NOD : 31-03 - femke32 - 34 jaar - ronde 8, 2de kindje, 31-03- Saffron-35jaar-2de ronde, dochter 3,5, zoon bijna 2 02-04 - Leonieke - 33jaar - 4e ronde- 1e kindje - vmk 5 mrt'10 5.3 wkn 05-04 - Karen74 - 36 jaar - 3e ronde - 4e kindje - vmk 8 mrt'10 07-04?? - Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar 08-04 - Bieb-31 jaar - ronde 10 -1e kindje 08-04 - Hexje-32 jaar - ronde 1 - 1e kindje 11-04 - Saskia33 - 33 jaar - ronde 7 - 1e kindje 13-04 - Jippiejee - 30 jaar - ronde 8- 1e kindje 14-04 - Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 8 na mk - 1e kindje 15-04 - Kristel79-30 jaar-ronde 16-zoontje Jamie 16 mnd 15-04 -Lentebloempje-33 jaar-ronde 10 ,Charlotte 02-11-2006 , Thomas 19-07-2008. 18-04 - Sweetvienna volgens menstruatiekalender.nl! 35 jaar - ronde 3 - jongetje van 23 maanden 22-04 - Goofychick - ronde 8, vmk nov, 2e kindje, jongetje 14 mnd 24-04 - Jel1978 -32 jaar - ronde 19 1e kindje- 26-04 - Kleinedruif - 31 jaar - ronde 2 - 1e kindje 26-04ternity - 30 jaar - ronde 2- 1e kindje - Yippie - 33 jaar - 1e kindje - bezig sinds 2006 - 1e icsi mislukt. ?? - proberen - 33 jaar - 1e kindje ??- -33 jaar- 1e kindje ??-Aggossie-32 jaar- ronde 21- 1e kindje ??- sasha - 36 jaar - ronde ? - zoontje van 18 maanden ?? Marjolein -30 jaar - ronde 4 - 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-1-08, 2e dochtertje 28-12-08 AFSPRAKEN 31-03 Snoetetoet 1e echo (8wkn, 14:15) 01-04 Alexandra gesprek gynaecoloog 01-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:15) 01-04 Goofychick afspraak HA 06-04 Aggossie met vriend ziekenhuis sperma analyse (08:50) 08-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00) 08-04 Marjolein vervolgafspraak gynaecoloog (11.15) 12-04 MVL 1e afspraak VK 15-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00) 19-04 Knuffel 1e afspraak VK (8w5d, 14:40) 22-04 miekiee eerste afspraak bij de gyn+echo 27-04 Shadowcat76 eerste afspraak bij verloskundigencentrum, 12.30u. 7-05 Aggossie uitslag onderzoeken; vervroegde overgang ja of nee? (11:15) BEVALDATA 22-10 Kvinna - 34 jaar 1e kindje 11-11 Samba-29jaar( 08-04 30 jaar) 1e kindje 12-11 snoetetoet - 33 jaar 2e kindje 19-11 miekiee - 32 jaar - 3e kindje 25-11 Knuffel - 34 jaar - 1e wondertje 26-11 Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 27-11 MVL- 35 jaar- 4e kindje 6-12 ?? Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje Mijn rondetijd was er af gevallen, neem em direct weer even mee!
tja ik hou het nog n beetje spannend, maar ga er eigenlijk vanuit straks gewoon ongi te zijn ga even boodschappen doen, tot straks
Goede morgen meiden, nou ik had gisteravond ook weer de schrik van mijn leven. Ik zit aan tafel met mijn vriend zegt hij ineens wat zou je ervan vinden als we nog 3 maanden proberen en dan even ermee gaan stoppen. Ik meteen huilen, huilen. En nog wel even tussendoor gevraagd waarom. En hij zei we zijn al zo lang bezig en er zit niks spontaans meer in. De eerste periode hebben we zitten klussen omdat er een ei was en nu zijn we alleen maar bezig wanneer het wel en niet mag vanuit het ziekenhuis. (we hebben nu 2 weken een vrijverbod omdat ik teveel eitjes heb). Hij wil graag een periode weten wanneer het afgelopen is en we gewoon weer onszelf kunnen zijn. En dat er al zoveel relaties op stuk zijn gegaan. En ik maar huilen. En toen vroeg hij hoe ik erover dacht en heb gezegd dat ik het wel snapte maar dat ik ook niet kan zeggen hoe lang het nog gaat duren. En dat ik juist nu met die spuiten en iui er wel een goed gevoel bij heb. En dat ik ook het spontane mis, maar te veel bezig ben om maar zwanger te raken dus er niet zoveel aan dacht. Dus best wel lang nog over zitten praten en uiteindelijk gaan we door totdat we over moeten op de ivf daarvoor nemen we even een pauze nou heb nog de hele avond huilbuien gehad. En dan weer zo'n verhaal van Alexandra het is ook allemaal zo oneerlijk. Zo ik ben ook weer even mijn verhaal kwijt.
