30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    bovenaan de site vind je in de balk banners, kies een banner en kopieer hem nadat je hem heb ingevuld ga naar instellingen-handtekening en plak daar je banner, banner opslaan en klaar onder je banner kan je nog van alles typen...

ik zal je op de lijst zetten

2. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    #602 snoetetoet, 14 feb 2010
    Laatst bewerkt: 14 feb 2010
    Ollebolle - 33 jaar - ronde 2 - NOD 13 februari

Knuffel - 34 jaar - ronde 3 - 1e wondertje - NOD 13 februari

Banne77 - 33 jaar - ronde 4 1e kindje -NOD 17 februari

MVL-35 jaar- ronde 2 -4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, - NOD 20 februari

Heppie - 32 jaar - Ronde 7 - 1e kindje, vmk in december 09 - NOD 20 februari

Jippiejee-30 jaar- ronde 6 - 1e kindje - NOD 21 februari

Lentebloempje- 33jaar- ronde 8 Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-2008 - NOD 23 februari

Leiff 30 jaar ronde 2 voor 2de kindje; meisje 17 maand - NOD 23 februari

shadow-31 jaar- ronde 4 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010 - NOD 28 februari

monica ronde 13 voor 2e kindje, 1 dochter lara* NOD 28 feb

Jel 1978 32 jaar ronde 16 voor eerste kindje, NOD eind feb

Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 1e kindje - NOD 1 maart

Samba - 29 jaar (8 april 30 jaar:D) ronde 2 1e kindje - NOD 2 maart

Jollie-31 jaar- ronde 3 GIJS 20-02-2009-3e ronde na mk - NOD 4 maart??

femke32 - 34 jaar - ronde 7 - meisje van 1,5 jaar _ NOD 5 maart

snoetetoet- 33 jaar- ronde 9 1 peutermeisje van 2, 2 vmk's - NOD 6 maart

Marjolein-30 jaar- ronde 2 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-01-2008, 2e dochtertje 28-12-2008 -NOD 7 maart

Jemmah - 34 jaar- ronde 1- zoontje van 15 mnd -NOD 10 maart

Myst - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje - NOD 14 maart

Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 7 na mk - 1e kindje -NOD 13 maart

Sweetvienna - 35 jaar - ronde 2 jongetje van 22 maanden - NOD ???

Sahbi - 31 jaar- ronde 2 -2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger - NOD??

kleine 1975 34 jaar ronde 2 voor eerste kindje, NOD ???

Jacqueline125- 33 jaar- ronde 5, voor eerste kindje, NOD 7 maart??

monica wat betreft je discussie met de gyn, ik tel mijn eerste ongi als nod, heb wel gehad dat op vrijdag kramp had 's avonds beetje bruin verlies mar pas volgende dag echte doorbraak, in zo'n geval tel ik dan dag 2

mijn verlos zei toendertijd dat eerste dag van je ongi de teldag is.

3. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    onze rose sofa telt al 25 plekkies.... maar goed dat ie uitschuifbaar is. ik heb net muffins klaar gezet....

4. Meisje ongeduld, wat ontzettend balen zeg! Ja en mannen...grrrr... ze zijn hier toch heel anders in dan wij. Dat heb ik zelf ook wel ervaren. Ik hoop dat je het verdriet en de teleurstelling toch snel een plaatsje kan geven! Maar mocht je je verhaal kwijt willen, wij zijn er voor je hoor! (Hoeveelste ronde was dit ook alweer?)

@Knuffel, jij maakt het wel spannend hoor!

@Jippiejee, bedankt voor je lieve woorden! Jij je zusje verloren en zo jong, wat verschrikkelijk. Waar is ze aan overleden? En inderdaad wat je zelf ook zegt, er is voor altijd een stukje bij je kapot gegaan en dat zal nooit meer heel worden. Maar aan de andere kant, vind ik, ben ik er zeker ook een rijker mens door geworden!

Mmmm Muffins Snoetetoet, heb je ook chocolade??? Is mn lievelings!

5. MonicaV

MonicaV Lid

14 feb 2010
    25
    0
    0
    Opticiene
    Geldrop
    Thankss keileuk, die banner!!

6. Jacqueline125, heb even de NOD weer op volgorde gezet! We mogen dezelfde dag testen dalijk:)

Ollebolle - 33 jaar - ronde 2 - NOD 13 februari

MVL-35 jaar- ronde 2 -4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, - NOD 20 februari

Lentebloempje- 33jaar- ronde 8 Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-2008 - NOD 23 februari

shadow-31 jaar- ronde 4 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010 - NOD 28 februari

Marjolein-30 jaar- ronde 2 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-01-2008, 2e dochtertje 28-12-2008 -NOD 7 maart

Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 7 na mk - 1e kindje -NOD 13 maart

Sahbi - 31 jaar- ronde 2 -2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger - NOD??

