30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Hihi Goofy waar nieuwe kleren al niet goed voor zijn :D. You go girl, lekker klussen, m'n duimen draaien voor je!

2. shadowcat76

Ik blijf het ontkennen hoor :D.

Hoe gaat het nu met jou meis? Heb je nog veel last van verlies? Idd net wat Femke zegt probeer om je hcg te laten prikken dan weet je meer... Knuff

3. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Tempen vind ik echt zo'n gedoe en ik zou het maar vergeten om het op hetzelfde tijdstip te doen... Ovutesten heb ik een keer geprobeerd maar ik werd er niet echt wijzer van. Had alleen maar 2 keer een heel licht streepje gehad (negatief dus) en daarna niks meer. Ik vind het ook heel duur trouwens. Maar misschien ga ik het toch maar weer doen.
    Het helpt ook allemaal niet bij het "er niet zo mee bezig zijn" he. :p

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    #5324 jippiejee, 2 apr 2010
    Laatst bewerkt: 2 apr 2010
    Ik heb gelukkig geen ervaring met miskramen en curetage, alleen beroepshalve en daardoor misschien over de meekomende emoties heen gestapt. (ik snap wel dat er nogal wat emoties bij komen hoor, zo'n kille ben ik niet hoor) Zelf zou ik denk ik wel kiezen voor de meest natuurlijke manier zo mogelijk denk ik, maar ik hoop hier nooit zekerheid over te krijgen.... Ieder moet doen wat goed voelt!

Alexandra, ik had ook al aan het idee temp + ovu gedacht bij jou, werkte bij mij perfect, maar ik heb dan ook een korte en redelijke regelmatige cyclus. Maaaaaaarrrrrrrrrrr nu niet nodig, wij weten wat jij morgen gaat doehoen!!!

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0

Nee hoor niet verslaafd, ècht niet hoor............

6. Even kort een berichtje tussendoor.
    Femke, meid we houden hoop en onze duimen draaien zeker!!! Ik hoop echt voor je dat alles helemaal goed mag gaan en hcg heeeeel hard gaat stijgen! En dat je je kwaaltjes nog hebt is een goed teken he! Volhouden beebje!!!

En Knuffel, misschien is bloedtest idd wel een goed idee voor jou??

7. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Dankjewel, Shadowcat... dit is een mega super ontzettend lieve deugddoende reactie van jou... hier groeit een mens van... knuffel voor je terug!

8. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Dankjewel, Goofychick... mensen kunnen inderdaad oenen zijn wat dat betreft, ik heb het al wel vaker ondervonden... gelukkig is er dit forum, hoewel sommigen ook alweer vinden dat ik hier niet moet komen, want 'teveel mee bezig'... en zo is het altijd wat!

Ook voor jou een knuffel terug!

9. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Inderdaad, en daar ben ik superblij om...

10. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Klinkt goed, Alexandra... ik duim echt voor jou deze maand...

11. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    En dat blijven we zeker doen... dikke knuffel, Femke... duim, duim...

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hey iedereen.. Ik was even benieuwd hoe het met iedereen was en of femke en knuffel al meer duidelijkheid hadden..

@shadow.. ik vond de vk ronduit lomp tegen je!
    En is het ook een idee om iig tegen je leidinggevende te zeggen dat er hormonen door je lichaam gieren. ivm die ruzie met je client..

@all ik grasduin vandaag af en toe even, vandaar dat ik een heleboel vergeet.
    Ik ben nml vet zielig;) Mijn bah-ik voel me niet lekker.. begint al een aardig griepje te worden. Niks aan!

13. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Van harte beterschap, Nanette...

Ik ga nu afsluiten en nog even rustig televisie kijken, en straks op tijd naar mijn bedje. Morgenvroeg op vakantie naar Frankrijk!

Ik hoop dat ik heel veel goed nieuws zal kunnen lezen als ik volgende week terug kom, ik zal alvast een dagje vrij nemen om bij te lezen, want ik veronderstel dat het heel wat zal zijn (als ik al met een dagje toe zal komen...)!

Voor iedereen het aller allerbeste en heel veel liefs. Tot volgende week!!!

14. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    HELE FIJNE VAKANTIE KAREN, lekker van genieten....

15. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    @alexandra, zo dat klinkt toch al een stuk positiever. Yesss. En natuurlijk hopen dat je nu je ei niet gaat missen.

@karen, sorry dat er niet echt aandacht aan je is betsteed, maar soms ben ik zo met mezelf bezig en zijn er zoveel verhalen dat je de helft vergeet.
    Nou meid dat is ook niet niks zo’n dag bah. Maar het klinkt wel lekker om op skivakantie te gaan. Alleen nog een hoop te doen van te voren.
    Ik hoop dat het vanaf morgen stukken beter met je zal gaan en dat je er lekker van gaat nemen in je vakantie. En ja altijd weer vervelend dat je ongie gaat worden.
    Vooral als je het niet echt verwacht.

@knuffel, ooohhh nee he, ik heb er ook even geen woorden voor. Ik wens je heel veel sterkte en van mij krijg je een dikke knuffel.
    En ga maar even lekker huilen, schreeuwen en schelden meid. We blijven duimen tot er feiten zjn (en ook daarna hoor)

@sweetvienna, bedankt voor je reactie. Ik weet het het is ook een beetje dubbel allemaal. Maar een pauze hoefttoch ook niet lang te duren hoop ik. Haha.
    En jij bent ook een lieverd.

@marjolein, ze heeft gelijk je bent een lieverd.

@femke, oohhh meis kom op, we gaan voor je duimen.

@nanette, oh nee niet ziek worden. Ga anders aan de occiloccocinum of zoiets haha.

@all, nou hier gaat het ook iets minder werd vanmorgen wakker met zo’n buikpijn echt niet normaal meer.
    En steeds met plassen pijn in buik. Dus toch maar gyn gebeld en die zeggen dat ik nu eiensprong heb en dat kan best pijn doen.
    Omdat het er wat meer waarschijnlijk zijn. De hele dag zo’n pijn alsof je heeeel nodig moet plassen. Het drukt echt op mijn blaas.

Het is volgens mij vandaag echt geen goede vrijdag voor niemand niet.

Nou meiden hoop voor iedereen goed nieuws morgen.

Dikste knuffel voor iedereen.

16. shadowcat76

Ik zeg niets meer 8)

Da's graag gedaan meis!! Knufff! Een hele fijne vakantie gewenst! Heb veel plezier in Frankrijk, en niet al te bruin terug komen he 8). Geniet ervan hoor!!

Ja ik vond haar ook behoorlijk lomp maar ja zat op dat moment op zo'n emotionele rollercoaster dat ik dat vergeten ben te zeggen.. M'n leidinggevende, of althans haar plaatsvervangende leidinggevende weet het nu, dat ik 4 weken ben en 't eerste wat ze zei was oh, nou, dat verklaart wel waarom je nou zo emotioneel bent ;). Dus zal m'n leiding 't binnenkort ook wel weten. Nou eerlijk gezegd ruzie is nog zachtjes gezegd... je mag gerust weten dat ze behoorlijk tegen me tekeer ging, en onder invloed van de hormonen ben ik tegen haar terug uitgevallen... is absoluut geen smoesje en ik had m'n kalmte moeten bewaren maar als je voor vanalles en nog wat wordt uitgemaakt... Wil wel vertellen waar het over ging maar vind het ook een beetje gevaarlijk aangezien ik geheimhoudingsplicht heb... valt niet mee hoor als je eigenlijk nergens je verhaal kunt doen omdat je niets mag vertellen. De enige waar ik het tegen kan (eigenlijk mag dat zelfs niet) vertellen is m'n lief, en m'n moeder. Ja ik moet toch ergens m'n ei kwijt kunnen...

Zowieso jij heel veel beterschap gewenst!!! Weet je zeker dat het een griepje is hihi? Je mag over een weekje testen dus wie weet!!

Zeg weet iemand wat leuks hoe ik het tegen m'n ouders en schoonouders kan vertellen morgen? Ze komen morgen hier onder het mom van de nieuwe bbq uitproberen maar ja we hebben ze eigenlijk uitgenodigd zodat we het kunnen vertellen. Ben waarschijnlijk net na Sinterklaas uitgerekend, zat er aan te denken om misschien in die richting een grapje te maken ofzo, of misschien de foto van de CB uit te printen en die op een kaartje te plakken? Ideeën zijn welkom!

17. shadowcat76

Lieve Bieb, fijn weer wat van je te horen!! Was het nou zo dat je deze maand over moest slaan of mag je wel aan de klus? Is het aantal eitjes al gezakt of? Sorry meis als ik er overheen gelezen heb... En nee, het lijkt er op of het voor niemand goede vrijdag is vandaag :(. Gelukkig hebben we allemaal 3 daagjes vrij kunnen we hopelijk een beetje bijtanken. Ook voor jou een superknuffel!

Oh wat erg ik vergeet Femke helemaal... tuurlijk tuurlijk meis duim ik ook voor jou! Ze draaien overuren hoor en ik hoop zo met je mee dat het blijft zitten!

18. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Femke en Knuffel ik duim voor jullie!
    Karen hele fijne vakantie!

19. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Trusten allemaal

20. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Femke en Knuffel: Ik ga de aankomende week heel hard voor jullie duimen!!! Hoop dat het bij jullie allebei goed afloopt.

Deel Deze Pagina