Hier ben ik weer hoor!! Ben nog wel regelmatig hier geweest afgelopen week maar geen berichtjes achter gelaten.. Had even weinig te melden. Vorige week wel veel last gehad van opboeren, lijkt de laatste 2 dagen over te zijn. Maar nu sinds einde van de middag ongesteldheidskrampjes en moet vaak naar het toilet, darmen lijken ´n beetje overhoop te liggen... Hoop niet dat dit een teken is dat de duivels eraan komen, al lijkt me dit aan de vroege kant, heb pas vrijdag m´n NOD. Temperatuur blijft tot nu toe aan de hoge kant, 37,2 of 37,3, zo hoog is mijn temperatuur normaalgesproken niet... Borsten zijn aardig gevoelig en heb ook veel kleine bultjes op mijn tepels.. Zouden allemaal symptomen kunnen zijn maar kunnen ook bij naderende menstruatie horen, wat denken jullie?? Zeker mbt het vaak naar het toilet moeten en dan niet om te plassen vind ik wel vreemd mocht ik zwanger blijken te zijn, de hormonen leggen je darmen toch nagenoeg stil..??
nee hoor jel, je hoeft niet per definitie trage darmwerking te hebben had ik bij snoetkind in geen geval last van, maar ik denk dat je een norotje (buikgriep) onder de leden hebt die geeft ook akelige krampen en je hebt een abonnement op het toilet...
Zou kunnen al lijkt me dit vreemd, de krampen voelen niet als zijnde darmkrampen (weet wel hoe die aanvoelen, heb ivm hernia veel medicijnen gebruikt waar ik ontzettende darmkrampen van kreeg), dus echt als ongesteldheidskrampen. En voel me verder ook totaal niet ziek ofzo. Moet alleen normaalgesproken eens in de 4 dagen en nu 1 of 2 keer per dag, voor mijn doen is dit dus best veel..
ik denk ook eerder dat het een buikgriepje is! ik merkte wel bij mijn zwangerschappen dat ik (hoef niet bij iedereen te zijn)veel moest plassen aan het begin,en ongelofelijk veel het zuur had!
dames, mijn man is naar EHBO , dus ik kruip lekker bedje in, tv nog even aan, ik ben moe en hangerig en heel de dag van slag.... (hihi EHBO kan natuurlijk ook betekenen: eerste hulp bij ovulatie... maar dan moet ie toch echt thuis blijven) dag meiden!
Ik ben er ook nog Snoet! ben wel een paar dagen weg geweest, maar probeer wel steeds alles bij te lezen. Het gaat wel hard! Alweer 2 zwangeren erbij, gefeliciteerd meiden!! Hier niet zo veel nieuws eigenlijk... ik probeer ook niet al te hysterisch te doen in m'n ronde 2 als er ook meiden zijn zoals Alexandra die al zo verschrikkelijk lang wachten, of als Marjolein en de andere meiden die helaas een kindje hebben verloren... dan voel ik me soms toch een beetje een groentje, ook al hoor ik toch echt bij de 30 plussers.... maar euh... ik doe mijn best verder nog een paar daagjes... wel fijn dat ik intussen met jullie mag meeluisteren op de roze bank, ik blijf het bijzonder vinden al die verhalen. (In het echte leven ben ik ook altijd vrij rustig)
Snoet; dat met Snoetekind...daar heb ik nou nooooooit last van..... ik ben altijd het geduld zelve...ahum....Katie Melua megagoed trouwens! manlief vindt het maar niets, dus zet ik het vaak op als hij er niet is...heerlijke muziek. Nee precies, verhaaltje met 'draden trekken' ken ik dus ook niet, vandaar mijn vraag. Ik heb nooit stekend gevoel oid, wel als ik last heb van mn darmen (heb spastische darmen, kan gemeen zeer doen). Heb vanmiddag voor het eerst ovutestje gedaan. Veels te vroeg natuurlijk (wist ik eigenlijk al wel beetje) maar ik kon het toch niet laten. Voelde toch een beetje aan als zw.test hahahaha zelfde benieuwde en spannende gevoel: 'geeft de test een tweede streep?!' whahahaha. Maar helemaal blanco, niets, noppes, nada... Jippiejee: je houdt het spannend meid!! Zit hier op het puntje van de sofa.... wanneer o wanneer weet ze meer Rest van de meiden; succes!!!
hahaha, dies grappig idd! Houden we erin! Alle nieuwen trouwens van harte welkom, leuk dat jullie meedoen! En ja ik hou het spannend, vind ikzelf ook wel....
