30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Knuffel..............NEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...............hou je ons op de hoogte?????? Oh meissie!!!!!! Voor wat het waard is een hele dikke knuffel vanuit hier.......GETVER.....

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Saffron.......oh meis natuurlijk baal je er net zo goed van als anderen die al wat langer bezig zijn, want elke keer hoop je er toch op.......knuffel meis......jou tijd komt nog!!! Let maar op.

RONDE 8 RONDE 8 RONDE 8..............dat wordt DE ronde!!!!!

3. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

morgen meiden,

Hoe is het lieve knuffel, heb je een beetje kunnen slapen? Ga zometeen gewoon bellen joh, en hoop echt voor je dat het blijft zitten, zoals ik al zei m'n vriendin had met 6 weken ook stevige bloedingen maar ze is nu 17 weken en met 't kindje gaat 't goed. Dus ik hoop ook voor jou dat dit niets betekent! *slaat armen om knuffel heen*

He jakkes Saffron, balen joh dat het heeft door gezet. Logisch toch dat je je teleurgesteld voelt? Sterkte, hoop dat het deze ronde dan zo mag zijn!

Hihi Kristel, heb je je lief nog kunnen verleiden?

Goofy, hoe is het met jou? Ik heb m'n duimen al in de rondte voor je voor deze ronde!!!

Zometeen ga ik ook werken, over 10 minuutjes de deur uit, dan 3 uurtjes werken, uurtje niets en dan nog 2 uurtjes dus om 3 uur heb ik ook weer lekker lang weekend!

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hier een hele verdrietige knuffel. De bloeding was gister avond best heftig, maar heeft vanacht niet echt doorgezet. Mag om 10 uur bij de HA komen. Ik weet even niet zo goed wat nu....

Sorry, maar even geen puf om op iedereen te reageren, heb er de moed niet voor. Tot later....

5. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Geeft niet dat je niet de puf hebt om op iedereen te reageren. Veel sterkte bij de HA!! Ik blijf je knuffelen hoor meis. Ik ben d'r ook vandoor ben er tussen de middag weer even.

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hebben ze bij de HA een echo apparaat?????? Laat een echo maken meid, want ook HA sten hebben het niet altijd bij het rechte eind.
    Die echo geeft dan wat zekerheid, linksom of rechtsom.
    Knuff (dat het niet doorgezet heeft is toch weer een goed teken of niet????

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Shadow, yep ga weer volop ronde 8 in......denk een vroeg ei, maar hoop dat het nog even blijft zitten tot dinsdag zodat ik dat ook bevestigd krijg met de echo......en hoop dat ze daarna mijn bloed willen prikken om te kijken of mijn progesteron wel genoeg stijgt....daar het al een aantal keer met de innesteling niet goed is gegaan. Maar zoveel toevalligheden nu.......gisteren nr 5 erbij gekomen geloof ik......(misschien samen met twee vriendinnen zwanger die 2 jaar geleden ook zwanger waren met mij......)

8. Knuffel, oh nee meid... Wat het ook te beteken heeft, hopelijk is het nog allemaal goed in je buikje, een bloeding is nooit fijn! Het maakt je zo onzeker he:( Wat fijn dat js straks om 10 uur meteen terecht kan. Mijn dokter was toentertijd met mijn miskraam ook zo lief voor me. ik hoop dat ze je een beetje kunnen geruststellen. Het bloeden is iig gestopt zeg je, dat is natuurlijk een goed teken he!!! Hou moed meid, hopelijk mag je kleintje nog heel lang bij je blijven!! Ik duim voor je! Laat je weten hoe het gegaan is???

@Saffron, jij nog nieuws? Oh ik lees het al...:( Nou kom "gezellig" bij ons op de wachtbank meid, er is (helaas) plaats genoeg!

