Nou ik heb vanochtend een digitale test gedaan, deze behoren het meest betrouwbaar te zijn? En hij zegt Niet zwanger... maar dan haal ik het staafje eruit.. en er is weer een heeel vaag 2de streepje te zien. Ik snap het niet, te weinig hcg? Schijnzwanger haha? Ik weet het niet, ik wacht maar weer een dagje (of 2 als ik het kan volhouden met testen... Leuk om jullie berichten te lezen. Ik leer veel! Ik heb nog nooit getemperatuurd en weet eigenlijk niet eens precies hoe mijn cyclus in elkaar zit. Ben nooit heel erg regelmatig ongesteld gweest.. dus ben erg benieuwd of het dit keer gelukt is of niet
He meiden.................... Neeeeee..............ik heb nog niet getest.........hihihihhi.........(wat zitten jullie al tegen het plafond, femke, marjolein en Mieke?) Maar geen ongi, temp is 37 graden en ik MOEST zonet echt wat eten anders ging het mis!!!!! Gaan nu even met zoonlief naar dreumes zwemmen.
Ja ik heb ook een keizersnede gehad! Ze adviseerden mij echt om een jaar te wachten. Maar ik heb dan ook een afwijking aan mijn baarmoeder, waardoor er sowieso meer druk op komt te staan! Ik weet dat niet iedereen een jaar aanhoudt, maar ik zou het voor de zekerheid wel doen... @MAmmaC en Maeke, Spannend voor jullie zeg!!! @Goofy, nog niks??? (oh ik lees het al)
Whahahaha ik lig helemaal dubbel, bij mij is het vaak andersom, raden de forummeiden af om al te gaan testen en dan doe ik het toch... maar je maakt het wel spannend hoor, lijkt allemaal wel heel hoopvol
Hoi meiden, Zo ben weer bij gelezen, pffff. Welkom alle nieuwe (zegt ook nog een nieuwe). Bedankt voor jullie antwoord over het wel of niet naar een wellnes gaan. Ik denk ook dat ik gewoon maar ga en tegen die tijd zou ik het ook wel weten of ik zwanger ben of niet. Hoi Jel1978, Wat erg voor je dat het weeer niet gelukt is. En ik snap ook echt dat je geen zin heb in de mmm het is ook allemaal zo oneerlijk. Maar wel goed van je dat je er meestal zo positief over bent. Ik zit al vaker op dat punt van huilen en balen en het even allemaal niet meer weten. En vooral dan die verhalen van mensen die zeggen wij gaan het in april proberen want dan zijn we dan en dan uitgerekend aaaarggghhhhh. En vaak zul je zien dat het ze wel lukt. @ all, ik ben zoooo blij te lezen dat we allemaal door het zelfde gaan op dat wachtbankje pfffff. En ook super blij dat het op het wachtbankje gezellig is gaat de tijd toch wat sneller.
Hoi maeke, Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb dat ook vaak gehad maar bij mij bleef hij toch zeggen NIET ZWANGER. Dus het hoeft niks te betekenen. Er is ook op dit forum ergens een topic over dat meer meiden dit hebben. Maar het kan nog alle kanten op. Ik hoop het voor je.
RESPECT dat je het zo lang vol kunt houden!! Ik zou daar echt gek van worden vrees ik...maar waar een wil is... Hou vol en laat je niet gek maken (hoe nieuwsgierig wij ook zijn).
Hé balen zeg! Maar let op, ik heb er geen verstand van, maar ik heb wel eens gelezen dat je een digitale test niet moet open maken, want die twee streepjes betekenen dan iets anders...maar zeker weet ik het ook niet hoor! Sterkte en doe over twee daagjes nog maar eens een testje! Men zegt dat de kruidvattesten 2 voor 5 euro ook heel goed zijn.
Thanks .......tis meer dat ik het niet DURF.......ben zo bang voor een negatieve test......misschien dat ik het opeens in mijn hoofd haal om het vandaag te doen anders morgen...... Ga ff bakkie doen met heerlijk slagroom dingetje........eigenlijk beetje standaard na het zwemmen van zoontje.....komen we langs een bakkertje die dit heeft, heet eierkoek maar is niet de normale eierkoek, gevuld met slagroom....mmmm....
@Maeke, hoe zit je in de cyclus want clear blue digitaal is heeft veel HCG nodig om echt positief te worden......je kan iid beter eerst een andere doen. Succes!
Nou, ik vind het ook knap hoor meid!!! Hou je ons op de hoogte?!? Enne... eet smakelijk, maar dat zal vast wel lukken! (waarom ken ik niet zulke eierkoeken...)
