30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ahhh anders doe stiekem een testje voor ons! (hoeft je man niet te weten hoor!;)) Denk dat die steken misschien wel een innesteling was!)

2. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    :(ooooooooooh morgen pas!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????;)jeeeeeeetje......hou er wel rekening dat wij as zwangere niet zo lang kunnen wachten he?:D
    snik ik ga wel ff kijken hoeveel nagels ik nog over heb....ga ik die maar ff buit maken:D

hoop morgen op rose meid!duim voor je!

3. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    hihi marjolein..mot niet gekker worden:D haha zou nog gekker zijn als goofy schrijft" ooh majolein..das een goed idee ,ga het gelijk doen,je hoort het zo!mohehahahahah

4. maeke

maeke Lid

20 jan 2010
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb woensdag een test gedaan (1 dag voordat het officieel mocht?) en toen super negatief.. 1 streep.. Maar ik was vanochtend zo misselijk, buikpijn en dacht ik zal wel ongesteld worden.. Maar toch voor de zekerheid weer een test gedaan en nu lijk ik een heeeel vaag streepje te zien.. Maar heb totaal geen gevoelige borsten oid..het lijken echt meer ongesteldheid symptomen..?

5. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    ooh spannend,bij mij werd altijd het vage streepje,later echt een goed ziende streep!hoop dat het bij jou ook het geval is maeke

6. Volgens mij ben je gewoon ZWANGER!!!!:D:D:D

7. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    laat je het morgen even weten?meid gooi er gewoon morgenochtend weer ff een test tegen aan!want ja zoals je al miss heb gelezen houden wij niet van wachten:D

maar denk dat marjlein idd gelijk heb.......zou dat de eerste zijn hier die zwanger is?????????????????:pof zou goofy dat zijn?jongens heb nog 7 nagels over..;):D

8. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Hoi allemaal,

hier ook een 30+! Ik ben 34, en 31 december 2009 heb ik m'n laatste pil ingenomen (toen was ik nog net 33). Wij gaan voor een eerste kindje :). Ik heb 3 feb. m'n ongi gehad, en voel me nu al een week ongeveer best wel raar. Duizeligheid, vaak 's avonds misselijk en vanochtend steken in m'n buik. Zelf denk ik dat het een buikgriep is maar ja hoop natuurlijk op wat anders! Hopen wel, maar denken niet omdat ik ook geen pijnlijke / gezwollen borsten heb...

9. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    welkom shadow.... wie weet meidzou leuk zijn de 1e ronde..over een paar dagen weet je het!.

10. shadowcat76

Dank je :). Ik hoop het zo he, maar ik verwacht echt buikgriep, omdat ik vanochtend ook aan de diarree was... (sorry klinkt niet fris). Ach ik zie het wel en idd, over een paar dagen mag ik testen!

11. Spannend...Wanneer kun je testen??

12. Myst

Myst Lid

27 aug 2009
    57
    0
    0
    Brabant
    ik heb dat ook... jullie zijn allemaal heel erg knap in mijn hoofd!

@Jel, wat ontzettend k.t voor je!! heel veel sterkte meis..

13. shadowcat76

Als ik een cyclus heb van 28 dagen (en daar heb ik geen id van omdat ik nog maar 1 ongi ben geweest sinds het stoppen met de pil, een aantal jaar geleden was ik wel regelmatig toen ik om een andere reden er mee was gestopt), dan zou ik 3 maart ongi moeten worden, komende woensdag. Mocht dit niet zo zijn wacht ik voor alle zekerheid nog een paar dagen af en ga dan testen. Dus over een week hoop ik meer te weten!

14. Myst

Myst Lid

27 aug 2009
    57
    0
    0
    Brabant
    hihi ik ben trouwens wel benieuwd hoe vaag jouw streepje dan is hoor maeke! een streepje is een streepje toch?

welkom shadowcat!
    spannend allemaal he? een week is dan ineens nog zooo laaang ;)
    ik vroeg me al af of ik daar op den duur wat relaxter in zou worden (ben zelf ook pas net bezig), maar als ik de andere dames hier lees heb ik daar niet zo veel hoop meer op :D

15. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    halllooooo

pooh...jullie waren weer goed bezig gisteravond zeg. jammer dat ik er niet bij kon zijn.
    maar goed. ondertussen een paar nieuwe? welkom meiden.
    moge er veel hcg gestrooid worden!

en testers?
    marjolein? nou hoe lang ga jij het volhouden. aangezien we gelijk lopen wil ik dat wel weten he hihihihihihi testen we samen.

goofy en jij dan? wanneer is je NOD omdat je wacht tot zondag om te testen. want wij willen het hiet ook weten hoor hahahah:)

hier gister gewerkt. doodmoe bed in en vandaag jawel vandaag ben ik een dagje vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj joepie.

lang leven hcg hier!

16. shadowcat76

Dank :). En ja jemig zeg, 1 dag duurt al lang haha laat staan een hele week! Gelukkig heb ik veel afleiding aan m'n werk en houdt m'n vriend me 's avonds ook genoeg bezig (hihi) dus die week zal wel redelijk snel gaan hoop ik ;).

Helaas ben ik vandaag wel ziek thuis, ik werk als hulp in de huishouding bij oudere mensen en ik wil niet 't risico nemen dat mocht ik buikgriep blijken te hebben dat ik die mensen aan steek... We doen rustig aan :).

17. Aangezien ik een late eisprong had deze maand, is donderdag waarschijnlijk nog te vroeg. Maar denk dat ik er donderdag toch maar een testje tegenaan gooi!:) En jij???? Samen testen???:)

18. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    wow donderdag al?
    is voor mij te vroeg hoor. heb mijn eisprong dacht ik vorige zaterdag of zondag gehad dus... is dat niet veel te vroeg?
    en met welke testen test jij dan?
    voel je al iets misschien meid?

19. Mmm denk dat ik dan toch ook maar even moet wachten. Had zondag pas een positieve ovulatietest, dus donderdag is voor mij dan ook veel te vroeg waarschijnlijk... Heb verschillende testen in huis haha! Wanneer ga jij??

Ik voel verder nog niks, jij?

20. Kovu

Kovu Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    Ook ik ben 30+. Als 33-jarige ben ik in september voor het eerst mama geworden.

Deel Deze Pagina