Glimworm, ik zie nu dat je al in ronde 19 zit... Pff wat zal dat ook zwaar zijn zeg! Ik vind het wel mooi hoe je het omschrijft, dat je zeker weet dat hij de vader van je kinderen mag worden (en zal worden?). ik weet niet zeker of ik iets gemist heb, maar heb je ook hulp van het ziekenhuis of dergelijke?
Alexandra, je omschrijft het mooi. Dat je al zo gelukkig mag zijn met een hele lieve, mooie en fijne man (heb hem gezien op hyves en tis volgens mij idd een lieverd!) Maar dat de wens naar een kindje daardoor waarschijnlijk alleen maar groter wordt! Wat is er nou mooier om jullie liefde tot uiting te mogen laten komen in een kindje... Jullie tijd komt nog hoor lieverd! Blijf hoop houden! Hoop zo dat je heel snel 2 strepen mag zien!!!
Ja je hebt gelijk, je moet ook wel de positieve dingen inzien en snel zwanger worden is inderdaad positief. Wel fijn dat je met je man kan praten erover. Hoe gaat hij ermee om? Ik hoop dat je dinsdag een positief gesprek met die nieuwe gyn zal hebben! Nee, mijn halfbroer is een kind van mijn moeder. Met hem ben ik opgegroeid en mijn vader was vroeger zijn stiefvader. (Voordat ze gingen scheiden en mijn vader dus hertrouwde met mijn stiefmoeder.) En ik heb ook nog een halfbroer aan vaders kant, die heeft ook een zeer moeizame relatie met onze vader en stiefmoeder. Lekker ingewikkeld he... Mijn eigen moeder is 8 jaar geleden overleden, die vond mijn stiefmoeder een heks, haha! Maar jeetje, 10 jaar geen contact met je vader. Hoe heb je dat aangepakt? (Gewoon deze vraag negeren als je er niet op in wil gaan.)
zat nog even mee te lezen tussen de bedrijven door.... de zon schijnt weer volop nu (was net even weg), dus ik ga maar weer eens verder kom straks of vanavond wel weer even langs fijne dag allemaal!
Alexandra, tja we moeten wel positief blijven he... Jij ook hoor, jouw tijd komt echt nog!!! Mmmm even een keertje dubbellezen en dan geloof ik dat ik weet hoe jouw familiebanden in elkaar zitten Wat verschrikkelijk dat je moeder niet meer leeft...dat lijkt me echt heel zwaar Ik heb inderdaad 10 jaar geen contact gehad met mn vader. En toen was ik eindelijk zover dat ik hem kon vergeven. Ik heb hem een kaartje gestuurd en sindsdien zien en spreken we elkaar weer af en toe. Het zal nooit meer een vader voor me zijn hoor, daarvoor is er teveel gebeurd! maar van vergeven, word je uiteindelijk zelf gelukkig(er)! Tenminste dat is mijn ervaring! (je zou bijna denken dat ik veel naar de EO kijk, maar dat valt reuze mee hoor!)
