30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hee meiden, wat wordt er weer lekker gekletst, gezellig!

Welkom terug Samba, fijn dat alles nog heel is;)

Snoetetoet, inderdaad het wordt er niet spontaner op... Mijn man ziet me al aankomen, kom schat we geen smeppen haha! Denk dat ie spontaan niet meer wil!

@Sweetvienna, gewoon blijven testen hoor! Hij komt echt wel! Geduld, geduld (is ook absoluut niet mijn sterkste kant hoor, vandaar ook mijn 2 testen per dag aan het einde, zo frustie)

Nou, ik had net weer een beetje bloedverlies... Snap er echt niks van. :(:(:(Tis echt heel weinig, alleen met afvegen, maar heb het nog nooit gehad, zo raar! Ook heb ik steken in mn rechterzij, denk dat dat mijn ei is (links heb ik geen eierstok of eileider, dus dat scheelt weer)

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    hé fijn dat je nog heel bent!! Ja das niks hè zo'n krakend bedje, dat doet mij ook nooit goed. Het is dat je dan extra stimulance heb in de vorm van een ei, hihi:p

3. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    jeetje na een week zei je dat het lastig is om alles bij te lezen,men? nou ik vind dat na een dag al een hoop geschreven is! hihi hou amper bij,wie wie nou is.
    ik kom nou in m'n ei periode dus word klussen deze dagen!mannetje ook weer blij gna gna.

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dinnetje gebruikt: baby making sexen......hihihihi.....ik nu ook!

5. Jemmah

Jemmah Lid

22 dec 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een berichtje van mijn kant. Ik reageer dan we niet zo vaak maar ik lees alles hoor! En er valt hier wel steeds heel veel te lezen, stelletje kletskousen:D.

Deze maand heb ik heel weinig kans... Ik voel mn eisprong altijd heel goed en deze maand was ie heel vroeg, nl op dag 12. Heb maar één keer geklust en dat was op de dag voor de eisprong. Moet wel heel veel geluk hebben wil het deze maand raak zijn:(.

Wel een beetje lullig voor mn man, want opeens hoef ik niet meer zo nodig te klussen hihi...
    Het is pas de eerste ronde maar ik merk toch dat ik me er echt toe moest zetten. Ben 's avonds na een dagje werken en me bezighouden met mn 15 maanden oude deugniet echt bekaf!

Ik ga in ieder geval hopen en duimen dat we allemaal heel snel zwanger zijn.

6. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Heej Jemmah: dat laatste, daar heb ik nou ook last van...het was bij de eerste toch een stukje makkelijker he, was ook veel spontaner enzo...nu idd kost het allemaal meer energie en geplan. Als ik dan denk aan mn bedje, denk ik vaak niet aan iets anders dan slapen zeg maar....

Ik heb trouwens wel gehoord hoor van dames die dachten geen kans te maken doordat ze bijv. heel weinig hadden geklust en dat het dan toch raak was! maarja, de kans is wel kleiner natuurlijk....maarja je weet nooit ;)

Wilde trouwens dat ik mn ei voelde....scheelde weer testen.

Gr
    Sweetvienna

7. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    ja als je je ei voelt is wel ideaal!zo een hoop geld,en gedoe schelen meis

8. @Jemmah, het kan best raak zijn hoor! zo te horen is je de dag dat je wel gevreeen hebt, iig wel in de juiste periode geweest.

Ik ben nu weer officieel op de wachtsofa neergeploft! Gisteravond voor de zekerheid nog maar een keer, maar vanaf is het dus echt kansloos. Hopelijk mag het raak zijn (voor jullie allemaal natuurlijk ook!!!!!!)

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden!

Zo heerlijk uitgeslapen met zoonlief, dacht kom we gaan nog een uurtje slapen, worden we twee uur later wakker :$
    Kan nog zo de hele dag doorslapen.....

@Jemmah, hier een levend bewijs dat het kan hoor, in nov was het bij mij ook raak met een keer.

@Bij de eerste makkelijker,....EENS......ben ook vaak blij als mijn hoofd het kussen raakt. Daarom ook smeppen zodat ik niks mis.

Zwijmel, had een nieuw shirtje gekocht voor mijn zoontje, heb ik nu aangedaan.......ben stapel verliefd als ik naar hem kijk!!!
    Hoewel ik dat ook ben als hij helemaal naakt is of als hij een vies rompertje aan heeft :D:D:D

Nog nieuwe zwangeren erbij gekomen?

10. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    hoi girlzzzz,

ja ik hoor mij ook al zeggen tegen mijn man.....kom schat smeppen maar hahahahahaha. het woord alleen al he. maar goed ik kwam het gewoon tegen dus daarom wou ik die informatie met jullie delen.
    oh ja ...ik zit ook op het wachtbankje samen met marjolein.

