30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Ja hoor, je hebt hem binnen....!!!
    Dan ga ik voor het 1001e bericht.

(spreek dat maar eens hard op uit, best grappig...)

2. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    <1001 nachten....zucht> ;)

ik zag trouwens dat mijn smiley niet werkte...

ik heb morgen een presentatie, ik moet een management training gaan volgen (best leuk) maar ik wordt wel weer flink aan het denken gezet..... en dan vooral over jezelf......

maar ik heb wel een gelikte powerpoint gemaakt:) dus ga ik nu maar even relaxen naast man op bank. en daarna vroeg onder de wol!
    tot gauw meiden!;)

3. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Nou snoet, zet hem op dan!!
    Ik ga hier zo nog even een vraag posten en dadelijk ook vroeg naar bed. Heb weer koppijn!

4. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Ik had deze vraag ook al ergens anders gepost, maar misschien weet iemand van jullie wel raad...

Wie weet raad, want ik snap er niets meer van.
    Vaak vind ik de signalen rond m’n eisprong vrij duidelijk, maar nu lijkt het er op of ik er wel 3 heb gehad!!
    Ik zal het even toelichten…, maar ’t is misschien af en toe wat onsmakelijk…

Op zondag 31 januari heb ik een miskraam gehad met ca. 4 ½ week. Dan begint volgens mij de cyclus weer te tellen en die is bij mij nogal wisselend, maar gemiddeld zo’n 30-35 dagen.

Op dag 13/14 had ik wat ongikrampen en een beetje wit, draderig slijm, dus ik dacht hé, meteen weer een eisprong, dus klussen!!!

Toen op dag 20 (de eerste verjaardag van ons zoontje!), weer hetzelfde verhaal maar wat meer slijm, dus ik dacht, misschien fout gevoeld en nu m’n eisprong…m’n lichaam zal wel wat van slag zijn na de miskraam. Dus toen weer geklust!

Nu vandaag en gisteren (dag 23/ 24 van de cyclus) echt flinke draden slijm die er bijna gewoon uitlopen en die zomaar nog niet af te vegen zijn.
    Dus help, wat is er met mijn lichaam aan de hand?! Kan dat slijm ook op iets anders wijzen? Of is dit dan een teken van mijn eisprong? Ik snap er echt niets meer van. Ik heb geen ovutesten (wil dat eigenlijk ook niet), maar ben bang dat ik te laat ben met testen als ik ze nu nog ga halen.
    Klussen zit er nu sowieso zeer waarschijnlijk helaas niet in, omdat ik zelf knallende koppijn heb door een voorhoofd- en bijholte ontsteking. En man thuis de keuken aan het verbouwen is. Dus ik vrees dat de energie vanavond op is.

Wie weet raad??

5. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    ik heb ergens een topic gelezen (dag of 3 terug) die dit ook had!zou die even op gaan zoeken,maar het lijkt er idd op dat je cyclus in de war is!kan best na een mk,bij mij was hij pas echt na 3 mnd weer in orde!

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He heb daar sowieso verhalen overgehoord dat als je bv een vast zittend heiligbeen hebt je ook problemen met innesteling kan hebben.
    Hier ben ik vorige week bij manuele therapeut geweest, en bij toeval ontdekte ze heel veel spanning tussen mijn baarmoeder en eileider, dit heeft ze los gemaakt......hmmmm.....

7. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Hé, bedankt voor je reactie. Ik zal eens gaan zoeken...

8. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
  9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga ook mijn bedje opzoeken...trusten meiden.

10. kleine1975

6 feb 2010
    21
    0
    0
    Tuurlijk gun ik het tweede/derde-baby moeders net zo hard. En alle situaties zijn weer anders! Jouw situatie is ook verre van ideaal!
    Dank voor het inzicht :).

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Morgen meiden......

12. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    goeiemorgen,hoe is het hier verders met iedereen...spannend de 1e testen komen er bijna aan!ik moet jammer genoeg nog ff wachten

13. kleine1975

6 feb 2010
    21
    0
    0
    Heb een eisprong gekregen (haha... wist 2 maanden geleden niet dat ik dit ooit zo op zou schrijven ;)), dus iets te laat, maar wel gewenst dus maar ff aan het klussen.
    Na zo'n positieve test heb je 24-48 uur toch?

14. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Het is echt bijna niet bij tehouden zo snel als het hier gaat. Hou ouder hoe meer ge-OH lijkt wel. Whahahaha. Gezellig hoor.

Tijdje geleden hadden we de discussie hoe we de tijd zouden noemen als we moesten wachten op ons ei. Is daar nou eigenlijk nog iets uitgekomen? Hoe zit het nou, zit ik in de "wekkertijd". Dat is het laatste wat is blijven hangen. Vind het wel een beetje rare naam. Wie heeft een idee?????

15. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
  16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wachtbankje is juist na je ei :D......en ik zit daar nu heeeeel erg op het puntje van de bank ;)

17. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    * schuift aan op de roze sofa met een kop thee *

wow wat een goeie discussie hadden jullie meiden. jammer dat ik dat gemist heb. ik vind het geweldig dat daarover gepraat wordt en dat alles gezegd mag worden. super goed!!!
    heerlijk je mening mogen geven zonder kwalijke gevolgen.
    bottom line is gewoon....iedereen wil een kindje. punt. of het nu je eerste,tweede,derde of vierde is...maakt niks uit. we willen allemaal hetzelfde.

* pakt koekje *
    crunch crucnh lekker koekie.

als jullie ooit nog es willen debatteren over iets heb ik nog een goeie. maar dat zal ik pas doorgeven als we daar zin in hebben goed? is een leuke discussie altijd...

@ sweetvienna....geen zorgen meid. je hebt niet voor mij gepraat en je mag alles zeggen wat je wil.
    @ marjolein....ik wist al dat je het al zwaar gehad hebt en nu nog. maar dit er nog bij met je eileider enzo bah maar zoals ik al zei. deze maand zien wij beiden 2 streepjes staan en dan gaan we gezellig saampjes zwanger zijn hihihihihihihi komaan hcg we komen eraan!

pfff...moe van het typen. ik voel me bizar moe maar heb net 3 nachtdiensten gewerkt en moet vanavond nog 1...zzzzzzzzzzz8)

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Femke, ja was wel een discussie maar hoop dat niemand zich er aangevallen door voelt, want net zoals je zegt, iedereen moet zijn mening kunnen geven.

Wat doe je voor werk als ik het vragen mag?

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    *gaat ff languit op de sofa met haar beentjes omhoog.....Femke schuif eens op hihihi.....*

20. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    * valt bijna van de sofa af * hihihi

discussies zijn goed en houden je alert. dus nee ik ben niet bang van een discussie.

* gaat even een bakje thee zetten opnieuw*
    jij nog wat?

Deel Deze Pagina