7. jacqueline125

21 nov 2009
    53
    0
    0
    doktersassistente
    Gelderland
    @marjolein103, ik vind het helemaal goed hoor dat je het even op volgorde neergezet hebt. :)
    Ik denk dat ik 7 maart mijn NOD heb, heb nu 27 dagen geteld. Vind het een beetje lastig om nu te weten wanneer mijn NOD is,omdat de laatste keer al met 24 dagen was. Hopelijk komt mijn NOD natuurlijk helemaal niet, dat zou leuker zijn:D

8. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Kijk ik een hele dag niet....moet ik wel heeeel veel pagina's doorspitten zeg! dames, ik heb ze dus niet allemaal gelezen hoor :) Ik reageer op wat ik zo voorbij zag komen....:

Snoet: mijn vader is alcoholist, ik weet dus wel een beetje hoe het is en voelt. Hij is nu al een paar jaar alcoholvrij maar het blijft voor altijd een alcoholist...Ik kan er een boek over schrijven...gelukkig was hij voor ons wel een lieve vader die alles voor ons over had....maar hij had wel zn buien door de alcohol....maarja, hij doet nu zn best dus dat is al heel wat.

Monica; wat heb jij al veel meegemaakt meid...petje af. Dat je er toch voor durft te gaan en ondanks alles zo positief probeert te zijn. Ik hoop voor je dat het snel raak is en dat alles goed gaat!

Zijn vanmiddag toch maar even met kleine man naar de huisartsenpost gegaan...hij heeft een oorontsteking en zn neus- en keelamandelen zijn ontstoken...:( arm mannetje...hij is zo'n bikkel! want ondanks dat is hij toch vrij vrolijk en lief..! we hebben een kuurtje gekregen maar kregen wel het advies eerst nog even af te wachten om te kijken of zn lichaam het zelf kan oplossen. Hij heeft nl. al aardig wat antibiotica gekregen...hij heeft o.a. al meerdere keren oorontstekingen gehad. Wij doen nu trouwens vrolijk mee, snif snif *hatsjoe!*. Dus ik zit in die mand náást jullie bank....zien jullie me zitten? :)

9. Meisje ongeduld

Meisje ongeduld Niet meer actief

Wat heerlijk zo'n forum. Echt fijn dat iedereen zo met elkaar mee leeft. Bedankt iedereen voor jullie lieve woorden. Ik ben na mijn negatieve test van vanmiddag alweer wat rustiger. Manlief heeft me vanavond mee uit eten genomen. Hij zat er toch ook wel mee. Maar inderdaad mannen gaan er nu eenmaal anders mee om. Wel fijn om te lezen dat anderen dat ook hebben.

Ik ga nu maar op zoek naar ovulatietesten, want wil nu toch wel eens weten of ik uberhaupt nog een eisprong heb en wanneer dan wel. Nog tips voor duidelijke testen die geen twijfel geven?

Moet eerlijk bekennen dat alle verdrietige verhalen me ook wel weer met beide benen op de grond zetten. Er zijn veel meiden die al zo veel tegenslagen te verwerken hebben gehad. Dat mijn 7 pogingen totaal in het niets vallen. Gewoon dus nog een beetje geduld hebben. Ik leef mee met alle dames die al veel verdriet te verwerken hebben gehad.

10. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Mannen lijden meer in stilte. Ik weet dat mijn man het allemaal net zo erg vind als ik, maar voor mij houdt hij zich sterk. Jouw man doet dat waarschijnlijk ook, want hij neemt jou mee uit uit eten zodat je je gedachten kunt verzetten. Hij blijft sterk voor jou! Geef hem ook maar een extra knuffel hoor, dat verdient ie. :)

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0

whoehoe!!! je bent er vast niet meer aan je banner te zien, jij heb een klusdag hihihi:D

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Mijn zus had leukemie, ging heel snel, heel verdrietig allemaal, mis haar ook vaak, zeker met zoiets als dit, zwanger worden etc. misschien had ik anders al wel neefjes of nichtjes gehad! Ze was ouder. Mijn moeder kan alleen nog oma worden via mij, hoop zo dat ik haar dat mag schenken! Ze weet niet eens dat we bezig zijn, maar dat komt eigelijk omdat ik het nog niet met mijn schoonfamilie wil delen(Die gaan helemaal los in rompertjes ben ik bang). En ik vind het niet eerlijk als mijn moeder het wel zou weten en die van mijn vriend niet.
    Maar hoe dan ook ik ben blij dat ik mijn zus heb gehad, had liever gehad dat ze er nog was, maar ze blijft altijd over mijn schouder meekijken;)

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Al meer nieuws?? Onze duimen draaien!

