30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Oh ja, nog even verslag doen van mijn bezoek aan de gyn.
    Semenonderzoek van manlief zag er iets beter uit dan de vorige keer, dus hij zit nu nét op de norm.
    Ik moet nog een keer bloed laten prikken want zo'n muts van de balie had de formulieren verwisseld. Ik moest namelijk 1x op de 21e cyclusdag, en 1x op de 3e cyclusdag, maar de 21e dag kwam dus eerst en daar ontstond de verwarring. Bah! Nou ja, nog 1x bloedprikken dan. (En ik heb een bloedfobie dus het is al een onwijze drempel.)
    Nou, toen heeft ze nog een inwendige echo gedaan bij me om naar mij eierstokken en baarmoederslijmvlies te kijken en dat was beide goed. Gelukkig! Ennnnnn..... ik heb mijn eisprong over 3 dagen volgens haar (ze kon het eitje zien en heeft het gemeten), terwijl mijn menstruatiekalender op internet aangeeft dat mijn eisprong gisteren was!!! Op doktersadvies hebben wij dus zaterdag een date! ;) Wauw ik ben er zo rijk mee dat ik dit nu weet! Voortaan gaan we dus echt veel langer doorklussen want ik vermoed dat we al vaker te vroeg zijn gestopt.

Anyways, ik zou desalniettemin wel in aanmerking komen voor IUI. (Met of zonder hormonen spuiten, dat moeten we dan nog bespreken.) Volgende afspraak in mei.

2. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    NOD :
    31-03 - Saffron-35jaar-2de ronde, dochter 3,5, zoon bijna 2
    05-04 - Karen74 - 36 jaar - 3e ronde - 4e kindje - vmk 8 mrt'10
    07-04?? - Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar

08-04 - Bieb-31 jaar - ronde 10 -1e kindje
    08-04 - Hexje-32 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    11-04 - Saskia33 - 33 jaar - ronde 7 - 1e kindje
    13-04 - Jippiejee - 30 jaar - ronde - 1e kindje
    13-04 - Evelynw76 - 34 jaar - ronde 8 - 1e kindje
    14-04 - Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 8 na mk - 1e kindje
    15-04 - Kristel79-30 jaar-ronde 16-zoontje Jamie 16 mnd
    15-04 -Lentebloempje-33 jaar-ronde 10 ,Charlotte 02-11-2006 , Thomas 19-07-2008.
    18-04 - Sweetvienna volgens menstruatiekalender.nl! 35 jaar - ronde 3 - jongetje van 23 maanden
    22-04 - Goofychick - ronde 8, vmk nov, 2e kindje, jongetje 14 mnd
    24-04 - Jel1978 -32 jaar - ronde 19 – 1e kindje-
    26-04 - Kleinedruif - 31 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    26-04 - Eternity - 30 jaar - ronde 2- 1e kindje
    28-04 - Marjolein -30 jaar - ronde 4 - 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-1-08, 2e dochtertje 28-12-08
    28-04 - Leonieke - 33 jaar - ronde 5 - 1e kindje - mk maart '10 5.3wkn
    ?? - Yippie - 33 jaar - 1e kindje - bezig sinds 2006 - 1e icsi mislukt.
    ?? - proberen - 33 jaar - 1e kindje
    ??- Aggossie-32 jaar- ronde 21- 1e kindje
    ?? - sasha - 36 jaar - ronde ? - zoontje van 18 maanden

AFSPRAKEN
    01-04 Goofychick afspraak HA
    06-04 Aggossie met vriend ziekenhuis sperma analyse (08:50)
    06-04 Goofy, afspraak gyn
    08-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00)
    08-04 Marjolein vervolgafspraak gynaecoloog (11.15)
    12-04 MVL 1e afspraak VK
    15-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00)
    19-04 Knuffel 1e afspraak VK (8w5d, 14:40)
    22-04 miekiee eerste afspraak bij de gyn+echo
    27-04 Shadowcat76 eerste afspraak bij verloskundigencentrum, 12.30u.
    04-05 eerste afspraak gynaecoloog femke32
    07-05 Aggossie uitslag onderzoeken; vervroegde overgang ja of nee? (11:15)
    14-05 Alexandra afspraak gynaecoloog, uitslag bloedonderzoek

BEVALDATA
    22-10 Kvinna - 34 jaar – 1e kindje
    11-11 Samba-29jaar( 08-04 30 jaar) 1e kindje
    12-11 snoetetoet - 33 jaar – 2e kindje
    19-11 miekiee - 32 jaar - 3e kindje
    25-11 Knuffel - 34 jaar - 1e wondertje
    26-11 Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje
    27-11 MVL- 35 jaar- 4e kindje
    06-12 ?? Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje
    ?????? Femke32 - 34 jaar - 2de kindje

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    En zo schijnt de zon altijd achter de wolken een beetje.......je klinkt weer wat positiever gelukkig........hopenlijk helpt jullie dit en zal je snel zwanger zijn.
    Knuff.