Jippiejee...Jee meid wat hou jij het spannend! Hou je ons op de hoogte?!!?! Och Alexandra, ik kan me zo goed voorstellen dat je je zo moedeloos voelt. Zoals andere meiden ook al zeiden, ik ben ook al zooo ongeduldig, maar hoe moet het voor jou dan zijn... Heel veel sterkte meid, en weet er is hier altijd een luisterend oor! Wanneer krijg je de uitslagen?? Pff heb zoveel gelezen, ik weet het even niet meer. Zit op mn werk, dus kan ook niet alles teruglezen. Er was een nieuwe dame, ben even de naam kwijt, maar welkom! Wat een spannend tijd is dit zeg, heb het gevoel dat er binnenkort heel veel positieve testen voorbij gaan komen!!! Nou, ik plof op de bank. Ben klaar met klussen, tijd om uit te rusten
ja ik post gelijk; helaas; GAME OVER! Ik had gisteravond knallende koppijn, niet zo'n best teken, vanmorgen een nog lagere temp en nu rood:x. Had bijna nog getest, maar ik dacht dit al dus heb hem maar weer opgeborgen voor de volgende ronde. BAAL nu flink! Heb een vrije dag maar wat een k*t begin, had me liever kiplekker gevoeld met 2 streepje (of zo nodig kotsen voor de loo) haha, nu heb ik hoofdpijn en een rooie streep. life sucks! Gelukkig heb ik mijn beestje nog, die lopen vrolijk om mij heen, word ik wel weer blij van!
Hé marjolein, tijdje niet veel van je gelezen idd, heb het druk gehad natuurlijk, op tijd op bed en laat slapen haha, nou ik hoop dat jij meer succes heb!
Och meid, wat naar... Vind het zo jammer voor je, we hadden zo'n goede hoop. Kan me voorstellen dat je er ernom van baalt... Heel veel sterkte! En hopelijk kunnen je beestjes je een beetje troosten! (Wat heb je eigenlijk, hondjes?)
2 hondjes en een hele eigenwijze poes (haha ik lees dit net, maar eh ik bedoel echt zo'n beest op 4 pootjes hoor..)
Jippiejee....he nee....wat balen!! de blaren staan op mn duimen! nou meid, even slikken en weer doorgaan. Knuffel maar lekker me je beestjes.
MVL-35 jaar- ronde 2 -4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, - NOD 20 februari Lentebloempje- 33jaar- ronde 8 Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-2008 - NOD 23 februari Leiff30 jaarronde 2 voor 2de kindje; meisje 17 maand - NOD 23 februari shadow-31 jaar- ronde 4 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010 - NOD 28 februari monica ronde 13 voor 2e kindje, 1 dochter lara* NOD 28 feb Jel 1978 32 jaar ronde 16 voor eerste kindje, NOD eind feb Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 1e kindje - NOD 1 maart Samba - 29 jaar (8 april 30 jaar) ronde 2 1e kindje - NOD 2 maart Jollie-31 jaar- ronde 3 GIJS 20-02-2009-3e ronde na mk - NOD 4 maart?? femke32 - 34 jaar - ronde 7 - meisje van 1,5 jaar _ NOD 5 maart snoetetoet- 33 jaar- ronde 9 1 peutermeisje van 2, 2 vmk's - NOD 6 maart wil pas 13 maart testen!!! Marjolein-30 jaar- ronde 2 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-01-2008, 2e dochtertje 28-12-2008 -NOD 7 maart Jacqueline125- 33 jaar- ronde 5, voor eerste kindje, NOD 7 maart?? Jemmah - 34 jaar- ronde 1- zoontje van 15 mnd -NOD 10 maart Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 7 na mk - 1e kindje -NOD 13 maart Myst - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje - NOD 14 maart Knuffel - 34 jaar - ronde 4 - 1e wondertje - NOD 17 maart Ollebolle - 33 jaar - ronde 3 - NOD 18 maart Jippiejee-30 jaar- ronde 7 - 1e kindje - NOD 23 maart Sweetvienna - 35 jaar - ronde 2 jongetje van 22 maanden - NOD ??? Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger - NOD?? kleine 1975 34 jaar ronde 2 voor eerste kindje, NOD ??? Banne77 - 33 jaar - ronde 51e kindje -NOD ?? maeke - 38 jaar ronde 1 voor 3e kindje - NOD? miekiee - 32 jaar ronde ? voor 3e kindje - NOD? Sunny76 - 33 jaar - ronde 5 na bbz - uitgerekend op ... Kvinna - 34 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend op 22 oktober Heppie - 32 jaar - Ronde 7 - 1e kindje, vmk in december 09 ZWANGER!!! Jeanine1976 - 33 jqq4 - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend op 18 oktober Ik sta weer onderop.
Ow, Jippiejee dat is balen! Hopelijk is je ongi snel over zodat je door kunt naar de volgende ronde. Ronde 8 alweer he, balen meid. Jel en all, volgens mij kunnen rommelende darmen en vaak naar het toilet wel degelijk bij een zwangerschap horen. Ik had er bij mijn eerste zwangerschap vreselijk veel last van. Je darmen verweken namelijk door de progesteron en mijn darmen reageerden daar sterk op. Niets verstopping dus. Deze keer is het wel anders trouwens, geen gerommel, ik hoop dat het een goed teken is. Oh en Jel, ik heb ook wel eens het noro-virus gehad, en dan moet je wel iets vaker dan 2 keer per dag naar het toilet hoor, bovendien heb je dan koorts en moet je ontzettend overgeven, en daar heb je toch geen last van? Dus. Ik zou zeggen; het klinkt een beeeetje hoopvol, afwachten maar.
Ik had het bij mijn zwangerschap ook! Hele erge rommelende darmen! Dus inderdaad, ik vind het hoopvol klinken!!!