Ik dacht ik zet de lijst er maar weer eens bij. Is toch wel het een en ander veranderd. Als ik het niet goed gedaan heb, sorry daarvoor! Monica en Goofy, bij jullie staat je leeftijd er niet bij??? Of ik heb dat per ongeluk gedaan?? Shadow, Monica en Sammy 79, spannend meiden!!! Houden jullie ons op de hoogte?!?! shadow-31 jaar- ronde 4 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010 - NOD 28 februari monica-..jaar-ronde 13 voor 2e kindje, 1 dochter lara* NOD 28 feb Goofychick-..jaar-ronde 6, vmk nov, 2e kindje, jongentje 14 mnd NOD 28 feb. Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 1e kindje - NOD 1 maart Samba - 29 jaar (8 april 30 jaar) ronde 2 1e kindje - NOD 2 maart femke32 - 34 jaar - ronde 7 - meisje van 1,5 jaar _ NOD 5 maart snoetetoet- 33 jaar- ronde 9 1 peutermeisje van 2, 2 vmk's - NOD 6 maart wil pas 13 maart testen!!! Marjolein-30 jaar- ronde 2 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-01-2008, 2e dochtertje 28-12-2008 -NOD 7 maart Jacqueline125- 33 jaar- ronde 5, voor eerste kindje, NOD 7 maart?? Danjay - 31 jaar- ronde 3- dochter 3,5 en zoon 2,5 - NOD 9 maart Jemmah - 34 jaar- ronde 1- zoontje van 15 mnd -NOD 10 maart Jollie-31 jaar- ronde 3 GIJS 20-02-2009-1e ronde na mk - NOD 11 maart Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 7 na mk - 1e kindje -NOD 13 maart Myst - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje - NOD 14 maart Knuffel - 34 jaar - ronde 4 - 1e wondertje - NOD 17 maart Ollebolle - 33 jaar -ronde 3 - NOD 18 maart Jippiejee-30 jaar- ronde 7 - 1e kindje - NOD 23 maart Sweetvienna - 35 jaar - ronde 2 jongetje van 22 maanden - NOD ??? Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger - NOD?? kleine 1975 34 jaar ronde 2 voor eerste kindje, NOD ??? Banne77 - 33 jaar - ronde 5-1e kindje -NOD ?? maeke - 38 jaar ronde 1 voor 3e kindje - NOD? miekiee - 32 jaar ronde ? voor 3e kindje - NOD? Lentebloempje-33 jaarronde 9-Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-2008-nod 21 maart mamac-34jaar-ronde.1-voor 2e kindje, zoon 3 jaar-NOD 27-2 bieb-31 jaar-ronde 5-1e kindje-NOD 6 maart sasha - 36 jaar ronde ? - zoontje van 18 maanden- NOD 21 maart saffron-35 jaar ronde 1 voor 3de kindje- NOD 3 maart MVL-35 jaar-ronde 3 -4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, - NOD ??? - Jel1978-32 jaar ronde 17 voor eerste kindje, NOD ?? Sunny76 - 33 jaar - ronde 5 na bbz - uitgerekend op ... Kvinna - 34 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend op 22 oktober Heppie - 32 jaar - Ronde 7 - 1e kindje, vmk in december 09 ZWANGER!!! Jeanine1976 - 33 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend op 18 oktober Leiff-30 jaar-ronde - voor 2de kindje; meisje 17 maand
Erg leuk gehad, helaas twee zieke kinderen de laatste dag. En dan ongi worden aan het begin van je vakantie vind ik toch al nooit leuk, maar nu helemaal niet.... ook hier is de ergste teleurstelling alweer voorbij, kijken inderdaad maar weer vooruit, ik ben deze maand ook voor het eerst gaan temperaturen, maar ik snap er nog niet veel van. Temp. schommelt nu van hoogst gemeten 36,4 tot laagst gemeten 36,0. Heeft hier iemand verstand van, is dat normaal?? Ik lees namelijk dingen als een temp voor en temp na eisprong....
Goofy spannend!!! ik duim heihard voor je meid! mvl balen meid Maeke balen van je negatest meid misschien even een kruidvat proberen over een paar dagen.
Zie berichtje eerder, volgens mij had ik het hier al gisteren uitgelegd, moet je maar ff kijken. En anders bij het topic temperatuur kaartjes, die meiden kunnen je ook helpen. Temp kan schommelen......
Blijf ff duimen lieverd!!!! Heb ik hard nodig, en morgen een schop onder mijn kont want durf het niet!
Ik snap je angst meid maar je symptonen zijn zo perfect!!! het kan toch niet anders!!! ik ga zeker doorduimen maar volgens mij heb je geen duimpjes meer nodig en bij deze geef ik je alvast een schop onder je kont
Goedemiddag, @ Goofy spannend spannend.... duimen raken over belast..... @ Maeke wat een gedoe met die testen hihi hoop dat een ander test beter nieuws geeft @ Mvl balen hoor, maar wel fijn te horen dat je ondanks dat een leuke vakantie heb gehad kun je weer uitgerust aan de klus Nu even een vraag over de testen.... zit er werkelijk zo veel verschil in? Waarom zijn ze niet allemaal gelijk? (Zou toch veel handiger geweest zijn )
oooohhh goofy....je had me hoor!!! dacht echt dat je getest had. hihihihihi maar ik lees dat je volhoudt dus...volhouden dan he. maar als je het dan toch niet kan laten...doen hahahahaha hoe is het hier verder meiden? snoetetoet? marjolein en knuffel? en de gezellige nieuwe meiden. zijn er nog testers onder ons?
Ja hoor, ik ben er ook nog! Niet zoveel nieuws te melden eigenlijk, geen klachtjes of iets dergelijks...jij wel??? Hoeveelste ronde was jij trouwens zwanger van je dochtertje??