30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Femke is zwanger.....femke is zwanger.....pomtidomtidom......Femke is zwanger........

Toch de hoofdpijn voor niet voor niks geweest......mag je dochter weer de tranen van je gezicht afvegen als je het haar gaat vertellen.....pomtidom ti dom......

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga ook lekker liggen......

Hahahaha en Femke............ik testte toen ook erg laat savonds.....nou behoorlijke beroerde nacht gehad en kort......

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    ach nou is ze weer weg...

@knuffel; ja eerlijk gezegt hoop ik ook dat de moeite niet voor niks is geweest, krijgt het kind dan nog wel de rest van zijn leven te horen; 'wat papa en mama allemaal wel niet voor je over hebben gehad'...hahahahaha

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hier sluit ik me helemaal bij aan GAAAAAF!

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Nanette, hihihi nee hier kan zelfs mijn ei niet meer onderuit.....staat al op en neer te springen als een jonge pup......en net gehoord dat dinnetje ook bezig is weer, en zou mooi zijn als we weer samen zwanger zijn.....

6. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hey goofy, zal dan 8 dé ronde zijn voor ons?! jij ook hè...:D

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Iedereen naar bed? Heel verstandig, ga ik ook doen. Weltrusten en tot morgen....

8. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Bedankt meiden, dat jullie me sterkte wensen en me aanmoedigen om mijn hart te luchten, maar ik weet niet of dat verstandig is... Ik ben érg negatief. Ik heb geen lieve woordjes meer, slechts afgunst en jaloezie, sarcasme en cynisme. Ja, zo diep ben ik gezonken.
    Omdat ik gewoon al sinds f*cking juni 2008 probeer zwanger te worden en "all I got was a miscarriage". Ik wordt van link en rechts ingehaald en ik wordt heen en weer geslingerd tussen boosheid en intens verdriet.
    Ik wordt boos op vrouwen die hun zwangerschap zo willen plannen dat ze niet in een bepaalde maand een kind krijgen. Hoe ondankbaar!
    En het steekt toch telkens weer als vrouwen die al een kind hebben zich -qua verlangen naar een kind- gelijk stellen aan kinderloze vrouwen. Het IS niet hetzelfde! Ik heb nog nooit meegemaakt wat het is om een zwangerschap uit te dragen. Wat het is om te bevallen en je eigen kindje in je armen te houden. Ik weet niet wat het is om mama genoemd te worden. Ik weet niet wat het is als de liefde van mijn leven papa wordt. Ik weet niet hoe het voelt om moeder te zijn op moederdag.

Als ik in "het lot" zou geloven en het stond voor me, dan zou ik het de nek omdraaien. En die neiging krijg ik ook als ik rokende zwangere vrouwen zie. Het maakt me HELS als moeders hun kinderen voor vanzelfsprekend nemen. Of het zwanger worden als vanzelfsprekend nemen! Net een paar maanden bezig en dan al zeuren dat het niet lukt, kom op zeg! Als ik de keus zou hebben tussen gewoon verder blijven proberen tot sint juttemis of gegarandeerd zwanger over een JAAR, dan koos ik voor het laatste.

Sorry voor het egoverhaal, maar het moest er uit.

9. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Hey,
    Ik ben 34 en we zijn sinds september 2009 bezig.
    Had afgelopen weekend mijn eisprong, dus het is maar weer geduldig afwachten.
    Leuk dat er een 30+ forum is!

10. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    goedemorgen!

Nog steeds niet ongi.....maar net ook n negatieve test....nou ja na 10 min staren dacht ik heel in de verte misschien ergens n vaag tweede streepje van het plus teken te herkennen....hahaha hoe gek kan je jezelf maken he, dat je er streepjes bij kan denken!
    Ik ga straks maar even kruidvat testen kopen ofzo en dan morgen nog maar eens proberen als de ongi uit blijft........
    zucht, laat de ongi maar komen als het toch niet raak is.......

11. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Ben ik gistermiddag vrij om met mijn vader in ons huis te klussen heeft het kippenhok weer tig pagina's volgeschreven:D!

