ja beloofd marjolein....maar ik denk niet dat ik vroeger ga testen. maar als ik het doe laat ik het je weten. jij ook he...!!!! goofy test nou hahahahah ik vind het super spannend. en nieuwe meiden welkom! super dat jullie er zijn. ja ik schuif op de bank ...heb zin in een stukje kaas? strange?
knuffel ik weethet aff en toe niet te doen,de dames in kwestie zijn denk net als ik verlsaafd aan zw! hihi thee aardbei please! hebbie koekje bij?
Nanananana.......ik test toch lekker niet.......nanananana....... *is geheel van zichzelf overtuigd ahum......en is driftig op zoek naar een verlengsnoer omdat ze de auto wil uit zuigen....hoezo alles moet schoon*
@Marjolien103: Als je via je abonnement naar het topic komt staat in de balk boven het eerste bericht zoiets al: naar eerste ongelezen. Dat scheelt een hoop blader werk. Zeker als het zo hard gaat. Maar ja, als je dan dus berichten misloopt wordt het heel verwarrend....
Oh ja, Goofy: LAAT JE NIET GEK MAKEN HOOR. Er zijn hier dames die volgens mij elke dag wel zouden willen testen. Whahaha. Je moet maar verslaafd zijn. Ik ben ook zo'n "niet tester". Laat ze maar lekker in onzekerheid. Is misschien wel een goed afleiding..... Hihihi
@Femke, nesteldrang ik?????? Ach zal wel bij het buikgriepje horen wat ik nog steeds denk te krijgen Nou dat nesteldrang is iets vreemds hoor, nu valt het nog wel mee, maar op het einde van de zwangerschap.....peoh.....mijn huis is op twee momenten tot in de puntjes spik en span geweest......toen we het gingen verkopen, (ons vorig huis) en met mijn zwangerschap (dit huis) toen ik op het einde liep, ben toen uit nood zelfs de luxaflex een voor een gaan schoonmaken hahaha.....helaas heb ik maar alleen onze slaapkamer kunnen doen.....
@Knuffel, nou normaal ben ik op zich wel een tester, maar op een of ander manier nu niet, denk dat dat te maken heeft met mijn vmk eerder in een van de rondes en met de twee foute innestelingen, althans vlak daarna ging het fout.....(maar toen was ik blijkbaar nog niet schoon en nu heb ik die garantie wel) waar je al niet onzeker van wordt he! Maar iid tis een goede afleiding voor hun....zal ik dan maar volgende week pas gaan testen....
Hey goofy, je moet lekker pas gaan testen als jij dat wilt. Vervelend te horen van de miskraam en verkeerde innestelingen. Wat ging er dan verkeerd bij de innesteling? Ik hoop van harte dat de rode duivels wegblijven bij jou en dat je ergens volgende week een knal positieve test in handen hebt (en ik dan ergens rond 25 maart of zo).
ahum ....hij zegt net geen zin te hebben!ik pak hem vanavond bij z'n kraag en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!! hihi goofy...verlengsnoer gevonden????ik dacht het zelfde als marjlolein hoe bedoel je nesteldrang...hihi nee ik weet dat dat pas rond de 7 mnd zwanger komt jammer genoeg.ooooooooooh goof kaarsjes aan he/????en met je pot...
waar zie jij dat dan marjolein..ik probeer ook te sel naar " de laatse berichten,maar ik zie het niet!!
het gaat er om dat je je temp niet boven 38 gr laat komen voor langere periode (sauna is 90 gr!) maar ook met hele baden zou ik oppassen als je weet dat je zwanger bent.
MVL-35 jaar-ronde 2 -4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, - NOD 20 februari07-2008 - Leiff-30 jaar-ronde - voor 2de kindje; meisje 17 maand - NOD 23 februari shadow-31 jaar- ronde 4 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010 - NOD 28 februari monica-..jaar-ronde 13 voor 2e kindje, 1 dochter lara* NOD 28 feb Goofychick-..jaar-ronde 6, vmk nov, 2e kindje, jongentje 14 mnd NOD 28 feb. Jel1978-32 jaar ronde 16 voor eerste kindje, NOD eind feb Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 1e kindje - NOD 1 maart Samba - 29 jaar (8 april 30 jaar) ronde 2 1e kindje - NOD 2 maart Jollie-31 jaar- ronde 3 GIJS 20-02-2009-1e ronde na mk - NOD 11 maart femke32 - 34 jaar - ronde 7 - meisje van 1,5 jaar _ NOD 5 maart snoetetoet- 33 jaar- ronde 9 1 peutermeisje van 2, 2 vmk's - NOD 6 maart wil pas 13 maart testen!!! Marjolein-30 jaar- ronde 2 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-01-2008, 2e dochtertje 28-12-2008 -NOD 7 maart Jacqueline125- 33 jaar- ronde 5, voor eerste kindje, NOD 7 maart?? Danjay - 31 jaar- ronde 3- dochter 3,5 en zoon 2,5 - NOD 9 maart Jemmah - 34 jaar- ronde 1- zoontje van 15 mnd -NOD 10 maart Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 7 na mk - 1e kindje -NOD 13 maart Myst - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje - NOD 14 maart Knuffel - 34 jaar - ronde 4 - 1e wondertje - NOD 17 maart Ollebolle - 33 jaar -ronde 3 - NOD 18 maart Jippiejee-30 jaar- ronde 7 - 1e kindje - NOD 23 maart Sweetvienna - 35 jaar - ronde 2 jongetje van 22 maanden - NOD ??? Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger - NOD?? kleine 1975 34 jaar ronde 2 voor eerste kindje, NOD ??? Banne77 - 33 jaar - ronde 5-1e kindje -NOD ?? maeke - 38 jaar ronde 1 voor 3e kindje - NOD? miekiee - 32 jaar ronde ? voor 3e kindje - NOD? Lentebloempje-33 jaarronde 9-Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-2008-nod 21 maart mamac-34jaar-ronde.1-voor 2e kindje, zoon 3 jaar-NOD 27-2 bieb-31 jaar-ronde 5-1e kindje-NOD 6 maart sasha - 36 jaar ronde ? - zoontje van 18 maanden- NOD 21 maart Sunny76 - 33 jaar - ronde 5 na bbz - uitgerekend op ... Kvinna - 34 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend op 22 oktober Heppie - 32 jaar - Ronde 7 - 1e kindje, vmk in december 09 ZWANGER!!! Jeanine1976 - 33 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend op 18 oktober En dat zit maar te beppen en te beppen maar de lijst even meenemen....