30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    Banne77 - 33 jaar - ronde 4 1e kindje -NOD 17 februari

MVL-35 jaar- ronde 2 -4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, - NOD 20 februari

Heppie - 32 jaar - Ronde 7 - 1e kindje, vmk in december 09 - NOD 20 februari

Jippiejee-30 jaar- ronde 6 - 1e kindje - NOD 21 februari

Lentebloempje- 33jaar- ronde 8 Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-2008 - NOD 23 februari

Leiff 30 jaar ronde 2 voor 2de kindje; meisje 17 maand - NOD 23 februari

shadow-31 jaar- ronde 4 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010 - NOD 28 februari

monica ronde 13 voor 2e kindje, 1 dochter lara* NOD 28 feb

Jel 1978 32 jaar ronde 16 voor eerste kindje, NOD eind feb

Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 1e kindje - NOD 1 maart

Samba - 29 jaar (8 april 30 jaar:D) ronde 2 1e kindje - NOD 2 maart

Jollie-31 jaar- ronde 3 GIJS 20-02-2009-3e ronde na mk - NOD 4 maart??

femke32 - 34 jaar - ronde 7 - meisje van 1,5 jaar _ NOD 5 maart

snoetetoet- 33 jaar- ronde 9 1 peutermeisje van 2, 2 vmk's - NOD 6 maart wil pas 13 maart testen!!!

Marjolein-30 jaar- ronde 2 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-01-2008, 2e dochtertje 28-12-2008 -NOD 7 maart

Jacqueline125- 33 jaar- ronde 5, voor eerste kindje, NOD 7 maart??

Jemmah - 34 jaar- ronde 1- zoontje van 15 mnd -NOD 10 maart

Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 7 na mk - 1e kindje -NOD 13 maart

Myst - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje - NOD 14 maart

Knuffel - 34 jaar - ronde 4 - 1e wondertje - NOD 17 maart

Ollebolle - 33 jaar - ronde 3 - NOD 18 maart

Sweetvienna - 35 jaar - ronde 2 jongetje van 22 maanden - NOD ???

Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger - NOD??

kleine 1975 34 jaar ronde 2 voor eerste kindje, NOD ???

weer aangepast, heb achter nod gezet wanneer ik wil testen, heb de vrijheid genomen om knuffel te wijzigen (als ik toch bezig zijn)

spreken we trouwens iedereen die nog op de lijst staan? ik mis soms berichten denk ik....

2. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland

vorige ronde waren 3 van de toen 24 zwanger is dus 1/8 dus 12,5%?! hmmmm.....:( nu zijn er 23 dames op de lijst dusssss weer voor circa 3 dames een hoofdprijs....

3. Snoetetoet, als je het niet heel erg vindt, laat ik de statistieken aan jou over! Is niet mijn sterkste kant haha! Alhoewel ik wel een 10 had voor statistiek A, maarja het oefenexamen was vrijwel identiek aan het examen zelf! hhi

@KNuffel. wat ongelofelijk balen zeg... Wat kan je lijf je toch voor de gek houden he... Ik hoop dat je de teleurstelling snel te boven bent en weer vol optimisme naar de volgende ronde uitziet!

@Alexandra, spannend vandaag de afspraak! Ben heel benieuwd hoe het gegaan is! Hou je ons op de hoogte?!?!

@Snoetetoet, beterschap voor je snoetekindje! Vanochtend bij de dokter geweest en gelukkig zijn de oorontstekingen weg. Wel nog een rood oor... Maarja, meteen doorgegaan naar het CD om dktp prik op te halen, die had ze gemist ivm mex griep.. Hoop dat het voor nu even genoeg is zo!
    Heftig trouwens van je collega! Ik denk dat het inderdaad wel beter is zo. Maar waarom is het soms toch zo oneerlijk he...zucht. Die vraag heb ik mezelf vaak gesteld na het gemis van ons eerste dochtertje, maar heb besloten die vraag niet meer te stellen...Al komt ie soms zomaar weer even bovendrijven...

@Banne...spannend! hou je ons op de hoogte?!?! (ook als je een bikkel wil zijn zoals Snoetetoet schrijft, wij zitten graag samen met je in spanning ;):D)

@Lentebloempje, wat duurt de tijd dan lang he... Ik hoop dat het wachten beloond wordt en dat de uitslag helemaal goed is!!!

4. Ik had gisteren voor het eerst een ovutest gedaan. Er verscheen een heeeeeel dun streepje. Dus ik weet dat ie negatief is. Voor de zekerheid toch maar sex gehad, kan nooit kwaad;)

Vanavond nog eens testen en misschien is ie dan dikker en duidelijker, ben benieuwd!