WOW even slikken zeg! Maar hij heeft ergens misschien wel gelijk, in ieder geval fijn dat hij jullie relatie in het oog houdt!! Er zijn inderdaad veel relaties op stuk gelopen. En zonder relatie ben je wel weer een heel stuk verwijderd van het doel! Het komt wel goed meis, straks kunnen jullie samen genieten van hetgeen in je buik groeit, het is al es bijna gelukt, dus het lijkt erop dat jullie op de goede weg zijn! Blijf samen op het weggetje lopen meid en geef je mannetje een dikke kus, veel mannen zouden er voor weglopen om dit onderwerp aan te snijden, met alle gevolgen van dien!
Hallo, Pfff als ik al die verhalen hier lees ben ik dus niet die enige die maar steeds hoopt dat het lukt. Bij ons is het zo dat mijn vriend vroeger een niet ingedaalde zaatbal had, die is later wel eringedrukt en hoefte dus niet geopereerd te worden. Maar ja, toch bestaat er een kans dat ie daardoor minder vruchtbaar is. Hij vind het niet makkelijk om de stap te zetten om zich te laten testen. Na heel veel gepraat te hebben proberen wij het nu nog twee maanden en lukt het dan nog niet dan laat hij zijn sperma onderzoeken. Ik was heel opgelucht toen hij dat vertelde. Ik heb al sinds jaren een kinderwens maar het zat mij niet altijd mee kwa werk. Vorig jaar besloten wij om met de pil te stoppen omdat ik eindelijk een goede werkgever had (dat dacht ik tenminste!). Maar ja, eind oktober kwam ik thuis te zitten ivm lichte burn-out. Dit was moeilijk voor mij omdat ik het niet gewend ben om thuis te zitten en ff niets te doen. In februari, toen ik voor mijn gevoel weer een aantal uurtjes kon werken kreeg ik te horen dat mijn vast contract ontbonden wordt. Tja, daar sta ik nu, miv 1 juni dus geen werk meer en nu zit ik nog steeds thuis omdat ik vrijgesteld ben van werk. Een voordeel heeft dit allemaal wel gehad, ik ben weer voor 80% opgeknapt en zit goed in me vel. Ben ook weer druk aan het solliciteren. Maar dit keer blijf ik bij mijn beslissing. Wij gaan door met het proberen om zwanger te worden. Een ding is mij duidelijk geworden: Wij willen graag een baby en het werk komt wel weer. Afgelopen weekend was mijn eisprong. O man, ik dacht ik ga door een hel. Vrijdag lichte steken en krampen aan mijn rechter onderbuik. Dus ik dacht: Yes, het is zo ver. Zaterdag geklust - pijn was ook bijna weer weg. Zondag gingen wij met ons hondje (bijna 6 mnd oud) wandelen. halverwege kon ik niet meer lopen. Pijn - steken en krampen - in mijn hele onderbuik - uitstraling van rechts. Nou, toch maar rustig verder gelopen, stond regelmatig krom van de pijn. Thuis aangekomen ben ik gaan liggen maar die helse pijn bleef. Maandag naar de huisarts geweest. Moest bloed laten prikken ivm ontsteking of zo. Uitslag was goed, niets aan de hand. Dinsdag weer bij mijn huisarts geweest, dit keer mijn vrouwelijke huisarts. Zij voelde inwendig en mijn rechter eierstok was mega gevoelig. Zij belde meteen het ziekenhuis voor een afspraak bij de gyn. Ik moest er meteen naar toe. Tja, daar sta je daar in je eentje in het ziekenhuis. Ik kon wel janken van angst en pijn. Zij stuurde mij erheen ivm vermoedelijke bbz. Nou eerst weer bloedgeprikt, urine afgegeven en een uur later een echo. Pfff ik was opgelucht dat er niets aan de hand was. Ik had helaas een behoorlijke heftige eisprong. Het eizakje zat er nog, het eitje was er al uit. De pijn wordt nu gelukkig iedere dag minder. Maar wat ik normaal niet heb is ongi krampjes na een eisprong. Ik weet niet wat er aan de hand is met mijn lichaam, of ik wordt flink in de maling genomen of dit keer is het eindelijk raak. Hoop dat het eenmalig was, want het was een hel! Heeft iemand van jullie dit ook al een keer mee gemaakt? Sorry, voor mijn mega lang bericht, maar ik moest het even kwijt aangezien mijn vrienden en familie niet weten dat wij al sinds september bezig zijn....
