30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    :Dals ik bovensrtaande lees kan je het ook interpreteren zoals je wil hihi

2. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    precies, we moeten elkaar steunen :D

3. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ja idd, zucht...die mannen....(k heb een waterijsje in mn andere hand dus mn reacties zijn wat kort, typt beetje lastig met 1 hand...)

4. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    :D Snoet; kalmeer neem een kopje koffie of thee, benen op de bank...relax! hier neem wat chocola ;)

5. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Zo, waterijsje op :D kan ik eindelijk weer typen met 2 handen en reageren op dit bericht....wat ontzettend verdrietig van je collega....weet niet zo goed wat ik moet zeggen...ik voel zelfs verdriet als ik denk aan dat ieniemienie-mensje dat nu niet meer leeft....maarja, misschien is het echt wel beter, voor de moeder, de vader en het kindje zelf....sterkte ermee Snoet.

Jee, dat een val dat mogelijk zou kunnen veroorzaken. Nou misschien kan ze je helpen. Maar weet je dan zeker dat je baarmoeder niet goed 'staat'? Anders ff met een gyn. overleggen? of heb je dat al gedaan? (heb ik misschien ergens iets gemist in het verhaal).

He bah wat naar voor Snoetekind! ik weet er alles van, zit al dik een week met een ziek kindje..Ik geloof dat hij nu wat begint op te knappen maar zeg maar niet te hard, ik zal het ff afkloppen...*klop klop*

Snoet, volgens mij heb je even een virtuele knuffel nodig, je klinkt gestresst, komt ie *knuf!*

6. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Snoet: adem in... adem uit... relaaaaaaxxx ;);)
    Kun je niet alsnog naar boven voor een testje? Misschien moet je toevallig net even wat pakken boven?
    Wat een verhaal van je collega zeg, en wat moet het dubbel voelen dat ze niet meer zwanger is, het staat zo haaks op waar wij hier mee bezig zijn he. Toch triest dat een kind niet gewenst is, maar misschien beter als het kindje dan niet komt... maar het is geen mooie werkelijkheid :(:(

7. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    @snoetetoet, wat een verhaal, wij allemaal ons best doen, en daar gebeurd zoiets....triest...ook voor jou moeilijk....

hier ook steeds zieke kinderen, op en af, nog nooit zoveel zieken gehad als deze winter....

ben ondertussen ook niet meer zo relaxted, voel van alles en wil TESTEN..........nog een paar dagen wachten.....gingen de dagen maar wat sneller...normaal kom ik elke dag tijd tekort, maar nu lijkt de tijd wel te kruipen...

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @ lentebloempje: ook ik duim hard met de rest mee.

@ Marjolein103: ik hou jullie zeker op de hoogte (als ik het lef heb gehad om te gaan testen).

@ Snoet: heb je alsnog getest? Of alleen maar gestrest? Wel blijven ademhalen hoor.

Iemand zei/schreef laatst dat als je al een aantal dagen over tijd bent het niet meer uit maakt of je met ochtend urine test of niet. Is dit inderdaad zo? Dat maakt de kans op testen wel een stuk groter......

9. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    klopt Knuffel, overtijd schijnt het niet meer uit te maken welk tijdstip je test.. als ik jou was, had ik allang getest, knap dat je kan wachten....

10. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Ja Snoet, ik ben ook benieuwd! Je hebt vast wel een goede smoes kunnen bedenken! In elk geval ook van hieruit een KNUFFEL om die stress en vervelende gevoelens van je af te kunnen zetten.

@ Knuffel....wat zal ik op jouw vraag antwoorden? Als je liever nog een paar dagen wil wachten met testen, kan ik beter zeggen dat je alleen met ochtendurine kunt testen. Maar ik denk ook dat het niet veel uit maakt. De laatste keer teste ik 4 of 5 dagen voor mijn NOD, 's middags(!!!) licht positief (zie mijn album, want daar staat ie nog in!) Dus ja, het kan!
    Ben zo benieuwd, ik snap niet dat je het zelf vol kunt houden.
    Ik duim voor je op een knal positieve test!

