HAHAHAHAHAA, ik heb vandaag ook liters koffie gedronken! Lekker! Nee, voorbehoedsmiddelen gaan wij ook niet gebruiken hoor! Dat tempen, heb ik een halve poging voor gedaan! Haha lukte voor geen meter had bijna iedere dag wel verschillende temperatuur. Niks voor mij dus! Nee, helaas zijn we niet zo heel vruchtbaar. Ik heb meer verstand van verzekeren.. hahaha Probeer er nu nog meer verstand van te maken. Ik ben nu bezig met de onderdelen van Assurantie A. Ik vind het wel leuk om te doen en het staat goed op mijn cv mocht ik ooit willen solliciteren dan heb ik heel veel keus wat functies betreft. Ik ben zelf in februari jarig, BRRRR, ook niet heel erg leuk.. Je viert het altijd binnen.. Ach ja, we zullen zien wanneer het ei strand..
Meiden! Ik voeg de daad bij jullie woorden! We gaan die 12,5% eens lekker opkrikken naar een hoger cijfertje (snoet, jij was van de statistieken toch?) want ik ben zwanger! Ik had zo'n enorme testdrang, voelde me al een beetje zwanger en dat bleek dus terecht. Jippiejee en Banne, balen dat bij jullie de duiveltjes weer zijn gearriveerd, maar gewoon volhouden hoor!
precies, ik vind het ook nog niet heel erg dat het nog niet is gelukt hoor, maar ik ben steeds een beetje banger of het wel gaat lukken. Als ik dat maar zeker wist dan was het niet zo'n punt voor mij, mocht het ook nog wel een half jaar langer duren, ik heb nog genoeg te doen! Maar ja het klopt dus wel, een kind krijg je die neem je niet. Wat ik wel fijn vind is dat doordat we nu een paar keer teleurgesteld zijn weet ik wel heel zeker dat ik dit heeel graag wil. Toen ik net mijn spiraal eruit had vond ik het allemaal nog wel eng, wil ik dit wel écht. JA DUS Nou meid(en), trusten, Morgen weer vroeg op!!
Gefeliciteerd Heppie!!!! En ik doe gelukkig ook nog mee voor de hoofdprijs deze maand, helaas Banne niet meer. (volgende maand was het toch....) Maar ik heb nog geen testdrang!
Heppie, GEFELICITEERD.... hopelijk mag ik je voorbeeld volgen over een paar dagen. Banne, jammer, hopelijk volgende ronde meer geluk... Ik heb twee kinderen jarig in december, 1 vlak voor kerst, 1 vlak na kerst, en zowle voor hun, als voor mij, is dat niet echt leuk. Visite komt even snel, want druk, druk voor kerst... Dus ik zou december ook liever overslaan als uitgerekende maand, maar ik geloof niet dat ik dat gevoelsmatig kan... Ik was uitgerekend in juni en ik hoop echt voor die tijd weer zwanger te zijn, ik heb nu al steeds "nu zou ik zoveel weken zijn geweest, nu zou ik 20-weken echo hebben gehad" etc. Erg vermoeiend, maar schakel je gevoelens maar eens uit, dat lukt niet.
Banne, ik ben ook in februari jarig en ik vind het wel een welkome afwisseling in deze grauwe, koude maanden, toch nog reden voor een feestje. MVL, dat heb ik ook. Ik zou twee dagen geleden drie maanden zijn geweest... ik ben echt blij en dankbaar dat het ons alweer zo snel gegeven is om zwanger te worden. Jippiejee, jouw gevoel herken ik ook. Mijn miskraam was verdrietig, maar het geeft zoveel rust te weten dát je zwanger kunt worden. Meiden, ik hoop dat we het 'roze percentage' over een tijdje hebben opgeschroefd naar 100%!
gefeliciteerd Heppie met je zwangerschap. Dus nu al 4 zwanger. Ja toch of tel ik verkeerd. Nog 6 dagen tot mijn nod. Ik geloof er soms niet meer zo in. Ben er soms te veel mee bezig. Heb te veel tijd om na te denken.
hé meiden, iemand met verstand van tempen? Ik had de 14e dag mijn eisprong, zit nu op 7 DPO en de 5e dag had ik een temp dipje. voor wat ik er van bergrijp kan dit een goed teken zijn, temp is nu weer hoog. Maaaarrr ik voel helemaal niks noppes nada, en denk dus dat het weer niks is:x mijn enige hoop is mijn temp lijstje en dat is nou net wat ik niet snap. dusss: gemiddelde temp voor ei 36,75 na ei: 36,88 37,03 37,06 36.97 36,84 37,11 37,08
jippiejee, sorry, geen ervaring mee. Mocht het deze maand niet lukken, wil ik volgende maand ook gaan proberen te tempen, maar ik vind het wel lastig. Je bent er dan automatisch weer meer mee bezig. Ben jij ook zo ongeduldig dat je het liefst nu al gaat testen... Als twee ochtenden wat misselijk, maar mijn lichaam zal me wel weer voor de gek houden, dus we wachten hier maar geduldig (niet dus!) af..