@Karen, je moet niet het idee hebben dat er over je heen gelezen wordt hoor, niet zo onzeker! Het is inderdaad wel zo dat als je 1 berichtje plaatst en dan bijv even niet komt en je komt later weer dat er dan een pagina of 20 weer bijstaan... Het is gewoon echt een kippenhok hier! Hopelijk voel je je ondertussen weer wat beter?

@Alexandra, wat een goed nieuws! En inderdaad, misschien zijn jullie wel steeds veel te vroeg gestopt en is dat de reden dat het steeds niet gelukt is:$ Nou veel plezier iig deze dagen en hopelijk mag jij ook heeeeeel snel zwanger zijn!!!

@Kristel, waar ben je?? Nog aan het bijkomen van gisteren hihi??;):D

@Knuffel voor jou nogmaals, een hele dikke knuffel!!! Mijn gedachte zijn bij je!!!

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kristel is haar ei heel erg aan het toespreken en de zaadjes van hubbie......dat ze ff op moeten schieten hahahahaha :D

10. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk

he meis...wat rot dat je zo'n baaldag had,en helaas bordeline maakt het soms allemaal net iets erger.hoop dat je ongi niet doorzet,en dat je dit weekend beter in je vel zit!en dat je binnekort een mooi wondertje in je armen mag houden,wenst iedereen je natuurlijk,knuff ps een fijne vkantie meid

11. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk

jeetje dat is eigenlijk best goed nieuws!als dat idd iedere keer zo was dan zijn jullie zeker te vroeg gestopt met klussen!oooh jeetje dit geeft nu wl heel veel hoop.vind je niet?

12. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk

oooh meis...woorden schieten t kort.wat stom he?dat je voorgevoel meestal goed is....ik had het je van de week al willen schrijven,maar wilde je niet ongeruster maken dan je al was!ik heb 3 mk gehad en alle drie had ik ook zo'n gevoel.heeeeeeeeeeeel vel sterkte meis!:(

13. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    ey balen meis,jij ook veel sterkte......helaaas op naar de volgende ronde

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    goedemorgen!!!
    Ik heb alleen deze pagina bijgelezen;) ben ik er een dagje niet.. WOW!!!
    Maar de rest neem ik nog wel door hoor;)

Eerst knuffel maar even een hug geven..
    komt ie..
    HUGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Ik hoop dat het 'gewoon' een bloeding is meis..

Alexandra: dat is eigenlijk best goed nieuws volgens mij....

Karen: Ik denk niet dat er bewust over je heen wordt gelezen hoor!
    En ik hoop dat je vandaag een heerlijke dag hebt.
    Misschien is de aflevering van je serie online ergens te bekijken.
    (hoewel dat natuurlijk de kleinste van je problemen was;))

Ik heb net de gyn gebeld om een afspraak te maken de bloedwaarden te bespreken.
    Dus nu mag ik 26-04 mijn vragen stellen. Ik hoop dat ze luistert en anders vraag ik een second opinion aan.

Vandaag genieten van mijn vrije dag...
    Heerlijk en het zonnetje schijnt hier al! Hopen dat dit zo blijft vandaag. Dan ga ik de hort even op:)

15. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Hoi meiden,
    Wat een ontzettend lieve reacties allemaal... nu blijkt dat ik inderdaad te onzeker was, maar als ik me niet goed in mijn vel voel, zie ik meestal overal spoken... erg soms, hoor!
    Maar jullie zijn super! Ik zit hier gewoon te huilen bij wat jullie schrijven... voor allemaal een dikke knuffel terug!

Ik voel me vandaag iets beter, ik probeer er weer positief tegenaan te gaan. Ik heb vannacht wel bijna niet geslapen, maar goed...
    De ongi heeft niet doorgezet, maar volgens mij komt dat nog wel. Ik probeer er niet te veel aan te denken, op naar ronde 4!
    Ik ben nu volop aan het inpakken en organiseren voor onze vakantie. Morgen slapen we in Frankrijk en maandag sta ik op de skilatten, voor het eerst in mijn leven... spannend!