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    hey dames,
    goedemorgen, is er al nieuws?
    Ik zat me ineens te bedenken dat er deze maand van ons groepje toch wel een aantal zwanger zijn, we zijn met zo'n 20, ong een kwart ? nou ja we zijn wat ouder dus misschien iets minder maar dan toch al gauw 3 of 4. Leuk hè statistieken, ik ben er gek op:$ net als kansberekenen. De kans dat ik deze maand zwanger ben is 20%, das niet echt veel, dus dan reken ik gewoon door, de kans dat je 7 keer achter elkaar niet zwanger wordt....:p Ach ik ben een beetje leip met cijfers, ieder zo zijn gebrek.:)

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Knuffel - 34 jaar - ronde 3 - 1e wondertje - NOD 13 februari

Banne77 - 33 jaar - ronde 4 1e kindje -NOD 17 februari

MVL-35 jaar- ronde 2 -4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, - NOD 20 februari

Heppie - 32 jaar - Ronde 7 - 1e kindje, vmk in december 09 - NOD 20 februari

Jippiejee-30 jaar- ronde 6 - 1e kindje - NOD 21 februari

Lentebloempje- 33jaar- ronde 8 Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-2008 - NOD 23 februari

Leiff 30 jaar ronde 2 voor 2de kindje; meisje 17 maand - NOD 23 februari

shadow-31 jaar- ronde 4 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010 - NOD 28 februari

monica ronde 13 voor 2e kindje, 1 dochter lara* NOD 28 feb

Jel 1978 32 jaar ronde 16 voor eerste kindje, NOD eind feb

Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 1e kindje - NOD 1 maart

Samba - 29 jaar (8 april 30 jaar:D) ronde 2 1e kindje - NOD 2 maart

Jollie-31 jaar- ronde 3 GIJS 20-02-2009-3e ronde na mk - NOD 4 maart??

femke32 - 34 jaar - ronde 7 - meisje van 1,5 jaar _ NOD 5 maart

snoetetoet- 33 jaar- ronde 9 1 peutermeisje van 2, 2 vmk's - NOD 6 maart

Marjolein-30 jaar- ronde 2 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-01-2008, 2e dochtertje 28-12-2008 -NOD 7 maart

Jacqueline125- 33 jaar- ronde 5, voor eerste kindje, NOD 7 maart??

Jemmah - 34 jaar- ronde 1- zoontje van 15 mnd -NOD 10 maart

Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 7 na mk - 1e kindje -NOD 13 maart

Myst - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje - NOD 14 maart

Ollebolle - 33 jaar - ronde 3 - NOD 18 maart

Sweetvienna - 35 jaar - ronde 2 jongetje van 22 maanden - NOD ???

Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger - NOD??

kleine 1975 34 jaar ronde 2 voor eerste kindje, NOD ???

Zo daar is ie weer, de lijst!

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    whoehoe het is vandaag banne haar dag!:D
    Laat je het ons weten??

En knuffel, ik hou het bijna niet meer, heb je er al overheen gep**st?:D Ik blijf duimen hoor!!

14. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ongesteld........ ^%**(%&^*&!. Ik wist het eigenlijk wel hoor, maar valt toch tegen. Kan de hele ochtend wel janken. Ik zit zo niet goed in mijn vel.
    Ik ga zo lunchen bij een vriendin. Zij heeft 3 kinderen. Dat leidt lekker af. Ook wordt je weer even aan het twijfelen gebracht: wil ik dit echt geheel vrijwillig. Het is altijd een complete chaos met die 3 van haar.
    Ach ja, op naar de volgende ronde......

15. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    gatver*&^%%$%^^:x Stom!
    Ach en ik zat nog zo te duimen....Knuffies!
    Nou ja kijk inderdaad maar even of dit vrijwillig wil, voordeel is dat je vaak met 1 kleintje begint, niet 3... Veel plezier en schud het maar ff van je af!!

16. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Jammer Knuffel, en dat nog wel een paar dagen overtijd... Zal wel te maken hebben gehad met de stress. Maak er een gezellige lunch van met vriendin...enne.. de drukte, ik weet er alles van, heb er zelf drie rondlopen en is voor een ander altijd een gekkenhuis. Zelf merk ik dat niet eens....

17. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi meiden

Bedankt voor jullie lieve woorden. Het duurt alleen altijd zo lang voor de uitslag. Een week. Ja het is een hele heftige tijd geweest.
    Het is vreselijk als je je moeder zo ziek ziet. Gelukkig voelt ze zich nou aardig goed.

Wat jammer knuffel dat je ongesteld bent gewoorden. Hoopelijk volgende maand meer geluk.
    Hier is het nu heerlijk rustig kinderen zijn lekker aan het spelen.

18. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Knuffel
    Ik hoopte zo om goed nieuws van je te lezen, balen! Die stomme misleidende trucjes van het vrouwelijk lichaam ook altijd! :S Ik weet hoe het voelt, was zelf in de laatste ronde ook 4 dagen overtijd. Nieuwe ronde nieuwe kansen maar weer!

Straks ga ik naar een andere gynaecoloog voor een second opinion over het zaadonderzoek van manlief. Spannend....

19. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    bedankt voor jullie lieve woorden stress is weer weg... maare het ging om een ovu testje hoor:D maar daar kan ik dan zo van balen.... want stel nou dat ik hierdoor iets mis?!:$

maar heb even resume met mezelf gehouden, ik doe de ovu's om te kijken of ik signalen van mijn lijf juist interpreteer... en gister nog niets aan de hand en zojuist begonnen vage steekjes en wat denk je? en lichte streep op ovutest dus mijn lijf klopt wel jihoe!!!:) nu nog zorgen dat 1 van de miljoen visjes het eitje niet gaat missen (ook allemaal oogjes laseren)en dan nog zorgen dat baby to be zich vast gaat houden.....

wat mijn collega betreft ik vind het voor het kindje heel verdrietig dat die bovenstaande allemaal overleefd heeft en dan... maar ik sta er niet te lang bij stil want een tienrmoeder die er niet voor 100% voor gaat geeft ook problemen. ik heb wel voor de jonge zielevlinder een kaarsje gebrand.... moet toch wat met m'n gevoel... maar idd dat dubbele gevoel dat wij een kindje zo vreselijk wensen en dan gebeurt dit bij een ander daar had ik erg veel moeite mee. maar tis nu klaar!!!

snoetekind heeft de boel goed op gang gehouden vannacht steeds om het uur d'r uit voor d'r knuffel, voor wat water voor te troosten etc. maar vanochtend nog wel verhoging maar wel al weer wat fief.... hoesten gaat ook wel weer, hoop echt dat het een koutje is.... ben zo bang voor astma (hebben manlief en ik allebei) maar volgens de ha is dat het niet. vind het alleen zo vreemd dat ieder koutje op d'r longetjes zit

20. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    knuffel: in 1 woord BALEN!!!! ik leef met je mee, nu voor jou een knuffel!

jippiejee tis niet mijn beroep maar ook niet mijn sterkste kant maar ik ben ook dol op statistieken! maar vooral omdat het iets laat zien (meten is weten;)) en het is hanteerbaar, gevoel is bijv. niet te meten dus minder hanteerbaar.

alexandra veel succes bij de gyn! laat je niet afschepen door ballerigheid he! POWERRRRRRRRRRR

en.... Banne ga je een bickel zijn en wachten met testen?? of weet je al iets wat je wellicht met ons wil delen:D

als mijn nod nadert: ik ga pogen om een week later te testen hoor, ben alle teleurtselling van zo'n staafje en vmk beu!

Deel Deze Pagina