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Trusten dames,
    Ik zie dat ik heel erg met mezelf aan het kletsen ben:)

Gelukkig leest er nog een gast mee zie ik onderaan, ben ik niet helemaal eenzaam, maar een dialoog wordt het ook niet.........;)

15. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland

ag gos.... dat is zo zielig als ze echt ziek zijn...... mijn snoetekind heeft vanacht om het uur ggeroepen begon ook met hoesten gistermiddag en we zijn gistermiddag naar een indoorspeelplek geweest dus combi van drukte en niet fit maakt dat mama snoet er uit kon.....

en die kuurtjes... zie ze d'r maar in te krijgen.... wij hebben dat drama 4 weken geleden gehad...... en als ze niet volledig innemen is het binnen no time weer terug!maarre hier een kop thee om op te knappen voor jouw!

marjolein tuurlijk lagen er chocolade muffins... die met de stukjes er in, zowel donker als witte chocola wel opschieten want die gaan het hardst:p

jippiejee.... je moet maar zo denken als je met jezelf kletst heb je altijd je beste vriendin bij;) maar wat een verdrietig verhaal van je zus.... een plekje zal het wel hebben maar het missen zal nooit slijten en zeker niet bij belangrijke gebeurtenissen.
    klopt het trouwens dat jij ook paard rijd? volgens mij heb ik je gelezen in een andere topic..

meisje ongeduld, wat vreselijk lief van jouw mannetje!!! die van mij is net zo! maar mannen "voelen" het niet en kijken eigenlijk maar afwachtend af omdat ze op dat gebied onzeker zijn..... en wat moet je dan met je vrouw die 1 grote hormonen bom is...... (uit eten nemen dus...;))

16. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ik hebgisteren mijn ostheoepaat een berichtje gestuurd met de vraag of zij iets voor me kan betekenen mbt zwangerschapswens (gebasseerd op eerdere klachten en een lelijke val van paard) wat denk je krijg ik een mailtje terug dat zij net is bevallen van haar derde kindje:$ zelfs mijn ostheopaat gaat harder dan ik hebben kan hoeveel zwangeren of pas moeders moet ik verdragen voordat het voor ons weer mag zijn.....

ik word aardig op de proef gesteld haha

ik weet het ik weet het..... klinkt allemaal beetje egoistisch maar tis niet te geloven hoeveel vrouwen er om mij heen zwanger zijn.....

werk inmiddels 9
    2 schoonzusjes (waarvan 1 ieder moment gaat bevallen)
    en dus ook de ostheopaat....

fijn zeg voor iedereen:)

17. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    maar ik zie mijn eerste wonder adorerend naar pino kijken op sesamstraat en dan denk ik..... ben al heeeeeeeel erg gezegend dus ik zal niet meer zeuren dames!

zo! dat lucht op:)

18. Ollebolle

Ollebolle Actief lid

4 jan 2010
    421
    0
    0
    NULL
    NULL

Ollebolle - 33 jaar - ronde 3 - NOD 17 maart

Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger - NOD??

Ik heb mijn NOD aangepast.. de rode duivels zijn gearriveerd :)
    een smiley omdat ik uitsluitsel heb..

Ik zit trouwens met een dilemma, wellicht dat jullie me kunnen helpen.. Ik zit met tegenstrijdige gevoelens over het zwanger worden... Aan de ene kant wil ik nog wachten voor een 3e kindje.. ik heb aardig wat overgewicht en wil eerst ± 20 kilo afvallen (zal ik ruim 6-8 maanden voor nodig hebben).. En aan de andere kant wil ik niet wachten omdat mijn man 13 jaar ouder is dan ik. en ik vind oude mannen met kleine kinderen dus echt niks! Voor hem dringt de tijd meer dan voor mij.. hij wilt al 2 jaar een derde.... hoelang moet ik hem nog laten wachten..??

Dus tja, wat zouden jullie doen :(

19. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Tja, het zal fijner zwanger zijn zonder overgewicht, dat is zeker. Hoe oud ben je zelf? Vanaf 35 jr gaat de vruchtbaarheid wel heeeel rap naar beneden, daar zul je rekening mee moeten houden. Dat je man ouder is vind ik persoonlijk geen argument om niet te wachten, maar je moet doen wat voor jou goed VOELT! Je zegt dat je man al 2 jaar een 3e kind wil en ik bespeur daarin dat het voor jou eigenlijk niet zo nodig hoeft?
    Je moet er wel voor 100% achter kunnen staan en jij bent de enige die dat kan bepalen. :)

20. Ollebolle

Ollebolle Actief lid

4 jan 2010
    421
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat is het dus, mijn gevoel is tegenstrijdig.. Ik heb altijd 3 kids willen hebben, maar na mijn tweede vond ik het wel goed.. voor mij hoefde het niet meer.. maar mijn man wilt heel graag een derde en later begon het bij mij toch te kriebelen, ik wordt 33 in April en merk idd dat mijn vruchtbaarheid achteruit gaat, bij mij kids was het beide keren in 1x keer raak! en nu gaat idd moeilijker, maar ik heb net een besluit genomen, ik ga het nog 1 ronde proberen, 3x maal scheepsrecht, nu ga ik toch maar de dagen in de gaten houden wanneer ik vruchtbaar ben, want daar heb ik tot nu toe nog niet naar omgekeken, de vorige zwangerschappen ook niet, en toch raak..
    We zullen zien ;)

Deel Deze Pagina