@Evelynw: welkom!

@Alexandra: heel veel sterkte en je mag je hart hier altijd luchten!

@Snoetetoet: super zo'n eerste echo met garnaaltje:)

@Eternity: kan me voorstellen dat je jezelf ontzettend kl*te voelt zo liggend de hele dag! En dan ook weer die stomme ongi!!! Knuff.

@Karen: duim vooor je op een positieve test over 4 dagen!

@Femke: GEFELICITEERD!!!!!!

@Marjolein: nog geen doorgezette ongi? Ik hoop heel erg voor je dat je dan toch heel binnekort die positieve test in handen houdt!!!

12. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Lieve Alexandra, meid, ik weet niet wat ik moet zeggen. Alleen dat je je zo mág voelen. Het is ok. Laat het er allemaal uitkomen en krop het niet op. Altijd maar optimistisch en positief zijn terwijl je al zo lang bezig bent en er al een keer dichtbij hebt gezeten, is gewoon niet te doen. Dat kan niemand. Echt niet. En dan is dit topic hopelijk een goede uitlaatklep.

En ik wil de discussie niet opnieuw openen maar ik vind dat je gelijk hebt. Iemand die al een kindje of meerdere kinderen heeft, dat ís ook niet hetzelfde. Die kan zeker weer een sterke wens hebben maar het is naar mijn mening niet hetzelfde als iemand die het nog nooit heeft meegemaakt. Ik ben het dus met je eens. Maar goed, nogmaals discussie hierover is niet nodig. Iedereen mag een mening hebben. En dit is jouw mening (en ik deel hem).

Meisje, ik kan je alleen maar een digiknuffel geven. En niemand hier verwacht dat je blij bent als anderen zwanger zijn. Dat hoeft helemaal niet.

13. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    Discussie over hoe sterk de wens van iemand is of hoe het voelt (ivm het wel of niet al hebben van kinderen etc), lijkt mij ook niet gepast hier. Natuurlijk mag iedereen hier een mening over hebben, en natuurlijk kan je die hier kwijt. Maar ik denk dat je al snel het risico loopt dat er mensen gekwetst worden.
    Ik denk dat iedereen hier een sterke wens naar kinderen heeft en voor iedereen is het een teleurstelling als het niet lukt. En hoe je daarmee omgaat, hoe ver je er in gaat en hoe erg het je raakt zal van allerlei dingen afhangen. En waarschijnlijk speelt daar ook wel in mee of je al (gezonde) kinderen hebt.

Als ik puur naar mijzelf kijk hoe ik er op dit moment in sta (we zijn nog maar weer net begonnen), kan ik zeggen dat we heeeeel erg graag een derde willen. Maar ik denk wel dat we er minder ver in zullen gaan dan dat we zouden doen als we voor een eerste zouden gaan. We zijn ontzettend gelukkig met onze twee kids en zijn ons er erg van bewust dat dat al een hele zegen is!

14. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @alexandra: sterkte meid, alle begrip voor je reactie/ situatie hoor!

15. saskia33

Saffron: enne heb je al getest of wacht je daar even mee?

16. saskia33

Femke: is het grote nieuws al goed bij jezelf doorgedrongen??

17. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @saskia: zie boven aan deze bladzijde:)
    (helaas een negatieve test vanmorgen:(, maar ook nog niet ongi:()

