30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Na mijn vmk wilde ik daar nog niet mee beginnen. `t was wel de 2e ronde al raak..

2. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    bij mij is het ontpillen de oorzaak geweest dat ik niets snapte van mijn lijf, ik heb vorige cyclus bewust een rustpauze ingelast en die was toen keurig 28 en ik voelde op de geeikte momenten wat ik moest voelen. deze cyclus heb ik dus testjes gebruikt om te kijken of wat ik voel klopt. en ja hoor tot op de dag nauwkeurig!!! nu hopen dat het gelukt is...

zag net in een ander onderwerp een link naar een docu van de BBC, als je dat ziet snap je wat ingewikkeld het is om zwanger te worden heb weer zitten janken!

3. kvinna

kvinna Niet meer actief

O, Alexandra, wat een rotgevoel. Natuurlijk mag je dat voelen.

Ook ik heb erg veel voor mijn kiezen gehad en ging er eigenlijk (heel stom) vanuit dat het weleens lang zou kunnen duren dat ik zwanger zou worden. Dat het zo snel ging was echt een schok. Dat is niet te vergelijken met hoe jij je nu voelt, dat snap ik, maar misschien helpt het een heel klein beetje om te weten dat niet alle anderen er maar klakkeloos vanuit gaan dat alles wel zal lukken.

Hoe lang ben je bezig, als ik vragen mag? En als ik het me goed herinner, is dat onderzoek waar je het over hebt een spermaonderzoek, of is er al meer onderzocht?

Ik wilde dat ik je kon helpen, het enige wat ik kan doen is je laten weten dat ik aan je denk.

4. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Heej Snoet; wat voel je dan precies op de momenten dat je wat moet voelen?

5. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi meiden

Helaas vanmorgen ongesteld geworden. Ik voelde het wel aan mijn lichaam. Het is heel jammer , maar ik heb gelukkig al twee schatjes.
    Wie weet volgende maand.
    Vrijdag ben ik met mijn zoontje (19 maanden) naar de kno arts geweest. 2 maart worden zijn neusamandelen geknipt en krijgt hij buisjes. Een kleine ingreep dat weet ik , maar toch het blijft toch mijn kleine ventje.

6. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Lieve meiden. heel erg bedankt voor die lieve begripvolle reacties, dat doet me echt goed!

@Kvinna
    Wij zijn nu een jaar en 9 maanden bezig. (Tussendoor 1 missed abortion gehad.)
    Mijn man moet inderdaad nog een 2e semenonderzoek laten doen omdat het altijd een momentopname is. Uitslag van 1e onderzoek was niet zo goed, maar ook niet zo slecht dat we gelijk aan de IUI of zo moeten.
    Ik zelf ben ook onderzocht en ik krijg donderdag de 1e uitslag. Daarna moet ik nog 2x een bloedonderzoek laten doen. (Op de 21e dag van de cyclus en op de 4e dag van de volgende cyclus.)
    Hoewel er geen reden is om te denken dat er iets bij mij niet goed zit, blijft het toch spannend.

@Snoetetoet
    Ben wel benieuwd naar die documentaire, waar kan ik hem vinden?

7. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Gooi het er hier maar lekker uit hoor! Hier is altijd wel een luisterend oor. Ik kan me het me (denk ik) ook wel voorstellen. Ik ben pas 3 maanden bezig en heb nu al momenten dat ik denk: waarom nou niet. Laat staan hoe dat voelt als je al lang probeert zwanger te worden (mag ik vragen hoe lang je al "bezig bent"?). De frustratie komt dan waarschijnlijk uit je oren, en ieder ander wordt met een poep en een scheet zwanger......
    Lucht je hart, wij luisteren, leven met je mee en kunnen misschien af en toe heel even je zinnen verzetten. Ik zag in je banner dat je zelf weer kunt beginnen met je zinnen verzetten Whahaha. Daarna weer op de comfi roze sofa met bergen chocola, thee en allemaal andere lekkere dingen.
    Zet 'm op!

9. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Leiff gefeliciteerd. Geniet van het zwanger zijn. Het is zo heerlijk.

10. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    het zal wel in de cyclus zitten... ben heel de dag jankerig en slecht van geduld.... dan lijkt het of dreumes niet meer wil luisteren en met mijn korte lontje resulteerd dat weer in "nadenken op de gang" voel ik me vervolgens weer lullig weer janken en vervolgens besluit ik cd van katie mellua op te zetten, hoppa gaan we weer brullen tijdens het strijken... maargoed dat man weg moet vanavond die kan er helemaal niets mee

@ alexandra, je ziet topic intersante docu en daar vind je bij eertste bericht een link

@sweet vienna
    in aanloop van vruchtbare dagen begon afscheiding te veranderen maar ik heb nooit "van dat spul waar je draden van trekt"
    :)P bleegh) op het moment dat afscheiding van bijna niets wittig naar kleurloos ging begonnen de ovutesten steeds donkerder te worden. op dag voor ei volgens banner teste ik ook positief, en voelde ik "gerommel (alsof je ongi moet worden) snachts werd ik ineens wakker van een gemene zeurende trekkende pijn in li zijde wat na 1, uur ook weer ineens over was.

volgende dag was ovutest weer helmaal blanco!

11. maeke

maeke Lid

20 jan 2010
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat van die zeurende pijn in links onder herken ik ook! Ik had het vorige week ook (week na eisprong). Ik werd er zelfs van wakker, heel vaag gevoel.. een hele gemene steek... En na een uurtje was het weer over...

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    oh ja nog geen duivels hier.

14. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    alexandra,jeetje meid gooit er het maar `lekker uit hoor,je wens is groot,en daarom duurt het wachten zolang!!!!het is gewoon allemaal oneerlijk....zo heeft mijn nichtje van 16 een vriendin die al drie maanden zwanger is..het is toch niet te geloven????
    en natuurlijk gunnen we het iedereen,was het bij iedereen maar in 1 keer raak,en gaat het bij iedereen maar de hele zwangerschappen goed,maar helaas het leven is kei hard!de 1 is happy de pappy zwanger en gaat het goed ,de andere krijgt dan een miskraam,en sommige krijgen helaas(zoals ik) als het kindje geboren is slecht nieuws(kind niet gezond,en moeten dan ookmaar weer " gewoon" door leven alsof er niks aan de hand is,wat ik helemaal niet wilde!want ja 1 keer vertellen zijn ze geintreseert,2 keer vragen ze nog naar je,en bij wijze de 3e keer moet het maar over zijn,want het is al zo "lang",terug!
    nee meid.sommige mensen zijn kei hard...en bij deze ik leef met je mee en hoop dat je gayw een mooi wondertje in je armen mag houden!

jippijee...wanneer ga je testen???

hoe is het verders met iedereen?iemand al een voor gevoel dat het raak is/. ik ga deze dagen goed " klussen" en dan maar afwachten of het geholpen heeft!

15. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hoi Allemaal,

Heb even een paar dagen alle jullie berichten gelezen heb vele dingen voorbij zien komen 8) moet het even laten bezinken denk ik ;)
    Maar ook hier een 30+ 32 om precies te zijn...... op 5 maart ga ik mijn inplanon laten verwijderen....... en gaan we klussen voor de eerste.... Tot die tijd lees ik lekker met jullie mee als jullie dat goed vinden natuurlijk;)

Groetjes Hexje

16. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    oei..... zijn we zo zwaar op de hand?! laat je door ons niet gek amken hoor! hier kletsen een stel oude kakelende kippen bij elkaar hihi! <snoet ook met haar flauwe grapjes:p>

je bent van harte welkom hoor! we hopen voor jou ook een vruchtbaar 2010

17. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland

oeiiiiii SPANNEND!!!!!!! dat wordt een hertest!

18. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ik durf niet te voelen dat het raak is.... ik voel wel van alles (tintelingen) en ben vandaag door vermoeidheid beetje emo (snoetkind is steeds wakker geweest en ernstig vroeg op en weigerde naar bed te gaan)maar ik ga er vanuit dat dat allemaal andere oorzaken heeft dan zwanger zijn. is ook beetje vroeg om te "voelen" do-vrijdagnacht een ei gehad.... (wel goed geklust:D)

19. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
  20. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276