Alexandra, veel succes vanmiddag duim voor je dat het allemaal positief is bij de gyn! Saffron: Doe maar lekker rustig aan. Weet, het is makkelijker gezegd dan gedaan want het blijft toch in je hoofd zitten...
NOD : 31-03- Saffron-35jaar-2de ronde, dochter 3,5, zoon bijna 2 02-04 - Leonieke - 33jaar - 4e ronde- 1e kindje - vmk 5 mrt'10 5.3 wkn 05-04 - Karen74 - 36 jaar - 3e ronde - 4e kindje - vmk 8 mrt'10 07-04?? - Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar 08-04 - Hexje-32 jaar - ronde 1 - 1e kindje 11-04 - Saskia33 - 33 jaar - ronde 7 - 1e kindje 13-04 - Jippiejee - 30 jaar - ronde - 1e kindje 13-04 - Evelynw76 - 34 jaar - ronde 8 - 1e kindje 14-04 - Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 8 na mk - 1e kindje 15-04 - Kristel79-30 jaar-ronde 16-zoontje Jamie 16 mnd 15-04 -Lentebloempje-33 jaar-ronde 10 ,Charlotte 02-11-2006 , Thomas 19-07-2008. 18-04 - Sweetvienna volgens menstruatiekalender.nl! 35 jaar - ronde 3 - jongetje van 23 maanden 22-04 - Goofychick - ronde 8, vmk nov, 2e kindje, jongetje 14 mnd 24-04 - Jel1978 -32 jaar - ronde 19 1e kindje- 26-04 - Kleinedruif - 31 jaar - ronde 2 - 1e kindje 26-04ternity - 30 jaar - ronde 2- 1e kindje - Yippie - 33 jaar - 1e kindje - bezig sinds 2006 - 1e icsi mislukt. ?? - proberen - 33 jaar - 1e kindje ??- -33 jaar- 1e kindje ??-Aggossie-32 jaar- ronde 21- 1e kindje ??- sasha - 36 jaar - ronde ? - zoontje van 18 maanden ?? Marjolein -30 jaar - ronde 4 - 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-1-08, 2e dochtertje 28-12-08 AFSPRAKEN 31-03 Snoetetoet 1e echo (8wkn, 14:15) 01-04 Alexandra gesprek gynaecoloog 01-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:15) 01-04 Goofychick afspraak HA 06-04 Aggossie met vriend ziekenhuis sperma analyse (08:50) 08-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00) 08-04 Marjolein vervolgafspraak gynaecoloog (11.15) 12-04 MVL 1e afspraak VK 12-04 bieb echo om te kijken of ongie vanzelf komt(14.30) 15-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00) 19-04 Knuffel 1e afspraak VK (8w5d, 14:40) 22-04 miekiee eerste afspraak bij de gyn+echo 27-04 Shadowcat76 eerste afspraak bij verloskundigencentrum, 12.30u. 04-05 eerste afspraak gynaecoloog femke32 7-05 Aggossie uitslag onderzoeken; vervroegde overgang ja of nee? (11:15) BEVALDATA 22-10 Kvinna - 34 jaar 1e kindje 11-11 Samba-29jaar( 08-04 30 jaar) 1e kindje 12-11 snoetetoet - 33 jaar 2e kindje 19-11 miekiee - 32 jaar - 3e kindje 25-11 Knuffel - 34 jaar - 1e wondertje 26-11 Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 27-11 MVL- 35 jaar- 4e kindje 6-12 ?? Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje ?????? Femke32 - 34 jaar - 2de kindje Onder de bank gekropen 14-04- hoopt BIEB er weer eronder vandaan te mogen. __________________ Even aangepast omdat ik deze ronde niet mee doe. En hopelijk rond 14 april mijn ongie heb. Sorry niks meer met 8 te maken.
........................................... (vul zelf maar in; 1 en 1 is 2 ik hoop dat ik gelijk heb en dat je gewoon nog een beetje te vroeg was met testen!)
