*Sweetvienna gooit er nog wat lappen uit voor Marjolein* Kom er maar bij meid!! Wordt het nog gezelliger in die mand...
p.s. meiden, ik heb net een pakketje ovutesten gekocht bij sensitest...man weet t niet want ik ben dan bang dat hij het niet meer 'spontaan' vindt gaan...maar ik wil wel graag es weten hoe het nu zit met mn ei...dus ben benieuwd! ssssttttt
Hihi ik hou mn mondje dicht hoor! Wel spannend! Kan me voorstellen dat het voor jou meer rust kan geven!
Hahaha, nou gezond is het sowieso dus lekker nemen nu! nog een glas? Ja, ik ben heel benieuwd, het lijkt me nog best lastig als ik het zo lees. Maarja, ik zie wel. Het zou me inderdaad meer rust geven maar dat zal hij denk ik niet snappen...dan heeft ie misschien het gevoel dat het alleen maar 'daarom' draait en niet meer omdat ik met hem wil vrijen...
Nou doe mij ook nog maar een glas dan! Mijn man weet het wel van de ovulatietesten. Gelukkig vind hij het niet zo'n probleem, als hij maar mag hihi
Ik heb ook zo'n vent, hem maakt het allemaal niks uit.. als het om de dag of elke dag moet, hij staat klaar!
Dat laatste heeft hij ook wel...maar niet als het 'moet' zeg maar...tenminste, als ik hem een beetje ken
Hier ook alles rustig. Nog een week wachten tot mijn nod. Kinderen hebben hier de buikgriep. Dochtertje gisteren op de peuterspeelzaal zich 2 keer onder gepoept. Hopelijk gaat het gauw over. Vanmorgen sneeuwde het hier nog flink , maar nu schijnt de zon. Wat krijgen sommigen toch flink wat verdriet en pijn te verwerken. Mijn moeder had vorig jaar lympfklierkanker. Gelukkig is ze nu kanker vrij. Vandaag kreeg ze weer een scan. Blijft altijd weer spannend. Hopen dat het weg blijft.
Nee, ik heb nog niet getest...... Dacht vanmorgen echt dat ik ongesteld ging worden, maar tot nu toe niets. Ook geen krampen meer. Had gisteren een moeilijk gesprek op m'n werk en zit nog steeds niet echt lekker in mijn vel. Dat is ook een van de redenen waarom ik nog niet getest heb. Ik denk dat een positieve test over een paar dagen een veel mooeier moment oplevert dan nu. Ik wacht dus nog maar even. Verder heb ik ook helemaal geen symptomen. Alleen wel enorme koppijn en jankbuien...... Zal door de stress komen. Aan alle zieken: sterkte in de strijd, en snel weer beter worden hoor. Zo wordthet nog leeg op de grote roze sofa, ... Zal door de stress komen.
@ Lentebloempje, wat verschrikkelijk... Ik duim met Sweetvienna mee dat de uitslag helemaal goed mag zijn! @ Knuffel, bij mijn laatste zwangerschap was ik ook ontzettend emotioneel (in het begin). Daaraan merkte ik eigenlijk dat ik zwanger was... Spannend! Hou je ons op de hoogte??
O wat lief van je!!! Heerlijk lekker samen snotteren met een vers sinaasapelsapje. Gedeelde smart is halve smart!
Eerst zien dan geloven...haha, ik moet het nog maar zien waar te maken. Maar aangezien ik niet weet wanneer mijn NOD precies is, is het misschien wel wat makkelijker...
Hoi meiden! Ik had me hier heel enthousiast aangemeld om mee te schrijven maar ik vrees dat ik het toch niet bij kan houden, sorry Ik schrijf al bij het topic sept 2008 mama's en dan zo wat reacties op het forum zelf maar dat is toch meer dan genoeg met een kleine dreumes die niet zoveel meer slaapt Ik hoop dat jullie allemaal gauw zwanger zijn en een mooie zwangerschap hebben! Ik zal evengoed hier nog wel eens meelezen en ook wel een reactie posten!
@sweetvienna, ik heb volgens mij net zo'n man als jij...hij wil wel, zeker, geen probleem, maar wil niet weten of het is omdat....Ik zeg dan meestal ook niet wanneer ik denk mijn ei te hebben want dan denkt hij weer dat ik het alleen maar nu wil omdat ik dan meer kans heb om zwanger te worden. Hij weet eigenlijk ook wel dat het niet zo is, maar toch. Ik gebruik nog geen ovu testen, wil daar ook nog even mee wachten omdat het nu zo eigenlijk ook wel lukt... @knuffel, wat goed dat je het nog even kunt vol houden om niet te testen. Ik snap wel dat dit niet zo'n geschikt moment is, maar dan toch, om het vol te houden vind ik wel knap! Ik neem aan dat je ons wel op de hoogte houdt?
hallo meiden.... collega met ongewenste zwangersschap is niet zwanger meer.... ik heb er gemengde gevolens over maar das voor mij, voor die collega is het beter en ik denk voor het kindje ook.... moet zeggen dat nu ze het gedaan heeft ik 100 kg lichter ben, tis toch een zwaar geheim waar ik niet om gevraagd had mijn snoetekind moest eerder uit kdv gehaald worden... (zal je net zien dag volvergaderingen en man lief niet te bereiken.... stressssss snoetekind moet lelijk hoesten (alweer.....) en heeft nu koorts en is echt een beetje zieligjes.... en zelf voel ik me een beetje stresskipje vandaag en vraag ik me af waarom ik werk heb.... maargoed komt ook wel weer goed. volgende week naar de ostheopaat zij ziet een link in val met paard wat bestaane klachtjes en mogelijk andere stand baarmoeder.... alleen balen dat het deze week niet kon want komend weekend is het knutselen geblazen..... en ik vraag me af wat eventuele zwangerschap voor gevolg heeft mocht het raak zijn...... weet ik veel je gaat alles afvragen.....
grrrrrr:x ben zo niet relaxed dat ik vergeet te testen!!!!!!! normaliter test ik nadat snoetekind op bed ligt.... lekker makkelijk ben toch boven en dan kan ik de badkamer in en met mijn verstopte beker en het felbegeerde staafje aan de slag zonder gestoord te worden ik val namelijk manlief hier niet mee lastig... want tja hij zou het wel begrijpen maar ik denk dat druk dan ook mee speelt.....