Hoi slaap lekker jipieeeee wij sluiten wel af.... Nog steeds niks van femke..... pfffffff Goofy als mannen willen en vrouwen zijn ziek moeten ze maar een paracetamolletje nemen dus kan ook anders om toch??? (beterschap met hem klinkt toch wel beetje alsof hij echt niet lekker is...) Lentebloempje geweldig je paashaas en geen dank hoor haha dat je maar vele humor mag plaatsten..... Voor iedereen die naar bed gaat slaap ze *knuff*
Mogguh dames, iedereen aan het paasontbijt??? hier niets bijzonders, had vannacht behoorlijke buikpijn, weer die vervelende darmen...en nee, t was niet mn ei, waren echt mn darmen.... ik heb Hubbie maar eens laten uitslapen, die is de laatste tijd zo vermoeid dus zit hier gezellig saampjes met mn prachtige wondertje achter de laptop dus voor ons geen paasontbijt, eerder een paasbrunch. Dames, nog nieuwtjes?? Helaas nog geen nieuws van Femke ik hoop zo dat ze bijv. een lang weekend weg is waardoor ze niet kan reageren en dat wij ons voor niets zorgen maken... Knuffel; hoe gaat het met je? Goof; hoe gaat ie? Je man al iets beter? En je buikpijnen? Kristel; hoe is het met je kleine man? Ik hoop dat hij al weer is opgeknapt!! Ik weet hoe naar het is als ze zo ziek zijn. Ik slaap altijd heel slecht omdat ik continu met een oor lig te luisteren. Ik ben altijd meteen een enorme stresskip (ja benaming kip past goed bij mij ) Hex, hoe is het? Al testdrang T zal stil zijn zonder Marjolein de komende dagen! fijn weekend meid Aggossie; hoe is het met jou? Jippiejee; wat een grappige en mooie tekst heb jij in je banner 'alleen de wens groeit'. Ik hoop dat je er snel wat anders mag zetten! Voor de rest van de meiden weer een dikke knuff!
Goedemorgen, Nee hier ook geen paasontbijt, hexenman gister gewerkt in de kroeg dus was rond 7 uur thuis en ligt nog lekker op 1 oor. Vanmiddag gaan wij richting Leeuwarden naar vrienden en blijven daar slapen waar we morgen een paasontbijt gaan houden gezelli.... Nee sweet nog geen test drang haha, heb zo ook nog steeds niet opgehaald maar hoe lang ik dat nog vol hou..... ik hoop tot vrijdag Ben het eens met je senario over femke..... laten we het hopen.......
he meiden! heb nog niks herlezen, maar las bij mijn krabbels dat jullie je zorgen maakten. ik ben nog steeds zwanger. dat geeft de test toch aan iedere dag. ik verlies nog een ienie mienienenie beetje bruin. het is nog donkerder en slijmeriger. ( sorry voor de details.) alleen smorgens en de rest van de dag niks. dus ik heb geen idee. ik maak me nog steeds grote zorgen maar kan verder niks doen. vrijdag bloed prikken en dan moet hcg gestegen zijn. ik zou zo graag genieten van een gezonde zwangerschap, dus ik hoop zo dat alles goed is. voorlopig nog wel......denken we. dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u lieve meiden voor het meeleven. blijf duimen draaien please? ik ga nu terug lezen!
oh de test van gister gaf een donkerder streepje aan dus het hcg zou moeten stijgen. verder was gister vriendlief jarig dus samen met mijn verdriet en visite ( wat een combinatie ) kon ik niet online komen. sorry sorry sorry dat het zo lang duurde vooraleer ik iets van me liet horen. ik wist dat jullie zich zorgen zouden maken maar niet dat jullie allemaal zo lief zouden zijn!!!!!!!! dus nogmaal dank je wel. lieve knuffel ik duim nog steeds voor je mee ( hebben we het over gehad he ) ik denk zo hard aan je. samen sterk hoor meid. ik ben er voor je! we pb-en nog! dikke zoen meid
klinkt als 6e ziekte of een rode hond, waterpokken komen meestal na de koortsperiode. 6e ziekte begint met hoge koorts en vlekjes, 5e ziekte begint met vlekjes en eindigd met koorts. opassen bij zwangere vrouwen in de omgeving, kan schadelijk zijn. als je hte niet vertrouwt naar de HAP zeker als koorts hoog blijft (kinderen kunnen wel makkelijk pieken hoor)
Haaaaaai Femke!!! He he, eindelijk een berichtje van je!! En wat goed dat het HCG nog steeds stijgt! Is toch wel een goed teken toch. Misschien is het allemaal loos alarm! Laten we het hopen. Duimen draaien hier volop voor je meid! Fijn dat je even wat van je laat horen. Sterkte met alles en dikke knuff!