Bieb raar dat je weer moet wachten tot je ongi en dat je straks waarschijnlijk blij bent dat je ongesteld wordt. Voor de volgende rond zal ik wat met 8 bedenken hoor!!! Ik hoop zo dat je 1 of twee prachtige eitjes gaat krijgen die goed bevrucht wordt of worden!! Als het hielp zal ik zeggen dat je mijn 8 mag hebben, maar ja zo werkt het niet hè. En dan zal ik alexandra hem ook geven, en alle meiden op het 30+ die langer bezig zijn!(sorry maar ik geef em niet aan het hele forum, iets teveel vant goeie) (maar wel alleen als ik dan zeker ook aan de beurt kom, zo ego ben ik dan wel weer, hahaha)
NOD : 31-03- Saffron-35jaar-2de ronde, dochter 3,5, zoon bijna 2 02-04 - Leonieke - 33jaar - 4e ronde- 1e kindje - vmk 5 mrt'10 5.3 wkn 05-04 - Karen74 - 36 jaar - 3e ronde - 4e kindje - vmk 8 mrt'10 07-04?? - Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar 08-04 - Hexje-32 jaar - ronde 1 - 1e kindje 11-04 - Saskia33 - 33 jaar - ronde 7 - 1e kindje 13-04 - Jippiejee - 30 jaar - ronde - 1e kindje 13-04 - Evelynw76 - 34 jaar - ronde 8 - 1e kindje 14-04 - Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 8 na mk - 1e kindje 15-04 - Kristel79-30 jaar-ronde 16-zoontje Jamie 16 mnd 15-04 -Lentebloempje-33 jaar-ronde 10 ,Charlotte 02-11-2006 , Thomas 19-07-2008. 18-04 - Sweetvienna volgens menstruatiekalender.nl! 35 jaar - ronde 3 - jongetje van 23 maanden 22-04 - Goofychick - ronde 8, vmk nov, 2e kindje, jongetje 14 mnd 24-04 - Jel1978 -32 jaar - ronde 19 1e kindje- 26-04 - Kleinedruif - 31 jaar - ronde 2 - 1e kindje 26-04 - Eternity - 30 jaar - ronde 2- 1e kindje - Yippie - 33 jaar - 1e kindje - bezig sinds 2006 - 1e icsi mislukt. ?? - proberen - 33 jaar - 1e kindje ??- -33 jaar- 1e kindje ??-Aggossie-32 jaar- ronde 21- 1e kindje ??- sasha - 36 jaar - ronde ? - zoontje van 18 maanden ?? Marjolein -30 jaar - ronde 4 - 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-1-08, 2e dochtertje 28-12-08 AFSPRAKEN 31-03 Snoetetoet 1e echo (8wkn, 14:15) 01-04 Alexandra gesprek gynaecoloog 01-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:15) 01-04 Goofychick afspraak HA 06-04 Aggossie met vriend ziekenhuis sperma analyse (08:50) 08-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00) 08-04 Marjolein vervolgafspraak gynaecoloog (11.15) 12-04 MVL 1e afspraak VK 12-04 bieb echo om te kijken of ongie vanzelf komt(14.30) 15-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00) 19-04 Knuffel 1e afspraak VK (8w5d, 14:40) 22-04 miekiee eerste afspraak bij de gyn+echo 27-04 Shadowcat76 eerste afspraak bij verloskundigencentrum, 12.30u. 04-05 eerste afspraak gynaecoloog femke32 7-05 Aggossie uitslag onderzoeken; vervroegde overgang ja of nee? (11:15) BEVALDATA 22-10 Kvinna - 34 jaar 1e kindje 11-11 Samba-29jaar( 08-04 30 jaar) 1e kindje 12-11 snoetetoet - 33 jaar 2e kindje 19-11 miekiee - 32 jaar - 3e kindje 25-11 Knuffel - 34 jaar - 1e wondertje 26-11 Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 27-11 MVL- 35 jaar- 4e kindje 6-12 ?? Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje ?????? Femke32 - 34 jaar - 2de kindje Onder de bank gekropen 14-04- hoopt BIEB er weer eronder vandaan te mogen. De "E" was bij mijn naam weg gevallen. Er stond nog ternity. hihi.
