jeetje meid wat een rugzak heb jij toch al op, moedig om het weer te proberen en ik hoop zo dat alles gewoon in 1 keer goed mag gaan... Ik vind het al spannend kan me voorstellen hoe jij het vindt (of eigelijk is dat niet voor te stellen) Ieder heeft hier haar eigen spanning en niemand misgunt het een ander (tenminste dat mogen we toch hopen...) Ach en waar het eigenlijk ook om gaat, mocht het iemand anders lukken, dat heeft op mijn al dan niet bevruchtte ei toch geen enkele invloed toch?
Ik misgun het idd. niemand hier! Wat ik bedoelde te zeggen is idd wat iemand hiervoor zei; ik heb een kindje en ben hier dolblij mee! Mocht het nooit meer lukken, dan heb ik het in ieder geval een keer meegemaakt en heb ik mijn zoontje waar ik helemaal verliefd op ben. Lijkt me zoo moeilijk als je geen kindje hebt en het lukt niet...maar idd. als je al zoveel hebt meegemaakt en je weet dat het ook heel moeilijk gaat worden zoals bij Marjolein bijv. dan voelt dat denk ik net zo zwaar. Meiden, alle lof voor jullie hoor!
Geen sorry....... je hebt groot gelijk! De kans van de gezonde nog niet mama's (waaronder ik zelf) is vele malen groter dan die van jou. Vindt het super dat je ondanks alles er aan durft te beginnen zou niet graag in je schoenen willen staan........ Ik weet namelijk niet of ik zou kunnen wat jij wel doet. Hoop dat je ondanks alles heel snel weer mama mag worden..... en je dochtertje en ........... (verrassing ) mogen heel trots zijn jou als mama te hebben...... Het gaat je hopelijk snel lukken....... Knuff Hexje
helemaal mee eens! maar wie zijn mensen om voor elkaar te bapalen voor wie wel de meeste prio heeft... iedereen heeft een rugzak de 1 een kleine en de andere een hutkoffer. op gyneacologisch gebied, op emo gebied op fysiek gebied... ik vind de sicussie wie het meest gegund wordt niet zinvol... iedereen is hier met hetzelfde doel en dat kan ook hetzelfde verdriet geven.... wij hebben het al mee gemaakt maar je kan dan ook zeggen men weet toch niet wat je mist... (ik weet het.... ik gooi nu een maga knuppel het kippenkot in...) maar meer bedoeld om te zeggen van welk standpunt bekijk je het? maar ik zeg net als jullie met al een kind: ik tel dagelijks mijn zegeningen.... zelfs als ik de hele dag NEE! gevolgd door gekrijs hoor...
Marjolein, je verwoordt het weer heel goed. Ik zat net al een heel verhaal te tikken maar dat werd zo warrig dat ik het niet gepost heb. Het is ieders eigen gevoel en een ander kan niet bepalen wat je voelt. Ik kan alleen mijn eigen gevoel vertellen en dat is dat als ik het nooit meer mee mag maken, ik misschien wel verdriet heb maar ook dankbaarheid dat ik al een kindje heb. Ik wilde ook geen discussie opstarten wie het het meest gegunt is...wil uberhaupt geen discussie...dus hoop niet dat ik iemand beledigd heb...of zeer gedaan....en Femke, het was ook niet mn bedoeling om voor jou te spreken...sorry
Daar heb je dan ook wel weer een heel goed punt! En een knuppel in het kippenhok dat valt wel mee toch? We zijn allemaal bezig (bijna) met het zelfde doel..... en voor allen blijft het een zegen als we dat doel halen. Wie je ook bent, wat je ook meesleept.
Ik vind het wel leuk om es andere standpunten te horen, geeft toch ook niet?? Vind ik ook leuk op onze roze sofa, heb écht het idee dat iedereen met iedereen meeleeft! Ga zo door meiden! Hoe het ook mag gaan met mij, ook zonder kinderen zou ik gelukkig kunnen blijven, maar ik zou er wel veel verdriet van hebben. En eerlijk is eerlijk ook kinderen hebben nadelen...(als ik mijn vriendinnen hoor) Toitoitoi meiden, we gaan voor een helemaal roze lijst...
kom kom dames niet te voorzichtig hoor! ik vind het juist leuk om "te debateren" maar ik meen het wel, tis gewoon bekijken van verschillende standpunten maar we laten elkaar toch in ons waarde?! wij vrouwen kunnen slecht discuseren omdat we bang zijn anderen te kwetsen mannen zijn daarentegen to the point kunnen discussie met vuist op tafel voeren om vervolgens samen biertje te drinken. mijn bedoeling was om standpunt neer te zetten en idd dit met jullie andere wijze vrouwen te delen en te ontleden dus geen excuses, niemand trapt hier op iemands tenen.
Hahaha ja ik ben wat andere fora gewend en daar reageert men al snel fel zeg maar en daar heb ik hier geen zin in. Vind het hier veel te gezellig op de sofa Ik heb zelf altijd wel voor en nadelen van het hebben (weet even geen ander woord) van kinderen gezien. Mn man en ik riepen dat als het niet luktte, het ook goed was. We wilden geen mmm. Maarja, weet niet hoe ver we uiteindelijk zouden zijn gegaan als het niet zou lukken...misschien ga je toch verder dan je van te voren had gedacht.
gelukkig was ik destijds zwanger in ronde 2 en hebben we het nooit hoeven weten hoever we zouden zijn gegaan zeg maar....
Op zich wel mee eens hoor, maar kleine ik zie dat je "pas" bezig bent.......of zie ik het verkeerd? Elke ronde is er eentje zeker op deze leeftijd maar ik heb de ervaring en ook om me heen dat het ff kan duren voordat alles uit je lichaam is qua anticonceptie. Zelf ben ik in ronde 7 zwanger geraakt voor het eerst op 33 jarige leeftijd. Maar toch wil ik nog ff kwijt dat het niet minder erg is als je al eentje hebt lopen, tuurlijk heb je er al een, maar het gevoel is niet anders hoor als het bij de tweede niet direct lukt. De onzekerheid is er wederom en elke keer de teleurstelling ook.
nog een vraagje aan snoet: je baarmoeder is door een osteopaat in een andere stand gezet? Weet niet of ik vanavond nog inlog
ik zag het ook!!! ik ga altijd voor de posting op gelijke getallen... bijv 555 ik geloof dat 333 gelukt is.... en dan doe ik een wens... stom bijgelovigheidje van me
ik ben van paard gevallen in september en bekken heeft optater gehad klachten namen steeds meer toe en baarmoeder lag zeg maar tegen dikke darm aan het geen pijnlijk is maar daardoor ook een beetje klem lag.... niet bevordelijk dus als je een bevruchteitje willen laten nesten of zwemmers binnen wil laten
JOEHOE!!! Ik durf 100e pagina en 1000e bericht en dan niks te melden hahaha, hoop dat ik op tijd ben!!!!