heb nog niet echt nagedacht wanneer ik ga testen. hoopte het eigenlijk vol te houden tot aan mijn NOD. ik kan op 5 maart testen dacht ik dus dat is..volgende week..vrijdag dus. ik kan zolang wachten denk ik hoop ik. ik ben voorheen ook zo testverslaafd geweest maar wil dat nu niet zijn. ik voel me doodmoe maar dat is eerder winterdip denk ik hahahah en mijn tepels zijn wat gevoelig. that's it. maar eh als jij zolang niet kan wachten ..let me know want wie weet doe ik dan toch mee als ik zo een enorme testdrang krijg. hihihihi
Welkom Shadowcat! Welkom Kovu! (Jij gaat voor je 2e kindje neem ik aan?) @Marjolein Is inderdaad nog een beetje erg vroeg. Zelf test ik nooit voor mijn NOD, want je zal maar héél eventjes zwanger zijn en het wordt weer afgebroken, da's dan weer een klap in je gezicht. En het is nou eenmaal zo dat de meeste zwangerscahppen al eindigen voor je NOD. Schijnt heel normaal te zijn.
Baai the weej, ik ben ook met ovulatietesten begonnen. Ik verwacht mijn eisprong morgen. Afgelopen dagen negatief, vandaag ook, dus ik hoop op een streep morgen. De dochter van mijn beste vriendin komt dit weekend logeren, dus we zullen wel een beetje stil moeten klussen
Hoi hoi, hier iemand van 35 jaar, mama van twee kids en nu hopend op een derde wondertje!!! (eerste ronde deze maand). We zijn al heel lang samen, hebben eerst veel gewerkt, gereist en van onze "vrijheid" genoten. Inmiddels wordt ons leven beheerst door de kids, hoewel het soms best pittig is, is het ook super genieten! groetjes
@Alexandra2008: Er is absoluut de wens voor een tweede kindje. Echter, ik heb een keizersnede gehad. Het advies van de gynaecoloog was om het eerste jaar na de keizersnede niet weer zwanger te raken. Hoewel ik op internet ook andere adviezen en ervaringen lees. De keizersnede (ongepland) is voor mij zéér heftig verlopen, waardoor ik enorm huiverig ben voor een tweede bevalling c.q. keizersnede.
Shadow welkom hier! Meiden ik hou het niet meer en moet al vaker naar de toilet.....hahahahahahahaha.....jullie zijn echt grappig!!!!!
@Marjolein als het een innesteling is dan is het zeker nog veel te vroeg om te testen toch??? Of niet????...... Net bij de ikea met buurmeisje (zoonlief is gek op haar) geweest, wilde hem door een tunnel laten kruipen, ik ook op mijn knieen en daarna omhoog, .....zo moest me ff vasthouden en weer opnieuw focussen, en twee keer naar de toilet.....en die krampjes.....
Marjolein, Miekiee, Jippiejee, dankjewel voor jullie ontzettende lieve berichtjes, doen me goed!! Moet eerlijk zeggen dat ik er wel een beetje emotioneel van werd en voor 't eerst (!!!!) sinds al die tijd een potje heb zitten janken achter de pc omdat het maar niet wil lukken... Twee keer onder t mes in 1,5 jaar tijd ivm mijn endometriose, in november nog aan het herstellen van de laparoscopie en toen in december weer plat met een hernia en begin januari dit jaar na 2 maanden weer onder het mes voor de hernia bah, bah, bah, wat zit het af en toe toch tegen!! Iedereen om me heen vindt me altijd zo vrolijk en positief, je hoort me nooit klagen maar trok het vanochtend even niet meer, nu gaat het wel weer gelukkig!!!!!!!!! Gelukkig kan ik hier lekker even mijn ei kwijt, dank jullie wel allemaal!!! Heb inmiddels een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog, volgende week donderdag kan ik al terecht. Even ter info, de onderzoeken mbt zaad, samenleving etc. etc. hebben we allemaal al achter de rug en die zijn allemaal goed dus volgens de gynaecoloog zou mijn endometriose geen belemmering moeten zijn om op de natuurlijke manier zwanger te worden. We weten dus dat in principe alles goed is dus hier gelukkig geen teleurstellingen, zal me gewoon over moeten geven aan de IUI en hopen dat dit geluk gaat brengen! Goofychick en Marjolein, ben zo benieuwd naar de uitslag van jullie testjes!!! Ben heel hard aan t duimen dat het bij jullie wel raak is! Gun het jullie, mijn virtuele vriendinnetjes hahaha!! Twee keer 2 dikke vette strepen hoop ik! Saffron en Kovu welkom hier!
jel..gooi het er maar uit hoor!kan me ook voorstellen datt je flink baalt als het andere juist wel lukt,maar idd we gunnen het iedereen!ooh dus die onderzoeken had je al gehad dan spermaonderzoek enz...dat is dan idd een goed teken dat alles goed gaat.wat is het dan toch raar he?dat het bij de 1 zo raak is,en bij de ander niet!
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nog meer tekenen......of is het nu van het lachen dat je het bijna in je broek doet goooooooooooof?als ik bij je woonde had ik een test gekocht,en had hem voor je neus gestoond! en-nu- testen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!men spannend ps welkom nieuwe dames in ons gezellige (kippen)hok!!
Gisteren om 2 uur bericht 1025 (op blz 103), nu bericht 1156 op blz 116. Niet te doen als je af en toe ook nog moet werken!!!!!!!!!!!!!! Hebben jullie trouwens ook weleens dat je berichten "mist". Ik klik dan door naar laatse gelezen bericht, maar dan blijkt dat ik echt een aantal pagina's gemist heb...... Ik snap het niet helemaal. Vorige week was zelfs mijn hele abonnement verdwenen. Goed ik ben weer bij gelezen. Heb nu iets geks: Had 2 mnd een cyclus van 29 dagen. Vorige maand iets langer (wrsch door stress). Als 'm'n vorige cylcus ok gewoon 29 dgn geweest zou zijn zou ik morgen mijn ei hebben gehad. Nu voelt het vandaag toch wel heel erg alsof mijn ei een sprongetje gaat maken. Maar zit nu eigenlijk pas op dag 9. Kan dat, zo vroeg al een eisprong (ik gebruik nog geen ovu testen, dus weet niet zeker).....
@ Jel..... vet balen... een dikke knuffel voor jou. Fijn dat je volgende week al terecht kan. Hoop voor je dat je snel zwanger bent net als voor de rest natuurlijk @ weet ik niet meer een hoofd/gezicht bij de nickname hahahaha lol..... Welkom alle nieuwe Zo kruip weer gauw achter de bank met mijn koppie thee Wie wil er ook thee????
Ik hou je op de hoogte! MAar ik heb echt het gevoel dat er bij mij helemaal niks is deze maand, dus ik heb niet teveel hoop! Laat je mij (ons) ook weten als je eerder besluiit???
@JEL Huil maar lekker uit hoor meid!!! Het is ook niet niks wat jij allemaal al hebt meegemaakt! Wat goed dat je nu een afspraak hebt staan, dan valt er misschien ook wel een last van je schouders? Ik hoop iig dat ze iets voor jullie kunnen betekenen en dat je heel snel zwanger mag zijn! Hou je ons op de hoogte hoe het gesprek gaat etc? Heel veel sterkte meid en er is altijd wel iemand die een virtuele arm om je heen wil slaan hoor, dus bij deze!!! En we houden moed hoor! Jullie gaat het vast ook ooit lukken en hopelijk heeeel snel!!!