Goedemiddag dames, Jeetje, ik word echt zo enorm slaperig van mijn medicijnen voor die stomme hernia dat ik meer slaap onderhand dan wat anders En ik wil zo graag meekletsen hier Maar ik val gewoon steeds in slaap. Sorry dat ik er niet meer zo heel vaak ben. Maar ik denk aan jullie. @knuffel: ja, je bent eigenlijk nu al n mam he! Dat is jouw kindje in jouw buik. Hihi, ik kan me voorstellen dat je er een brok van in je keel krijgt! Maar het is toch echt zo meis! @femke: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hartstikke zwanger meid!!!!!!!!! Ik ben ZO enorm blij voor je!!!!!! En geloof het toch maar echt, want je bent echt zwanger!!! Hihi. Zeker als je dit streepje al hebt, zonder ochtendurine!!!! Echt meissie, GEFELICITEERD!!!!!! @kristel; oh meid, wat balen dat je vriend geen zin heeft!!! Hoe komt dat zo? Misschien omdat hij het gevoel heeft dat hij alleen maar seks moet hebben om n baby te maken? Maar anders moet je m eens wat paginas van internet onder zn neus houden, want het is toch echt zo dat je maar een paar dagen echt heel vruchtbaar bent!! Ik hoop dat hij zich nog gaat bedenken meiske! Hahahaha, lief zijn werkt toch vaak wel hoor! En anders moet je gewoon in je nakie langs hem in bed kruipen. Wedden dat hij zich dan bedenkt!!!! @marjolein; idd, samen de lappenmand in. Is wel zo gezellig!! Ik heb een hele schaal paaseitjes staan hier, die kunnen we dan als troost samen delen. Bij mij kan dat ongi dat niet doorzet nog komen door mn ontpilling, of dat ik veel moet liggen nu. Maar bij jou zou het eventueel ook nog wat anders kunnen betekenen, of niet? Anders zou ik er gewoon een testje tegenaan gooien hoor!!! Ik bedoel; het is toch raar dat het maar zo enorm weinig is. @miekiee: hihi 8mm?? Dat is idd echt nog een frummeltje!! Maar echt zo leuk allemaal he! En het is idd balen dat het niet echt door wil zetten. Maar ik denk dat het komt omdat ik nu natuurlijk veel moet liggen door mijn hernia. Ik ben toch gewoon vanaf de 1e dag dat ik een beetje ongi was gaan tellen met mn nieuwe cyclus. @femke en marjolein: jullie zijn echt hartverwarmend samen!!! Zelfs ik krijg er tranen in mijn ogen van. @bieb; oke, nu heb ik zelfs de tranen over mijn wangen rollen Wat een ontzettend lief berichtje!!! Ik heb jullie ook echt heel erg nodig. En het is zo fijn om te horen dat jullie mij toch ook wel een beetje nodig hebben. Ik voel me echt zo eenzaam hier, de hele dag alleen. En ik slaap heel veel door die medicijnen, terwijl ik eigenlijk gewoon lekker hier wil komen kletsen. Maar zo lang ik blijf liggen, heb ik wel het minste pijn in mijn rug Hele dikke knuffel!!! En bedankt voor je lieve berichtje. Hoe gaat het verder met jou? Wanneer weet je of je eitjes nu wel goed zijn? @lentebloempje; we houden zeker hoop!! En ik voel me ooit zo schuldig dat ik me zo teleurgesteld voelde, terwijl dit pas mijn 1e ronde was. En sommige meiden zijn al zo lang bezig! Maar ik hoop dat het voor ons allemaal HEEL SNEL raak zal zijn! @saffron: ik heb nog paaseitjes in overvloed!!! Dus je mag er gerust een boel hebben! Heeeeeeeeeeeel veel succes nog met de andere test. Ik ga voor je duimen!! En bedankt voor de knuffel!!! @nanette; ja, die medicijnen zijn funest voor je libido. Ze wilden mij toen ook die medicijnen geven, maar ik wilde dat zelf gewoon niet. Ik ben een stuk of 5 keer naar een psycholoog geweest, en die heeft me net dat duwtje gegeven dat ik t zelf weer allemaal een beetje kon. Ik heb nu nog ooit redelijk depressieve momenten (maar goed, ik heb ook een hele hoop meegemaakt, dus ergens is dat ook niet gek) maar ik kom er meestal zelf nog uit. Je man moet zich vooral richten op het gene wat hij allemaal heeft, en kan hebben. Hij heeft een lieve vrouw, een mooi kindje, en binnenkort een kindje in aantocht. Ik wens je echt heel veel sterkte meis, want het is echt MEGA zwaar soms om met iemand met n depressie samen te leven!! Ik vind het ook echt heel knap van je! Mag best gezegd worden! @alexandra: meisje toch . Je mag ook best gewoon je gal spugen hier!!! Geen probleem!! Je bent ook al zo lang bezig, en als het telkens niet wil lukken dan raak je elke keer meer gefrustreerd!!! Ik wou echt dat ik iets voor je kon doen om je beter te laten voelen! Ik wens je echt heel veel sterkte, en ik geef je toch een hele dikke knuffel Ondanks dat ik 1 van die zeurkousen ben die idd na de 1e ronde al baalt dat het niet gelukt is. Maar ik ben het ook wel met Jipiejee eens. Je moet ook proberen om toch wat positiever in t leven te staan. Ookal is het leven soms vet klote! En net als Jipiejee, weet ik er alles van! Ik wens je echt het allerbeste toe, en ik duim voor je dat het heel snel nu wel gaat lukken voor jullie! *knuffel* @saskia: ik herken het ja! Ik slaap veel door mijn medicijnen, en als ik dan weer op het forum kom, zijn er weer 10 paginas vol gekletst! Hahahaha. Is het klussen allemaal gelukt? En het is idd echt heel erg frusty, om te moeten blijven liggen. Ik ben nu ook stug gewoon even gaan zitten, om te kletsen hier, want liggend zon verhaal typen, dat schiet echt niet op. @bieb nogmaals: meisje toch, wat kan ik me voorstellen dat je hebt moeten huilen! Het is ook allemaal zo zwaar voor je. En voor jullie beiden. Het is ook wel fijn dat hij jullie relatie zo belangrijk vind. Ik weet even verder niet wat ik moet zeggen meid, het is zo balen!!! Ik ga echt EXTRA voor je duimen dat het gewoon heel snel raak zal zijn, en dat jullie die periode met wachten helemaal niet hoeven doormaken. *hele dikke knuffel* Zo, ik hoop dat ik iedereen zo'n beetje heb geantwoord. Sorry voor mijn lange bericht, maar ik kan helaas niet zoveel online zijn met die stomme rugpijn.
als ik jullie berichten zo lees, alexandra, bieb, eternity en andere, dan voel ik mij wel een beetje schuldig dat ik mij hier druk loop te maken of ik bij ronde twee al wel of niet zwanger ben..... meiden ik leef echt met jullie mee!
Saffron, je hoeft je niet schuldig te voelen.... iedereen hoopt zwanger te zijn - maakt niets uit hoe lang iemand nou al bezig is. Ik hoop ook al sinds september 2009.... Maar ja, we mogen de moed niet opgeven - proberen positief te blijven ook al valt het soms niet mee.
Een superknuffel voor Alexandra en Bieb... de moed niet opgeven, hé, meiden!!! Verder heb ik niet zo veel te vertellen vandaag, voel me een beetje down...
ga je morgen testen saffron??? En ja ook de 1e 2e 3e en verdere rondes is het spannend of het is gelukt en ook heel vervelend als je ongesteld wordt, dus niet schamen! Tuurlijk is iedereen er mee bezig! (Foei je mag er niet mee bezig zijn...... dat is beter volgens sommige mensen, whahaha dat ga nie lukken nie....)
@Evelyn, oh herkenbaar hoor, "het was een ongelukje" ook hier in de vriendenkring.....en daar zit je dan tegenover inmiddels beland destijds in ronde 7. (de andere twee schelen 2 maanden) @Alexandra......3 jaar geleden ben ik (achteraf denk ik overspannen, of zoveel meegemaakt in mijn leven dat ik het even niet meer zag zitten, alles erop en eraan)ook in een depressie. Maar toen zei een vriendin ook tegen mij.....je bent zooooo sterk. Maar dat is iets wat je niet snapt als je in zo'n dip zit.....maar dat je elke keer opklautert geeft dat wel aan. En natuurlijk is het hartstikke K** als je al die zwangeren en kinderen om je heen ziet. Ik heb het al, moet je nagaan wat het met jou doet. Maar het komt hoe dan ook......was iid ook benieuwd of je al bij de gyn was geweest, net dus, hoop dat ze wat voor jullie kunnen betekenen. @Slik Femke, slik.....tranen in mijn ogen....om je gedichtje.... @RONDE 8 RONDE 8 RONDE 8......weer een toeval erbij......nu kan ik ze niet meer bijhouden bij mij, nummertje 5 geloof ik??? @Femke, hahahahaha geen oog dichtgedaan dat dacht ik wel. Hihihihi. @Ehhhhh er werd toch geen sorry hier meer gezegd!!!!!! Meiden kappen nu...........alles is gegrond want het gaat over JOU gevoel, en JOU gevoel is altijd waarheid want het is je gevoel.....
