30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Tja...ik heb niet voor in de rij gestaan toen ze geduld uitdeelden....ben niet zo geduldig :D maar ik zal wel moeten he hahahaha. Ik wacht af....

2. kvinna

kvinna Niet meer actief

Ja, maar ze zegt ook: "Statistics coming in *from women who write me* show that about 40% of post-miscarriage women get pregnant on the first try if they are faithful to the plan." Totaal niet wetenschappelijk onderbouwd, dus. Maar goed, regelmatig vrijen (ik weiger het woord klussen in deze context te gebruiken:D) geeft natuurlijk een hogere kans dan onregelmatig of op het randje van je vruchtbare periode.

3. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Toch is het maar geregeld bij de mens....vrouw maar een paar uur per maand vruchtbaar en de man de hele maand....pffff....

4. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland

5. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    oeps..ik bedoelde dat het maar raar geregeld is....

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had deze ronde toch echt het idee dat mijn ei woensdag was, maar woensdag en donderdag positest......maar gezien ik het sinds de bevalling voel ben ik nu opeens niet zo zeker van de test......dinnetje van mij hetzelfde gehad deze ronden en ook zwanger.....tja zeg het maar.....ben daardoor en doordat ik niet heb getempt voor het eerst best in de ei verwarring geweest.

@overzicht.....ehhhh waar????

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    MVL-35 jaar- ronde 2 -4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, - NOD 20 februari07-2008 -

Leiff30 jaarronde 2 voor 2de kindje; meisje 17 maand - NOD 23 februari

shadow-31 jaar- ronde 4 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010 - NOD 28 februari

monica ronde 13 voor 2e kindje, 1 dochter lara* NOD 28 feb

Goofychick ronde 6, vmk nov, 2e kindje, jongentje 14 mnd
    NOD 28 feb.

Jel 1978 32 jaar ronde 16 voor eerste kindje, NOD eind feb

Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 1e kindje - NOD 1 maart

Samba - 29 jaar (8 april 30 jaar:D) ronde 2 1e kindje - NOD 2 maart

Jollie-31 jaar- ronde 3 GIJS 20-02-2009-3e ronde na mk - NOD 4 maart??

femke32 - 34 jaar - ronde 7 - meisje van 1,5 jaar _ NOD 5 maart

snoetetoet- 33 jaar- ronde 9 1 peutermeisje van 2, 2 vmk's - NOD 6 maart wil pas 13 maart testen!!!

Marjolein-30 jaar- ronde 2 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-01-2008, 2e dochtertje 28-12-2008 -NOD 7 maart

Jacqueline125- 33 jaar- ronde 5, voor eerste kindje, NOD 7 maart??

Jemmah - 34 jaar- ronde 1- zoontje van 15 mnd -NOD 10 maart

Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 7 na mk - 1e kindje -NOD 13 maart

Myst - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje - NOD 14 maart

Knuffel - 34 jaar - ronde 4 - 1e wondertje - NOD 17 maart

Ollebolle - 33 jaar - ronde 3 - NOD 18 maart

Jippiejee-30 jaar- ronde 7 - 1e kindje - NOD 23 maart

Sweetvienna - 35 jaar - ronde 2 jongetje van 22 maanden - NOD ???

Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger - NOD??

kleine 1975 34 jaar ronde 2 voor eerste kindje, NOD ???

Banne77 - 33 jaar - ronde 51e kindje -NOD ??

maeke - 38 jaar ronde 1 voor 3e kindje - NOD?

miekiee - 32 jaar ronde ? voor 3e kindje - NOD?

Lentebloempje-33 jaar ronde 9-nod 21 maart-Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-2008.

Sunny76 - 33 jaar - ronde 5 na bbz - uitgerekend op ...

Kvinna - 34 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend op 22 oktober

Heppie - 32 jaar - Ronde 7 - 1e kindje, vmk in december 09 ZWANGER!!!

Jeanine1976 - 33 jqq4 - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend op 18 oktober

Heb mezelf op de lijst gezet, althans proberen, weet niet of het lukt.

8. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Je bedoelt dat je woensdag iets voelde en toen dus dacht dat het je eisprong was?