Welkom evelyn, heftig zeg, nou je in ieder geval wel een eisprong..... Hoop voor je dat dat niet vaker zoooo pijnlijk is. Misschien ben je eerst 9 maand af van ei-sprongen Zet jezelf op de lijst en kom lekker op de roze wacht-sofa, daar is lekker veel ruimte i.v.m. zwangerschapsverlof van mede 30+ ers. Die komen wel langs wandelen en lekkers brengen omdat ze zelf te misselijk zijn hahaha! Welke rond zit je nu?? Ik heb in september mijn spiraal laten verwijderen dus wat dat betreft gaan we gelijk op!
Ik kom gezellig bij jullie op het bankje zitten . Ja we gaan gelijk op, we zitten nu in ronde 8. Maar zijn ongi krampjes wel goed zo vlak na de eisprong? NOD : 31-03 - femke32 - 34 jaar - ronde 8, 2de kindje, 31-03- Saffron-35jaar-2de ronde, dochter 3,5, zoon bijna 2 02-04 - Leonieke - 33jaar - 4e ronde- 1e kindje - vmk 5 mrt'10 5.3 wkn 05-04 - Karen74 - 36 jaar - 3e ronde - 4e kindje - vmk 8 mrt'10 07-04?? - Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar 08-04 - Bieb-31 jaar - ronde 10 -1e kindje 08-04 - Hexje-32 jaar - ronde 1 - 1e kindje 11-04 - Saskia33 - 33 jaar - ronde 7 - 1e kindje 13-04 - Jippiejee - 30 jaar - ronde 8- 1e kindje 14-04 - Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 8 na mk - 1e kindje 15-04 - Kristel79-30 jaar-ronde 16-zoontje Jamie 16 mnd 15-04 -Lentebloempje-33 jaar-ronde 10 ,Charlotte 02-11-2006 , Thomas 19-07-2008. 18-04 - Sweetvienna volgens menstruatiekalender.nl! 35 jaar - ronde 3 - jongetje van 23 maanden 22-04 - Goofychick - ronde 8, vmk nov, 2e kindje, jongetje 14 mnd 24-04 - Jel1978 -32 jaar - ronde 19 1e kindje- 26-04 - Kleinedruif - 31 jaar - ronde 2 - 1e kindje 26-04ternity - 30 jaar - ronde 2- 1e kindje - Yippie - 33 jaar - 1e kindje - bezig sinds 2006 - 1e icsi mislukt. ?? - proberen - 33 jaar - 1e kindje ??- -33 jaar- 1e kindje ??-Aggossie-32 jaar- ronde 21- 1e kindje ??- sasha - 36 jaar - ronde ? - zoontje van 18 maanden ?? Marjolein -30 jaar - ronde 4 - 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-1-08, 2e dochtertje 28-12-08 ?? Evelynw76 - 34 jaar - ronde 8 - 1e kindje AFSPRAKEN 31-03 Snoetetoet 1e echo (8wkn, 14:15) 01-04 Alexandra gesprek gynaecoloog 01-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:15) 01-04 Goofychick afspraak HA 06-04 Aggossie met vriend ziekenhuis sperma analyse (08:50) 08-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00) 08-04 Marjolein vervolgafspraak gynaecoloog (11.15) 12-04 MVL 1e afspraak VK 15-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00) 19-04 Knuffel 1e afspraak VK (8w5d, 14:40) 22-04 miekiee eerste afspraak bij de gyn+echo 27-04 Shadowcat76 eerste afspraak bij verloskundigencentrum, 12.30u. 7-05 Aggossie uitslag onderzoeken; vervroegde overgang ja of nee? (11:15) BEVALDATA 22-10 Kvinna - 34 jaar 1e kindje 11-11 Samba-29jaar( 08-04 30 jaar) 1e kindje 12-11 snoetetoet - 33 jaar 2e kindje 19-11 miekiee - 32 jaar - 3e kindje 25-11 Knuffel - 34 jaar - 1e wondertje 26-11 Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 27-11 MVL- 35 jaar- 4e kindje 6-12 ?? Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje
@Alexandra, ook ik ga de discussie niet meer openen (want dat zou enigszins kwetsend over kunnen komen voor je en dat wil ik niet) en sluit me aan bij de reactie dat ieder zo zijn redenen heeft. Enige wat ik kan zeggen is dat ik hoop dat je toch nog binnen niet afzienbare tijd gaat ervaren hoe het is om je eigen kindje in je armen te houden. Diggi knuff!!!
