he trouwens moet jij niet gaan testen of zo? hahahahahahh ja test test test ik wil hcgggggggggggggg bij jou zien!
Nee ik ben ervan overtuigd dat ik tot zondag kan wachten....maar wordt met de dag moeilijker. *geeft haarzelf een schouderklopje*
Pass de thee en koekjes even wil je? Tijd om bij te kletsen. Beter laat dan nooit: Welkom nieuwe meiden op het forum Zooo waar is onze lijst ergens gebleven? Wie zijn onze eerste testers nu? Ik ben helemaal de draad kwijt hoor. @Marjolein Ik lees ergens iets over een eileider en er is iets niet goed? Ik kon het zo gauw niet vinden in deze kletsdraad. Nou, ik heb net een telefoontje gehad over mijn onderzoek (waren kweekjes genomen) en alles is goed. *phew!* Dat scheelt weer! Nog 2 bloedonderzoekjes te gaan.
Alexandra fijn dat alles goed is! goofy ik duim voor je! spannend hoor! vandaag is de kapster weer geweest, ik had een mega uitgroei nu is alles weer gepimpt
Nou dat schenk ik gauw nog even een bakje voor jullie in Heb nog chocolade mogen jullie allemaal op eten ik heb een virusje dus eet ff niet alleen liters thee hahahahaha
Gefeliciteerd! Tenminste, ik neem aan dat dat goed nieuws is? Weet niet waarvoor het was en of het anders misschien makkelijk op te lossen zou zijn geweest als er iets mis was geweest. Ben je weer een beetje uit de put geklauterd? En (wat mij betreft dan): LAAT DE LENTE MAAR KOMEN! Er ligt hier 70 centimeter sneeuw en het is -15. Ik wil krokusjes, zonder handschoenen en muts naar buiten, niet meer sneeuwschuiven, de lente ruiken!!!
Hej!!! Zojuist toch maar een ovutestje gedaan....en wat denk je? KNAL POSITIEF!! Teststreep nog vetter dan de controle streep...dus dat wordt m'n best doen om mannetje vanavond te verleiden... M'n NOD is dus nu wel een stuk later dan ik dacht, waarschijnlijk rond 11 maart, maar ik heb tenminste wel een eisprong. Nu nog hopen dat het klussen lukt. Wel jammer dat ik laatst al dacht m'n ei te hebben want toen hebben we meerdere keren (ook van te voren) al geklust. Nu dus nog twee weekjes geduld hebben.
Hoi meiden, ik mag me hier ook melden ben vorige week 31 geworden en zijn al vanaf december 2008 bezig voor ons eerste wonder. In augustus PCOS ontdekt en na paar maanden clomid deze maand voor het eerst aan de Fostimon en hebben afgelopen vrijdag onze eerste IUI gehad en nou is 6 maart mijn NOD. Het lijkt me helemaal gezellig om met jullie lekker te kletsen en alles bij te houden. Groetjes bieb.
Welkom hier Bieb! Clubje is pas recent opgericht maar zoals je ziet wordt er hier druk gekletst! Jij bent dus ook al ´n hele poos bezig zie ik, net iets korter dan ik.. Ik moet nu nog 1 ronde afwachten of ik op de natuurlijke manier zwanger raak (omdat ik begin augustus een 2e ingreep heb gehad waarbij mijn eileiders zijn doorgespoeld en dit zou positief uit kunnen pakken) en anders zal het bij mij ook IUI worden. Hoe is dit bij jou gegaan, mee- of tegengevallen? Maar aangezien jij aan de Clomid zit zal je wel een onregelmatige cyclus hebben of heeft dit een andere oorzaak? Mijn cyclussen zijn gelukkig wel regelmatig maar heb wel endometriose en dit maakt het zwanger worden ook niet gemakkelijker. Nou ja, nogmaals welkom en ik ga nog even op het wachtbankje zitten! Morgen of overmorgen officieel mijn NOD en heb al 2 testjes versleten maar helaas nog negatief...!! Heb nog helemaal geen krampen terwijl ik dat normaalgesproken wel een paar dagen vantevoren heb, weet niet of dit nu een goed teken is??!! Ga nergens meer op hopen, al te vaak gedaan!
Tja Jollie, af en toe word je helemaal gek van je eigen lichaam, die kan je zo voor de gek houden!! Het is maar goed dat er tegenwoordig ovutestjes zijn, hoe hebben die vrouwen dat dan vroeger gedaan vraag ik me weleens af?? Deden die het gewoon vaker dan wij nu in ons drukke 2010? Nou ja, iig heb je een eisprong nu, da´s positief! Succes met verleiden vanavond...
Hallo Iedereen! Ik zit ook nog lekker op de bank.. Idd super dat iedereen hier lekker nuchter is en dat er gewoon gediscussieerd kan worden, super! Mijn testdag komt echt in een rottempo dichterbij. Hier geen klachten of what so ever. Ik weet trouwens niet of ik wel al in zwangerschaps klachten geloof, want Ik lees vaker dat mensen met klachten niet zwanger dan dat ze dan wel zwanger zijn. Zo ik pak ook nog even een lekker koekie en een koppie thee bij en ga er nog even lekker bij zitten. Mag ik dan wel in het hoekje zitten? Dit zit zo lekker ..
Hee meiden, ik wilde nog reageren op de discussie. Had een heel verhaal geschreven, maar alles weer gewist, want ik heb het gevoel dat eigenlijk alles wel al gezegd is... Dank jullie voor het begrip en de lieve woorden en ik hoop dat mijn verhaal een beetje relativerend werkt. Uiteindelijk zijn we hier allemaal voor hetzelfde en kunnen wij natuurlijk niet beslissen wie er als eerst zwanger kan worden. En als dat wel zo was, dan zou ik het ons allemaal gunnen, in tegenstelling tot rokende, drinkende, overantwoorde mama's, maar zo werkt het helaas niet. Dus met zn allen, vol goede moed, naar 2 strepen!!! Moet zeggen dat ik het ook wel leuk vind hoor discussieren, daar hou ik wel van! Ben alleen een beetje te laat, de discussie is zowat alweer afgelopen haha! @Samba, spannend!! Geef mij ook eens een koekje @Jollie! Fijn meid! Stom he, je gebruikt testjes om zekerheid te krijgen, maar je kan er ook ontzettend onzeker van worden! In ieder geval veel plezier! @Bieb, welkom meid! Ook jouw verhaal werkt relativerend! Ik hoop heel erg voor je dat het deze maand raak is! Dat zou toch echt geweldig zijn! @Jel, was het even kwijt dat jij ook al zo lang aan het proberen bent... Heel veel sterkte deze maand. Nog geen tekenen van ongesteldheid, das positief! Misschien heb je wel te vroeg getest... Je houdt ons op de hoogte he! *duim* *Duim* *DUIM* @Alexandra, fijn dat de uitslag goed was! Nog maar 2 testjes te gaan, gaat vast helemaal goedkomen!
mmmm net op tijd koekies!!!! Kan er niet zo goed bij, zit voor de bank. Ben net weer bijgelezen, moeilijk hoor, werken en een forum bijhouden. IK lees dan ook alleen maar hier nog bij de 30+ers, dat kost me genoeg moeite en tijd, maar wel leuk!!!!!!!!