@ marjolein...heb het idee dat jullie toch meer klussen dan wij. gister had ik amper nog een streepje en voelde me niet zo goed, dus niet meer aan toe gekomen. hmm vraag me toch af wat die mini bloedingen bij je zijn. misschien een super vroege innesteling? hihi
    maar goed ik heb goeie hoop voor jou en voor mij.

had gister last van rommelingen in de maag en zooooo moe maar zal wel door werk komen. pfff kan zo slapen....8)
    maar idd..nog zwangeren ondertussen? strooi es wat hcg door dan!

11. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ja dat ga ik echt niet trekken hoor, vanaf dag 8 om de dag en dan 3 dagen achter elkaar tijdens de periode van ei....denk ook dat mn man zich dan echt achter zn oren gaat krabben zo van 'hmmm...gaat het nog wel om mij offe...?' hahahahaha en gelijk heeft ie dan. Nee, ovutesten om te kijken wanneer mn ei is en dan zo'n beetje eromheen klussen, dat vind ik goed maar zo vaak zou echt wel opvallen ineens! Whahahaha!

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @smeppen 3 keer achterelkaar tijdens je ei, doe ik ook niet hoor, hier afgelopen keer vanaf dag 10 tot en met dag 16 om de dag......en dan ergens er tussen in zelfs een keer overgeslagen.....
    Want dat redden wij hier ook niet......

Wie zitten hier nog meer vlak voor hun NOD???

13. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    oef ben blij te lezen dat jullie ook niet allemaal om de dag "smeppen" hahahah. dat kan bij ons gewoon niet door ons werk.
    wij klussen ook 4 dagen voor ei en dan zo door tot 2 dagen na ei zo ongeveer en niet elke dag hoor.
    misschien is dat niet genoeg? wat denken jullie?

@ goofychick...heb net ei gehad dus nee ik zit niet op NOD.
    hoop dat jij positief test. wanneer ga jij testen? ben nieuwsgierig meid!

14. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Femke; zo doen wij het ook ongeveer, hoor. Deze maand staat het trouwens helemaal op een laag pitje tot nu toe...zaten nogal in de lappenmand, en kindlief ook, dus waren al blij als het 's nachts rustig was en we konden slapen! Het moet wel een beetje spontaan blijven vind ik hoor. Maar of het genoeg is...tja...ik heb zoiets van; als het nou echt niet gaat lukken kunnen we het over een tijd altijd nog zo gaan proberen...als we dat beiden willen tenminste....

15. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    ja dat is ook zo sweetvienna...
    maar toch. ik zit in ronde 7 en had zo graag zwanger willen zijn voor mijn 35ste. ik heb nog wel wat maanden want ben jarig in de zomer maar toch...mijn gevoel wil het zoooo graag. net als iedereen hier he.
    en dan denk je af en toe es...heb ik wel genoeg geklust? ach ja..zo is het nu eenmaal en het moet idd nog wel leuk blijven.
    in welke ronde zit jij trouwens?

16. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    hahaha lees nu pas je banner goed....ronde 6 toch?

17. Femke, zou best kunnen dat wij het vaker doen... Ik wil alle kansen benutten haha! Maarja wij zitten dan ook pas in ronde 2 he, denk niet dat wij dit tempo volhouden.. Als ik nu aan vanavond denk, heerlijk, als ik naar bed ga mag ik gewoon gaan slapen, en mijn man ook! Heerlijk toch, kan niet wachten hihi??!?
    Nou wel gezellig saampjes op de wachtbank (met alle anderen natuurlijk!

@Goofy, spannend meid, inderdaad, wanneer ga je testen??

18. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Nee, ronde 2 pas...ik had al wel een aantal keren mn cyclus bijgehouden dus dat heb ik er ook bijgezet maar toen waren we nog niet 'bezig' zeg maar. Dit is voor je eerste kindje? weet t ff niet meer...:)

19. Pietske

Pietske Lid

27 apr 2009
    52
    0
    0
    Groningen
    Joehoe, hier eentje die net 30 is geworden en bijna 2 jaar bezig met zwanger worden! Kom hier al wat bekenden tegen! Thanks marjolein103 voor je linkje!

20. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    sweetvienna.. wij gaan voor ons tweede kindje. wij hebben een geweldige dochter van 18 maanden. dus wij hebben al eens geluk gehad. hoop zo dat het voor een tweede keer ook lukt, deze maand graag hahahahaha

marjolein ja ik ken dat tempo ja. toen met ons eerste konden wij dat ook maar nu met werk en dochter kan dat echt niet meer. maar goed we doen ons best.!

Deel Deze Pagina