4. saskia33

saskia33 Niet meer actief

@Alexandra: Dat is heel positief nieuws! Hoop zo erg voor je dat het lukt!!!!!

5. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Ik zit al even te twijfelen of ik mijn verhaal hier wel zal neerschrijven, ik heb namelijk ook nogal eens het gevoel of er over mij heen gelezen wordt en ik er dus niet helemaal bij hoor...

Vandaag was een vreselijke dag, kreeg vanochtend nieuws dat me nogal van mijn stuk bracht en waar ik verder de hele dag wat door van slag was. Op de koop toe liep alles hier ook nog eens in het honderd... het lukte niet met de kinderen en hun huiswerk, er sneuvelde een vaas en een porseleinen paashaasje, mijn jongste dochter knoeide de melk op de grond en mijn lievelingsprogramma dat geprogrammeerd stond, bleek uiteindelijk toch niet te zijn opgenomen... ik kon echt helemaal niet meer tot rust komen en ik heb mijn kids bijna in bed geschreeuwd, waar ik nu best wel spijt van heb!
    Ik mag dan al meer stabiliteit hebben, af en toe speelt die borderline toch nog op... helaas... en ik haat het!

Zojuist ook nog ontdekt dat ik wat bruinverlies heb, wat bij mij meestal een voorbode is tot ongi, hoewel het nog vier dagen is voor NOD en dus vroeg. Ik ben hierdoor in ene compleet over kop gegaan en zit nu al de hele avond te huilen.

Ik voelde deze maand zoveel wat kon wijzen op een zwangerschap (tenminste ik voelde wat ik vorige maand voelde en toen was ik zwanger, helaas een vroege miskraam dus) en ik had er zo'n goed oog op... mooi niet dus!

Morgen heb ik nog heel veel werk, we vertrekken zaterdagnacht op skivakantie en ik heb nog niks ingepakt. Ik moet ook nog een beetje schoonmaken in huis en wat boodschappen doen en ik heb nu even nergens meer zin in...

Sorry voor mijn klaagzang, maar ik moest het echt even kwijt en naar mijn gevoel ben ik daarvoor bij jullie aan het juiste adres. Ik voel dat hier warme mensen zitten die af en toe heel goed kunnen luisteren.

Morgen hopelijk een andere en betere dag!

Liefs,
    Karen.

6. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    @Alexandra: Nou gelukkig toch goed nieuws! Ik zal voor je duimen!

@Karen: Jammer dat je vandaag zo'n baaldag hebt. Misschien is het wel lekker om er even uit te komen. Probeer ondanks alles van je vakantie te genieten.

Als je ff een paar uurtjes niet alle berichten blijft volgen dat loop je meteen mega achter.:$

Nou, mijn avond tot nu toe verloopt erg rustig. Vanmiddag begon mijn onderbuik wat meer te rommelen. Net kreeg ik weer een flinke steek in mijn onderbuik. Rond mijn baarmoeder. Tja, afgelopen weekend een heftige eisprong gehad, de gyn zei ook afgelopen dinsdag dat alleen nog het omhulsel er is en dat het ei zijn weggetje gaat. Was niet meer te zien. Dus, ben benieuwd of het eitje zich nu goed innesteld. Ik heb het in ieder geval nog nooit zo gemerkt dan afgelopen weekend en nu. Zou dat dan een keer positief zijn? :(

Ik wens iedereen ondanks postief of negatief nieuws, ondanks postieve of negatieve gevoelens toch een fijne nachtrust toe.
    Morgen ga ik met mijn moeder en mijn zusje bruidsjurken bekijken. Mijn zusje gaat in juni trouwen. Een middagje afleiding is wel even fijn. Misschien kom ik morgenochtend nog ff wat lezen en anders heb ik morgenavond genoeg te lezen. Wat een leuk kippenhok hier :D.

Welterusten allemaal!

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    He dames. Mijn voorgevoel was juist. Het is mis.... Bloeding. Ik kom morgen misschien wel weer....

8. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    @Knuffel: Pfff wat erg voor je. Ik geef je een hele dikke knuffel.... weet niet wat ik verder moet zeggen, zit hier op de bank maar naar je berichtje te staren..... sterkte...

9. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Lieve Alexandra!