HEPPIE: GEFELICITEERD MEID!!! JIPPIE! Banne, wat balen zeg dat het bij jou niet gelukt is Hopelijk kun je weer snel vol goede moed de nieuwe ronde in! Mijn dochtertje is ook 28 december jarig. Niet ideaal, maarja. Bijna iedereen in de familie is in december jarig, of vroeg in januari, dus ik zou liever ook niet dan uitgerekend zijn... Maar ik ga er geen ronde voor overslaan hoor, echt niet! HAHA Had gisteravond weer ovutest gedaan, net zo'n vaag streepje. Vanochtend weer getest en toen was ie heel ietsje duidelijker. Erg he, begin nu al net zo panisch te doen met ovutesten als voorheen met zwangerschapstesten! hihi) Maar goed ik denk dus dat mijn ei eraan komt (merk het idd ook aan mn lichaam).
Jippiejee, ik heb er ook echt geen verstand van, sorry... MVL, spannend zeg, over 2 dagen testen en ook al een beetje misselijk! Zou het dan toch...?
Ik heb ook geen verstand van temperaturen... ga het zelf ook niet doen.. Mijn jongste dochter is van 27 december.. ook niet echt ideaal, druk druk druk.. maar zijzelf vindt het wel leuk.. Als het deze maand niet raak is, ga ik het 3 maanden uitstellen, dec/jan/feb lijken mij geen prettige maanden om jarig te zijn. Ik ga trouwens eerst mijn HA raadplegen of het wel verstandig is om zwanger te worden met mijn huidige gewicht en gezondheid. Ik heb diabetes type II en mijn suikerwaarde liggen dus iets hoger dan normaal. Als ik afval gaat de suikerwaarde omlaag en dat is gunstiger om dan zwanger te worden. Dus tja twijfel twijfel twijfel..
Jippiejee, een tempdipje kan op een innesteling wijzen maar het hoeft niets te zeggen. Het enige dat je zeker weet door te tempen is dat je een eisprong hebt gehad. Afwachten dus maar. Als je meer wil weten of je temp in een grafiekje wil zetten kijk dan eens op www.fertilityfriend.com veel info en overzichtelijke grafiekjes.
Hoihoi, dank voor de vaste ondergrond onder mijn voeten, haha, Ik zag al weer teveel in mijn dippie. Hoe in hemelsnaam krijg ik mijn grafiek van FF (daar heb ik hem al wel staan) hier, of zoals bij jou in mijn banner?? Heb al tip gehad van sharing en dan iets kopieren, maar ik zie écht niks om te kopieren... Ik vind het trouwens al wel knap dat ik zonder ook maar iets te lezen mijn temp in de grafiek heb gekregen, jammer dat ik me in het begin heb vergist, nu loopt ie 1 dag achter, haha dacht zeker dat mijn NOD in het echt ook 1 dag eerder was.. hè bah ik moet eigelijk aan de studie nu, maar er komt echt helemaal NIKS productiefs uit me, ben veel te veel bezig met al dan niet zwanger zijn, bahbahbah ik haat deze dagen!:x
jippiejee, ik heb hetzelfde, er lukt niets vandaag, omdat je veel te veel bezig bent met dingen voelen in je lichaam... En zojuist weer 1 in de directe omgeving zwanger, 3 maanden nu. Voel me nu dus helemaal @#$, en zit een potje te janken.... Toen ik mijn miskraam had, werd er drie dagen later aan de overkant een babytje geboren, dat deed ook al zo'n zeer.... Bah, rotdag vandaag....
Ja idd, een beetje verloren dag, ben ook niet echt lekker in de zin van verkouden en hoofdpijn, maar daar zie ik verder geen teken in, veel bij mij op het werk zijn verkouden, en die zijn niet zwanger (tenminste...nee die zij echt te oud) Ik leg me er maar bij neer. Blij dat we zo'n fijne wachtsofa hebben. Ik kan me wel voorstellen dat het pijn doet als er zo'n kleine wordt geboren terwijl je net zoiets verdrietigs heb meegemaakt. Ik hoop het niet mee te maken, lijkt me echt heeel verdrietig, dan nog maar een paar maand in onzekerheid of ik uberhaubt zwanger kan worden. Nou moeten ons ook niet gek gaan maken, vooralsnog ga ik er vanuit dat het wel kan, 80 tot 90% kan zwanger worden, das best een goede kans! En als ik bij die 10 -20 % hoor zie ik dat later wel, me nu nog maar niet druk over maken... (zegt ze stoer)
Jippiejee en MVL wat vervelend dat jullie zo'n dipdag hebben... Maar ik lees al dat jullie elkaar al een beetje kunnen oppeppen! Gezellig toch, saampjes op de rose sofa! MVL, na mijn miskraam en ook nadat ik mijn dochtertje verloren was zag ik ook overal kindjes, zwangere buiken etc. Heel confronterend... Hoop dat je alles snel een beetje kan relativeren (uiteindelijk is het meerendeel natuurlijk niet zwanger) @Alexandra, hoe is het gesprek gisteren nog gegaan bij mevrouw Geluk??? Of heb ik iets gemist??