Ik hoop dat ik kan loslaten en genieten!

Verder wil ik Knuffel nog even in het bijzonder veel sterkte toewensen. Ook ik heb het twee keer voorvoeld toen ik een miskraam kreeg, maar ik hoop dat jouw gevoel dit keer toch fout is. Hoedanook, meid, ik leef ontzettend met je mee... ik weet hoe vreselijk het voelt als het mis gaat... KNUFFEL voor jou!!!

16. Lieve KAren, Fijn dat onze woorden je een beetje hebben gerustgesteld! En zo zie je maar, je kan het beter uitspreken, anders blijf je er ook maar mee rondlopen... Ik wens je alvast een hele fijne vakantie toe en kom alsjeblieft weer heel terug he! Voort eerst op de latten...:$:D

@NAnette, wat fijn dat je al zo snel langs mag komen! Hopelijk dat de gyn je alles heel duidelijk en helder kan uitleggen! Zet je je afspraak ook in de lijst? Dan zullen we het iig niet vergeten!

17. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Mooi om te lezen dat het toch met sommige weer wat beter gaat.

@Knuffel: Ik duim voor je. Laat ook een echo maken dan heb je meer zekerheid.

Ik ga zo met mijn zusje en moeder de stad in om bruidsjurken te kijken, mijn zusje gaat trouwen in juni. Dus - lekker even eruit.
    Ik snap mijn lichaam niet meer. Hele tijd al ongi krampen (afgelopen weekend eisprong gehad). Gisteren temp 37.1 en vandaag 36,6.
    Eigenlijk zou ie nu moeten proberen om in te nestelen. Is dan de temp wat lager? Normaal heb ik altijd 37 - 37.5 vanaf eisprong tot 1 uur voor de NOD. En nu is mijn temp halverwege al gezakt. Beetje misselijk ben ik ook vanochtend. Ik snap het ff niet meer.......:(

18. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    meiden, bedankt voor de lieve woorden. Het gaat hier wel weer. Het zonnetje schijnt gelukkig. Straks komen ze de tegels voor de tuin brengen. We proberen weer vrolijk vooruit te kijken.
    Maar wat ontzettend fijn om het hier even kwijt te kunnen.

Knuffel ik denk aan je! En duim voor je.

Karen fijn dat je weer wat postiever klinkt! Alvast een fijne vakantie, probeer er van te genieten!

19. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dag lieverds, wat een hartverwarmende reacties allemaal.
    Ben net bij de HA geweest. Hij geeft ook aan dat de kans vrij groot is dat het een MK is/wordt. Zijn advies was het weekend even af te wachten. Als het doorzet als een "normale" tot heftige ongi is het een "natuurlijke" MK. Als het heel heftig wordt huisartsenpost bellen en evt curreteren. Als het niet doorzet toch ziekenhuis bellen voor een echo. Ik weet even niet wat ik nu het beste kan doen..... Gisteren was het bloedverlies voornamelijk oud/bruin. Vanmorgen klein beetje bruinig met ook heel klein beetje helder rood. Verder zijn de boobie klachten zo goed als verdwenen, HCG is dus duidelijk aan het zakken.....
    Ik probeer later nog wel te reageren op de andere verhalen, zit nu even in een ikke, ikke, ikke fase.....

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh lieverd toch!!! Tranen in mijn ogen........
    Hoop dat het toch goed zit. Heeft HA je onderzocht dan dat hij dat zo zegt. Oud bruin bloed wil niks zeggen he, moet helderrood zijn volgens mij.
    En dat je boobie klachten zijn verdwenen pfffff......

Ik zou anders morgen alsnog de HA post bellen, die laten je waarschijnlijk wel gewoon komen en een echo maken. Althans een kennis van mij had dat toen ook bij 6 weken.....

Deel Deze Pagina