femke, fijn dat het goed met je gaat, knuffel.... hier wordt nog steeds aan je gedacht.... aan alle meiden: vrolijk pasen en eet niet het verkeerde ei op!
Pffff Femke wat fijn om even wat van je te horen...... en wat goed zeg dat je test steeds donkerder wordt..... Knuffel, hoe is het nu met je meis? Moet steeds aan je denken.... of ik nu hier ben of niet..... dikke knuff.....
@femke, fijn om je weer effe te horen/lezen.... goed teken dat het streepje donkerder wordt, even t boedprikken afwachten en als dat inderdaad bevestigd dat je hcg waarden zijn gestegen, dan moet je je er bijneerleggen dat je echt zwanger bent en het verdriet van onzekerheid naast je neerleggen en er van gaan genieten. @knuffel; hoe voel je nu meid? wat ik al eerder zei dinsdag gewoon even de VK bellen voor een echo dan weet je waar je aan toe bent, die onzekerheid is ook niks!!! Zoonlief heeft de hele nacht liggen spoken, paracetamol sloeg blijkbaar aan want meneer wilde niet meer slapen en stond alleen maar te springen in zijn bedje.... vanmorgen weer getempd 37.6 C dus koorts is weer gezakt. vlekjes zitten er nog heel licht, maar niet noemenswaardig.... wel wat bloed bij zijn mondje maar ik denk dat hij zich gestoten heeft (tanddoorlip). geen idee wat het zou kunnen zijn geweest. waarschijnlijk gewoon een griepje met koorts uitslag ofzo, blijft gissen met zo'n kleintje....
@ Femke gelukkig ben je nog zwanger hou het vast. @ Kristel gelukkig knapt je zoontje wat op. Zo wij gaan zo lekker paaslunchen.
NOD : 05-04 - Karen74 - 36 jaar - 3e ronde - 4e kindje - vmk 8 mrt'10 07-04?? - Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar 08-04 - Bieb-31 jaar - ronde 10 -1e kindje 08-04 - Hexje-32 jaar - ronde 1 - 1e kindje 10-04- Bobi-33 jaar-ronde 3-1e kindje 11-04 - Saskia33 - 33 jaar - ronde 7 - 1e kindje 13-04 - Jippiejee - 30 jaar - ronde - 1e kindje 13-04 - Evelynw76 - 34 jaar - ronde 8 - 1e kindje 14-04 - Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 8 na mk - 1e kindje 15-04 - Kristel79-30 jaar-ronde 16-zoontje Jamie 16 mnd 15-04 -Lentebloempje-33 jaar-ronde 10 ,Charlotte 02-11-2006 , Thomas 19-07-2008. 18-04 - Sweetvienna volgens menstruatiekalender.nl! 35 jaar - ronde 3 - jongetje van 23 maanden 22-04 - Goofychick - ronde 8, vmk nov, 2e kindje, jongetje 14 mnd 24-04 - Jel1978 -32 jaar - ronde 19 1e kindje- 26-04 - Kleinedruif - 31 jaar - ronde 2 - 1e kindje 26-04 - Eternity - 30 jaar - ronde 2- 1e kindje 28-04 - Marjolein -30 jaar - ronde 4 - 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-1-08, 2e dochtertje 28-12-08 28-04 - Leonieke - 33 jaar - ronde 5 - 1e kindje - mk maart '10 5.3wkn ???- Saffron-35jaar-2de ronde, dochter 3,5, zoon bijna 2 ?? - Yippie - 33 jaar - 1e kindje - bezig sinds 2006 - 1e icsi mislukt. ?? - proberen - 33 jaar - 1e kindje ??- Aggossie-32 jaar- ronde 21- 1e kindje ?? - sasha - 36 jaar - ronde ? - zoontje van 18 maanden AFSPRAKEN 06-04 Aggossie met vriend ziekenhuis sperma analyse (08:50) 06-04 Goofy, afspraak gyn 08-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00) 08-04 Marjolein vervolgafspraak gynaecoloog (11.15) 12-04 MVL 1e afspraak VK 15-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00) 19-04 Knuffel 1e afspraak VK (8w5d, 14:40) 22-04 miekiee eerste afspraak bij de gyn+echo 26-04 nanette77 afspraak gyn bloedwaarden (16.15 u) 27-04 Shadowcat76 eerste afspraak bij verloskundigencentrum, 12.30u. 04-05 eerste afspraak gynaecoloog femke32 07-05 Aggossie uitslag onderzoeken; vervroegde overgang ja of nee? (11:15) 14-05 Alexandra afspraak gynaecoloog, uitslag bloedonderzoek BEVALDATA 22-10 Kvinna - 34 jaar 1e kindje 11-11 Samba-29jaar( 08-04 30 jaar) 1e kindje 12-11 snoetetoet - 33 jaar 2e kindje 19-11 miekiee - 32 jaar - 3e kindje 25-11 Knuffel - 34 jaar - 1e wondertje 26-11 Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 27-11 MVL- 35 jaar- 4e kindje 06-12 ?? Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje ?????? Femke32 - 34 jaar - 2de kindje weer even de lijst erbij karen/hexje al test drang?????
Moge dames. Daar ben ik weer. Heb nog niet terug gelezen maar ga dat zo doen. Ik ben gisteren even lekker uit eten geweest. Even de zinnen verzetten, daar waren we alletwee wel aan toe. Daarna bij vrienden wat gedronken. Zij heeft in decembeer een MK gehad met 8weken. Ze wisten niet dat we bezig waren (dat wil zeggen, we hadden het niet verteld, maar zij wist het toch. Ze kent mij al heeeeeel lang en dus ook heeeeel goed). We hebben het er daar ook uitgebreid over gehad. Inmiddels bestaat er geen twijfel meer bij mij. Ik ben nu echt "ongesteld". Het is dus duidelijk dat ik echt niet zwanger meer ben. Ik wist het eigenlijk donderdag meteen al wel hoor (was donderdag al bij HA geweest, voelde het gewoon). Maar stiekem blijf je toch een klein beetje hoop houden. Nou ja, er komt wel iets meer "berusting" nu. Het heeft niet zo mogen zijn, en was dus duidelijk iets niet in orde met het vruchtje. Natuurlijk zijn er zat momenten dat ik dat anders zie en heel boos en verdrietig ben. Maar in mijn hoofd weet ik dat dit niet voor niets gebeurt, mijn lijf stoot het af met een reden. Nu alleen hopen dat alles snel weer "normaal" zal worden. Ik zal dinsdag contact opnemen met de VK en vragen hoe nu verder. Ik zal aansturen op een echo. Dat is tenminste wat ik van jullie begrepen heb, dat ik dat eigenlijk wel moet laten doen om te kijken of alles weer schoon is. Meiden nogmaasl bedankt voor alle lieve woorden. Ne eerste terg lezen, stelletje kippen....
@Bobi: van harte welkom, ik hoop dat je een beetje tijd over hebt het gaat hier namelijk razend snel Da's ook niet leuk. Heb je hem nog kunnen verleiden??? Of was ie echt niet lekker, dan is het wel zielig. Wat is het toch soms bijzonder om te zien hoe erg mannen en vrouwen verschillen. Was het niet Mars en Venus. Soms kan ik 'm wel achter het behang plakken maar ik zou toch ook niet zonder willen. Ik hoop dat je uiteindelijk steun hebt aan hem!!! Meid wat ben ik blij om wat van je horen, en helemaal goed om te horen dat de streepjes donkerder worden! Gelukkig! Zoals je misschien wel hebt gelzen bij mij geen goed nieuws, daarom moet jij maar zwanger zijn voor ons twee (en voor de rest, maar dat is wel heel zwaar ben ik bang8)). Ik hoop me snel weer bij je te voegen. We pb-en. XXX. Dat was het even voor nu. Ga proberen om het iets rustiger aan te doen (zei zij hoopvol), en ja dat geldt dan ook voor ZP. Ik kom echt nog wel hoor, maar moet nu eerst weer een beetje rust vinden. Tot snel.