We zijn in november vorig jaar voor het eerst bij de gyn beland. Uit de zaadtesten van mijn vriend bleek het al foute boel te zijn. hij zat qua hoeveelheid net onder het gemiddelde en er waren teveel zwemmers hondslui. Hij is toen doorverwezen naar de uroloog, kreeg een plastest en daaruit bleek dat er teveel cc urine achterblijft na het plassen wat kan teruglopen naar de zwemmers en dat kan dan weer heel schadelijk zijn. Nu heeft hij daarvoor 3 maanden fysiotherapie in de vorm van bekkenbodemspieroefeningen. In mei moet hij terugkomen bij de uroloog en kijken ze of het geholpen heeft. Ik heb bij het eerste gesprek bij de gyn een inwendige echo gehad en volgens de echoscopiste zag alles er heel goed uit (net een eisprong gehad) maar op een echo kun je geen gesprongen eitje zien en ben verder ook niet getest of mijn baarmoederslijm te aggressief is Het vergt heel veel geduld wat ik al haast niet heb, maar ik kan er niet veel anders aan veranderen helaas
@marjolein.. de cl bedoel ik letterlijk de c en de L (de 2 eerste letters van het woord club) gewoon in het zoekveld rechts boven @saskia.. het zou wel gaaf zijn he.. Je dacht een 'verloren maand' te hebben door het tripje.. stel je nou voor.... @saffron hoe heet jij op hyves, want ik begin mij af te vragen of je verzoek is geaccepteerd. Anders moet je eerst even de link zoeken in dit forum en dan vragen om lid te kunnen worden (wow wat klinkt dat officieel.. whahahaha) @glimworpje.. 19 maanden lijkt mij vreselijk lang, zeker als er zoveel nog onduidelijk is... Mensen ik ga zo genieten van het weer. Maar eerst lost kijken (opgenomen.. mijn man vind het vreselijk, dus ik kijk altijd als ik alleen een momentjeheb) Mijn zusje is met mijn dochter de hort op, dus ik heb het huis alleen.. Ook wel een lekker
Hey Nanette, ja dat zou super zijn, maar ik durf niet teveel te hopen. Misschien toch maar morgenochtend er alvast een testje tegenaan gooien...weet het nog niet zeker of ik dat ga doen. Geniet lekker van je aflevering Lost en van het weer natuurlijk.
Meiden, dank je wel voor jullie lieve reacties en begrip! Ik heb ook echt een hele lieve vriend, en hij wil ook echt heel graag een kindje met mij. Dus daar ben ik in principe al mee gezegend! @alexandra: ik hoor al dat jouw familie net zo ingewikkeld in elkaar zit als mijn familie... De vriendin van mijn vader is ook een &^(*&(*&-wijf (ik wil niet te veel schelden hier). Plus waren mijn vader en moeder allebei al getrouwd + kinderen voordat ze bij elkaar kwamen. En nu zijn ze gescheiden (een paar jaar geleden). Maar de kinderen van mijn vader kan ik ook wel echt SCHIETEN! En daar heb ik ook al het contact mee verbroken. De kinderen van mijn moeder in haar vorige huwelijk waren geweldig, maar zijn allebei overleden. Mijn broer bijna 9 jaar geleden, en mijn zus bijna 5 jaar geleden. En de kinderen van de nieuwe vriendin van mijn pa zijn ook vreselijk. Dus girl, I hear you.... Ik ga ook niet meer zo vaak naar mijn pa omdat die trut van hem gewoon niet te harden is! Terwijl mijn pa een geweldige vent is. Het is allemaal wat hè meis. Maar ik zou zeggen: doe wat jij denkt wat goed is, wat je hart je ingeeft, en als je je hart wil luchten kan dat ook altijd naar een PB'tje naar mij. Hele dikke knuffel!!! En verder hoop ik dat je heeeeel snel zwanger zal zijn, zodat je in ieder geval iets heel erg positiefs hebt om naar uit te kijken. Nou, ik ga met mn eigenwijze hoofd weer op de bank liggen, want anders breekt 'n rug. (zo voelt het, haha) Dank je wel nogmaals lieve meiden!! Jullie zijn echt zoveel steun voor me!!!
Glimworm, jeetje zeg wat sneu... Wat je toch al allemaal niet kan hebben he, dat je niet zwanger kan worden... Wel fijn dat het iets is waar ze waarschijnlijk dmv fysio iets aan kunnen doen! Dat is wel een opluchting lijkt me! Spannend in mei, hopelijk is de uitslag heeeeel goed straks en mogen jullie heel snel zwanger worden! Zet je anders jezelf (weet niet of je dat al gedaan hebt) en je afspraak in de lijst? Dan kunnen we het niet vergeten...!
Heeft trouwens iemand nog iets van Femke gehoord??? En Eternity, liggen jij!!! Gebroken ruggen kunnen we niet gebruiken he...
Heej ladies, heb even alles gelezen. Ik reageer vanavond hopelijk uitgebreider, ga nu beginnen met koken. Boodschappen zijn ook al weer binnen, morgen alleen nog de taart halen en dan morgenavond de boel versieren! En dan zondag FEEST!! Ons mannetje alweer twee jaar!! Woehoeoe! Voor nu nog even druk druk druk druk liefs!