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    #4978 jippiejee, 1 apr 2010
    Laatst bewerkt: 1 apr 2010
    Alexandra;
    ik snap heeel goed dat je er helemaal tabak van heb, maar is het voor jezelf niet veel fijner om te proberen om wat positiever tegen bepaalde dingen aankijkt? Ik denk dat je voor jezelf hier rust mee creeerd, ja ik ben me er van bewust dat ik me nu op gevaarlijk terrein begeef, maar wil je toch niet alleen maar heeel lief en begripvol toespreken. Ik weet niet of je mij bedoeld met het plannen van wanneer het kindje geboren zou moeten worden.Ik be gewoon eerlijk, ik zou liever niet in december mama worden, maar oh wat zou ik gelukkig zijn als ik nu zwanger was. Maar laten we wel wezen, bijna iedereen pland tegenwoordig kinderen, ook al is het niet op de maand nauwkeurig, grotendeels hebben we allemaal anticonceptie gebruikt en daarmee bewust of onbewust de kans een beetje verkleind op het moederschap. (je bent echt wel vruchtbaarder als je beide 18 bent hoor!) Ja ik zou er ontzettend veel verdriet van hebben als ik geen moeder zou worden, maar ik tel ook mijn zegeningen, ik ben gezond, ook mijn famillie (behalve mijn zus die op haar 15e is overlede) is nog gezond en zo ook mijn partner. Ik heb geen makkelijk leven gehad tot nog toe heb in mijn jeugd veel meegemaakt, maar ben gelukkig positief en sterker hier uitgekomen. Jaloersie maakt vaak jezelf kapot en lieve alexandra probeer je zelf in de had te houden, voor jezelf, want het misgunnen aan andere mensen levert jou geen kindje op. Ik hoop dat je gauw zelf mag meemaken wat het is om een kindje in je buik en later in je armen te hebben. Ik schrijf dit niet om je te kwetsen, maar en ook al ken ik jou en je situatie niet soms is iemand er meer bij gebaat als die even terug wordt gefloten ipv vertroeteld! Je krijgt toch nog een digi knuf van mij. En als je het er helemaal iet mee eens bent is het ook prima, dan lees je dit gewoon niet weer! OK?

P.S. Blijf het wel hier uiten hoor!!! Dat lucht in ieder geval lekker op!!;)

19. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    @alexandra, eerst wil ik even kwijt dat ik het stoer van je vind om het gewoon allemaal te zeggen en niet denkt aan wat andere daar wel niet van moeten denken.
    Ik kan wel zeggen dat ik precies weet wat je voelt ben ook al vanaf nov 2008 bezig, maar dat is niet zo omdat iedereen het weer op een andere manier voelt en beleeft.
    Ik ben de laatste periode ook wat minder op het forum om bijna dezelfde reden ik zie elke keer het roze rijtje langer worden en ik blijf maar in het paars ergens bovenin hangen.
    Maar ik kan wel zeggen dat de dingen waar jij boos om wordt kan ik ook heel erg boos om worden.
    Ik heb ook nog steeds een beeld voor me van de zomer 2 jaar geleden ik was op de tennisbaan daar stond een vrouw met een kinderwagen met in haar ene hand een sigaret en in haar ander een wijntje en het kindje lag in het wagentje te huilen. En het doet mij zo'n pijn om dan te zien dat ze toch eerst even haar sigaretje op rookt voor ze aandacht aan haar kindje besteedt.
    En het ergste is ik heb nog heel wat van zulke verhalen. Bah.

Ik probeer ook altijd maar weer het positieve ergens van in te zien.
    Maar soms lukt het niet en zit je ook weer even in een diep dal en zal je het nooit meer zien gebeuren. Maar je moet er weer uit zien te komen omdat dat toch ook het beste is voor je lichaam.
    Zit je al in de mm of wou jij dat niet?
    Het heeft mij ook wel weer een stukje rust gegeven. Maar het blijft zwaar elke teleurstelling blijft zwaar.

Nou meid ik hoop zo dat jij en ik ook ooit dat woordje mama horen en dat wij dan mogen omkijken naar ons heerlijke wondertje.

Een hele dikke knuffel voor jou.

20. limidje

limidje Actief lid

11 mrt 2008
    114
    0
    0
    huisvrouw/postbode
    ijsselmuiden
    ik kan me dr ook bij voegen voel me met bijna 34 in augustus
    wil graag met mijn huidige man er 1 kindje bij heb samen met hem ook 1 vAN anderhalf
    en willen er graag 1 bij
    hoop dat het u raakmag wezen anders start het beginapril bij ons de MMM

Deel Deze Pagina