Hier even ovutesten bestellen, elke ronde heb ik niet teveel besteld, omdat ik dat zonde zou vinden MAAR nu ga ik echt dubbel bestellen want betaal me suf aan verzendkosten.....en misschien brengt het wel geluk.
Deze maand niet, ff wat rust, daarvoor 2 maand rectaal vlak na de wekker was afgegaan elke dag op het zelfde moment, ook 's weekends. Tweede ronde de eerst week niet gedaan, heeft toch geen zin vond ik, je kan pas vanaf dag 10 een eisprong hebben dus leek me dit wel ok (lekker thuisdokteren haha) Resultaat klopte precies met mijn ovu test. Heb deze maand mijn 1 met mijn allerlaatste toverstokje gezocht, had al ei gehad dacht ik maar had ineens zoveel slijm ->) bij het afvegen dat ik later nog maar es wat urine had opgevangen en jawel een tweede streep. Ik heb ook nog nooit zoveel vruchtbaar slijm gehad, wie weet is mijn lichaam nu pas een beetje op orde, mijn huisarts gaf bij verwijdering Mirena ook al aan dat het wel een half jaar kon duren. Mijn gyn heb ik er niet over gehoord (huisarts, groentje, kreeg em er niet uit, sukkel, hihi volgens mij vond hij het ongemakkelijker dan dat ik het vond, zielig hè) En ik werd vrijwel direct ongesteld dus dacht een beetje dat het onzin was van mijn huisarts. (ik ben niet eigenwijs)
Was net even boodschappen doen, ben nu ineens behoorlijk moe, beetje duizelig, heb het koud (temp 37,1), lichte ongi krampjes voornamelijk rechts, trekken naar de onderrug ook voornamelijk rechts. Afgelopen weekend een heftige eisprong gehad met ook veel klachten (steken etc). Kan dit nu de innesteling zijn? Pfff wordt gek van mijn lichaam.
@Alexandra: ten eerste: heel stoer dat je hier je verhaal doet! Daar heb ik bewondering voor, het zou veel makkelijker zijn om nooit meer iets van je te laten horen. Ik kan me niet in jouw schoenen plaatsen (kan alleen proberen om het me een heeeeel klein beetje voor te stellen), en ik ga dan ook niet zeggen dat ik denk te weten hoe het voelt. Ik weet dat niet! Ik kan me wel voorstellen (omdat iedereen die niet NU zwanger is dat heeft) dat het heel vervelend is als die zwangere vrouwen, al die positieve testen en die zijn dan (weer) niet van jou en dat doet pijn (heel veel pijn). Dat je dan bij tijd en wijlen egoistisch wordt lijkt me niet meer dan logisch. (Ik denk zelfs dat als het niet zo zijn ik dat vreemd zou vinden.) Je hoeft je daar dan ook helemaal niet voor te verontschuldigen. Op het moment dat jij je zo voelt moet je dat ook gewoon kunnen zeggen zonder dat je je daar schuldig over voelt. Als mensen dat niet willen weten zitten bij het verkeerde topic. Wij delen lief en leed met elkaar... Ik hoop dan ook dat we af en toe nog wel wat van je horen, al is dat alleen maar om alles van je af te schrijven. Hier is altijd een luisterend oor of een "troostende" arm om je heen. Verder hoop ik dat de gyn jullie verder kan helpen om de allergrootste wens te verwezenlijken. Een hele dikke knuffel van mij....