WHHHAAAAAATTTT!!!! Ik liet hier gisteren aan 't einde van de middag nog een berichtje achter omdat ik zenuwachtig was voor jou en Saffron en heel erg benieuwd was wanneer jullie zouden gaan testen, en dan gewoon 's avonds zo'n duidelijke test, dus niet eens met ochtendurine, woooooowwwww super zeg!! En ik zei het je nog, die hoofdpijn enzo klonk wel als zwangerschapsverschijnsel maar je had er zelf weinig vertrouwen in. Dubbel en dwars gefeliciteerd zeg!!!! Geniet geniet geniet!!
@Evelyn welkom trouwens.....en alle nieuwe waarbij ik dat nog niet heb gedaan.....tis soms echt niet bij te lezen......ma di en wo werk ik en heb ik het super druk. Vanaf donderdag lukt het weer een beetje, maar dan staat er ook een huis op me te wachten.....zucht.....
Natuurlijk probeer ik positief te blijven, maar dat kan ik niet altijd. En dan onthoud ik me van posten op dit forum. Doe ik dat niet, dan is mijn getier van gisteravond het resultaat... Ook ik heb verschrikkelijk veel meegemaakt in mijn leven en heb altijd keihard moeten vechten. Mijn (inmiddels overleden) moeder zei vroeger altijd "Ohh jij bent ZO sterk!" en dat is hoe mijn omgeving ook tegen mij aankijkt. Maar die kracht is sinds vorig jaar weg, toen ik in een depressie belandde na mijn miskraam. Ik heb hier ook met een psychiater over gesproken en die vond het niet vreemd dat ik uiteindelijk instortte. Alle andere dingen kon ik in laatjes stoppen, maar dit was té wezenlijk om overheen te stappen dus was dit een trigger. Ik moet er overigens wel bij vertellen dat ik eigenlijk gebaat zou zijn bij een antidepressivum maar i.v.m. de zwangerschapswens ben ik daarmee gestopt. Ook ik tel elke dag mijn zegeningen: ik heb een dak boven mijn hoofd, mijn gezondheid en de liefste man die ik me kan wensen. Helaas denk ik dan meteen er weer achteraan wat er allemaal niet positief is. Het is bijna masochistisch en ik heb er geen controle over. Als ik in de stad (of waar dan ook) één en al zwangere vrouwen en baby's om me heen zie is het verdomd moeilijk om dat niet te associëren met mijn eigen onvervulde wens. Elke dag weer. Het is echt niet zo dat ik andere vrouwen een kindje misgun hoor (op dit forum is er in ieder geval niemand die ik het misgun, integendeel!), maar besefte iedereen maar hoe kostbaar het is. Ik ben juist blij voor degenen die dit beseffen. De ervaring van Snoetetoet bij de eerste echo, zoals ze dat hier schreef, dat vond ik zó ontroerend en mooi dat ik een potje gejankt heb omdat ik het haar juist wél gun. Zoals ik al eens eerder schreef is mijn stiefzusje hoogzwanger (ruim 2 weken overtijd nu) en ik heb de laatste maand om de paar dagen contact met haar gehad en zij kan dan even kwijt hoe zwaar ze het heeft met haar zwangerschap en hoe zeer ze het zat is. Ze is wel ook oprecht in mij geïnteresseerd ook al wil ik het helemaal niet over mezelf hebben met haar. Enfin, ik heb mezelf weer even bij elkaar geraapt nu. Ik droomde vannacht dat ik zwanger was en ik zou gister ook mijn eisprong gehad moeten hebben, dus ik heb deze maand goede hoop op de één of andere manier. @Bieb Ja, we zitten in de beginfase van de MM. Straks om 13.00 naar de gynaecoloog, dan krijgen we uitslagen van onderzoeken. (2e semenonderzoek en mijn bloedonderzoek) Toch wel een beetje eng. Ontzettend bedankt voor jouw lieve reactie, ik voel ook ontzettend mee met jou en ik ben ZO blij dat jij me begrijpt! Sorry nogmaals voor het ik-ik-ik-verhaal en jullie zijn echt allemaal lieverds en ik knuffel jullie allemaal! @de nieuwe meiden hier Welkom, succes
