglezen.. @ marjolein, zet het niet door? raar! Hier nu ook licht begonnen met iets bloedverlies en ieniemienie kramp. Hoop voor ons beiden opgeen echte ongi! xleo
Leonieke, Nee het zet niet door... snap er niks van, eigenlijk is het weer zo goed als weg. Krijg ik daar weer een beetje hoop van, om helemaal gek van te worden! Hoop dat het bij ons beide niet doorzet!!! Als ik dit zo lees, dan mag ik iig in mn handjes knijpen met mijn man! Toen ik deze maand om 6 uur de wekker zette (2 dagen achter elkaar) omdat we savonds niet konden, wilde ie zelfs in deze neurotische actie van mij meegaan! Wat een lieverd he! (maarja, ik zie er dan ook wel op mn allerbeste uit om 6 uur sochtends!)
Femke gefeliciteerd. Voor de meiden waar het nog niet is gelukt Onze tijd komt ook nog. Echt waar. We houden hoop.
he marjolein...pas je banner even aan. want je bent niet ongi. ik weet niet of jij het beseft maar het valt me nu ineens binnen. 3 dagen geleden testte ik toch ook negatief? en jij loopt toch 3 dagen voor op mij zo ongeveer. of geef ik nu te veel hoop. heb je rood bloed gehad of alleen wat roze? sorry als ik je hoop weer omhoog doe gaan maar ook ik testte negatief he 3 dagen geleden. remember?
ik ga er zo maar weer vandoor! Ik kom morgenvroeg wel weer even buurten, misschien kan ik dan weer wat meer vertellen (ik ga iig mijn test even opzoeken, haha, die had ik verstopt omdat twee weken geleden mijn ouders een weekend in ons huis waren en de dagen erna zorgden mijn schoonvader een paar dagen voor de katten....)
@ saffron...thanks meid. ja ineens kwam dat testgevoel. en ja..het resultaat is er hoop ik toch jij nog geen testdrang? ben toch benieuwd hoor want dan zouden we wel heel erg gelijk lopen hihihi @ lentebloempje..dank je wel meid! en ja jullie gaan er ook voor.
Ja ik weet het... Ik schreef net ook al, ik krijg weer een beetje hoop... Maar ik weet niet, het is geen bloedverlies, tis meer een heel klein beetje gekleurd, maar niet eens met plassen of afvegen ofzo. Dus ik weet niet, zou je beredenering graag willen volgen!