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He Danjay, jij ook in dit topic. leuk zeg!!!!
    Pfff nou zeg dat dat het spannend wordt, probeer alle kwaaltjes weg te wuiven, maar mijn misselijkheidsaanvallen en de steken in mijn lies en onderbuik kan ik soms echt niet negeren.
    Verder vanmorgen bij de Pfaffs (ja als je vakantie hebt moet je wat :D)....tranen rolden over mijn wangen bij het zien van een kleintje in het ziekenhuis, net geboren, en toen kwamen broer en zus op bezoek.....en tot overmaat van de ramp nam broer ook nog zijn broertje in de armen, zoontje zal tzt dan ook bij een evt. zwangerschap die leeftijd hebben.....ben wel wat emotioneler dus.....en HONGER......

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja maar niet afgelopen woensdag hoor :D

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ja ik ken het, net als het gevoel dat je denkt dat je misschien wel helemaal geen eisprong heb, gewoon lekker doortesten, je komt hem tegen. Ik zag alleen een heel klein streepje, als ik heeeel goed keek, bij fel licht en na de tijd die er voor stond. (een uur of een dag later) En ineens was de posi test een feit:) hij komt dus gewoon hoor!!!

12. Jel1978

Jel1978 Actief lid

11 nov 2009
    104
    0
    0
    Accountmanager
    Noord-Brabant
    Tjee, wat wordt hier weer gezellig en veel gekletst zeg!! Leuk! Maar 't enige nadeel is wel dat je eerst een half uur aan 't lezen bent als je maar 1 dagje niet bent geweest.. (als je dat tenminste een nadeel kunt noemen).

Jippiejee, wat balen zeg dat je toch weer ongesteld bent geworden, had echt goede hoop! Nou ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen zeggen we dan maar weer!

Heppie bedankt voor je antwoord betreffende de rommelende darmen, als het goed is heb ik zeker niet het noro-virus, hoef verder niet over te geven ofzo.

De rest ook bedankt voor jullie antwoorden betreffende de toiletbezoekjes en een evt. zwangerschap. Heb er even geen vertrouwen meer in dat het bij mij deze maand zover zal zijn, moet nog wel elke dag trouw 1-2 x naar het toilet maar de rommelende darmen zijn nagenoeg weg en temperatuur was vanochtend gedaald van 37,2 naar 36,9 ;(. Hoop zooooo niet dat de duivels eraan gaan komen!! Heb nog 3 dagen voor NOD dus wie weet gaat mijn temperatuur weer stijgen of iets dergelijks.. Hope so!!! Verder ook niet echt kwaaltjes meer, had de laatste dagen regelmatig pijn aan de zijkant van mijn borsten maar lijkt nu ook minder te zijn geworden en verder eigenlijk ook nergens last van. Vanochtend er maar weer een testje aan gewaagd, maar helaas negatief..

13. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Thanx :D we testen (on)geduldig verder (daarnet weer geen streep)

14. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    :Dwe zullen zien wat er gebeurt :) En tot die tijd lees ik bij jullie de kunst af:D:D:D

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga hier echt nog niet testen......echt niet echt niet.....

16. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    das om het af te leren:p

17. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

:Dextra zwem les :D

18. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    sjonge jonge... kletskousen! heb een dagje gewerkt en pats! 8 paginas.... gezellig hoor!!!

ik vind het smep idee nogal erg frusty, ik geloof dat mannetje niet tegen al die niet-spontaniteit kan.... en ipv lekker vrijen zeg je "hey babie ik wil je smeppen8)" wellicht dat ik er nog op terug kom maar nu even niet.... vind klussen op de ovutestjes al een ding...

19. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Goedemiddag dames!! Ik ben weer terug van mijn eerste ski vakantie!!!
    Ennnnnn ik kan skiën!!!! Ben ook helemaal heel gebleven whoehoe!!!!:D

Tjonge jonge wat een eind om bij te lezen zeg… En wat een hoop heftige verhalen:$.
    @ Alexandra(ik hoop dat je al wat beter vloet)…Dikke knufff (ik vind soms wat zelf medelijden best lekker hoor:)…. Ook al zijn er ergere dingen op de wereld )

Ei tijd is voor mij voorbij…. Ik geloof dat ik zelfs iets voorbij heb voelen komen..:$
    Ik weet alleen niet of wij de kansen goed benut hebben. Het is best druk met zijn tienen in een huis en een ontzettend krakend bed helpt dan voor mij niet…. (worden we wel weer crea van:p)

Ook goed om te zien dat er ook wat roze op de lijst is bij is gekomen. Dames gefeliciteerd!!!

Nou maar hopen de we de statistieken flink kunnen laten schrikken.

X Samba

20. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    welcome back samba!!!8)

Deel Deze Pagina