Alexandra: Ik snap je wel hoor. Misgunst is het ook niet. Het doet alleen zeer als het niet lukt. Twee weken geleden belde mijn zusje mij (zij wordt pas 20 in juni) en vertelde dat ze zwanger is. Het was een onglukje maar ze zijn er nu heel erg blij mee. Zij heeft haar diploma's in de tas en woont al 9 maanden samen met haar vriend. Ik vind het heel leuk voor hun. Maar toen we oplegden voelde ik de tranen in mijn ogen. Het is zo dubbel: ik gun het haar van harte, maar zelf vraag ik mij dan af: hoezo zij en niet ik? Wij proberen nu al een tijdje en zij vergeet maar 1x de pil..... Mijn zusje gaat in juni trouwen, dus dat is al een mooie afleiding, en in november bevalt zij en ik wordt peettante en daar ben ik ook heel blij mee. Ben wel trots op mijn kleine zus....
alexandra, dank je voor je eerlijke verhaal. ik ben blij dat je dat zo kunt verwoorden. over kinderen willen en kinderen "krijgen" is geen discussie mogelijk dus uiteraard wil jij dat ook. het siert je wel dat je het andere vrouwen ook graag wil gunnen! echt. ik kan me niet voorstellen hoe het is om in jouw schoenen te staan en ik zal zeker niet pretenderen dat ik dat weet. het enige weet ik wel. wij gunnen jou ook dat wonder. en een depressie maakt het er niet makkelijk op. ook al klinkt dit vreselijk oppervlakkig. ik ben juist trots dat je het hier allemaal komt vertellen. en al je gevoelens mag je uiten want een gevoel liegt nooit. maar eens op een dag komt jouw dag. en dan ontploft het scherm hier van mijn computer. ik wens je alle geluk toe want dat verdien je. @ al degene die mij gefeliciteerd hebben. dank jullie wel. echt. wat geweldig dat jullie ondanks jullie het ook zo graag willen toch zo blij kunnen zijn voor mij. ik zal ook zo blij zijn als het bij jullie zover is. @ saffron....ben benieuwd. echt benieuwd. verdriet en blijdschap gaan hier hand in hand triest zijn omdat het nog niet lukt en euforisch zijn als het zover is aan de andere kant. twee uitersten die niet samen kunnen gaan en toch is het mogelijk dat bewijzen wij hier meiden met z'n allen door achter onze mening te staan.
Alexandra, Fijn om te horen dat je weer goede moed heb! En het is ook wel lekker om hier even lekker te luchten, geeft niet hoor, ben je het lekker kwijt!!! Verlies alleen niet jezelf in dit hele proces! Ooit komt de dag dat ook jou wens in vervulling gaat en dan is het alle geduld waart geweest. Ik vid het ook oneerlijk dat de een per ongeluk zwanger raakt terwijl de ander zo vreselijk zijn of haar best doet (ik doel nu niet op je zus evelyn hoor) Maar ja lets face it, this is life! Heb jij er ook voordeel bij dat het weer lente is??? ik hoop het voor je, ikzelf vind het heerlijk, zonnetje erbij wandelen met de hondjes en ritjes op het paard door het bos, maakt mij altijd weer blij! Ik hoop dat je voor niks naar de gyn gaat en dat jullie ontdekken dat het deze keer raak is! We gaan voor 100% roze op onze lijst hoor!!!