Pfff jij hebt het ook niet getroffen zeg. Best wel wrang eigenlijk dat we de dupe zijn van de keuzes van onze ouders, want daar komt het wel op neer. Ik heb zelf een heel dubbel gevoel over mijn vader. Aan de ene kant hou ik van hem, maar aan de andere kant vind ik ook dat hij eens een keer echt voor mij had moeten kiezen. Anyways, meid ik hoop dat je ook gauw van die rugpijn verlost bent want dit is natuurlijk om wanhopig van te worden he!
Hoi hoi, Zo daar was ik ook weer net bijna anderhalf uur zitten lezen het wordt dus niks om op jullie allemaal te reageren Maar doe wel even een poging! @ allemaal ik ga met veel plezier de 2de ronde in, ga er vanuit dat het prima is dat ik eerst eens een x ongi ben zonder invloeden van hormonen.... Heb ook in geen 18 jaar zoveel helder rood bloed gehad dus dat lijkt me een goed teken. @ Knuffel, weet niet of je het leest maar wil het toch even kwijt, kom en ga waarneer je wilt, we zijn hier voor je als jee een schouder zoekt.... neem je tijd en pas goed op jezelf.... ik zal je missen, maar vooral veel aan je denken..... @ marjolein, geen overgang JOEHOE Ok de rest is idd dan weer veel denk werk.... hoop dat de gyn je dinsdag een goed advies kan geven.... *knuff* @alexandra heerlijk he zo'n familie Heb er ook zo een euh ik had, ik heb alleen nog contact met mijn half zus en verder het gelaten waar het was. Het was geen toevoeging aan mijn leven en ik had er slapeloze nachten van. Misschien een idee om een beetje afstand tenemen en het dan eens over een tijdje van een afstandje te bekijken voor je verder beslist. Uit ervaring weet ik dat je ineens heel anders gaat kijken8) @ nieuwen welkom @ de rest wie ik vergeten ben sorry kan het even niet bij houden, moet veel werken en het weekeind ook en pas vrij volgende week vrijdag... wel een paar halve dagen werken maar dan de middag weer druk met andere dingen haha Allemaal een hele dikke knuffel, ik mis jullie als ik er niet ben en denk veel aan jullie.... @ testers YOU GO GIRLS
Eternity sorry sorry... wat een goed nieuws! nu maar hopen dat het allemaal gaat helpen in combi met minder medicijnen.... *dikke KNUFF*
@Marjolijn zou je me willen pb-en over je verhaal? Wil het graag weten maar om het hele bericht op te zoeken duurt zo lang. Als je niet wilt ook goed hoor.
Meiden, wat hebben we eigenlijk allemaal best een verhaal al achter ons he met zijn allen... Familie kan je helaas niet zelf uitzoeken. Ook ik heb al genoeg meegemaakt met scheidingen van ouders (mijn biologische vader heb ik nooit gekend) en zelf dan gescheiden.... dan denken dat je het geluk weer gevonden hebt (Ja, mijn man is echt heel lief en een grote schat, dat is natuurlijk ook een groot geluk!!!!) en dan ben je heel snel zwanger, ben je zo blij en dan slaat het noodlot toe en verlies je je zo gewenste kindje... en dan een miskraam en nu weer zoveel twijfels.... ik kan er niks aan doen, maar de zenuwen gieren door mijn lijf en ik vrees weer voor het ergste.... Dinsdag krijg ik dan hopelijk een echo (die gyneacoloog doet niet zo snel vroege echo's) maar hopelijk met mijn verleden dat hij toch eventjes kijkt. Ik heb al met het idee zitten spelen om van het weekend de verloskundige te bellen..heb zoveel buikpijn.... (hcg was wel gestegen, maar als het zoveel had gestegen als in het begin, had het toch hoger moeten zijn) en bovendien krijg ik nog geen antwoord op mijn vraag hier op het forum daarover bij de verloskundige...(ongeduldige muts hier hahahaha...) Maar meiden, wat een verhalen van jullie ook.....pffff...Marjolein, ik hoop zo voor je dat er groen licht komt, maar wat is het een verhaal. Ik heb er nog nooit van gehoord...maar idd..je zult het maar hebben... Eternity, hoop dat je snel opknapt, want zo is het ook geen pretje met je rug. Maar gooi hier er maar alles uit hoor!!!! Saskia, spannend....bijna mogen testen....nog geen tekenen van de duivels??? Alexandra, je klinkt heel erg sterk!!! Knuffel, heel veel sterkte meis... het hakt er keihard in, een miskraam... En dan denk je dat het goed gaat, dat je redelijk door kunt...maar dan komt er een klap... Neem de tijd die je nodig hebt en hopelijk zien we je hier snel weer! Ik hoop dat je toch kunt genieten van je weekend met je vriendinnen. Femke is inderdaad nog niet hier geweest..ben zo benieuwd.... hoop zo dat het hcg gestegen is. Verder weet ik het eventjes niet meer.... Ik ga vanavond lekker een frietje eten..heb een beetje de balen... en dan baal ik daar weer van....hahahaha... vrouwen...
