30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ik voel allemaal getintel in min borsten.... daar gaan we weer!!!! ik wilde me niet gek laten maken!!! maar ik voel het echt!!!
    <zucht...>:(

t slipt ook wel 1000x door m'n gedachte per dag, kan er geen afleiding voor vinden.....

hoe doen jullie dat nou?!morgen gaan we eten bij een ik-wil-absoluut-geen-kinderen vrienden scheelt weer...

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Leiff, GEFELICITEERD! Geniet er leker van....

3. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    is iedereen lekker weekend aan het vieren? Helemaal in m'n upje. Wel nog een gast....

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    hé dames,
    zitten jullie in de klusperiode???? Zo rustig hier.....
    Nog geen red devils, blijf wel krampjes houden, dussss, nou ja kan je dus weer niks mee.....

Ik zet vannavond de kachel extra hoog zodat mijn temperatuur bij opstaan boven alles uikomt! DaT ZOU EM HELPEN!

Leiff, ook van hier alvast voorzichtig gefeliciteerd! ;)

5. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    tja het is hier stiiiiiiiiiil aan de overkant, maar ik zit hier nu natuurlijk op achtelijk tijdstip!:)

6. Jeanine1976

Jeanine1976 Actief lid

2 dec 2009
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou en ik dan..?:D Ik lig in bed te kijken op mobiel van schatje, die ligt hier lekker naast me te snurken...

Langere berichtjes volgen vanaf laptop! Typt wat handiger

7. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Nou ik kon het niet laten, heb getest en had maar 1 mooie lijn...
    Alleen scheel kijken helpt, maar maakt me niet zwanger...:D
    Kortom wachten op de duivels, getverdegetver:x:x:x
    temp vanmorgen laag, maar ik had geen zin in nog een dag in spanning te zitten, zal vannavond wel losbreken...

8. Jilliejee, balen meid:( Wat een teleurstelling is het toch steeds he...

Kleintje, ik zou ook mn ei moeten hebben, maar de testen geven ook nog niet positief aan (doe er nou 2 op een dag, dus je zou zeggen dat ik m niet kan missen :()

@Leiff, gefeliciteerd meid! Jij krikt het percentage toch wel omhoog! Hopen dat wij snel volgen!!!

Nou, ik blijf wachten op 2 lijnen, zucht... En daarna op de 2 lijnen op de zwangerschapstest, zucht... Zit een beetje in een dipje geloof ik:(

(Gister ook weer met mn dochtertje naar de weekenddienst geweest, nou heeft ze weer een keelontsteking, wordt er helemaal moedeloos van, sinds de kerst is ze al aan het kwakkelen... Ik wil zomer, zon, warmte, nu!!! (En een positieve test hihi)

9. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    He meiden, ik zit ook al een paar weken in een serieuse dip....t moet inderdaad maar gewoon lente worden, zachtere temperaturen, bloesem aan de bomen, zonnetje....dan zien we het allemaal vast weer positiever!
    Ik zat van de week zelfs te denken om helemaal maar te stoppen met proberen voor een tweede...zit er gewoon echt even doorheen, en dat terwijl ik/we net begonnen zijn! maar ik twijfel gewoon echt bij tijd en wijle...:( ik wil wel graag maar zie zoveel bezwaren en spoken en beren op de weg...BAH.
    En Marjolein; vervelend he als ze zo kwakkelen! Het heerst wel weer heel erg momenteel, ik hoor niet anders in mn omgeving dan verkouden, griep, ontstekingen etc.! Sterkte meiden....

10. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Jippiejee, jammer hoor! Op naar de volgende ronde!

11. JAAAAA HIJ IS POSITIEF JIHIEEEEUUU!!!

Maar wanneer kan ik nou het beste seks hebben??? Mijn dochtertje is nu nog wakker. Wachten tot haar slaapje, of is bijvoorbeeld vanavond ook nog snel genoeg?? Ik zal eens op internet gaan zoeken...

@SNoetetoet, vervelend he al die signalen van je lichaam... En dat terwijl je ze misschien ook hebt als je niet op de wachtbank zit, maar dan let je er niet zo op. Hoop in jouw geval dat het echte signalen zijn!

@Sweetvienna, misschien kunnen we elkaar een beetje uit de dip helpen. Ook daar zijn we hier voor, toch?? Waar zit je nu ergens in je cyclus of heb je echt geen idee? Het is gewoon echt tijd voor de zon, dan gaat de tijd ook wat sneller en heb je ook wat meer afleiding...

12. Ik heb genoeg gelezen op internet, ik weet het al!:)

13. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    jippiejee, dit is niet zo jippiejee:( balen meid!!! wellicht dat je te vroeg getest hebt??! anders hoop ik dat het rode kruis zich spoedig aan dient en je wod aan breekt dan kan je weer verder....

14. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland

15. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Tja weet zo net niet, ben bang dat test gelijk heeft, gezien mijn temperatuur van vandaag. Wel weinig slaap gehad en slecht geslapen. (laat op bed en te vroeg wakker en toen maar temp gedaan, heb ik nooit last van, zal toch wel een beetje van de spanning zijn gekomen.

Nou op naa het volgende ei!! (oh ja k*t eerst komen die rooien nog, daar heb ik écht zo tabak van!!!!!!!!!!!!!!!!!)

16. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Leiff GEFELICITEERD!!! Super meid. Het is dan wel pril, maar geniet er lekker van!!!

Jippiejee...balen meid. Zet hem op de volgende ronde!!!

Gisteren hebben wij een leuke eerste verjaardag van onze zoon gehad. Het was erg gezellig, maar ook vermoeiend met zo'n kop vol snot . Rond 21.00 u was de laatste weg. Toen hebben we nog op geruimd en zijn we vroeg onder de wol gegaan. En misschien was dat ook niet zo verkeerd, want ik had gisteren flink wat afsscheiding, dus wie weet, misschien toch nu m'n vruchtbare periode....??? Ik word er wel een beetje gek van dat ik niet weet wat er in m'n lichaam gebeurt....maar we wachten gewoon af.

17. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    en je bent nog niet aan de ovu testjes? om te checken of het klopt wat je lijf aan signalen geeft? ik heb daarme leren vertrouwen...

18. He...ik snap er helemaal niks meer van... Ga ik net naar de wc, heb ik bloedverlies... Hoe kan dat nou?? Iemand ideeen?

19. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Gynaecologie.nl;

Op het moment van de eisprong is het mogelijk pijn in de onderbuik te hebben en soms ook gering bloedverlies te krijgen.
    Klop wel met je banner:D

Wel raar als je dat niet eerder heb gehad, heb je al wel geklust??? Ik hoop het voor je, zal niet weten wat dit bloedverlies anders moet zijn.

20. Dank je Jippiejee! Had dit zelf ook gevonden... Vind het toch maar raar. Heb het ook nooit eerder gehad... En omdat ik een aantal afwijkingen heb, gaan er meteen allerlei spookverhalen door mn hoofd.:(

We hebben gelukkig wel geklust, gisterochtend en vamiddag. Dus wat dat betreft zit ik goed.

Afwachten dan maar denk ik...:(

Deel Deze Pagina