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    hahaha, dat is de goede instelling!:D

6. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dames bedankt voor de lieve berichtjes.
    De afleiding heeft wel goed gedaan (en de chaos bij vrinedin heeft er niet voor gezorgd dat ik niet meer wil whahaha). Zit nog steeds niet lekker in m'n vel maar loop niet meer te janken. Komt straks wel weer als m'n vriend thuis komt. Niet leuk voor hem natuurlijk, maar gelukkig begrijpt hij het wel.

Bedankt Snoet, nu hoef ik zelf niet meer alles te veplaatsen.
    Waar moet ik nu vanuit gaan bij het berekenen van mijn cyclus? Gewoon weer 28 dagen? Of een gemiddelde nemen?

Pfff, nu weer wachten op m'n ei. Zit erover te denken om ovu testjes te gaan gebruiken. De eerste ronde na de pil heb ik m'n ei heel duidelijk gevoeld, maar daarna helemaal niet meer....

7. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    knuffel; fijn dat je een leuke middag heb gehad!
    3e ronde ga je nu in, je heb nu 2x 29 dagen gehad? dan zou ik er inderdaad van uitgaan dat dit de lengte van jou cyclus is. Enne 't is 'nog maar' de tweede rond (toch??) Laat je niet gek maken door die hormonen meid! Ik heb de eerste 2 a 3 cycli ook wat afgejankt (maakte niet uit welk deel van de cyclus), ben jij pas gestopt met de pil of spiraal?? volgens mij werd ik jankerig van die hormoonverandering, ben nu weer redelijk stabiel (qua hormonen dan haha:p)

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    He jippiejee, inderdaad zit ik pas in ronde 3 (of nu dus 4). Ik was er ook niet vanuit gegaan dat ik zwanger zou zijn, tot die 4 dagen overtijd. En zelfs toen wist ik eigenlijk wel dat het de stress was. Het is dan ook een opeenstapeling van alle soorten spanning bij elkaar. Een hoop onzekerheid op mijn werk, een onzekerheid over het zwanger worden en dan ook nog een onzekerheid over het herstel van mijn rug na een operatie. Alles bij elkaar soms een beete veel, zeker als die hormonen dan ook nog eens met je aan de haal zijn/gaan. Het zou ook inderdaad nog een ontpillen kunnen zijn. Heb de pil 18 jaar:$ geslikt. En nu sinds oktober gestopt. Je ziet, redenen genoeg om jezelf helemaal gek te maken.....

Ach, volgende week om deze tijd ziet de wereld er vast weer een stuk beter uit.

9. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    in iedergeval fijn dat je beetje bijgekomen bent.... die rothormonen ook! ik zou idd 29 tellen...

10. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    he knuffel...ik lees net mee. balen zeg. meid. ik weet hoe je je voelt. ben ook een keer 4 dagen overtijd geweest en natuurlijk gehoopt maar ja.
    snoetetoet....ik gebruik ook ovu-testjes hoor. en mijn man moet dan altijd lachen als ik weer in een bekertje plas. hahah soms liggen wij in een scheur met al dat getest. hoop dat het snel ergens goed voor is.
    @ marjolein....oh ja wij lopen gelijk he qua cyclus. dus klussen voor ons. vanavond beginnen wij eraan. hihihi zo te zien heb jij al geklust. nog geen tijd gehad wij. werken nachten en zo en omgekeerd. maar we doen ons best.

verder meiden...
    heb ik mijn eerste kwade huilbuitje gehad. was gister bij mijn mama, woont ver dus die zie ik niet zo vaak en ze weet dat we graag een tweede wondertje willen. dus begonnen we erover en ineens werd het me teveel. zo ineens zonder reden. ik heb lekker 5 minuten gejankt bij mijn mama en dat heeft deugd gedaan.
    ik weet dat het er allemaal bij hoort en als ik lees wat zoveel meiden hier al allemaal meegemaakt hebben, schaam ik me diep.
    maar het moest eruit. ik hoop zo dat het lukt voor iedereen hier nu in februari of begin maart dan bevallen we allemaal samen hahahahahahaahahahahah

meiden die testen binnenkort...laat weten en ik duim voor iedereen hier mee!

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Yep volgende week is alles beter!! Dan ga je weer richting ei en dan ziet het er toch weer een heeeel stuk zonniger uit hoor!! Maar ik begrijp wat je voelt hoor, heb ook een lange cyclus gehad en dan ga je toch stiekem denken hè....

12. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    pfff stress is verschrikkelijk.
    ja en als je dan ook nog stress op je werk hebt is het dubbel he.
    ik heb geen stress op mijn werk maar wel zwanger worden stress.
    ja ik weet het je moet het loslaten maar zo makkelijk gaat dat niet.
    ik doe mijn best net als jullie.

13. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Hé knuffel!!

Een dikke knuffel voor jou. Balen zeg meid! Gelukkig heb je je zinnen al een beetje kunnen verzetten. Zoek maar lekker wat afleidingen, en dan is het zo weer zo ver om te gaan klussen! Kop op meid!

Marjolein en snoet: ZET HEM OP!! Leuk snoet, dat je je lichaam toch goed begrepen hebt en dat zo'n test dat toch even bevestigt.
    Probeer relaxed te blijven en lekker te genieten!

femke, ik ben het helemaal met je eens. Allemaal positieve testen nu en in maart en dan ergens in oktober of zo lekker met z'n allen bevallen!

We doen ons best!

14. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    he jollie..hoe lang ben jij al bezig?
    ik zag helaas dat je een mk gehad hebt? klopt dat?
    bah..zouden ze moeten verbieden!!!

maar nu ga jij er weer voor met volle moed.
    ik zit in ronde 7 en heb weer moed hahahahah
    twee streepjes ! iedereen hier snel!
    hihi

15. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Hé Femke,

Ik zit nu (pas) in de 3e ronde voor een tweede kindje.
    Dus ik mag best nog een beetje geduld hebben...hihi
    Wat ronde 7 is wel even wat anders...balen zeg.
    Hoe oud is jouw kindje trouwens? En ging het bij de eerste wel sneller?

16. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    jollie.
    mijn dochter is nu 1,5 jaar. en het is super gezellig in huis.
    bij haar was ik binnen de 4 maanden zwanger, dus dat ging redelijk snel vind ik zelf.
    maar ronde 7 betekent niet 7 maanden bij mij. heb een cyclus van maar 25 dagen soms 24 dagen dus in november had ik bv. 2 eisprongen. 1 op 3 november en daarna nog 1 op 28 november. dus we zijn nu 5 maanden bezig maar al 7 keer ongesteld geworden. dus het voelt zoveel langer!!
    wel fijn natuurlijk dat ik een korte cyclus heb. had ik ook al bij mijn dochter hoor dus dat is gewoon normaal bij mij.

en jij?

17. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Helaas..... gisteravond zijn de rode duivels al gearriveerd...:(

Baal er deze ronde weer erg van merk ik. Had toch stiekem gehoopt op een kindje voor de winter.. Maar ach, op naar een volgende ronde maar weer!
    Hoewel ik wel ga proberen om er maar niet zoveel mee bezig te zijn de komende tijd (tuuuuurlijk...haha).

Ik ga weer een korte studie doen voor m'n werk, dus moet effe met m'n neus in de boeken. Lekker wat afleiding!

Hoe is het met jou, al testdrang??:p:D

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    aaaaah banne balen zeg:x

! ik zit ook steeds de datum te bekijken, hierna kom ik zo'n beetje in december terecht, misschien dat we een rondje over gaan slaan, vind december niet zo'n toffe bevallingstijd, zou je net zien...
    Leuk een studie, idd een afleiding. Ik doe toevallig ook nog een korte studie, eind april heb ik dan examen!

ik heb nog geen testdrang, denk dat ik pas volgende week woensdag test, als ik dan nog niet ongi ben. Heb er ineens weer geen vertrouwen in, ook al hebben we 'goed geklust'

19. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Jippiejee,
    Tja, ik vind december ook echt niet leuk! Dan heb je al sinterklaas en kerst, oud en nieuw... Lijkt me voor een kind ook helemaal niet leuk om tussen de feestdagen jarig te zijn. Een vriendin van mij is op 28 december jarig en ze vind daar echt niks aan. Iedereen is gaar van Kerst en al aan de gang voor oud en nieuw...

Volgende ronde zou ik eind november uitkomen (te dicht bij sinterklaas), daarna ergens halverwege december..
    Dus ik denk inderdaad komende tijd studie! En daarna zien we wel weer verder. ;)
    Als we al veel langer bezig zouden zijn zou ik het niet doen denk ik.

Welke studie doe je??

20. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik doe een medische studie ook voor mijn werk, wel heel leuk! jij dan?
    Ik ben idd ook in december jarig, nix aan, maar ik geloof ook niet dat we voorbehoedsmiddelen gaan gebruiken, misschien mijn temp in de gaten houden, ik weet nu hoe het werkt haha, wel raar om het dan om het ei heen te doen ipv zo dicht mogelijk bij... We hoeven ook niet zo moeilijk te doen volgens mij, zo vruchtbaar zijn we helaas blijkbaar ook weer niet.
    Ga ik een maand lang een sloot koffie per dag drinken!:pYammie!
    Trouwens de eerste wordt toch vaak eerder geboren?? Misschien dat we nog 1 poging gaan wagen....

Deel Deze Pagina