NOD : 05-04 - Karen74 - 36 jaar - 3e ronde - 4e kindje - vmk 8 mrt'10 10-04- Bobi-33 jaar-ronde 3-1e kindje 11-04 - Saskia33 - 33 jaar - ronde 7 - 1e kindje 13-04 - Jippiejee - 30 jaar - ronde 8 - 1e kindje 13-04 - Evelynw76 - 34 jaar - ronde 8 - 1e kindje 14-04 - Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 8 na mk - 1e kindje 15-04 - Kristel79-30 jaar-ronde 16-zoontje Jamie 16 mnd 15-04 -Lentebloempje-33 jaar-ronde 10 ,Charlotte 02-11-2006 , Thomas 19-07-2008. 18-04 - Sweetvienna volgens menstruatiekalender.nl! 35 jaar - ronde 3 - jongetje van 23 maanden 22-04 - Goofychick - ronde 8, vmk nov, 2e kindje, jongetje 14 mnd 22-04 - Bieb-31 jaar - ronde 10 -1e kindje ?? 24-04 - Jel1978 -32 jaar - ronde 19 1e kindje 26-04 - Kleinedruif - 31 jaar - ronde 2 - 1e kindje 26-04 - Eternity - 30 jaar - ronde 2- 1e kindje 28-04 - Marjolein -30 jaar - ronde 4 - 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-1-08, 2e dochtertje 28-12-08 28-04 - Leonieke - 33 jaar - ronde 5 - 1e kindje - mk maart '10 5.3wkn 05-05 - Hexje - 32 jaar - ronde 2 - 1 ste kindje 08-05 - Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar ???- Saffron-35jaar-2de ronde, dochter 3,5, zoon bijna 2 ?? - Yippie - 33 jaar - 1e kindje - bezig sinds 2006 - 1e icsi mislukt. ?? - proberen - 33 jaar - 1e kindje ??- Aggossie-32 jaar- ronde 21- 1e kindje ?? - sasha - 36 jaar - ronde ? - zoontje van 18 maanden ?? - Knuffel - 34 jaar - 1e wondertje AFSPRAKEN : 12-04 MVL 1e afspraak VK 12-04 snoetetoet intake VK 15-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00) 22-04 miekiee eerste afspraak bij de gyn+echo 26-04 nanette77 afspraak gyn bloedwaarden (16.15 u) 27-04 Shadowcat76 eerste afspraak bij verloskundigencentrum, 12.30u. 04-05 eerste afspraak gynaecoloog femke32 07-05 Aggossie uitslag onderzoeken; vervroegde overgang ja of nee? (11:15) 14-05 Alexandra afspraak gynaecoloog, uitslag bloedonderzoek BEVALDATA : 22-10 Kvinna - 34 jaar 1e kindje 11-11 Samba-29jaar( 08-04 30 jaar) 1e kindje 12-11 snoetetoet - 33 jaar 2e kindje 19-11 miekiee - 32 jaar - 3e kindje 26-11 Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 27-11 MVL- 35 jaar- 4e kindje 06-12 ?? Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje ?????? Femke32 - 34 jaar - 2de kindje