@evelynw: welkom bij dit onwijs gezellige topic! Ik durf te stellen het fijnste topic dat er is!!! @Saskia: ja een dag niet lezen is de volgene dag extra veel lezen..... @Biep: alleen al voor de reactie op Alexandra ook een hele dikke knuffel voor jou! Je bent een ster. Verder nog even over jou lief: hij is wel heel bewust met jullie relatie bezig en daar s toch zeker iets voor te zeggen. Ik begrijp natuurlijk wel dat jij dat op dat momenteven anders zag.... Wat een schrik. Wel fijn dat jullie er goed over hebben kunnen praten (hij is stiekem ook wel een beetje een ster, ik weet niet of veel mannen er net zo over zouden kunnen praten). @Femke: leuke banner, staat je goed @Goofy: ik ben het helemaal met je eens: geen sorry meer. Nergens voor nodig!
Hoi meiden Jeetje wat hebben sommigen van jullie heftige dingen mee gemaakt. Knap hoe jullie er mee omgaan. Het leven is ook vaak behoorlijk moeilijk en zwaar. Vooral als er in je omgeving dierbare mensen zijn die ziek zijn , leer je het toch meer te waarderen dat je gezond mag zijn en van het leven mag genieten. ik heb wel zin in de Pasen. Lekker lang weekend samen met mijn man en kindjes. Heerlijk
NOD : 31-03 - femke32 - 34 jaar - ronde 8, 2de kindje, 31-03- Saffron-35jaar-2de ronde, dochter 3,5, zoon bijna 2 02-04 - Leonieke - 33jaar - 4e ronde- 1e kindje - vmk 5 mrt'10 5.3 wkn 05-04 - Karen74 - 36 jaar - 3e ronde - 4e kindje - vmk 8 mrt'10 07-04?? - Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar 08-04 - Bieb-31 jaar - ronde 10 -1e kindje 08-04 - Hexje-32 jaar - ronde 1 - 1e kindje 11-04 - Saskia33 - 33 jaar - ronde 7 - 1e kindje 13-04 - Jippiejee - 30 jaar - ronde - 1e kindje 14-04 - Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 8 na mk - 1e kindje 15-04 - Kristel79-30 jaar-ronde 16-zoontje Jamie 16 mnd 15-04 -Lentebloempje-33 jaar-ronde 10 ,Charlotte 02-11-2006 , Thomas 19-07-2008. 18-04 - Sweetvienna volgens menstruatiekalender.nl! 35 jaar - ronde 3 - jongetje van 23 maanden 22-04 - Goofychick - ronde 8, vmk nov, 2e kindje, jongetje 14 mnd 24-04 - Jel1978 -32 jaar - ronde 19 1e kindje- 26-04 - Kleinedruif - 31 jaar - ronde 2 - 1e kindje 26-04ternity - 30 jaar - ronde 2- 1e kindje - Yippie - 33 jaar - 1e kindje - bezig sinds 2006 - 1e icsi mislukt. ?? - proberen - 33 jaar - 1e kindje ??- -33 jaar- 1e kindje ??-Aggossie-32 jaar- ronde 21- 1e kindje ??- sasha - 36 jaar - ronde ? - zoontje van 18 maanden ?? Marjolein -30 jaar - ronde 4 - 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-1-08, 2e dochtertje 28-12-08 AFSPRAKEN 01-04 Alexandra gesprek gynaecoloog 01-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:15) 01-04 Goofychick afspraak HA 06-04 Aggossie met vriend ziekenhuis sperma analyse (08:50) 08-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00) 08-04 Marjolein vervolgafspraak gynaecoloog (11.15) 12-04 MVL 1e afspraak VK 12-04 snoetetoet intake vk 15-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00) 19-04 Knuffel 1e afspraak VK (8w5d, 14:40) 22-04 miekiee eerste afspraak bij de gyn+echo 27-04 Shadowcat76 eerste afspraak bij verloskundigencentrum, 12.30u. 7-05 Aggossie uitslag onderzoeken; vervroegde overgang ja of nee? (11:15) BEVALDATA 22-10 Kvinna - 34 jaar 1e kindje 11-11 Samba-29jaar( 08-04 30 jaar) 1e kindje 12-11 snoetetoet - 33 jaar 2e kindje 19-11 miekiee - 32 jaar - 3e kindje 25-11 Knuffel - 34 jaar - 1e wondertje 26-11 Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 27-11 MVL- 35 jaar- 4e kindje 6-12 ?? Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje