30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    NOD :

05-04 - Karen74 - 36 jaar - 3e ronde - 4e kindje - vmk 8 mrt'10
    07-04?? - Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar
    08-04 - Bieb-31 jaar - ronde 10 -1e kindje

08-04 - Hexje-32 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    10-04- Bobi-33 jaar-ronde 3-1e kindje
    11-04 - Saskia33 - 33 jaar - ronde 7 - 1e kindje
    13-04 - Jippiejee - 30 jaar - ronde 8 - 1e kindje
    13-04 - Evelynw76 - 34 jaar - ronde 8 - 1e kindje
    14-04 - Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 8 na mk - 1e kindje
    15-04 - Kristel79-30 jaar-ronde 16-zoontje Jamie 16 mnd
    15-04 -Lentebloempje-33 jaar-ronde 10 ,Charlotte 02-11-2006 , Thomas 19-07-2008.
    18-04 - Sweetvienna volgens menstruatiekalender.nl! 35 jaar - ronde 3 - jongetje van 23 maanden
    22-04 - Goofychick - ronde 8, vmk nov, 2e kindje, jongetje 14 mnd
    24-04 - Jel1978 -32 jaar - ronde 19 – 1e kindje-
    26-04 - Kleinedruif - 31 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    26-04 - Eternity - 30 jaar - ronde 2- 1e kindje
    28-04 - Marjolein -30 jaar - ronde 4 - 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-1-08, 2e dochtertje 28-12-08
    28-04 - Leonieke - 33 jaar - ronde 5 - 1e kindje - mk maart '10 5.3wkn
    ???- Saffron-35jaar-2de ronde, dochter 3,5, zoon bijna 2
    ?? - Yippie - 33 jaar - 1e kindje - bezig sinds 2006 - 1e icsi mislukt.
    ?? - proberen - 33 jaar - 1e kindje
    ??- Aggossie-32 jaar- ronde 21- 1e kindje
    ?? - sasha - 36 jaar - ronde ? - zoontje van 18 maanden
    ?? - Knuffel - 34 jaar - 1e wondertje

AFSPRAKEN :

06-04 Aggossie met vriend ziekenhuis sperma analyse (08:50)
    06-04 Goofy, afspraak gyn
    08-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00)
    08-04 Marjolein vervolgafspraak gynaecoloog (11.15)
    12-04 MVL 1e afspraak VK
    12-04 snoetetoet intake VK
    15-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00)
    22-04 miekiee eerste afspraak bij de gyn+echo
    26-04 nanette77 afspraak gyn bloedwaarden (16.15 u)
    27-04 Shadowcat76 eerste afspraak bij verloskundigencentrum, 12.30u.
    04-05 eerste afspraak gynaecoloog femke32
    07-05 Aggossie uitslag onderzoeken; vervroegde overgang ja of nee? (11:15)
    14-05 Alexandra afspraak gynaecoloog, uitslag bloedonderzoek

BEVALDATA :

22-10 Kvinna - 34 jaar – 1e kindje
    11-11 Samba-29jaar( 08-04 30 jaar) 1e kindje
    12-11 snoetetoet - 33 jaar – 2e kindje
    19-11 miekiee - 32 jaar - 3e kindje
    26-11 Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje
    27-11 MVL- 35 jaar- 4e kindje
    06-12 ?? Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje
    ?????? Femke32 - 34 jaar - 2de kindje

Hebben we nog wat van biebje gehoord? Waar ben je meis?
    En Karin?

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Da's balen.... Vol goede moed naar de volgende ronde...

Ik blijf ook hier hoor, vind dat hyves ook niet zo'n goed plan... En trouwens Karen is volgens mij skieen....

3. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Deze hyves is compleet afgeschermd. Niemand behalve leden kunnen iets leze, toevoegen, wijzigen etc.
    In mijn omgeving heb ik ook liever niet dat ze het zien, vandaar die super beveiliging ;)

Gewoon wat lentebloemetjes erbij en iedereen denkt dat het een doodnormale 30+ hyves is.

Maar jullie zijn niets verplicht. Ik tekst hier en ook op hyves, dus ik volg ook alles :D

4. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    @Heksje: Dat is jammer zeg.... nieuwe ronde nieuwe kansen.

Tja denk dat ik ook zo moet denken. Door al het gedoe met mijn zusje raakte ik behoorlijk in de stress.... pffff
    Op de terugweg (1/2 uur rijden) kreeg ik weer mega steken in mijn onderbuik, loop nu weer krom van de pijn.
    En dan nog het hele goede met haar pffff heb ff geen put meer. Eten staat op maar heb niet echt trek..... moet zo ook nog naar de buurvrouw.... wat een dag!! Ben blij als de avond om is en ik op bed lig. Ben zo mega moe en uitgeput dat ik wel een hele week zou kunnen slapen.... mij kennende lig ik vannacht weer te malen over vandaag en andere dingen - wil gewoon even rust in mijn hoofd - maar ja, dat gaat denk ik voorlopig niet lukken

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Evelyn, ik heb me net aangemeld foto van mij met mijn zoontje op het strand, dat ben ik......
    (voor evt. meelezers die niet mogen meelezen even een omschrijving hihihi)

6. eternity

eternity Niet meer actief

@shadowcat: jij bent ook hardstikke lief hoor!!! En ik vind je werkgevers echt belachelijk! Volgens mij zijn ze je ook verplicht om werkkleding te geven hoor!!
    En je moet wel zorgen dat je niet te veel stress hebt, want dat is niet goed voor je kleintje he. Is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar toch proberen he. En neem je vriend idd maar mee. Die kan het op een iets "hardere en zakelijkere" manier brengen.
    Hou ons op de hoogte he!!

En ik blijf ook gezellig hier hoor. Ik zit ook best veel op Hyves, dus kan ik het combineren. (ookal hyves tegenwoordig erg op de 2e plaats staat, sinds ik hier op ZP ben) :D

@Hexje; wat balen van je ongi meid!! Ik weet hoe je je voelt. :(
    Dikke knuffel! Samen voor ronde 2 dan maar?

Nou, ik ga maar weer op de bank liggen (ZUCHT) en proberen vanaaf weer te klussen. Dat moet natuurlijk ook bijgehouden worden.:D
    En tja, ik moet op m'n rug blijven liggen, dus ja, hahahaha.

Nou lieverds, tot morgen! Ik moet om half 2 eerst naar de neuroloog, dus daarna ben ik pas hier.

Dikke knuffel en alvast weltrusten.

7. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    hey meiden, krijg zo bezoek dus ben meteen weer even weg.
    @evelyn: super dan ga ik mij ook aanmelden!
    @ nieuwe 30+ ers op dit forum; welkom!
    @hexje: balen zeg! Maar kom weer gezellig op het bankje erbij!

8. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Op mijn hyves staan genoeg foto's :D :D

9. Nou meiden, daar ben ik ook weer! Gezellig! Net alles teruggelezen, dus nu efffe de reacties:

@Goofy, wat fijn dat je zo’n goed bezoek hebt gehad en dat het gesprek zo fijn is verlopen! En dat als je nu zwanger mag worden, je meteen terecht kan en ze alles goed onder controle gaan houden! Das ook echt fijn he!Ik wilde morgen ook gaan zeggen dat we al 5 maanden bezig zijn. Maar mijn man wil dat absoluut niet! Hij vindt dat we eerlijk moeten zijn! Nouja, kan moeilijk in mn eentje gaan zitten jokken he…!;)

@Nanette, balen zeg…. Ben je de teleurstelling weer een beetje te boven?

@Saffron, ik heb dat gevoel ook een beetje. Mijn eesrste zwangerschap was de eerste ronde raak, de tweede de 3e ronde en van mijn meisje de 2e ronde. En nu zitten we in ronde 4!!! Ik weet het, er zijn meiden die al veeeeel langer bezig zijn, maar toch bekruipt mij ook het gevoel zal er iets mis zijn? Zullen ze iets geraakt hebben met de keizersnede etc. Maar goed, misschien moeten we gewoon nog een beetje geduld hebben…;)

@Alexandra, spannend meid! Ik hoop dat het deze maand mag lukken, want je weet iig dat je de het de goede dagen gezellig hebt gemaakt!!! Misschien ben je wel veel keren gewoon te vroeg gestopt…

@Saskia, wat gaat de tijd inderdaad langzaam he als je zo aan het wachten bent…. Konden we m met zn allen maar een beetje vooruit duwen!!! Weet je al wanneer je gaat testen?? Enne, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

@Fermke, meid wat goed om te horen dat het nog allemaal goed gaat! Zo interpreteer ik het iig! De testen worden donkerder, dus das een heel goed teken he! En overmorgen alweer bloed prikken! Krijg je dan ook meteen snel de uitslag? Volgens mij zit het gewoon helemaal goed hoor!!!

@De 30ers hyves? Volgens mij heb ik iets gemist… Ik wil ook!! Oh ik zie het al. Ga me ook meteen ff aanmelden!

@Shadowcat, wat goed zeg, die bevestiging van 2 strepen!!! En wat betreft je werk, sluit ik me helemaal bij de andere meiden aan!

@Incky en glimworm,, welkom! Ik hoop dat het snel mag lukken voor jullie! Zetten jullie jezelf ook even in de lijst?!?

@Hexje, balen meid!!! Op naar de volgende ronde!!! (met testen deze maand?;))

Nou morgen dus afspraak in het ziekenhuis… Ben heel benieuwd naar de bloeduitslagen. Hoop zo dat alles goed is en ik nog lang niet in de overgang ben/kom! Toch wel heel spannend dus!!!

10. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    ja die zag ik, ok, :D :D

11. Evelyn, ik heb me net aangemeld met marjolein129!!!

12. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Ben even weg, tot later... ik kom zeker nog terug vanavond en dan probeer ik maar eens te antwoorden. Pffff een aantal uren niet op ZP en je bent weer een half uur bezig met lezen hahahah
    kippenhok..... hahhah

13. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Wat leuk zo'n hyves!!!! Ik heb dat ook met de groep IVF-meiden van mijn oudste zoontje. Is echt heel fijn, dat is ook zo'n afgeschermde site.

Ik meld me aan onder Esmeralda.

Ik heb alles bijgelezen, maar even geen puf om te reageren.
    * knuffel * voor iedereen die er een kan gebruiken

14. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Heb geaccepteerd. Nu ff naar de buuf mijn nieuwe scrap bestelling ophalen... ben echt verslaafd (scrappen - foto's inplakken op een een leuke manier)

Knuffel voor iedereen en tot laters maar weer...

15. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Hello ladies,

Evelyn; ik had me aangemeld maar kan hem nergens terugvinden op mn hyves?? heb je me al geaccepteerd? anders kan ik nog geen foto's gluren :D:D
    En wat vervelend van je zusje, kan me voorstellen dat je er mee zit! sterkte ermee.

Heej Marjolein, meid, da's niets voor jou zo weinig op zp :D:D:D hoe gaat het nu? kan je het allemaal een beetje van je afzetten? idd spannend morgen! maar joh, het zal heus wel goed zijn!! dat moet gewoon!! maar ik zal voor je duimen morgen!

Incky en Glimworm; welkom!

Hex; wel een beetje balen...al is het de eerste ronde...gauw door naar de volgende ronde!

Oh en wat hyves betreft heb ik voor mezelf wel een goede reden mocht iemand ernaar vragen; nl. dat ik jullie al heeeeel lang ken van mijn eerste zwangerschap al ;) er staat nl. niet in de naam dat het het 30+ zwanger worden zp hyves is...dus dat kan wel dacht ik zo...maarja, niet iedereen hier kan dat antwoord natuurlijk (helaas) geven....

Eternity; laat je mannetje dan maar het werk doen he jij moet verplicht liggen hahahahaha!

2All; weer een dikke *SMAK* pakkerd...;)

16. Sweetvienna, nee ben er even een tijdje niet geweest. Heel druk geweest en veel koppijn. Maar nu ben ik er weer hoor!!;):D En dank je voor je opbeurende woorden! Ik hoop ook op heel goed nieuws morgen!!!

Mijn hyves is ook nog niet gelukt... Maarja, heb me dan ook net pas aangemeld he! Mijn ongeduldigheid beperkt zich niet alleen tot het zwanger worden!;)

Hoe gaat het verder met jou??

17. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland

Marjolein, ik ken dat gevoel wel een beetje. Zowel in november als december een curettage gehad en ik had ook dat gevoel van als ze nu maar niets kapot hebben gemaakt.. maar je ziet het resultaat...Blijf positief en hopelijk is voor jou ook snel ROZE weggelegd...

@all, alles bijgelezen, jullie gaan echt snel. Ik word helaas alleen steeds moeier en misselijker, dus overal op reageren zit er niet altijd in.

Shadowcat, laat je niet wegjagen op deze manier, je hebt nog niets schriftelijk vastgelegd, dus erop terugkomen en zeggen dat je tot einde contract wilt blijven. Succes ermee, en maak je niet TE druk, is niet goed voor het wondertje in je buik, en dat is nu het ALLERbelangrijkste....

18. Lief je reactie, dat geeft mij idd weer hoop!:) Nou morgen goede uitslagen hopelijk en dan is bij mij hopelijk de druk er een beetje af...

19. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    O dat is balen van je hoofdpijn. Nu wel minder? Laat je het even weten morgen?
    Ja met mij gaat het wel goed. Ik probeer me er niet zo mee bezig te houden, vindt het hier wel erg gezellig dus ben voornamelijk met de andere meiden bezig, niet zo met mezelf...

hoewel..nu jok ik een beetje want ik heb het de laatste paar nachten heel warm, zoek continu naar koele plekjes in bed en ben 's nachts klaarwakker. Dat had ik destijds toen ik zwanger was, en het dus nog niet wist, ook. Maar toen voelde ik (achteraf gezien) daarnaast ook de innesteling en dat gevoel heb ik nu helemaal niet. Ja ik heb een beetje een opgeblazen buik en hij is wat gevoelig maarja, kunnen ook mn darmen zijn want ik heb het prikkelbare darmsyndroom...Dus ja, misschien ben ik door alle meiden hier aangestoken en maak ik mezelf nu ook een beetje gek...;):D:x

20. Haha, en je wilde er niet teveel mee bezig zijn...;) Maar wie weet, als je dit ook had tijdens je eerste zwangerschap?!?! Ik hoop zo voor je dat het raak mag zijn deze ronde... En misschien is de innesteling wel net geweest toen je toch eventjes sliep, tussen al het zweten en koele plekjes zoeken door!;):D

Ik laat het zeker even weten morgen!

Deel Deze Pagina