Ben blij dat je alweer een beetje positiever klinkt! Nooit vergeten he dat je hier gewoon je eitje kwijt mag (niet de verkeerde kwijt maken!), ook al voel je je niet vrolijk. Wij begrijpen het allemaal. Hele hele dikke knuffel! Hihi nee ik ga niet weg, alleen m'n hormoontjes kregen even de overhand geloof ik en die heb ik nu 't zwijgen proberen op te leggen! Ik probeer ook gewoon zoveel mogelijk te genieten van m'n zwangerschap, weet dat kwaaltjes erbij horen natuurlijk maar weet gewoon niet wat ik moet / mag voelen omdat het voor mij de eerste keer is. De zorgen zijn nu wel weg gelukkig, heb het verloskundigencentrum vandaag gesproken en ze zei dat die krampen erbij horen, dat het komt omdat m'n baarmoeder zich uit gaat zetten en m'n lichaam er nog heel erg aan moet wennen. Dus ik hoef me geen zorgen te maken, ook niet over het klussen want dat mag gewoon, m'n kleintje zit heel erg goed beschermd en daar kan niets mee gebeuren. Wist ik al wel maar bevestiging is toch wel fijn :).
    Hè ja lekker zeg zo'n baliemuts! Niet dus :x:x. Ben wel erg blij voor je dat je eitje er aan zit te komen, dat wordt zaterdag flink klussen :D. Zou zo mooi zijn als dat de oplossing blijkt te zijn, dat je iedere keer te vroeg gestopt bent en dus je eitje hebt gemist. Geweldig als het nu echt zou lukken! Oh en een tip : ga gewoon lekker morgen ook al klussen als jullie allebei er zin in hebben dan hè, je weet dat zwemmertjes wel een tijdje kunnen overleven, en als je dan morgen en zaterdag klust heb je in ieder geval al een voorraadje aangelegd :D. En mooi dat je ook in aanmerking komt voor IUI (wat is dat precies?), hoop dat ze je kunnen helpen. Veel succes!!

Marjoleintje lieve schat, gaat het een beetje met je? Vandaag dan toch weer ongi balen is dat zeg, gelukkig gaan de dagen redelijk snel hoop ik? Jaja op een gegeven moment word je wel handig in die testen he :). Hoop dat jij in april zover mag zijn!! Kun je heerlijk bij mij op het bankje komen zitten!

Leonieke : gaat ie ook met jou? Zou geweldig zijn als het deze maand ook bij jou mag lukken, ik hou ook voor jou een mooie plaats vrij!!

Kristel : pff lastig zo'n ongelijk schema met werktijden... Hoop dat het je lukt binnenkort.

Saffron : ga je morgen testen als je nog niet ongi bent? Aangezien je over tijd bent :). Anders sturen we de NODpolitie idd wel even langs :D. Hoop dat het goed nieuws betekent dat je nog niet ongi bent, ik duim voor je!

Karen : we lezen echt niet over je heen! Maak je daar alsjeblieft geen zorgen over. Weet je wat het is soms is het hier zo'n kippenhok dat je maar amper wat kunt posten of er staan alweer een paar blz. bij en dan kan 't weleens gebeuren dat er een berichtje "weg valt" maar dat wil niet zeggen dat we niet op je kunnen / willen reageren (hoor wie 't zegt, Miss Klaagzang een paar bladzijden eerder *wijst naar zichzelf*)! Je hoort er gewoon bij, lekker tussen de andere meiden op de sofa ook voor jou is er een plekje. Wat heb jij een baaldag gehad zeg :(. Kan me voorstellen dat dan de boel weer even naar boven komt :(. Gatver als je ongi er aan komt ook al, hoop toch van niet maar ja als je dit altijd hebt... pfff een hele dikke digiknuffel voor je hoor! Ook jij geen sorry zeggen voor als je klaagt of wat dan ook, daar zijn we voor. Lekker gaan slapen, hopelijk gaat het morgen beter.

Evelyn : welkom!! Ohhhh spannend hoor, hoop dat het iets goeds betekent wat je voelt! Kan makkelijk hoor, ik voelde me ook ongemakkelijk een week of 3 geleden, krampjes en rommelen. Maak er morgen een mooie dag van :). Slaap lekker, en ik duim mee!!

10. shadowcat76

oh hai knuffel, zie dat je hier zit te kijken, hoe is het?

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Zie een paar berichten terug:He dames. Mijn voorgevoel was juist. Het is mis.... Bloeding. Ik kom morgen misschien wel weer....

12. shadowcat76

waaaaat neee!!!!!!! Ohhh jemig :(:(:(:(:(:(:(. Sorry lieverd had 't niet gezien ik was met m'n berichtje bezig :(:(:(. Oei oei meis toch... Weet even niet wat ik moet zeggen. Heb je je HA of verloskundige al gebeld? Bloeding wil niet zeggen altijd dat het mis is he, bel ze even, een vriendin van mij had rond 6 weken ook heftige bloedingen maar is nu wel 17 weken. Hoop zo dat het blijft zitten!! Hou ons op de hoogte meis, heel veel sterkte!!

13. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik ga morgen wel bellen. Heeft nu toch geen zin meer. Ik ga nu naar bed even bijkomen van alle emoties. Tot morgen?

14. shadowcat76

lieve schat hebben ze geen spoednummer waar je terecht kunt? Tuurlijk heeft dat wel zin kom zeg je maakt je toch zorgen? Probeer het anders even? Jemig zeg.. meissie toch...

15. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Dankjewel, Shadowcat, voor deze superlieve reactie... op dit moment doet ze me meer dan deugd!!
    Ik ga nu inderdaad proberen of ik kan slapen...

@Knuffel: Ik hoop ook, net zoals Shadowcat, dat dit niks te betekenen heeft. Mijn zus is vroedvrouw en inderdaad, bloedingen betekenen niet altijd dat het fout is... probeer nog even niet te negatief te denken, meid... ik weet, 't is makkelijker gezegd dan gedaan... ik stuur je heel veel knuffels, liefs en sterkte.
    Ik denk aan je!

16. shadowcat76

Da's heel graag gedaan Karen, als ik iemand kan helpen zodat ze zich beter voelt en zeker de lieve meiden (allemaal, ook jij!) hier, dan doe ik dat heel graag. Nogmaals een dikke knuffel, en slaap lekker!

Knuffel, hou ons op de hoogte meis, heel veel sterkte!! Ook ik denk aan je.

Ik ga ook zo lekker slapen, trusten allemaal (voor degenen die dit nog lezen maar er is niemand meer behalve ik ;)) en tot morgen.

17. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @knuffel: jeetje spannend, ik hoop echt dat het allemaal meevalt. Heb je n beetje kunnen slapen?

@karen: vreselijk dat je zo'n rotdag hebt gehad! Dapper dat je het opschrijft, vooral blijven doen hoor! Ik hoop dat vandaag de zon weer n beetje schijnt en dat je straks lekker op vakantie kan en kan genieten. Hopelijk zet de ongi niet door.

tja, ik kan helaas weer terug ploffen op de wachtbank. Was stiekem al n klein beetje opgestaan. Maar vannacht toch nog gewoon ongi.....Het doet mij meer dan ik verwacht had. We zijn pas net "bezig", maar blijkbaar zit de wens toch al weer veel dieper dan ik durf toe te geven.

18. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @alexandra; je klinkt weer wat positiever, fijn!

19. saskia33

saskia33 Niet meer actief

@Lieve Knuffel ik hoop zo ontzettend erg voor je dat die bloeding niks te betekenen heeft en dat je nog zwanger bent. Zoals al eerder gezegd hoeft een bloeding niks naar te betekenen!!! Heel veel knuffels voor jou.

@Karen: ik lees niet over je berichtjes heen. Af en toe is het erg moeilijk bijbenen hier in het kippenhok, ben je even offline zijn er al weer pagina's vol gekletst. Ik wens je in ieder geval een hele fijne skivakantie toe!

@Saffron: hè balen dat ongi nou doorgezet heeft!

20. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    @Knuffel.... o nee meis.... ik hoop zo dat de bloeding stopt en je kindje gewoon goed vast zit vanbinnen...maar helaas is je voorgevoel vaak wel het juiste... (ik had het ook vorige keer) Wat hakt het erin he... maar je moet wel naar de verloskundige bellen hoor, want je weet maar nooit!!!! Bij mij hebben ze toen een paar dagen na de bloeding mijn hcg geprikt en dat was toen nog maar 5. Pffff..meid, zit hier met tranen in mijn ogen je nieuws te lezen.
    *dikke knuffel* en gooi je emoties er maar uit!!!

@ Kristel...ennn???? Was het een gezellige avond ;)

@ Karen, er wordt soms ineens zoveel gepost dat je berichtje gelijk al achter andere staat en eigenlijk niet meer zo "opvalt" maar iedereen denkt hier aan elkaar hoor en als je even net iets meer je ei kwijt wil, dan geef je een GROTE GIL en dan staat iedereen meteen voor je klaar! We zijn een stel knuffelmeiden bij elkaar hier

@ Saffron, wat balen dat je toch ongi bent geworden...op zo'n moment voel je idd pas hoe groot de wens is en hoe diep het zit. Het is het bijna het enige waar je mee bezig bent.

@ Alexandra, blij te horen dat je nu wat positiever nieuws hebt, wordt een gezellig paasweekend en volop eitjes zoeken hahahaha!! Jij hebt een echt paasei straks! En dan gaan we met zijn allen keihard voor je duimen dat het goed komt.

Ik ga snel aan het werk, 4 uurtjes en dan is het weekend!!!

Deel Deze Pagina