verdriet en blijdschap gaan hier hand in hand triest zijn omdat het nog niet lukt en euforisch zijn als het zover is aan de andere kant. twee uitersten die niet samen kunnen gaan en toch is het mogelijk dat bewijzen wij hier meiden met z'n allen door achter onze mening te staan. Heel mooi geschreven Femke. Van mij ook nog: Gefeliciteerd Femke!!!
zo evelyn wat ben jij regelmatig de laatste maanden zeg!! Ik dacht even dat je jezelf alvast maar in het roze op de lijst had gezet (ivm verkeerde kleur) Maar het was een andere kleur Wie weet kan die straks direct veranderd in roze! Wij zijn namelijk van mening dat ronde 8 dé ronde is, goofy, alexadra (8 na mk) ik en jij. femke heeft het voorbeeld al gegeven! De rest gaat gewoon in zijn eigen ronde naar roze natuurlijk. Zo ben ik even lekker positief vandaag!!!
NOD : 31-03- Saffron-35jaar-2de ronde, dochter 3,5, zoon bijna 2 02-04 - Leonieke - 33jaar - 4e ronde- 1e kindje - vmk 5 mrt'10 5.3 wkn 05-04 - Karen74 - 36 jaar - 3e ronde - 4e kindje - vmk 8 mrt'10 07-04?? - Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar 08-04 - Bieb-31 jaar - ronde 10 -1e kindje 08-04 - Hexje-32 jaar - ronde 1 - 1e kindje 11-04 - Saskia33 - 33 jaar - ronde 7 - 1e kindje 13-04 - Jippiejee - 30 jaar - ronde - 1e kindje 14-04 - Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 8 na mk - 1e kindje 15-04 - Kristel79-30 jaar-ronde 16-zoontje Jamie 16 mnd 15-04 -Lentebloempje-33 jaar-ronde 10 ,Charlotte 02-11-2006 , Thomas 19-07-2008. 18-04 - Sweetvienna volgens menstruatiekalender.nl! 35 jaar - ronde 3 - jongetje van 23 maanden 22-04 - Goofychick - ronde 8, vmk nov, 2e kindje, jongetje 14 mnd 24-04 - Jel1978 -32 jaar - ronde 19 1e kindje- 26-04 - Kleinedruif - 31 jaar - ronde 2 - 1e kindje 26-04ternity - 30 jaar - ronde 2- 1e kindje - Yippie - 33 jaar - 1e kindje - bezig sinds 2006 - 1e icsi mislukt. ?? - proberen - 33 jaar - 1e kindje ??- -33 jaar- 1e kindje ??-Aggossie-32 jaar- ronde 21- 1e kindje ??- sasha - 36 jaar - ronde ? - zoontje van 18 maanden ?? Marjolein -30 jaar - ronde 4 - 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-1-08, 2e dochtertje 28-12-08 AFSPRAKEN 31-03 Snoetetoet 1e echo (8wkn, 14:15) 01-04 Alexandra gesprek gynaecoloog 01-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:15) 01-04 Goofychick afspraak HA 06-04 Aggossie met vriend ziekenhuis sperma analyse (08:50) 08-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00) 08-04 Marjolein vervolgafspraak gynaecoloog (11.15) 12-04 MVL 1e afspraak VK 15-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00) 19-04 Knuffel 1e afspraak VK (8w5d, 14:40) 22-04 miekiee eerste afspraak bij de gyn+echo 27-04 Shadowcat76 eerste afspraak bij verloskundigencentrum, 12.30u. 04-05 eerste afspraak gynaecoloog femke32 7-05 Aggossie uitslag onderzoeken; vervroegde overgang ja of nee? (11:15) BEVALDATA 22-10 Kvinna - 34 jaar 1e kindje 11-11 Samba-29jaar( 08-04 30 jaar) 1e kindje 12-11 snoetetoet - 33 jaar 2e kindje 19-11 miekiee - 32 jaar - 3e kindje 25-11 Knuffel - 34 jaar - 1e wondertje 26-11 Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 27-11 MVL- 35 jaar- 4e kindje 6-12 ?? Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje ?????? Femke32 - 34 jaar - 2de kindje heb de lijst toch aangepast omdat ik vandaag een duidelijke tweede streep had. heb nog geen idee wanneer de vermoedelijke bevallingsdatum zou kunnen zijn. morgen afspraak huisarts bloed prikken. dan weet ik meer. thanks voor alle felicitaties meiden. jullie zijn top!